Dat soort kerels denken dat je een goedkope hoer bent die voor 1 consumptie je benen spreidt.quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:04 schreef omdatzomaar het volgende:
Kerel in kroeg: Hej, wil je wat drinken? .
Ik: nee dankje.
Kerel: Ik vind jou wel leuk
Ik: Ja, maar ik jou niet![]()
Kerel: Ik jou wel, wil je wat drinken?
:'(
Klacht: Kerels die geen Nee snappen
Andersom komt ook vaker voor dan je denkt, wij maken er echter niet zo een groot probleem van en vinden het niet nodig om sommigen van jullie in te wrijven dat jullie een stelletje overrijpe aandachtsgeile sloeries zijn die er allang niet meer uitzien als 20 ook al zijn jullie het wel.quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:25 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
En btw mannen snappen ook nooit dat vrouwen wel is een keer niet geinteresseerd zijn
yeah right...quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Andersom komt ook vaker voor dan je denkt, wij maken er echter niet zo een groot probleem van en vinden het niet nodig om sommigen van jullie in te wrijven dat jullie een stelletje overrijpe aandachtsgeile sloeries zijn die er allang niet meer uitzien als 20 ook al zijn jullie het wel.![]()
tuurlijk. het is een 'meisje met principes'. je weet dat die het meest vreemdgaan?quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:10 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Ik kan dat anders heel goed voelen zo via fok!![]()
Wat absoluut geen afbreuk doet aan mijn buitengewoon scherp inzichtquote:Op zaterdag 1 september 2007 15:10 schreef SmoothPussy het volgende:
[..]
![]()
Je hebt een verkeerde nickname lullo
en jij hebt geen geile foto's van je smooth punani in je fotoboek.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:10 schreef SmoothPussy het volgende:
[..]
![]()
Je hebt een verkeerde nickname lullo
Waarschijnlijk herkende ze zichzelf in de beschrijving die ik gaf over dat bepaald type vrouw, daarom was haar reactie zo kinderlijk en ongenuanceerd fel en daarom plaatst ze geen foto natuurlijkquote:Op zaterdag 1 september 2007 15:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en jij hebt geen geile foto's van je smooth punani in je fotoboek.
De meeste mensen zijn gewoon niet zo snugger.quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:04 schreef omdatzomaar het volgende:
Kerel in kroeg: Hej, wil je wat drinken? .
Ik: nee dankje.
Kerel: Ik vind jou wel leuk
Ik: Ja, maar ik jou niet![]()
Kerel: Ik jou wel, wil je wat drinken?
:'(
Klacht: Kerels die geen Nee snappen
Nou vooruit danquote:Op zaterdag 1 september 2007 15:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en jij hebt geen geile foto's van je smooth punani in je fotoboek.
quote:
puur natuurquote:Op zaterdag 1 september 2007 15:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
![]()
mooi hoor. scheer je het zelf of vind je het ook leuk als iemand anders het doet?
Generaliseer eens niet zoquote:Op zaterdag 1 september 2007 14:25 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
En btw mannen snappen ook nooit dat vrouwen wel is een keer niet geinteresseerd zijn
er zijn idd mensen die geen haargroei hebben, daar is een naam voor.quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
er zijn idd mensen die geen haargroei hebben, daar is een naam voor.
ben je weleens geschoren door iemand anders dan jezelf vroeg ik eik.
rot op! écht waar?quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:38 schreef SmoothPussy het volgende:
[..]
man zeur niet, ik heb geen baard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |