Ruud dat was ik in mijn creatie van de vieze man van: van Kooten en de Biequote:Op zaterdag 1 september 2007 19:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat is dat toch met die vent die ze gisteren zijn tegengekomen? Yollie niks van meegekregen?
Bedoel je die alles van Nadia wist?quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat is dat toch met die vent die ze gisteren zijn tegengekomen? Yollie niks van meegekregen?
Yollie heeft er niets over geschreven in de COS.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nadia gaat vanavond een brief schrijven aan haar moeder over jou?quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:50 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ruud dat was ik in mijn creatie van de vieze man van: van Kooten en de Bie
Ja, die.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:50 schreef 2live het volgende:
[..]
Bedoel je die alles van Nadia wist?
Ja nog erger de moeder van Mannie ken ik ook als vertegenwoordiger bij Jan Bik, ik leverde daar psychologische adviezen voor ontheemde klanten.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nadia gaat vanavond een brief schrijven aan haar moeder over jou?
Amanda zei gisteravond op de streams dat Nadia die man kende, ik weet niet of ze dat goed begrepen heeft.quote:
Okee, dan wachten we het maar even af. Camera op het scherm zoals ze dat voreger wel eens deden als iemand zit te typen zal er waarschijnlijk niet meer inzitten.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:54 schreef 2live het volgende:
[..]
Amanda zei gisteravond op de streams dat Nadia die man kende, ik weet niet of ze dat goed begrepen heeft.
Hij had ook contact gehad met de moeder van Nadia, begreep ik.
Dat waren nog eens tijden, de brieven van Natas naar Wilgo....quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Okee, dan wachten we het maar even af. Camera op het scherm zoals ze dat voreger wel eens deden als iemand zit te typen zal er waarschijnlijk niet meer inzitten.![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:58 schreef beequeen het volgende:
De dorpsgek draait weer alsof hij onder stroom staat.
Ik probeer steeds een cap te maken als hij ineens zijn arm omhoog trekt alsof hij een schok krijgt.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:58 schreef beequeen het volgende:
De dorpsgek draait weer alsof hij onder stroom staat.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Yes, 230V op twee handen tegelijk.![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:00 schreef 2live het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden, de brieven van Natas naar Wilgo....![]()
Ik zit er klaar voor maar je mag wel een voorproefje hoor.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:04 schreef 2live het volgende:
Ik wil graag van Beequeen een omschrijving van het teaserdansje zo meteen.![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit er klaar voor maar je mag wel een voorproefje hoor.![]()
Benen gespreid,knieen licht gebogen, kont naar achteren, haar van links naar rechts met een zwoele blik en een pets met het rechterhandje.quote:
En af en toe een beentje oplichten als een hondje dat moet pissen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Knieen licht gebogen, kont naar achteren, haar van links naar rechts met een zwoele blik en een pets met het rechterhandje.![]()
En nou doet dat kreng het niet.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Benen gespreid,knieen licht gebogen, kont naar achteren, haar van links naar rechts met een zwoele blik en een pets met het rechterhandje.![]()
Dat was toch Natasja tijdens het vingeren, haar rechterbeenquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En af en toe een beentje oplichten als een hondje dat moet pissen.![]()
Zag het nog net.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:12 schreef Disana het volgende:
Brian als Zorba de Griek en Michael Jackson.
Dat heb ik gemist.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat was toch Natasja tijdens het vingeren, haar rechterbeen![]()
klopt, hevig woelen met de handen door zijn harenquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:14 schreef Disana het volgende:
[..]
En Huub komt erbij en hij is meteen een stuk minder zeker![]()
Dat vertelde ze een keer, ik weet niet meer tegen wie. Misschien weet noekje het nog, daar heb ik het van.quote:
Nee laat maar, ik ben eigenlijk ook wel blij dat ik het heb gemistquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vertelde ze een keer, ik weet niet meer tegen wie. Misschien weet noekje het nog, daar heb ik het van.![]()
zet even een nieuwe klaar ik heb nog geen iedee hoe dat moetquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
Cos is zo vol, als iemand zich geroepen voelt....![]()
JE KAN HET! gewoon een keer doen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:23 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
zet even een nieuwe klaar ik heb nog geen iedee hoe dat moet
Is net weggekropen in een klein holletje. Vind hij hem nog terug?quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:24 schreef Py het volgende:
[afbeelding]
Huub zoekt zijn zelfbeheersing![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |