Al die knopjes.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:27 schreef Mutant01 het volgende:
Moeilijk he, je eigen bericht editten.
Ik ken die meiden van Halal helemaal niet dus ik kan er niks over zeggen. Lijkt me niks hypocriets aan. Zo veel tv kijk ik niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is eerder het ontbreken van consequente reacties van jouw kant die zo typisch zijn. Als iemand zonder enig argument zegt dat de meiden van Halal Mo.b aanhangers zijn bijvoorbeeld, dan ben je in geen velden of wegen te bekennen.
Ik constateer slechts dat ad hominem argumenten gebruikt worden omdat iemand dingen zegt die hem niet bevalt. Vervolgens wordt er, om dat te verdedigen, nóg een ad hominem gebruikt. Dat vind ik een beetje zielig.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:20 schreef Mutant01 het volgende:
Maar owee als iemand zegt dat Hans Teeuwen een schreeuwlelijk is en slechte grappen maakt!
Woorden in de mond schuiven. Nee, ik zeg slechts dat je cabaret niet als een politiek betoog moet zien en dat je persoonlijke aanvallen niet zo serieus moet nemen als in een politiek betoog. Tenzij je het verhaal van het meisje en de zeven Turken ook gelooft natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:20 schreef Mutant01 het volgende:
Dus onder het mom van "cabaret" kunnen we alles doen en laten wat we willen? Volgens mij niet
Hij mag minder zeggen dan iedereen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:20 schreef Mutant01 het volgende:
en al helemaal niet in het geval van Teeuwen
Heb ik ook weleens hoor, soms wil ik een reply quoten om dan te reageren, maar dan edit ik per ongeluk iemands post.quote:
Doe een greep in de grabbelton.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:25 schreef Mutant01 het volgende:
Dus, hoe kom je bij ad hominem? Klonk wel stoer, maar......klopt niet echt.
Als dit geen ad hominems zijn is niets het.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hans Teeuwen, de kneus van de eeuw. Die gast heeft zulke baggerhumor. Zo'n mannetje die ook nergens serieus op kan reageren, uit angst.
Geef mij maar een paar van die knoppen danquote:
Wat meende hij in zijn cabaretvoorstelling en bevestigde hij in zijn interview? Geef eens citaten joh. Dus met betrekking tot Jezus en Mohammed zoals jij claimt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:29 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik ken die meiden van Halal helemaal niet dus ik kan er niks over zeggen. Lijkt me niks hypocriets aan. Zo veel tv kijk ik niet.
[..]
Ik constateer slechts dat ad hominem argumenten gebruikt worden omdat iemand dingen zegt die hem niet bevalt. Vervolgens wordt er, om dat te verdedigen, nóg een ad hominem gebruikt. Dat vind ik een beetje zielig.
[..]
Woorden in de mond schuiven. Nee, ik zeg slechts dat je cabaret niet als een politiek betoog moet zien en dat je persoonlijke aanvallen niet zo serieus moet nemen als in een politiek betoog. Tenzij je het verhaal van het meisje en de zeven Turken ook gelooft natuurlijk.
[..]
Hij mag minder zeggen dan iedereen?
, omdat hij het (gezien zijn reacties gegeven bij de meiden van Halal) ook eigenlijk botweg meent.
Het is geen ad hominem omdat het niet zijn argumentaties betwist. Als er stond "Hans Teeuwen is een schreeuwlelijkerd en heeft geen humor, dus heeft hij niet gelijk", had je gelijk gehad, maar dat staat er niet. Wat er staat is slechts een persoonlijke mening, over een persoon. (Zonder enige verwijzing naar het debat)quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:31 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Doe een greep in de grabbelton.
[..]
Als dit geen ad hominems zijn is niets het.
Ja, Mutant, je was een culturele recensie aan het schrijven. Maaj dat een ander wijs.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is geen ad hominem omdat het niet zijn argumentaties betwist. Als er stond "Hans Teeuwen is een schreeuwlelijkerd en heeft geen humor, dus heeft hij niet gelijk", had je gelijk gehad, maar dat staat er niet. Wat er staat is slechts een persoonlijke mening, over een persoon. (Zonder enige verwijzing naar het debat)
Een zieke gast.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:31 schreef DeletedByAdmin het volgende:
Vond gister Hans Teeuwen briljant!
Wat is dat nou weer voor onzinargument. Lees je eens in over ad hominems voordat je met zulke beschuldigingen komt. Het was mijn persoonlijke mening over Teeuwen, ik verwees nergens naar het debat zelf, noch naar de door hem aangehaalde argumenten. Iemand stom vinden is nog altijd geen ad hominem. Iemand stom vinden en op basis daarvan zijn argumenten waarderen is dat wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:39 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ja, Mutant, je was een culturele recensie aan het schrijven. Maaj dat een ander wijs.
Wat heeft dit met "op de man spelen" te maken? Je verwart religie met de volgelingen. Personen zijn niet gedefinieerd met hun religie dus een aanval op een religie kan nooit een aanval op de man zijn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zijn positie jegens religie bijvoorbeeld. Dat meent hij gewoon uit de grond van zijn hart, anders gaat hij dat niet zodanig lopen verdedigen achteraf lijkt me.
Misschien is het moeilijk voor je om het te begrijpen, maar ik oordeel over mensen waarvan ik meer heb gezien. Niet over mensen die ik vijf minuten een interview heb zien doen. Dat mag jij onzin vinden, maar dat is aan jou.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:33 schreef Mutant01 het volgende:
En wat heeft het kennen van personen te maken met het soort argumenten dat je aanhaalt. Mij weet je wel snel met een ad homine" te vinden, maar het argument die gebruikt wordt door Klopkoek kort na de mijne, is niet te beoordelen? Wat is dat voor onzin?
Ik weet toch niet op basis waarvan Klopkoek dat gevoel heeft en of dat gevoel te rechtvaardigen is? Ik ken ze niet. Als hij slechte argumenten heeft om ze Mobee-aanhangers te noemen ben ik de eerste die erop zal reageren hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:33 schreef Mutant01 het volgende:
Iemand Mo. B aanhangers noemen op basis van gevoel is dus niet af te wijzen?
Nee, hij maakt heel duidelijk het onderscheid: in zijn cabaretvoorstellingen beledigt hij iedereen en alles, net zoals South Park etc. In serieuze interviews geeft hij serieuze antwoorden met een komisch randje. Degene die het onderscheid niet maakt ben jij, maar daar moet je Teeuwen niet voor beschuldigen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:33 schreef Mutant01 het volgende:
Cabaret hoort inderdaad geen politiek betoog te zijn, maar dat is bij Teeuwen na de moord van Van Gogh steeds vaker het geval lijkt het. Hij waait een beetje met de politieke sfeer in NL mee.
quote:Comebacksingle Britney Spears uit
AMSTERDAM - De langverwachte comebacksingle van Britney Spears is donderdag voor het eerst officieel te horen geweest op een radiozender in New York.
Het nummer, dat 'Gimme more' heet, lekte eerder al uit naar verschillende entertainmentwebsites, zo meldt het Amerikaanse tijdschrift People.
De 25-jarige popprinses stelt zich in het sexy nummer voor aan haar fans. "It's Britney, bitch", zegt ze aan het begin van 'Gimme more', dat uptempo is en een stampende beat heeft.
Timbaland
'Gimme more' is geproduceerd door Nate "Danja" Hills, een protégé van de populaire producer Timbaland. Hills werkte eerder met sterren als Nelly Furtado en Justin Timberlake.
Op de site van showbizzblogger Perez Hilton is al een tweede nummer te horen van het nieuwe album van de zangeres. 'Cold as fire' is eveneens een uptempo dansnummer, waarin Britney zichzelf als 'koud als vuur' en 'heet als ijs' omschrijft.
Het langverwachte vijfde studioalbum van Britney Spears moet dit najaar uitkomen.
Caberet heeft (en niet alleen in nederland) al sinds het jaar 0 over het algemeen WEL een politieke (maatschappijkritische) inhoud. Wel eens van Freek de Jonge gehoord? Als cabaret voor de verandering geen serieuze ondertoon heeft valt het al snel in de categorie "absurdisme"quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat meende hij in zijn cabaretvoorstelling en bevestigde hij in zijn interview? Geef eens citaten joh. Dus met betrekking tot Jezus en Mohammed zoals jij claimt.
Zijn positie jegens religie bijvoorbeeld. Dat meent hij gewoon uit de grond van zijn hart, anders gaat hij dat niet zodanig lopen verdedigen achteraf lijkt me. En wat heeft het kennen van personen te maken met het soort argumenten dat je aanhaalt. Mij weet je wel snel met een ad homine" te vinden, maar het argument die gebruikt wordt door Klopkoek kort na de mijne, is niet te beoordelen? Wat is dat voor onzin? Iemand Mo. B aanhangers noemen op basis van gevoel is dus niet af te wijzen? Cabaret hoort inderdaad geen politiek betoog te zijn, maar dat is bij Teeuwen na de moord van Van Gogh steeds vaker het geval lijkt het. Hij waait een beetje met de politieke sfeer in NL mee.
Iemand persoonlijk zwart maken in een inhoudelijke discussie (en dat is het) is een argumentum ad hominem. Als iemand zegt dat Balkenende naar vis ruikt als het over de politiek van Balkenende gaat, kun je 9 van de 10 keer wel vaststellen dat het niet om een geuronderzoek gaat maar dat hij gewoon de persoon zwart wil maken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzinargument. Lees je eens in over ad hominems voordat je met zulke beschuldigingen komt. Het was mijn persoonlijke mening over Teeuwen, ik verwees nergens naar het debat zelf, noch naar de door hem aangehaalde argumenten. Iemand stom vinden is nog altijd geen ad hominem. Iemand stom vinden en op basis daarvan zijn argumenten waarderen is dat wel.
De aanval op historische figuren is dat wel, en laat dat nu tevens ook de belangrijke figuren zijn binnen de religies.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:46 schreef Autodidact het volgende:
Wat heeft dit met "op de man spelen" te maken? Je verwart religie met de volgelingen. Personen zijn niet gedefinieerd met hun religie dus een aanval op een religie kan nooit een aanval op de man zijn.
Uhm het argument an sich is heel goed te bekritiseren. Je hoeft daarvoor helemaal niet die mensen te kennen noch hen gezien te hebben. Als iemand zegt "Negers zijn voor mijn gevoel inferieure mensen", zal ik de eerste zijn die dat als kul-argument onder de tafel lul.quote:Misschien is het moeilijk voor je om het te begrijpen, maar ik oordeel over mensen waarvan ik meer heb gezien. Niet over mensen die ik vijf minuten een interview heb zien doen. Dat mag jij onzin vinden, maar dat is aan jou.
Ik weet toch niet op basis waarvan Klopkoek dat gevoel heeft en of dat gevoel te rechtvaardigen is? Ik ken ze niet. Als hij slechte argumenten heeft om ze Mobee-aanhangers te noemen ben ik de eerste die erop zal reageren hoor.
Nee, het intreview bevestigd in mijn ogen exact zijn manier van denken. Het cabaret van hem is bijna onlosmakelijk verbonden met de huidige politieke sfeer in het debat. Het feit dat hij dat ook verdedigd en het feit dat hij het ineens ook een recht vind om iedereen te beledigen speelt daarbij ook een rol.quote:Nee, hij maakt heel duidelijk het onderscheid: in zijn cabaretvoorstellingen beledigt hij iedereen en alles, net zoals South Park etc. In serieuze interviews geeft hij serieuze antwoorden met een komisch randje. Degene die het onderscheid niet maakt ben jij, maar daar moet je Teeuwen niet voor beschuldigen.
Nogmaals, een argument ad hominem = persoonlijke waarde oordeel koppelen aan waarde argumenten. Volgens mij is dat nergens gebeurd. Als iemand zegt, Balkenende stinkt naar vis, dus hij heeft helemaal niet gelijk = ad hominem.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:49 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Iemand persoonlijk zwart maken in een inhoudelijke discussie (en dat is het) is een argumentum ad hominem. Als iemand zegt dat Balkenende naar vis ruikt als het over de politiek van Balkenende gaat, kun je 9 van de 10 keer wel vaststellen dat het niet om een geuronderzoek gaat maar dat hij gewoon de persoon zwart wil maken.
Aja, dat verklaart alles. Een gevallen engel kwam op aarde om religie te verspreiden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Religie is uitgevonden door de duivel!![]()
Het zijn slechts enkele caberatiers die menen dat er een politieke inhoud moet zijn. Cabaret moet vermaak zijn in mijn ogen. Het moet zo ver mogelijk afstaan van elke politieke inhoud die er maar kan zijn. Daarom ben ik ook zo verliefd op Najib Amhali, die kan ook gewoon dingen aan de kaak stellen, het "denkraam" uitrekken, zonder mee te waaien met allerlei politieke winden. Cabaret moet juist nergens over gaan, maar toch ook weer over alles!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Caberet heeft (en niet alleen in nederland) al sinds het jaar 0 over het algemeen WEL een politieke (maatschappijkritische) inhoud. Wel eens van Freek de Jonge gehoord? Als cabaret voor de verandering geen serieuze ondertoon heeft valt het al snel in de categorie "absurdisme"
Wat soms lastig te begrijpen is (als je emotioneel bij een onderwerp betrokken bent) is dat onderwerpen op een alternatieve (absurd, overdreven) manier behandeld worden om het algemene denkraam op te rekken. Je dwingt mensen uit hun hokje waardoor ze andermans positie makkelijker kunnen begrijpen.
Als ik een uur lang blij doe over met 250km/h over de snelweg scheuren, word een mening over met 130km/h over de snelweg scheuren plotseling een stuk makkelijker geaccepteerd.
Religie is uitgevonden door de duivel!![]()
Je draait in rondjes. Deze opmerkingen deed hij in een cabaretvoorstelling. Een cabaretvoorstelling is geen politiek betoog maar een serie van grapjes.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De aanval op historische figuren is dat wel, en laat dat nu tevens ook de belangrijke figuren zijn binnen de religies.
Dat kun je toch alleen doen als je weet wat negers zijn? Dat bedoel ik dus. Als iemand zegt dat hij het gevoel heeft dat zeemeerminnen inferieuze wezens zijn kan ik daar toch geen oordeel over vellen als ik niet weet wat zeemeerminnen doen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:52 schreef Mutant01 het volgende:
Uhm het argument an sich is heel goed te bekritiseren. Je hoeft daarvoor helemaal niet die mensen te kennen noch hen gezien te hebben. Als iemand zegt "Negers zijn voor mijn gevoel inferieure mensen", zal ik de eerste zijn die dat als kul-argument onder de tafel lul.
Cabaret gaat wel eens over de actualiteit ja en neemt bepaalde ideeën wel eens op de hak ja. Verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:52 schreef Mutant01 het volgende:
Nee, het intreview bevestigd in mijn ogen exact zijn manier van denken. Het cabaret van hem is bijna onlosmakelijk verbonden met de huidige politieke sfeer in het debat.
Wat verdedigt?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:52 schreef Mutant01 het volgende:
Het feit dat hij dat ook verdedigd
Speelt waarbij een rol? Sowieso een vreemde opmerking. Denk je dat die vrouw zich niet beledigd voelde door die baard toen 'ie weg liep? Wat wil je tegen belediging doen? Oppakken? Boete? Wat wil je nu?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:52 schreef Mutant01 het volgende:
en het feit dat hij het ineens ook een recht vind om iedereen te beledigen speelt daarbij ook een rol.
Tuurlijk. Maar dat betekent niet dat je de opmerkingen in cabaret lekkerlijk moet nemen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:03 schreef Gabry het volgende:
Cabaret is vaak maatschappijkritisch. Politiek is vaak ook maatschappijkritisch. Daarom kunnen de onderwerpen elkaar overlappen.
Het hoeft niet in een zin om een ad hominem te zijn. Het gaat erom welke argumenten in een discussie gebruikt worden en jij gebruikt ad hominem argumenten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nogmaals, een argument ad hominem = persoonlijke waarde oordeel koppelen aan waarde argumenten. Volgens mij is dat nergens gebeurd. Als iemand zegt, Balkenende stinkt naar vis, dus hij heeft helemaal niet gelijk = ad hominem.
(Sterker nog, Balkenende stinkt naar vis zou weleens een feit kunnen zijn!)
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:57 schreef du_ke het volgende:
religie is vermoeiend maar dat immer uitdragende atheisten zijn zo mogelijk nog vermoeiender.
Vond hem ook ERG sterk!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:23 schreef Dutch_Nelson het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)halal_tuthola_s.html
En dat hij geilt op zieke nonnen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:25 schreef Gabry het volgende:
Hans Teeuwen kijkt ook neer op kabouters, en vindt dat ze niet in onze maatschappij thuishoren. En wil echt sex met de koningin. Dat bevestigt hij in het interview met de meisjes van Halal.
Raarrrquote:VPRO wil starten met 'etmaal-interview'
Na het naakt interviewen door Giel Beelen (VARA) is er nog een omroep die het fenomeen vraaggesprek een nieuwe impuls wil geven. De VPRO wil eind dit jaar/begin volgend jaar een talkshow maken waarin Wilfried de Jong (foto) 24 uur lang een gast bevraagt.
Als het etmaal vragen stellen voorbij is, monteren de tv-makers het lange gesprek tot een kortere versie. Hoe lang die zal zijn is nog onduidelijk. Of het interview (via internet) ook rechtstreeks is volgen, kan men nog niet zeggen.
Oud nieuws maar ik ben benieuwd, kan best leuke TV opleveren (na de montage dan vooral natuurlijkquote:
Training voor Zomergasten volgend jaar voor De Jong?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oud nieuws maar ik ben benieuwd, kan best leuke TV opleveren (na de montage dan vooral natuurlijk.
Hij zou het zeker kunnen inderdaad.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:31 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Training voor Zomergasten volgend jaar voor De Jong?
Ik vond Luyendijk maar vervelend.
En elk ander fundamenteel oeverloos gelulquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:11 schreef Dutch_Nelson het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)halal_tuthola_s.html
Prachtig hoe hans teeuwen in een gesprek de hele moslim gezeik naar beneden donderd.
http://www.nd.nl/Document.aspx?document=nd_artikel&id=98917quote:Onderzoek: celstraf werkt averechts
DEN HAAG - Gevangenisstraf helpt niet. Criminelen die een celstraf ondergaan, worden na hun vrijlating vaker veroordeeld dan criminelen die niet in de gevangenis hebben gezeten. Dat blijkt uit onderzoek van de criminologen Paul Nieuwbeerta en Arjan Blokland.
De twee onderzoekers van het Nederlands Studiecentrum voor Criminaliteit en Rechtshandhaving (NSCR) vergeleken voor hun studie bijna drieduizend criminelen van 26 tot 28 jaar. Daaruit blijkt dat criminelen die een celstraf opgelegd krijgen, in de drie jaar na hun vrijlating meer veroordelingen op hun naam hebben dan daders die niet in de gevangenis terechtkomen. De onderzoekers noemen de resultaten opmerkelijk. ,,Het toont in ieder geval aan dat een gevangenisstraf ex-gedetineerden niet van nieuwe delicten weerhoudt. Celstraf werkt in zekere zin averechts.''
Leerschool?
Naar de oorzaak van dat averechtse effect is het echter gissen, aldus de onderzoekers. Nieuwbeerta betwijfelt of de uitkomst een bevestiging is van het idee dat de gevangenis de beste leerschool is voor criminelen. Zo zaten de onderzochte gedetineerden gemiddeld maar vier maanden vast. ,,Ik kan me moeilijk voorstellen dat nieuwe gevangenen in zo'n korte periode de kneepjes van het vak van medegevangenen leren en daardoor na hun straf extra actief worden. Of dat ze zo gehard uit de gevangenis komen dat ze zich vaker op het criminele pad begeven.''
Nieuwbeerta zoekt de verklaring eerder in de periode ná de vrijlating.
,,Ex-gedetineerden hebben een grote kans hun baan, hun partner en hun huis kwijt te raken. Hun omgeving reageert anders op hen. Ze dragen een bepaald stigma met zich. Dat maakt dat ze mogelijk verder maatschappelijk ontwricht raken.''
Een andere mogelijke oorzaak is dat criminelen die een celstraf hebben uitgezeten beter bij de politie bekend zijn en na hun vrijlating scherper in de gaten worden gehouden en dus vaker worden opgepakt. Maar die kans acht Nieuwbeerta klein. ,,De politie kan niet aan iedereen die vrijkomt na een celstraf extra aandacht besteden. Het is niet zo dat er dan een signaal afgaat op het politiebureau.''
Methode
De twee criminologen gingen in hun onderzoek als volgt te werk. Ze koppelden iemand die bijvoorbeeld op zijn 27e voor het eerst tot een celstraf werd veroordeeld aan mensen die op dezelfde leeftijd een vrijwel identiek strafblad hadden. Zij zijn gedurende hun 27e levensjaar echter (nog) niet de gevangenis in gegaan, of kregen slechts een boete of een taakstraf opgelegd. Vervolgens onderzochten ze van alle proefpersonen het aantal keren ze in de drie jaar erna werden veroordeeld.
De onderzoekers kozen bewust voor de leeftijdscategorie 26-28 jaar, omdat de criminele carrière van de proefpersonen zich dan al dusdanig heeft ontwikkeld dat ze goed te vergelijken zijn. Bovendien piekt crimineel gedrag aan het einde van de jongvolwassenheid en neemt die tijdens de volwassenheid weer geleidelijk af. Met andere woorden: vanaf het 26e levensjaar onderscheidt de beroepscrimineel zich van de boefjes.
Het onderzoek beperkte zich tot mensen van maximaal 28 jaar omdat de kans dat iemand daarna nog voor het eerst tot een gevangenisstraf wordt veroordeeld steeds kleiner wordt.
Het onderzoek wordt binnenkort gepubliceerd in het tijdschrift Mens en Maatschappij .
Beetje een open deur maarwel interessantquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:48 schreef sigme het volgende:
Ik ben er niet hoor.
Eeven tussendoor.
[..]
http://www.nd.nl/Document.aspx?document=nd_artikel&id=98917
Een gevangenisstraf dient niet alleen voor speciale preventie, maar ook ter vergelding en incapacitatie. Daarom is de titel lichtelijk misleidend. Het is een straf, waar ze hopelijk wat van leren. Als blijkt dat gedetineerden onverbeterlijk zijn dan hoeven ze van mij niet terug de samenleving in.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:48 schreef sigme het volgende:
Ik ben er niet hoor.
Eeven tussendoor.
[..]
http://www.nd.nl/Document.aspx?document=nd_artikel&id=98917
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |