Voor de 200e keer nee dat staat op de site van de telegraaf.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub leest de krant... ik heb het in de COS niet meegekregen maar zit dat artikel over Jaap er ook bij?
Welk RTL publiek?quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:03 schreef akveor het volgende:
Laten we de PP even afwachten... je weet niet of RTL publiek ook gaat stemmen.
Die mensen zouden eens een paar weken de streams moeten gaan volgen. Dan moet duidelijk worden wie de nog grotere etters zijn. Huub moet weer een paar keer per dag zeggen: Weet je wat een goede site is: FOK! Misschien komen er dan meer mensen streamen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zou de cijfers wel eens willen zien hoevaak dezelfde mensen op 1 en dezelfde wannabee stemt.
Als ik praat over DGK vinden veel mensen Huub echt een etter en een afzichtelijk ventje.
Ik vind het eigenlijk wel grappig dat ze dat zingen.... Ik bler het zelf ook weleens.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:15 schreef Dark het volgende:
Brian is er van overtuigd dat zijn rap een hit wordt.
De dames zingen spontaan: Oh, Brian wat je doet, doe je goed!
Ik heb het teiltje klaar staan.
Dat klopt wel, maar als je vraagt wie van die zeven ze het liefst als winnaar zouden zien, dan kiezen ze toch voor Huub.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zou de cijfers wel eens willen zien hoevaak dezelfde mensen op 1 en dezelfde wannabee stemt.
Als ik praat over DGK vinden veel mensen Huub echt een etter en een afzichtelijk ventje.
Misschien kan die crisis wel gebruikt worden om Huub en Lieke te pestenquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:17 schreef riri het volgende:
Huub heeft het over de kredietcrisis in Amerika....dizenden mensen die hun hypotheken niet meer kunnen betalen en huizen gedwongen moeten verkopen
tja...dat is nou eens een echt probleem waar ook europa niet van verschoond zal blijven
Crisis
Maar ja,daar maakt dat andere ploegje zich niet druk om,zijn alleen maar bezig met hun haar of lijstjes op te stellen hoe je het beste kan pesten
Brian gaat na de Kooi in onderhandeling met Talpa Digital, wat een toeval.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:19 schreef trettie het volgende:
wie wil er niet zo,n geweldige ITer met zulke plannen van aanpak in dienst?
Je zal echt zo'n paljas rond hebben lopen die met klanten moet praten!
'Groepsaanranding'quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:15 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja dan denk je dat ze spijt hebben......maar ja hun geweten zal ook wel wat wonderlijk gevormd zijn immers na de groepsaanranding hadden ze toch ook geen spijt?![]()
Wat vinden ze dan van dat andere tuigquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:12 schreef akveor het volgende:
[..]
En geil dat ze wasquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:33 schreef Py het volgende:
[..]
'Groepsaanranding'![]()
De enige aanranding die ik ooit heb gezien was Huub tegen Nadia![]()
Het riekt bijna naar fascisme met Jaap als leider....quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:00 schreef riri het volgende:
Tuurlijk jaap,gewoon ploegendienst....
ze denken ook nog dat achter dat goedkeurt.
Iemand konstant uit de slaap houden mag niet eens....
Zelfs dat vragen ze zich niet eens af maar stellen zelfs voor in ploegendienst te gaan werken
Kan je nagaan wat het najagen van veel geld bij sommige mensen teweeg brengt.
Vragen zich totaal niet af of ze te ver kunnen gaan in zaken...ze hitsen elkaar op.
Hetzelfde als in de buitenwereld met een groep mensen iemand molesteren..de één hitst de ander op en ze denken niet meer...kunnen we dit wel doen?
Pas als ze opgepakt zijn komen ze met spijt maar dan hoeft het niet meer,ze zijn al veel te ver gegaan.
Nadia trok tot drie keer toe Liekes onderbroek naar beneden tijdens de groepsaanrandingquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:33 schreef Py het volgende:
[..]
'Groepsaanranding'![]()
Het gaat bijna allemaal over Huub en over TerrorJaap. De meesten weten niet hoe het precies zit. Maar zij zien hun vaak in een rol die hen niet aanstaat. Vraag maar eens objectief om je heen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:34 schreef ShivaArnhem het volgende:
[..]
Wat vinden ze dan van dat andere tuig![]()
Nou mij lijkt, als je met 3 vrouwen de vierde vrouw tegen de grond aanwerkt en uitkleedt tegen haar wil ,terwijl haar vriendje door de 3 andere mannen wordt tegengehouden om haar te beschermen, toch echt wel een aanranding......quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:33 schreef Py het volgende:
[..]
'Groepsaanranding'![]()
Je hebt de feiten al niet juist. Dus je mening is dan ook anders uiteraard.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:41 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
N,ou mij lijkt, als je met 3 vrouwen de vierde vrouw tegen de grond aanwerkt en uitkleedt tegen haar wil ,terwijl haar vriendje door de 3 andere mannen wordt tegengehouden om haar te beschermen, toch echt wel een aanranding......
maar ja meningen kunnen verschillen en dat is mij ook best.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |