hoe betrekken?quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:09 schreef Dreamboy het volgende:
Brian wil buiten er ook nog even bij betrekken en een STREAMLOCK daar op.
Hij heeft veel geleerd van Natasja.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:10 schreef riri het volgende:
een verkapte oproep van Brian aan feyenoord fans om huub te pakken morgen
geen wonder dat er een streamlock komt
Ze zijn bang voor Huub en Lieke omdat die twee sterk zijn...dat willen ze breken maar ze hebben er de munitie niet voorquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:12 schreef Darklight het volgende:
Ze maken zich wel heel erg druk ove huub
Wat zei Brian?quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:10 schreef riri het volgende:
een verkapte oproep van Brian aan feyenoord fans om huub te pakken morgen
geen wonder dat er een streamlock komt
Thanks, Beebquote:
Streamlock op kantoor........ Ze hadden het over de dag van morgen....quote:
Hij zei dat hij zich soms zorgen maakte om domme uitspraken van Huub. Als voorbeeld gaf hij een uitspraak die Huub over Feijenoord gedaan zou hebben (negatief). En daarop ging hij verder dat ze morgen naar Champ Cars gaan, en dat supporters daar misschien... en toen volgde er een streamlock.quote:
Wanhopig proberen ze zwakheden van Huub te vinden....quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:17 schreef beequeen het volgende:
Volgens Brian zijn koffie en caffeine kwetsbaarheden bij Huub.
Wat lullen die gasten toch allemaal.![]()
Laat het nou zo zijn dat geen van de 5 dat ooit doet.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:19 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Wanhopig proberen ze zwakheden van Huub te vinden....
Gelukkig heeft Huub zelfkennis, en weet hij zijn zwakheden te pareren...
Ze kunnen beter wat meer aan introspectie doen.....![]()
Stimmt....quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laat het nou zo zijn dat geen van de 5 dat ooit doet.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:24 schreef Copycat het volgende:
Huub ademt. Óók een zwakte.
En uit betrouwbare bron weet ik dat hij af en toe ook poept. Hoe zwak kun je zijn, zeg.
Jaap is niet intelligent...quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:29 schreef Nostalgist het volgende:
Ik denk toch echt dat Jaap zijn taktiek is, om zolang mogelijk bij de grootste groep te blijven....
Iets anders kan ik me er niet bij voorstellen. Een intelligent persoon had toch allang kneusDennis gebashed....
klopt en bovendien mist hij de emotionele intelligentie en dat lijkt me toch handig in een spel zoals DGK. Ik denk dat hem dat uiteindelijk zal opbreken. Jaap beredeneert alles maar kan niet invoelen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:33 schreef riri het volgende:
[..]
Jaap is niet intelligent...
hij maakt grote strategische fouten
Als hij de kant van H en L had gekozen toen met die aanranding, dan was die ongekend populair gewordenquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:33 schreef riri het volgende:
[..]
Jaap is niet intelligent...
hij maakt grote strategische fouten
Dus dat moet nadat Brian de villa al heeft verlaten of zo?quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:40 schreef mazaru het volgende:
Nix zou Huub wel de hele nacht wakker willen houden, maar dat moet maar een andere keer, anders houdt hij Brian ook wakker
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Dat artikel staat alleen op de site van de Telegraaf.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:38 schreef mazaru het volgende:
Heee Jaap heeft de Telegraaf, zou die het stuk over zijn eigen leugens al gelezen hebben?
Nee dat ging over morgen. Huub en Brian moeten om negen uur al weg. Daarom willen ze Huub brak hebben.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus dat moet nadat Brian de villa al heeft verlaten of zo?
Wat lullen die lui dom, zeg, als ik dat allemaal lees hier.
Shitquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat artikel staat alleen op de site van de Telegraaf.
Helder!quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:42 schreef mazaru het volgende:
Nee dat ging over morgen. Huub en Brian moeten om negen uur al weg. Daarom willen ze Huub brak hebben.
Brian zei nog "dat kan toch? Bedenk eens hoe" ... je Huub wakker kunt houden en mij te laten slapen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:41 schreef beequeen het volgende:
Dennix wil eigenlijk Huub vannacht wakker houden omdat hij vroeg op moet morgen.
Bij nader inzien ziet hij er toch maar vanaf, omdat Brian anders ook niet kan slapen.
Geniaal.![]()
![]()
Ik word hier zo kwaad om, het lezen alleen al van dit soort shit geeft mijn een hartslag van 200, stelletje lafbekken.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:47 schreef mazaru het volgende:
Morgenochtend zodra Huub weg is gaan ze met zijn vieren Lieke aanvallen.
Lieke moet wakker gemaakt worden, ze moet helemaal ziek gemaakt worden
Alle plannen weer weg en nu dit weer.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:50 schreef Nostalgist het volgende:
Brian en Amanda mogen slapen..... De rest gaat de hele nacht herrie maken...... Dat is het laatste plan van Jaap....
Wat een waterdicht planquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:50 schreef Nostalgist het volgende:
Brian en Amanda mogen slapen..... De rest gaat de hele nacht herrie maken...... Dat is het laatste plan van Jaap....
Dat hebben ze al een keer bij Lieke gedaan, toen zelfs met zes tegen 1, en nog konden ze het niet winnen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:53 schreef Nostalgist het volgende:
Vier tegen één de gehele dag, morgen.....
Jij begrijpt hetquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:53 schreef IkWeetNiets het volgende:
Hier nog een paar tips:
echt oud lijkt ze hier vind ik.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Op deze cap lijkt ze heel erg op haar zus Deborah.
Deze keer ook niet, ze zetten zich alleen maar meer voor lul.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat hebben ze al een keer bij Lieke gedaan, toen zelfs met zes tegen 1, en nog konden ze het niet winnen.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:53 schreef IkWeetNiets het volgende:
Hier nog een paar tips:
Als je de pagina gerefresht hebt en ze zien er nu zo uit, dan is je maand inderdaad voorbij.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:58 schreef droomkoningin het volgende:
mijn streams zijn blokkerig en zonder geluid
is mijn gratis "maand" van vista nu voorbij?of hebben meer mensen dr last van?
Dat ze het lekker zelf doen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:58 schreef beequeen het volgende:
Volgens A en N kan Lieke niet lekker koken, het smaakt nergens naar,
Waarom vreten ze het dan op, gvd.![]()
Hier nog een paar tips:
Hier nog een paar tips:
Punaises zijn ook een zwak punt van Huub als hij er in trapt. Of als hij onder narcose wordt gebracht is hij verbaal niet sterk. Hij heeft geen vleugels dus uit een vliegtuig gooien kan zijn band met Lieke verzwakken. Als Jaap cs alle toiletten 24/7 bezet houden zal Huub een opgezwollen gevoel krijgen en niet meer helder na kunnen denken. Of een tunnel graven tot buiten de hekken van de Gouden Kooi en dan Huub er door sturen en dan snel dicht gooien. Ook continu Swahili met elkaar praten zal hem van zijn stuk brengen of zeggen dat het allemaal een nare droom was. Een heleboel depressieve boeken bestellen en die hem verplicht laten lezen of voorlezen. Wat ook goed werkt is met z'n allen slaapliedjes zingen en als Huub dan bijna in slaap is gevallen heel hard lang zal die leven gaan zingen: is ie meteen weer wakker. Of foto's maken van z'n voeten, die verknippen en anders aan elkaar plakken en hem dan het bewijs laten zien dat hij 12 tenen heeft: dat trekt zelfs Huub niet. Het mooiste is natuurlijk als je een nieuw spel maakt dat niet te winnen is en dat dan met Huub gaan spelen en dan zelf winnen of in ieder geval niet Huub laten winnen. Dat zou echt super zijn. Alle nicotine uit de sigaretten filteren is ook nog een optie.
okequote:Op zaterdag 1 september 2007 17:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je de pagina gerefresht hebt en ze zien er nu zo uit, dan is je maand inderdaad voorbij.
relax... Lieke kan best het eten expres verprutsen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:58 schreef beequeen het volgende:
Volgens A en N kan Lieke niet lekker koken, het smaakt nergens naar,
Waarom vreten ze het dan op, gvd.![]()
Ik ga even afkoelen, laterzzzzz.
Laten we de PP even afwachten... je weet niet of RTL publiek ook gaat stemmen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:01 schreef riri het volgende:
Jaap is zijn populariteit totaal kwijt...hoe kan iemand zichzelf zo ten gronde richten...
Met d'r sportkleren aan, hè? Doet ze altijd als ze iets van plan is.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:03 schreef avonne het volgende:
Gisteren liep ze ook rond in de slaapkamer dat ik dacht "wat heb jij net uitgevreten?"
Welke reden zou dat publiek hebben om op Jaap te stemmen? Die komt volgens mij nu helemaal niet meer uit de stopverf.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:03 schreef akveor het volgende:
Laten we de PP even afwachten... je weet niet of RTL publiek ook gaat stemmen.
Nee, in handdoek. Ze was heel lang uit beeld geweest.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met d'r sportkleren aan, hè? Doet ze altijd als ze iets van plan is.
Zeker niet na die leugen over zijn dooie broer en de dodenlijstquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welke reden zou dat publiek hebben om op Jaap te stemmen? Die komt volgens mij nu helemaal niet meer uit de stopverf.
Ik zou de cijfers wel eens willen zien hoevaak dezelfde mensen op 1 en dezelfde wannabee stemt.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welke reden zou dat publiek hebben om op Jaap te stemmen? Die komt volgens mij nu helemaal niet meer uit de stopverf.
Huub leest de krant... ik heb het in de COS niet meegekregen maar zit dat artikel over Jaap er ook bij?quote:
ja dan denk je dat ze spijt hebben......maar ja hun geweten zal ook wel wat wonderlijk gevormd zijn immers na de groepsaanranding hadden ze toch ook geen spijt?quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:00 schreef riri het volgende:
Tuurlijk jaap,gewoon ploegendienst....
ze denken ook nog dat achter dat goedkeurt.
Iemand konstant uit de slaap houden mag niet eens....
Zelfs dat vragen ze zich niet eens af maar stellen zelfs voor in ploegendienst te gaan werken
Kan je nagaan wat het najagen van veel geld bij sommige mensen teweeg brengt.
Vragen zich totaal niet af of ze te ver kunnen gaan in zaken...ze hitsen elkaar op.
Hetzelfde als in de buitenwereld met een groep mensen iemand molesteren..de één hitst de ander op en ze denken niet meer...kunnen we dit wel doen?
Pas als ze opgepakt zijn komen ze met spijt maar dan hoeft het niet meer,ze zijn al veel te ver gegaan.
Die mensen kijken alleen televisie of volgen ze ook de streams?quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:12 schreef akveor het volgende:
Ik zou de cijfers wel eens willen zien hoevaak dezelfde mensen op 1 en dezelfde wannabee stemt.
Als ik praat over DGK vinden veel mensen Huub echt een etter en een afzichtelijk ventje.
Voor de 200e keer nee dat staat op de site van de telegraaf.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub leest de krant... ik heb het in de COS niet meegekregen maar zit dat artikel over Jaap er ook bij?
Welk RTL publiek?quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:03 schreef akveor het volgende:
Laten we de PP even afwachten... je weet niet of RTL publiek ook gaat stemmen.
Die mensen zouden eens een paar weken de streams moeten gaan volgen. Dan moet duidelijk worden wie de nog grotere etters zijn. Huub moet weer een paar keer per dag zeggen: Weet je wat een goede site is: FOK! Misschien komen er dan meer mensen streamen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zou de cijfers wel eens willen zien hoevaak dezelfde mensen op 1 en dezelfde wannabee stemt.
Als ik praat over DGK vinden veel mensen Huub echt een etter en een afzichtelijk ventje.
Ik vind het eigenlijk wel grappig dat ze dat zingen.... Ik bler het zelf ook weleens.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:15 schreef Dark het volgende:
Brian is er van overtuigd dat zijn rap een hit wordt.
De dames zingen spontaan: Oh, Brian wat je doet, doe je goed!
Ik heb het teiltje klaar staan.
Dat klopt wel, maar als je vraagt wie van die zeven ze het liefst als winnaar zouden zien, dan kiezen ze toch voor Huub.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschien kan die crisis wel gebruikt worden om Huub en Lieke te pestenquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:17 schreef riri het volgende:
Huub heeft het over de kredietcrisis in Amerika....dizenden mensen die hun hypotheken niet meer kunnen betalen en huizen gedwongen moeten verkopen
tja...dat is nou eens een echt probleem waar ook europa niet van verschoond zal blijven
Crisis
Maar ja,daar maakt dat andere ploegje zich niet druk om,zijn alleen maar bezig met hun haar of lijstjes op te stellen hoe je het beste kan pesten
Brian gaat na de Kooi in onderhandeling met Talpa Digital, wat een toeval.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:19 schreef trettie het volgende:
wie wil er niet zo,n geweldige ITer met zulke plannen van aanpak in dienst?
Je zal echt zo'n paljas rond hebben lopen die met klanten moet praten!
'Groepsaanranding'quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:15 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja dan denk je dat ze spijt hebben......maar ja hun geweten zal ook wel wat wonderlijk gevormd zijn immers na de groepsaanranding hadden ze toch ook geen spijt?![]()
Wat vinden ze dan van dat andere tuigquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:12 schreef akveor het volgende:
[..]
En geil dat ze wasquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:33 schreef Py het volgende:
[..]
'Groepsaanranding'![]()
De enige aanranding die ik ooit heb gezien was Huub tegen Nadia![]()
Het riekt bijna naar fascisme met Jaap als leider....quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:00 schreef riri het volgende:
Tuurlijk jaap,gewoon ploegendienst....
ze denken ook nog dat achter dat goedkeurt.
Iemand konstant uit de slaap houden mag niet eens....
Zelfs dat vragen ze zich niet eens af maar stellen zelfs voor in ploegendienst te gaan werken
Kan je nagaan wat het najagen van veel geld bij sommige mensen teweeg brengt.
Vragen zich totaal niet af of ze te ver kunnen gaan in zaken...ze hitsen elkaar op.
Hetzelfde als in de buitenwereld met een groep mensen iemand molesteren..de één hitst de ander op en ze denken niet meer...kunnen we dit wel doen?
Pas als ze opgepakt zijn komen ze met spijt maar dan hoeft het niet meer,ze zijn al veel te ver gegaan.
Nadia trok tot drie keer toe Liekes onderbroek naar beneden tijdens de groepsaanrandingquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:33 schreef Py het volgende:
[..]
'Groepsaanranding'![]()
Het gaat bijna allemaal over Huub en over TerrorJaap. De meesten weten niet hoe het precies zit. Maar zij zien hun vaak in een rol die hen niet aanstaat. Vraag maar eens objectief om je heen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:34 schreef ShivaArnhem het volgende:
[..]
Wat vinden ze dan van dat andere tuig![]()
Nou mij lijkt, als je met 3 vrouwen de vierde vrouw tegen de grond aanwerkt en uitkleedt tegen haar wil ,terwijl haar vriendje door de 3 andere mannen wordt tegengehouden om haar te beschermen, toch echt wel een aanranding......quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:33 schreef Py het volgende:
[..]
'Groepsaanranding'![]()
Je hebt de feiten al niet juist. Dus je mening is dan ook anders uiteraard.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:41 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
N,ou mij lijkt, als je met 3 vrouwen de vierde vrouw tegen de grond aanwerkt en uitkleedt tegen haar wil ,terwijl haar vriendje door de 3 andere mannen wordt tegengehouden om haar te beschermen, toch echt wel een aanranding......
maar ja meningen kunnen verschillen en dat is mij ook best.![]()
wat versta jij daqn onder aanranding?quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:44 schreef Py het volgende:
[..]
Je hebt de feiten al niet juist. Dus je mening is dan ook anders uiteraard.
klopt de waarheid ligt meestal ergens in het midden en het was gewoon een gezellig feestje......tochquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:44 schreef Py het volgende:
[..]
Je hebt de feiten al niet juist. Dus je mening is dan ook anders uiteraard.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:46 schreef riri het volgende:
is heel simpel hoor
als huub en lieke sushi willen hebben zeggen ze gewoon zullen we chinees of grieks bestellen?
en omdat dat clubje dan denkt oooh nee,niet wat zij willen,doen ze sushi...
hebben huub en lieke preies wat ze willen hebben![]()
Aanrandingquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:46 schreef blomst het volgende:
[..]
wat versta jij daqn onder aanranding?
iemand die verkrachting in zijn hoofd heeft?
Ow je hebt het over "mensen" die geen streams hebben.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Het gaat bijna allemaal over Huub en over TerrorJaap. De meesten weten niet hoe het precies zit. Maar zij zien hun vaak in een rol die hen niet aanstaat. Vraag maar eens objectief om je heen.
aan·ran·den (ov.ww.)quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:49 schreef Py het volgende:
[..]
Aanranding
Van Wikipedia
Ga naar: navigatie, zoek
Aanranding is iemand dwingen tot het plegen of ondergaan van een ontuchtige handeling. Vaak komt dit neer op het ongewenst aanraken of laten aanraken van geslachtsdelen. De volledige wettelijke benaming is "aanranding van de eerbaarheid".
Onder dwang zijn alle seksuele handelingen ontuchtig, alle handelingen die gericht zijn op seksueel genot. Ook ontuchtig zijn alle handelingen die tegen het gevoel van zedelijkheid in de maatschappij ingaan. Naast dwang is ook misbruik van omstandigheden (hypnose) of (seksuele) minderjarigheid (onder de 16 jaar in de meeste westerse landen) van het slachtoffer aanleiding om een seksuele handeling tot een misdrijf te maken.
Het grote verschil met verkrachting is dat bij een verkrachting sprake is van binnendringen van het lichaam en bij aanranding niet.
In de Nederlandse wet staat op aanranding een gevangenisstraf van maximaal 8 jaar. In België is "gewone" aanranding met maximaal 5 jaar strafbaar, maar er zijn allerlei verzwarende omstandigheden (zoals geweldpleging, en trapsgewijs lagere leeftijd van het slachtoffer) waardoor de strafmaat hoger kan uitvallen.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:49 schreef Py het volgende:
[..]
Aanranding
Van Wikipedia
Ga naar: navigatie, zoek
Aanranding is iemand dwingen tot het plegen of ondergaan van een ontuchtige handeling. Vaak komt dit neer op het ongewenst aanraken of laten aanraken van geslachtsdelen. De volledige wettelijke benaming is "aanranding van de eerbaarheid".
Dus als ik ergens niet mee eens ben dan ben ik met het tegenovergestelde eens...quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:46 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
klopt de waarheid ligt meestal ergens in het midden en het was gewoon een gezellig feestje......toch![]()
Volgens mij klopt dat niet. Aanranding hoeft niet per se seksueel te zijn.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:51 schreef blomst het volgende:
Aanranding is iemand dwingen tot het plegen of ondergaan van een ontuchtige handeling.
Bron: van Dale.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dat niet. Aanranding hoeft niet per se seksueel te zijn.
Gelukkig ik had er voor mijzelf altijd goede bedoelingen bijquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bron: van Dale.
aan·ran·den (ov.ww.)
1 met slechte bedoelingen te lijf gaan
ja, dat is alle bewoners van de kooi wel aan te rekenen, dat opruimen niet hun sterkste punt is.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:54 schreef Dreamboy het volgende:
Huub heeft gisteren patat in het kantor gegeten. Het bord en de ketcup fles staan er nog steeds.
[afbeelding]
Klopt, als je ongevraagd een arm om iemand heen slaat, dan kan dat als aanranding worden geinterpreteerdquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
ja dennis die lieke haar keel dichtkneep als ik het goed hebquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:57 schreef Dreamboy het volgende:
We hebben al is buiten de 3 vrouwen tegen Lieke gehad met het uitkleden dat Huub er tussen moest komen.
Jaap die Lieke aan haar Jurk door de huiskamer heen trok.
De 6 tegen 2 dan nog.
Ben ik er nog 1 vergeten?
Juridische definitie:quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Brian die Lieke over te tafel heen gooit.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:00 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja dennis die lieke haar keel dichtkneep als ik het goed heb
Dan hebben Lieke en Huub heel wat mensen aangerand.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Klopt, als je ongevraagd een arm om iemand heen slaat, dan kan dat als aanranding worden geinterpreteerd
Het ligt aan de situatie.Die toestand van zes tegen twee was wel degelijk een aanranding.
Ook de manier waarop Huub werd vastgehouden door die bolle kan als aanranding worden gezien. En is in het normale leven ook strafbaar.
Welke streams heb jij zitten kijken?quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:01 schreef Py het volgende:
[..]
Juridische definitie:
Aanranding. 1. Het met geweld of bedreiging met geweld dwingen tot het plegen of ondergaan van ontuchtige handelingen. 2. Het met misdadige bedoelingen te lijf gaan, aantasten.
Hiervan was geen sprake. Ze is door 1 vrouw in bedwang gehouden terwijl de andere twee de zender probeerden los te krijgen die om haar bh zat gewikkeld. Daarna hebben ze haar naar de vijver willen dragen.
Huub, die alleen door Jaap werd vastgehouden, werd losgelaten toen de stem door de intercom zei: 'Alleen trekken en duwen jongens.' Toen Huub loskwam, ging hij letterlijk los. Toen is het nog verder geescaleerd.
Het misdadige ontbreekt inderdaad, naar de letter van de wet. Not done, was het imo zeker.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:01 schreef Py het volgende:
Juridische definitie:
Aanranding. 1. Het met geweld of bedreiging met geweld dwingen tot het plegen of ondergaan van ontuchtige handelingen. 2. Het met misdadige bedoelingen te lijf gaan, aantasten.
Vastgehouden door Natasja de bitch en berestrek is.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:01 schreef Py het volgende:
[..]
Juridische definitie:
Hiervan was geen sprake. Ze is door 1 vrouw in bedwang gehouden terwijl de andere twee de zender probeerden los te krijgen die om haar bh zat gewikkeld. Daarna hebben ze haar naar de vijver willen dragen.
Huub, die alleen door Jaap werd vastgehouden, werd losgelaten toen de stem door de intercom zei: 'Alleen trekken en duwen jongens.' Toen Huub loskwam, ging hij letterlijk los. Toen is het nog verder geescaleerd.
Ja dan zie ik toch liever de agressie meer geleid in een sportieve confrontatie zoals bijvoorbeeld de modderworstelwedstrijd tussen lieke en amand. Veel liever dan eric natasia en amanda die de jurk van het lijf van lieke afscheuren.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian die Lieke over te tafel heen gooit.
De lijst is eindeloos.
Brian heeft Lieke helemaal niet over een tafel gegooid!!! Waar haal je het vandaan???quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
De lijst is eindeloos.
geen slechte bedoelingen, en ondertussen haar jurk stuk getrokken, onder de blauweplekkenquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:01 schreef Py het volgende:
[..]
Juridische definitie:
Dat was vallen toch?quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
De lijst is eindeloos.
Ik zit er helemaal klaar voorquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het misdadige ontbreekt inderdaad, naar de letter van de wet. Not done, was het imo zeker.
Maar ik ben inmiddels wel klaar voor de terror van Dennis.
Kom er maar weer in, DennieBoy!
![]()
![]()
kijk eens goed naar dat filmpje waarin zich dat voordoet....quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:05 schreef Py het volgende:
[..]
Brian heeft Lieke helemaal niet over een tafel gegooid!!! Waar haal je het vandaan???
Brian is gestruikeld en viel en nam Lieke in zijn val mee. Puur per ongeluk.
Zo krijg ik ook hele lijsten vol![]()
Heeft amanda de lipgloss van lieke al teruggegeven die zij gisteravond opdeed voor zij naar de film ging?quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:07 schreef Dreamboy het volgende:
Amanda zit aan Lieke's prive bezit
[afbeelding]
Misschien heeft ze niet genoeg gegeten. Gisteren was ze ook al zo misselijk omdat ze waarschijnlijk niet voldoende gegeten had.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:10 schreef blomst het volgende:
waarom mag nadia niet drinken/
Omdat er nog een kans bestaat dat ze zwanger is?
Zwanger kan niet want het is een omgebouwde.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:10 schreef blomst het volgende:
waarom mag nadia niet drinken/
Omdat er nog een kans bestaat dat ze zwanger is?
Heb jij Huub en Lieke bloemen gestuurd, samen met anderen?quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:20 schreef riri het volgende:
Wat een leuke plannetjes Jaap....heel leuk
De streamers vinden dat je echt dat je heel erg gegroeid bent...toppie...je kan het!!!!
En Jaap is toch al zo'n feestnummer.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:21 schreef ericahysterica het volgende:
jaap wil party houden heel de nacht
wordt toch verboden is geen rtl stylquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:21 schreef ericahysterica het volgende:
Gezellig, All Night Longquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:21 schreef ericahysterica het volgende:
ik denk dat ik zo maar een uurtje of wat plat gaquote:
Ik denk niet dat jij de persoon bent die daarover een goed oordeel kan vellen ivm eerdere pogingen van je om schandalige / misdadige acties van BANDJ goed te praten.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:14 schreef Py het volgende:
[..]
Zwanger kan niet want het is een omgebouwde.
Ze moet eerst maar eens leren eten voor ze aan de drank gaat. Ze is nuchter al labiel genoeg
Als het een uur of twaalf is, dan zie je ze allemaal gaan gapen, en dan beginnen ze al langzaam terug te krabbelen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:25 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik denk dat ik zo maar een uurtje of wat plat ganou ja bij nader inzien.......dit zal ook wel weer een fiasco worden met dat stel minkukkels
Jaap denkt dat er morgen geen TV gemaakt wordt, hooguit een fikse ruzie.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:30 schreef Dreamboy het volgende:
Nix. ik heb gelukkig wel aardig geslapen vannacht.
Nix. morgen weer een rustige dag.
wat rustige dan Lieke is er morgen nog dan gaan jullie toch door.
Jij kent het script inmiddels ook al uit je hoofd?quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:32 schreef mazaru het volgende:
Als het een uur of twaalf is, dan zie je ze allemaal gaan gapen, en dan beginnen ze al langzaam terug te krabbelen.
Dan zullen ze het er op gooien dat ze Brian niet wakker willen houden, en om half twee ligt alles te konijnen, waarna ze allemaal dik tevreden over de terror in slaap vallen
Precies, de rest in morgen gesloopt, Huub maakt het niks uit, die kan een uurtje pitten in de auto en Lieke laat zich echt niet kennen, die is wel wat gewend.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:32 schreef Dreamboy het volgende:
Als de FEBO het nou lekker door laat gaan voor een keer en dan morgen maar roepen Nadia niet slapen.
Amanda wakker blijven.
enz
Fons heeft me een stukje laten lezenquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij kent het script inmiddels ook al uit je hoofd?
100% gewoon.
Het lezen van deze onzin is vermakelijker dan er naar luisteren.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:35 schreef ericahysterica het volgende:
dennis spreekt uit dat nadia ook goed kan bashen tegen lieke.
nadia spreekt uit dat huub en lieke bijna geen sex meer hebben.
daar wil jaap dan een discussie over hebben vannacht.
dennis wil het over monogamie hebben want lieke zou die polygamie niet trekken.
Of een STEAMLOCKquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:36 schreef neehe het volgende:
Het is allemaal gescript, er sond weer een cameraman bij.
RTL zorgt er wel voor dat die 5 niet populair worden, het plannen maken wordt wel uitgezonden op tv.
Alleen de uitvoering niet, want van de uitvoering komt toch niet veel terecht.
Briljante deductie, hij lijkt Sherlock welquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:38 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia. Lieke heeft niet het iedee dat ze hier vriendinnen heeft.
Nix. nee dat is ook zo.
Misschien even ter inspectie, om te bekijken hoe ver Dennis er vandaag weer is ingekropenquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:42 schreef blomst het volgende:
waarom liet Jaap zijn kont zien?
Ruud dat was ik in mijn creatie van de vieze man van: van Kooten en de Biequote:Op zaterdag 1 september 2007 19:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat is dat toch met die vent die ze gisteren zijn tegengekomen? Yollie niks van meegekregen?
Bedoel je die alles van Nadia wist?quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat is dat toch met die vent die ze gisteren zijn tegengekomen? Yollie niks van meegekregen?
Yollie heeft er niets over geschreven in de COS.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nadia gaat vanavond een brief schrijven aan haar moeder over jou?quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:50 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ruud dat was ik in mijn creatie van de vieze man van: van Kooten en de Bie
Ja, die.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:50 schreef 2live het volgende:
[..]
Bedoel je die alles van Nadia wist?
Ja nog erger de moeder van Mannie ken ik ook als vertegenwoordiger bij Jan Bik, ik leverde daar psychologische adviezen voor ontheemde klanten.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nadia gaat vanavond een brief schrijven aan haar moeder over jou?
Amanda zei gisteravond op de streams dat Nadia die man kende, ik weet niet of ze dat goed begrepen heeft.quote:
Okee, dan wachten we het maar even af. Camera op het scherm zoals ze dat voreger wel eens deden als iemand zit te typen zal er waarschijnlijk niet meer inzitten.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:54 schreef 2live het volgende:
[..]
Amanda zei gisteravond op de streams dat Nadia die man kende, ik weet niet of ze dat goed begrepen heeft.
Hij had ook contact gehad met de moeder van Nadia, begreep ik.
Dat waren nog eens tijden, de brieven van Natas naar Wilgo....quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Okee, dan wachten we het maar even af. Camera op het scherm zoals ze dat voreger wel eens deden als iemand zit te typen zal er waarschijnlijk niet meer inzitten.![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:58 schreef beequeen het volgende:
De dorpsgek draait weer alsof hij onder stroom staat.
Ik probeer steeds een cap te maken als hij ineens zijn arm omhoog trekt alsof hij een schok krijgt.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:58 schreef beequeen het volgende:
De dorpsgek draait weer alsof hij onder stroom staat.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Yes, 230V op twee handen tegelijk.![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:00 schreef 2live het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden, de brieven van Natas naar Wilgo....![]()
Ik zit er klaar voor maar je mag wel een voorproefje hoor.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:04 schreef 2live het volgende:
Ik wil graag van Beequeen een omschrijving van het teaserdansje zo meteen.![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit er klaar voor maar je mag wel een voorproefje hoor.![]()
Benen gespreid,knieen licht gebogen, kont naar achteren, haar van links naar rechts met een zwoele blik en een pets met het rechterhandje.quote:
En af en toe een beentje oplichten als een hondje dat moet pissen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Knieen licht gebogen, kont naar achteren, haar van links naar rechts met een zwoele blik en een pets met het rechterhandje.![]()
En nou doet dat kreng het niet.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Benen gespreid,knieen licht gebogen, kont naar achteren, haar van links naar rechts met een zwoele blik en een pets met het rechterhandje.![]()
Dat was toch Natasja tijdens het vingeren, haar rechterbeenquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En af en toe een beentje oplichten als een hondje dat moet pissen.![]()
Zag het nog net.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:12 schreef Disana het volgende:
Brian als Zorba de Griek en Michael Jackson.
Dat heb ik gemist.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat was toch Natasja tijdens het vingeren, haar rechterbeen![]()
klopt, hevig woelen met de handen door zijn harenquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:14 schreef Disana het volgende:
[..]
En Huub komt erbij en hij is meteen een stuk minder zeker![]()
Dat vertelde ze een keer, ik weet niet meer tegen wie. Misschien weet noekje het nog, daar heb ik het van.quote:
Nee laat maar, ik ben eigenlijk ook wel blij dat ik het heb gemistquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vertelde ze een keer, ik weet niet meer tegen wie. Misschien weet noekje het nog, daar heb ik het van.![]()
zet even een nieuwe klaar ik heb nog geen iedee hoe dat moetquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
Cos is zo vol, als iemand zich geroepen voelt....![]()
JE KAN HET! gewoon een keer doen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:23 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
zet even een nieuwe klaar ik heb nog geen iedee hoe dat moet
Is net weggekropen in een klein holletje. Vind hij hem nog terug?quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:24 schreef Py het volgende:
[afbeelding]
Huub zoekt zijn zelfbeheersing![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |