Ik word hier zo kwaad om, het lezen alleen al van dit soort shit geeft mijn een hartslag van 200, stelletje lafbekken.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:47 schreef mazaru het volgende:
Morgenochtend zodra Huub weg is gaan ze met zijn vieren Lieke aanvallen.
Lieke moet wakker gemaakt worden, ze moet helemaal ziek gemaakt worden
Alle plannen weer weg en nu dit weer.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:50 schreef Nostalgist het volgende:
Brian en Amanda mogen slapen..... De rest gaat de hele nacht herrie maken...... Dat is het laatste plan van Jaap....
Wat een waterdicht planquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:50 schreef Nostalgist het volgende:
Brian en Amanda mogen slapen..... De rest gaat de hele nacht herrie maken...... Dat is het laatste plan van Jaap....
Dat hebben ze al een keer bij Lieke gedaan, toen zelfs met zes tegen 1, en nog konden ze het niet winnen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:53 schreef Nostalgist het volgende:
Vier tegen één de gehele dag, morgen.....
Jij begrijpt hetquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:53 schreef IkWeetNiets het volgende:
Hier nog een paar tips:
echt oud lijkt ze hier vind ik.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Op deze cap lijkt ze heel erg op haar zus Deborah.
Deze keer ook niet, ze zetten zich alleen maar meer voor lul.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat hebben ze al een keer bij Lieke gedaan, toen zelfs met zes tegen 1, en nog konden ze het niet winnen.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:53 schreef IkWeetNiets het volgende:
Hier nog een paar tips:
Als je de pagina gerefresht hebt en ze zien er nu zo uit, dan is je maand inderdaad voorbij.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:58 schreef droomkoningin het volgende:
mijn streams zijn blokkerig en zonder geluid
is mijn gratis "maand" van vista nu voorbij?of hebben meer mensen dr last van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |