wat versta jij daqn onder aanranding?quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:44 schreef Py het volgende:
[..]
Je hebt de feiten al niet juist. Dus je mening is dan ook anders uiteraard.
klopt de waarheid ligt meestal ergens in het midden en het was gewoon een gezellig feestje......tochquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:44 schreef Py het volgende:
[..]
Je hebt de feiten al niet juist. Dus je mening is dan ook anders uiteraard.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:46 schreef riri het volgende:
is heel simpel hoor
als huub en lieke sushi willen hebben zeggen ze gewoon zullen we chinees of grieks bestellen?
en omdat dat clubje dan denkt oooh nee,niet wat zij willen,doen ze sushi...
hebben huub en lieke preies wat ze willen hebben![]()
Aanrandingquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:46 schreef blomst het volgende:
[..]
wat versta jij daqn onder aanranding?
iemand die verkrachting in zijn hoofd heeft?
Ow je hebt het over "mensen" die geen streams hebben.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Het gaat bijna allemaal over Huub en over TerrorJaap. De meesten weten niet hoe het precies zit. Maar zij zien hun vaak in een rol die hen niet aanstaat. Vraag maar eens objectief om je heen.
aan·ran·den (ov.ww.)quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:49 schreef Py het volgende:
[..]
Aanranding
Van Wikipedia
Ga naar: navigatie, zoek
Aanranding is iemand dwingen tot het plegen of ondergaan van een ontuchtige handeling. Vaak komt dit neer op het ongewenst aanraken of laten aanraken van geslachtsdelen. De volledige wettelijke benaming is "aanranding van de eerbaarheid".
Onder dwang zijn alle seksuele handelingen ontuchtig, alle handelingen die gericht zijn op seksueel genot. Ook ontuchtig zijn alle handelingen die tegen het gevoel van zedelijkheid in de maatschappij ingaan. Naast dwang is ook misbruik van omstandigheden (hypnose) of (seksuele) minderjarigheid (onder de 16 jaar in de meeste westerse landen) van het slachtoffer aanleiding om een seksuele handeling tot een misdrijf te maken.
Het grote verschil met verkrachting is dat bij een verkrachting sprake is van binnendringen van het lichaam en bij aanranding niet.
In de Nederlandse wet staat op aanranding een gevangenisstraf van maximaal 8 jaar. In België is "gewone" aanranding met maximaal 5 jaar strafbaar, maar er zijn allerlei verzwarende omstandigheden (zoals geweldpleging, en trapsgewijs lagere leeftijd van het slachtoffer) waardoor de strafmaat hoger kan uitvallen.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:49 schreef Py het volgende:
[..]
Aanranding
Van Wikipedia
Ga naar: navigatie, zoek
Aanranding is iemand dwingen tot het plegen of ondergaan van een ontuchtige handeling. Vaak komt dit neer op het ongewenst aanraken of laten aanraken van geslachtsdelen. De volledige wettelijke benaming is "aanranding van de eerbaarheid".
Dus als ik ergens niet mee eens ben dan ben ik met het tegenovergestelde eens...quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:46 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
klopt de waarheid ligt meestal ergens in het midden en het was gewoon een gezellig feestje......toch![]()
Volgens mij klopt dat niet. Aanranding hoeft niet per se seksueel te zijn.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:51 schreef blomst het volgende:
Aanranding is iemand dwingen tot het plegen of ondergaan van een ontuchtige handeling.
Bron: van Dale.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dat niet. Aanranding hoeft niet per se seksueel te zijn.
Gelukkig ik had er voor mijzelf altijd goede bedoelingen bijquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bron: van Dale.
aan·ran·den (ov.ww.)
1 met slechte bedoelingen te lijf gaan
ja, dat is alle bewoners van de kooi wel aan te rekenen, dat opruimen niet hun sterkste punt is.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:54 schreef Dreamboy het volgende:
Huub heeft gisteren patat in het kantor gegeten. Het bord en de ketcup fles staan er nog steeds.
[afbeelding]
Klopt, als je ongevraagd een arm om iemand heen slaat, dan kan dat als aanranding worden geinterpreteerdquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
ja dennis die lieke haar keel dichtkneep als ik het goed hebquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:57 schreef Dreamboy het volgende:
We hebben al is buiten de 3 vrouwen tegen Lieke gehad met het uitkleden dat Huub er tussen moest komen.
Jaap die Lieke aan haar Jurk door de huiskamer heen trok.
De 6 tegen 2 dan nog.
Ben ik er nog 1 vergeten?
Juridische definitie:quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Brian die Lieke over te tafel heen gooit.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:00 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja dennis die lieke haar keel dichtkneep als ik het goed heb
Dan hebben Lieke en Huub heel wat mensen aangerand.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Klopt, als je ongevraagd een arm om iemand heen slaat, dan kan dat als aanranding worden geinterpreteerd
Het ligt aan de situatie.Die toestand van zes tegen twee was wel degelijk een aanranding.
Ook de manier waarop Huub werd vastgehouden door die bolle kan als aanranding worden gezien. En is in het normale leven ook strafbaar.
Welke streams heb jij zitten kijken?quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:01 schreef Py het volgende:
[..]
Juridische definitie:
Aanranding. 1. Het met geweld of bedreiging met geweld dwingen tot het plegen of ondergaan van ontuchtige handelingen. 2. Het met misdadige bedoelingen te lijf gaan, aantasten.
Hiervan was geen sprake. Ze is door 1 vrouw in bedwang gehouden terwijl de andere twee de zender probeerden los te krijgen die om haar bh zat gewikkeld. Daarna hebben ze haar naar de vijver willen dragen.
Huub, die alleen door Jaap werd vastgehouden, werd losgelaten toen de stem door de intercom zei: 'Alleen trekken en duwen jongens.' Toen Huub loskwam, ging hij letterlijk los. Toen is het nog verder geescaleerd.
Het misdadige ontbreekt inderdaad, naar de letter van de wet. Not done, was het imo zeker.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:01 schreef Py het volgende:
Juridische definitie:
Aanranding. 1. Het met geweld of bedreiging met geweld dwingen tot het plegen of ondergaan van ontuchtige handelingen. 2. Het met misdadige bedoelingen te lijf gaan, aantasten.
Vastgehouden door Natasja de bitch en berestrek is.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:01 schreef Py het volgende:
[..]
Juridische definitie:
Hiervan was geen sprake. Ze is door 1 vrouw in bedwang gehouden terwijl de andere twee de zender probeerden los te krijgen die om haar bh zat gewikkeld. Daarna hebben ze haar naar de vijver willen dragen.
Huub, die alleen door Jaap werd vastgehouden, werd losgelaten toen de stem door de intercom zei: 'Alleen trekken en duwen jongens.' Toen Huub loskwam, ging hij letterlijk los. Toen is het nog verder geescaleerd.
Ja dan zie ik toch liever de agressie meer geleid in een sportieve confrontatie zoals bijvoorbeeld de modderworstelwedstrijd tussen lieke en amand. Veel liever dan eric natasia en amanda die de jurk van het lijf van lieke afscheuren.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian die Lieke over te tafel heen gooit.
De lijst is eindeloos.
Brian heeft Lieke helemaal niet over een tafel gegooid!!! Waar haal je het vandaan???quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
De lijst is eindeloos.
geen slechte bedoelingen, en ondertussen haar jurk stuk getrokken, onder de blauweplekkenquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:01 schreef Py het volgende:
[..]
Juridische definitie:
Dat was vallen toch?quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
De lijst is eindeloos.
Ik zit er helemaal klaar voorquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het misdadige ontbreekt inderdaad, naar de letter van de wet. Not done, was het imo zeker.
Maar ik ben inmiddels wel klaar voor de terror van Dennis.
Kom er maar weer in, DennieBoy!
![]()
![]()
kijk eens goed naar dat filmpje waarin zich dat voordoet....quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:05 schreef Py het volgende:
[..]
Brian heeft Lieke helemaal niet over een tafel gegooid!!! Waar haal je het vandaan???
Brian is gestruikeld en viel en nam Lieke in zijn val mee. Puur per ongeluk.
Zo krijg ik ook hele lijsten vol![]()
Heeft amanda de lipgloss van lieke al teruggegeven die zij gisteravond opdeed voor zij naar de film ging?quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:07 schreef Dreamboy het volgende:
Amanda zit aan Lieke's prive bezit
[afbeelding]
Misschien heeft ze niet genoeg gegeten. Gisteren was ze ook al zo misselijk omdat ze waarschijnlijk niet voldoende gegeten had.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:10 schreef blomst het volgende:
waarom mag nadia niet drinken/
Omdat er nog een kans bestaat dat ze zwanger is?
Zwanger kan niet want het is een omgebouwde.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:10 schreef blomst het volgende:
waarom mag nadia niet drinken/
Omdat er nog een kans bestaat dat ze zwanger is?
Heb jij Huub en Lieke bloemen gestuurd, samen met anderen?quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:20 schreef riri het volgende:
Wat een leuke plannetjes Jaap....heel leuk
De streamers vinden dat je echt dat je heel erg gegroeid bent...toppie...je kan het!!!!
En Jaap is toch al zo'n feestnummer.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:21 schreef ericahysterica het volgende:
jaap wil party houden heel de nacht
wordt toch verboden is geen rtl stylquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:21 schreef ericahysterica het volgende:
Gezellig, All Night Longquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:21 schreef ericahysterica het volgende:
ik denk dat ik zo maar een uurtje of wat plat gaquote:
Ik denk niet dat jij de persoon bent die daarover een goed oordeel kan vellen ivm eerdere pogingen van je om schandalige / misdadige acties van BANDJ goed te praten.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:14 schreef Py het volgende:
[..]
Zwanger kan niet want het is een omgebouwde.
Ze moet eerst maar eens leren eten voor ze aan de drank gaat. Ze is nuchter al labiel genoeg
Als het een uur of twaalf is, dan zie je ze allemaal gaan gapen, en dan beginnen ze al langzaam terug te krabbelen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:25 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik denk dat ik zo maar een uurtje of wat plat ganou ja bij nader inzien.......dit zal ook wel weer een fiasco worden met dat stel minkukkels
Jaap denkt dat er morgen geen TV gemaakt wordt, hooguit een fikse ruzie.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:30 schreef Dreamboy het volgende:
Nix. ik heb gelukkig wel aardig geslapen vannacht.
Nix. morgen weer een rustige dag.
wat rustige dan Lieke is er morgen nog dan gaan jullie toch door.
Jij kent het script inmiddels ook al uit je hoofd?quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:32 schreef mazaru het volgende:
Als het een uur of twaalf is, dan zie je ze allemaal gaan gapen, en dan beginnen ze al langzaam terug te krabbelen.
Dan zullen ze het er op gooien dat ze Brian niet wakker willen houden, en om half twee ligt alles te konijnen, waarna ze allemaal dik tevreden over de terror in slaap vallen
Precies, de rest in morgen gesloopt, Huub maakt het niks uit, die kan een uurtje pitten in de auto en Lieke laat zich echt niet kennen, die is wel wat gewend.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:32 schreef Dreamboy het volgende:
Als de FEBO het nou lekker door laat gaan voor een keer en dan morgen maar roepen Nadia niet slapen.
Amanda wakker blijven.
enz
Fons heeft me een stukje laten lezenquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij kent het script inmiddels ook al uit je hoofd?
100% gewoon.
Het lezen van deze onzin is vermakelijker dan er naar luisteren.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:35 schreef ericahysterica het volgende:
dennis spreekt uit dat nadia ook goed kan bashen tegen lieke.
nadia spreekt uit dat huub en lieke bijna geen sex meer hebben.
daar wil jaap dan een discussie over hebben vannacht.
dennis wil het over monogamie hebben want lieke zou die polygamie niet trekken.
Of een STEAMLOCKquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:36 schreef neehe het volgende:
Het is allemaal gescript, er sond weer een cameraman bij.
RTL zorgt er wel voor dat die 5 niet populair worden, het plannen maken wordt wel uitgezonden op tv.
Alleen de uitvoering niet, want van de uitvoering komt toch niet veel terecht.
Briljante deductie, hij lijkt Sherlock welquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:38 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia. Lieke heeft niet het iedee dat ze hier vriendinnen heeft.
Nix. nee dat is ook zo.
Misschien even ter inspectie, om te bekijken hoe ver Dennis er vandaag weer is ingekropenquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:42 schreef blomst het volgende:
waarom liet Jaap zijn kont zien?
Ruud dat was ik in mijn creatie van de vieze man van: van Kooten en de Biequote:Op zaterdag 1 september 2007 19:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat is dat toch met die vent die ze gisteren zijn tegengekomen? Yollie niks van meegekregen?
Bedoel je die alles van Nadia wist?quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat is dat toch met die vent die ze gisteren zijn tegengekomen? Yollie niks van meegekregen?
Yollie heeft er niets over geschreven in de COS.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nadia gaat vanavond een brief schrijven aan haar moeder over jou?quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:50 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ruud dat was ik in mijn creatie van de vieze man van: van Kooten en de Bie
Ja, die.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:50 schreef 2live het volgende:
[..]
Bedoel je die alles van Nadia wist?
Ja nog erger de moeder van Mannie ken ik ook als vertegenwoordiger bij Jan Bik, ik leverde daar psychologische adviezen voor ontheemde klanten.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nadia gaat vanavond een brief schrijven aan haar moeder over jou?
Amanda zei gisteravond op de streams dat Nadia die man kende, ik weet niet of ze dat goed begrepen heeft.quote:
Okee, dan wachten we het maar even af. Camera op het scherm zoals ze dat voreger wel eens deden als iemand zit te typen zal er waarschijnlijk niet meer inzitten.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:54 schreef 2live het volgende:
[..]
Amanda zei gisteravond op de streams dat Nadia die man kende, ik weet niet of ze dat goed begrepen heeft.
Hij had ook contact gehad met de moeder van Nadia, begreep ik.
Dat waren nog eens tijden, de brieven van Natas naar Wilgo....quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Okee, dan wachten we het maar even af. Camera op het scherm zoals ze dat voreger wel eens deden als iemand zit te typen zal er waarschijnlijk niet meer inzitten.![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:58 schreef beequeen het volgende:
De dorpsgek draait weer alsof hij onder stroom staat.
Ik probeer steeds een cap te maken als hij ineens zijn arm omhoog trekt alsof hij een schok krijgt.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:58 schreef beequeen het volgende:
De dorpsgek draait weer alsof hij onder stroom staat.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Yes, 230V op twee handen tegelijk.![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:00 schreef 2live het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden, de brieven van Natas naar Wilgo....![]()
Ik zit er klaar voor maar je mag wel een voorproefje hoor.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:04 schreef 2live het volgende:
Ik wil graag van Beequeen een omschrijving van het teaserdansje zo meteen.![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit er klaar voor maar je mag wel een voorproefje hoor.![]()
Benen gespreid,knieen licht gebogen, kont naar achteren, haar van links naar rechts met een zwoele blik en een pets met het rechterhandje.quote:
En af en toe een beentje oplichten als een hondje dat moet pissen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Knieen licht gebogen, kont naar achteren, haar van links naar rechts met een zwoele blik en een pets met het rechterhandje.![]()
En nou doet dat kreng het niet.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Benen gespreid,knieen licht gebogen, kont naar achteren, haar van links naar rechts met een zwoele blik en een pets met het rechterhandje.![]()
Dat was toch Natasja tijdens het vingeren, haar rechterbeenquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En af en toe een beentje oplichten als een hondje dat moet pissen.![]()
Zag het nog net.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:12 schreef Disana het volgende:
Brian als Zorba de Griek en Michael Jackson.
Dat heb ik gemist.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat was toch Natasja tijdens het vingeren, haar rechterbeen![]()
klopt, hevig woelen met de handen door zijn harenquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:14 schreef Disana het volgende:
[..]
En Huub komt erbij en hij is meteen een stuk minder zeker![]()
Dat vertelde ze een keer, ik weet niet meer tegen wie. Misschien weet noekje het nog, daar heb ik het van.quote:
Nee laat maar, ik ben eigenlijk ook wel blij dat ik het heb gemistquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vertelde ze een keer, ik weet niet meer tegen wie. Misschien weet noekje het nog, daar heb ik het van.![]()
zet even een nieuwe klaar ik heb nog geen iedee hoe dat moetquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
Cos is zo vol, als iemand zich geroepen voelt....![]()
JE KAN HET! gewoon een keer doen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:23 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
zet even een nieuwe klaar ik heb nog geen iedee hoe dat moet
Is net weggekropen in een klein holletje. Vind hij hem nog terug?quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:24 schreef Py het volgende:
[afbeelding]
Huub zoekt zijn zelfbeheersing![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |