Heb jij Huub en Lieke bloemen gestuurd, samen met anderen?quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:20 schreef riri het volgende:
Wat een leuke plannetjes Jaap....heel leuk
De streamers vinden dat je echt dat je heel erg gegroeid bent...toppie...je kan het!!!!
En Jaap is toch al zo'n feestnummer.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:21 schreef ericahysterica het volgende:
jaap wil party houden heel de nacht
wordt toch verboden is geen rtl stylquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:21 schreef ericahysterica het volgende:
Gezellig, All Night Longquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:21 schreef ericahysterica het volgende:
ik denk dat ik zo maar een uurtje of wat plat gaquote:
Ik denk niet dat jij de persoon bent die daarover een goed oordeel kan vellen ivm eerdere pogingen van je om schandalige / misdadige acties van BANDJ goed te praten.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:14 schreef Py het volgende:
[..]
Zwanger kan niet want het is een omgebouwde.
Ze moet eerst maar eens leren eten voor ze aan de drank gaat. Ze is nuchter al labiel genoeg
Als het een uur of twaalf is, dan zie je ze allemaal gaan gapen, en dan beginnen ze al langzaam terug te krabbelen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:25 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik denk dat ik zo maar een uurtje of wat plat ganou ja bij nader inzien.......dit zal ook wel weer een fiasco worden met dat stel minkukkels
Jaap denkt dat er morgen geen TV gemaakt wordt, hooguit een fikse ruzie.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:30 schreef Dreamboy het volgende:
Nix. ik heb gelukkig wel aardig geslapen vannacht.
Nix. morgen weer een rustige dag.
wat rustige dan Lieke is er morgen nog dan gaan jullie toch door.
Jij kent het script inmiddels ook al uit je hoofd?quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:32 schreef mazaru het volgende:
Als het een uur of twaalf is, dan zie je ze allemaal gaan gapen, en dan beginnen ze al langzaam terug te krabbelen.
Dan zullen ze het er op gooien dat ze Brian niet wakker willen houden, en om half twee ligt alles te konijnen, waarna ze allemaal dik tevreden over de terror in slaap vallen
Precies, de rest in morgen gesloopt, Huub maakt het niks uit, die kan een uurtje pitten in de auto en Lieke laat zich echt niet kennen, die is wel wat gewend.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:32 schreef Dreamboy het volgende:
Als de FEBO het nou lekker door laat gaan voor een keer en dan morgen maar roepen Nadia niet slapen.
Amanda wakker blijven.
enz
Fons heeft me een stukje laten lezenquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij kent het script inmiddels ook al uit je hoofd?
100% gewoon.
Het lezen van deze onzin is vermakelijker dan er naar luisteren.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:35 schreef ericahysterica het volgende:
dennis spreekt uit dat nadia ook goed kan bashen tegen lieke.
nadia spreekt uit dat huub en lieke bijna geen sex meer hebben.
daar wil jaap dan een discussie over hebben vannacht.
dennis wil het over monogamie hebben want lieke zou die polygamie niet trekken.
Of een STEAMLOCKquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:36 schreef neehe het volgende:
Het is allemaal gescript, er sond weer een cameraman bij.
RTL zorgt er wel voor dat die 5 niet populair worden, het plannen maken wordt wel uitgezonden op tv.
Alleen de uitvoering niet, want van de uitvoering komt toch niet veel terecht.
Briljante deductie, hij lijkt Sherlock welquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:38 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia. Lieke heeft niet het iedee dat ze hier vriendinnen heeft.
Nix. nee dat is ook zo.
Misschien even ter inspectie, om te bekijken hoe ver Dennis er vandaag weer is ingekropenquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:42 schreef blomst het volgende:
waarom liet Jaap zijn kont zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |