Ik zit er klaar voor maar je mag wel een voorproefje hoor.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:04 schreef 2live het volgende:
Ik wil graag van Beequeen een omschrijving van het teaserdansje zo meteen.![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit er klaar voor maar je mag wel een voorproefje hoor.![]()
Benen gespreid,knieen licht gebogen, kont naar achteren, haar van links naar rechts met een zwoele blik en een pets met het rechterhandje.quote:
En af en toe een beentje oplichten als een hondje dat moet pissen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Knieen licht gebogen, kont naar achteren, haar van links naar rechts met een zwoele blik en een pets met het rechterhandje.![]()
En nou doet dat kreng het niet.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Benen gespreid,knieen licht gebogen, kont naar achteren, haar van links naar rechts met een zwoele blik en een pets met het rechterhandje.![]()
Dat was toch Natasja tijdens het vingeren, haar rechterbeenquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En af en toe een beentje oplichten als een hondje dat moet pissen.![]()
Zag het nog net.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:12 schreef Disana het volgende:
Brian als Zorba de Griek en Michael Jackson.
Dat heb ik gemist.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat was toch Natasja tijdens het vingeren, haar rechterbeen![]()
klopt, hevig woelen met de handen door zijn harenquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:14 schreef Disana het volgende:
[..]
En Huub komt erbij en hij is meteen een stuk minder zeker![]()
Dat vertelde ze een keer, ik weet niet meer tegen wie. Misschien weet noekje het nog, daar heb ik het van.quote:
Nee laat maar, ik ben eigenlijk ook wel blij dat ik het heb gemistquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vertelde ze een keer, ik weet niet meer tegen wie. Misschien weet noekje het nog, daar heb ik het van.![]()
zet even een nieuwe klaar ik heb nog geen iedee hoe dat moetquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
Cos is zo vol, als iemand zich geroepen voelt....![]()
JE KAN HET! gewoon een keer doen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:23 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
zet even een nieuwe klaar ik heb nog geen iedee hoe dat moet
Is net weggekropen in een klein holletje. Vind hij hem nog terug?quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:24 schreef Py het volgende:
[afbeelding]
Huub zoekt zijn zelfbeheersing![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |