Veulen, gewoon een dikke kusquote:
Jaquote:
Paddy is met een hond weg, toch?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Disana maakt volgens mij een rondje Groningen met die hond
Cos you ain't got no lifequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Paddy is met een hond weg, toch?
Godverdomme, waarom weet ik dit.
Kroegentochtquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Disana maakt volgens mij een rondje Groningen met die hond
Neem voor mij ook ff mee dan, zonder boter graagquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
'k Heb trek in een broodje kroket....wie gaat er even halen.
Neeee, Paddy was de gebeten hond.....Disana liet er eentje uit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Paddy is met een hond weg, toch?
Godverdomme, waarom weet ik dit.
Dan ben ik benieuwd wie er aan de riem loopt want Disana heeft alleen kattenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neeee, Paddy was de gebeten hond.....Disana liet er eentje uit.
Jij speelt valsquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Veulen, gewoon een dikke kus![]()
Dom en mannen? dat = voetbal
Mmmm met franse mosterdquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
'k Heb trek in een broodje kroket....wie gaat er even halen.
Ook weer fout! Disana is een kat, heeft een hond en Paddy is gebeten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wie er aan de riem loopt want Disana heeft alleen katten
En ik maar denken dat ze een excuus kater had.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ah, ze heeft een excuus hond! Kan altijd van pas komen.
Eentje zonder boter (wel met kroket neem ik aan)quote:
Hou de boel maar lekker in de lucht, ik wil Internet niet meer missen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat het zeker op teletext komt![]()
Petraa?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uiteraard...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eentje zonder boter (wel met kroket neem ik aan)
Eentje met franse mosterd
Ik een dubbele (ben best groot)
Ik zie de bui al hangenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:44 schreef ppi het volgende:
[..]
Hou de boel maar lekker in de lucht, ik wil Internet niet meer missen.
Al was het alleen al om de buienradar
[afbeelding]
ok, nu bij foksilverquote:
Ik hou het net droog hier zie ikquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:44 schreef ppi het volgende:
[..]
Hou de boel maar lekker in de lucht, ik wil Internet niet meer missen.
Al was het alleen al om de buienradar
[afbeelding]
omdat die lelijke andy rotdick er op lag afgelopen nacht?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:47 schreef APK het volgende:
Waarom kijkt Sjappie toch zo chagrijnig in haar Manhattanjurk terwijl ze 4-1 voor staat
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:47 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
daar zijn ze kaput![]()
behalve 16 en 17 dan
Slaap lekkerquote:
Ziet er wel erg lekker uit iddquote:
Lekker is dat... we vragen om een ranzig nachtelijk broodje vette zooi, en wat krijgen we??quote:
Waar staat ppi voor, als ik vragen mag ?quote:
of voor petraa?!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lekker is dat... we vragen om een ranzig nachtelijk broodje vette zooi, en wat krijgen we??
Gezond erbij?? Bewaar dat lekker voor overdag ofzo![]()
Nu nog?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zit echt te twijfelen.....zal ik?
'k dacht dat ze dikke bill'n had..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor Leandra, ze kan het best hebben!
[afbeelding]
Gatverdamme... dat vind ik dus echt smerig...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[afbeelding]
Heb ik ook, daarom kan ik t wel hebben... valt toch niet opquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:55 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
'k dacht dat ze dikke bill'n had..
het huis van god is altijd open, de frituurpan thuis ook..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nu nog?
Tot hoe laat is het in gods naam open daar![]()
Tot een uur of vijf zeker. Maar heb zelf ook zo'n ding he....dat scheeltquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nu nog?
Tot hoe laat is het in gods naam open daar![]()
Je had het eerder deze week nog geplaatst...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:56 schreef HiDiHo het volgende:
Kent iemand dat snackbar lied?
Ik zocht het op youtube, maar kon het niet vinden.
nee hoor, popske, ze vielen best mee voor een moedert van 40!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb ik ook, daarom kan ik t wel hebben... valt toch niet op
*kijkt even in vriezer*quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:56 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
het huis van god is altijd open, de frituurpan thuis ook..
Ja, dat was me de wandeling wel. Vooral omdat ik geen hond heb.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neeee, Paddy was de gebeten hond.....Disana liet er eentje uit.
Die van "McDonalds, McDonalds, Kentucky fried chicken and the Pizzahut" ??quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:56 schreef HiDiHo het volgende:
Kent iemand dat snackbar lied?
Ik zocht het op youtube, maar kon het niet vinden.
Nee, dat was de verkeerde. die was homemadequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je had het eerder deze week nog geplaatst...
Doen die het samenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:48 schreef willem-jozef het volgende:
omdat die lelijke andy rotdick er op lag afgelopen nacht?
Ooooooooohhhhhhhhwwwwwwwwwwwquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, dat was de verkeerde. die was homemade
Je weet toch dat ik nog iets anders dan een kat heb met een staart?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Katten met een styling probleempje??quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik nog iets anders dan een kat heb met een staart?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels al een kruidenboterbroodje in de oven liggen![]()
![]()
Oké, dacht al zoiets maar dát PI gedoe wordt denk ik waarschijnlijk niet zomaar even aan de eerste de beste uitgelegd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:52 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
ja die dus ppi, maar dan als PI![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[afbeelding]
die benne best lekker. bij de aldi heb je er 5 voor de prijs van 1 bij appie(tip van ...... )quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Kut, nu heb ik de ketchup song in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:58 schreef Leandra het volgende:
Die van "McDonalds, McDonalds, Kentucky fried chicken and the Pizzahut" ??![]()
Je weet het hé, alleen het beste is goed genoeg voor jouquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:59 schreef Sug4r het volgende:
van dobben kroket
[..]
Mmmm een van Dobben kroket nog wel![]()
had ik gelijk?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik nog iets anders dan een kat heb met een staart?
En die van de Aldi zijn lekkerderquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
die benne best lekker. bij de aldi heb je er 5 voor de prijs van 1 bij appie(tip van ...... )
Nee nee... Het is geen kat, maar heeft wel een staart.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Katten met een styling probleempje??![]()
Tering, ik weet niet met wie ik meer medelijden heb, Mandy of Sjappie.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:59 schreef willem-jozef het volgende:
als jij sharapova bedoelde...ja, dan wel
ja zou kunnen, rekenen is niet m'n sterkste kant, zoals jij weetquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
En die van de Aldi zijn lekkerder![]()
Maarre... geen 5 voor de prijs van 1.... 3 ofzo
paardestaar ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee nee... Het is geen kat, maar heeft wel een staart.
Heb 2 broodjes en 2 kroketten uit de vriezer gehaalt en frietuur staat aanquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
vuile hond, je zit me lekker te maken..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb 2 broodjes en 2 kroketten uit de vriezer gehaalt en frietuur staat aan![]()
Ik wil niet weten wat je daar zojuist mee gedaan hebt, maar als je dat bedoelde met "even de hond uitlaten"... WTF doe je hier dan??quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee nee... Het is geen kat, maar heeft wel een staart.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:00 schreef ppi het volgende:
[..]
Oké, dacht al zoiets maar dát PI gedoe wordt denk ik waarschijnlijk niet zomaar even aan de eerste de beste uitgelegd.
![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat je daar zojuist mee gedaan hebt, maar als je dat bedoelde met "even de hond uitlaten"... WTF doe je hier dan??![]()
Afterglow??![]()
Slijmbalquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je weet het hé, alleen het beste is goed genoeg voor jou![]()
ontbijtje ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:04 schreef HiDiHo het volgende:
zal even kijken of ik een mooie afbeelding van me broodjes kroket kan maken![]()
Ik miste julliequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat je daar zojuist mee gedaan hebt, maar als je dat bedoelde met "even de hond uitlaten"... WTF doe je hier dan??![]()
Afterglow??![]()
geen frietpan heeftquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Frituur staat hier inmiddels ook aan.....
doe d'r nog maar een schepje bovenop...by the way, ik geloof je pas als je ook een middelvinger meeneemt op de fotoquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:04 schreef HiDiHo het volgende:
zal even kijken of ik een mooie afbeelding van me broodjes kroket kan maken![]()
Stop je toch ook even een kruidenboterbroodje in de ovenquote:
Ja inderdaad maar altijd nog beter dan Slieko of Dennixquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:03 schreef APK het volgende:
[..]
Tering, ik weet niet met wie ik meer medelijden heb, Mandy of Sjappie.![]()
Whahahahahaha!
Lollige bijnamen, het lijkt de COS wel!![]()
Waar zie je me voor aan, dennix?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
doe d'r nog maar een schepje bovenop...by the way, ik geloof je pas als je ook een middelvinger meeneemt op de foto![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:08 schreef Lobasca het volgende:
?
cheil. heeft lobrasca ook een x voor me aangevraagd bij youtuup, toen vond ze me nog aardig...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:07 schreef Pavement het volgende:
pssssssssst WJ http://www.youtube.com/watch?v=YvstDQIG5Kk
Lijkt mij een "vet" planquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
we gaan gezelli een x frituren!!
On topic graagquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:10 schreef Disana het volgende:
En nu even allemaal de voetjes van de vloer:
http://www.youtube.com/watch?v=QQNg51oHwHk
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:10 schreef Disana het volgende:
Vindt ze je nu nier meer aardig dan??quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
cheil. heeft lobrasca ook een x voor me aangevraagd bij youtuup, toen vond ze me nog aardig...
thanx, goedgeil nummer
Ik doe het écht niet om jou te pesten hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
On topic graag![]()
Die klote katten hadden een heel vorig topic... en daarvoor, en daarvoor![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vindt ze je nu nier meer aardig dan??
What happened?? Ze heeft je gezien??![]()
jeezus, wat erg, die tieten, dat kan echt nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:10 schreef Pavement het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=zslI7T_KNB8 ik weet niet of ik dit nu opwindend of lachwekkend moet vinden![]()
Moet jij niet ff "de hond uitlaten" ofzo??quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik doe het écht niet om jou te pesten hoor![]()
![]()
nouquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En je hebt het al niet zo makkelijk...........nu ook dit nog
Sorry.........![]()
heb ik ook niet, het wordt pizza, jullie schuldquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Stop je toch ook even een kruidenboterbroodje in de oven![]()
![]()
Eigen schuldquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:14 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
nou![]()
[..]
heb ik ook niet, het wordt pizza, jullie schuld![]()
hallo ff op aarde poepert die heb ik al een weekquote:
goed planquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
we gaan gezelli een x frituren!!
http://www.youtube.com/watch?v=9LhMo1hPUk0quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet jij niet ff "de hond uitlaten" ofzo??![]()
Gaan we nu lopen opscheppen hier ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:13 schreef Sug4r het volgende:
ik heb een cracker met gerookte zalm en een met brie gepakt![]()
op de barbecue die stinkerdsquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:10 schreef Disana het volgende:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:16 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=9LhMo1hPUk0
Eerst even marinerenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
op de barbecue die stinkerds![]()
Staat nog niet echt vast, moest jaren geleden een naam hebben en had weinig beslissingstijd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waar staat ppi voor, als ik vragen mag ?
kijk uit, ze staat op de telex van de pliesiequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:16 schreef Pavement het volgende:
[..]
hallo ff op aarde poepert die heb ik al een week![]()
maar u weet ik niet vond het grappig klinken
clear storyquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:18 schreef ppi het volgende:
[..]
Staat nog niet echt vast, moest jaren geleden een naam hebben en had weinig beslissingstijd.
Koos voor ppi![]()
Toen stond het voor Pruts Productions International (is eigenlijk ook een beetje gejat van een strip..)
Maar ik gebruik een enkele keer ook wel Professional Pruts Productions International, als een soort overgang - pppi dus - met als optie om later terug te keren naar ppi...
![]()
En dan kan het alle kanten op, perfect precies prachtig paarden priegel productions international enz enz
Kwam er pas later achter dat het ook nog iets met pixels per square inch te maken had.
Check evt de url's in mijn sig![]()
http://www.youtube.com/watch?v=IGg3_T_FcOQ&mode=related&search=quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:16 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=9LhMo1hPUk0
ook stukje pizza dan maar?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij ook al niet?? Gelukkig.. ik dacht al dat ik de enige was
Ben een beetje van slagquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:16 schreef Pavement het volgende:
[..]
hallo ff op aarde poepert die heb ik al een week![]()
maar u weet ik niet vond het grappig klinken
ooh, die katten. mja, ik heb er niet zo veel mee, heel soms zit er een leuke tussen, maar de meeste zijn irrtante hufterts(die van disana zullen wel braaf zijn).quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eerst even marineren![]()
WJ... wat zie ik hier ineens geweldige kanten aan je die ik nog niet eerder gezien had![]()
Te laat... het is al opquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:17 schreef Pavement het volgende:
[..]
Gaan we nu lopen opscheppen hier ?
schep voor mij ook eens op wil je
wat is meis kan je oppeppen ?quote:
owjaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
No thanks dear, ik heb net een kruideboterbroodje op
Ja kijk, dit is natuurlijk vragen om problemen. Ik kan wel zeggen dat ík het een leuk nummer vind, maar dan denkt Leandra weer dat we het erom doenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:19 schreef Pavement het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=IGg3_T_FcOQ&mode=related&search=![]()
Het zijn gewoon arrogante eigenwijze krengen... it takes one to know onequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ooh, die katten. mja, ik heb er niet zo veel mee, heel soms zit er een leuke tussen, maar de meeste zijn irrtante hufterts.
Morgen dan maar langs de dok...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lieverd, als je dat nog niet gezien had dan is het meer dan 'een beetje"![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:25 schreef willem-jozef het volgende:
lle kattenliefhebbers enzo
http://uk.youtube.com/watch?v=tqYqOpphoGc
en nu opfucken naar het archief met die wielrenbroekies
tHEY ARE THE BEST I dont now a best band than green dayquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:24 schreef Pavement het volgende:
Weer ff terug naar de muziek http://www.youtube.com/watch?v=W8Y3qDDODT0 leuk nr ook al is het een nepkudt band die denkt dat ze punk zijn, maar goed het nummer is goed gespeeld en de toontjes vallen op de juiste plaats
BAN !quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:26 schreef Lobasca het volgende:
Pumastreamer plaatst leuke foto's van zijn hond in de COS![]()
ik gok op een pitbullquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:26 schreef Lobasca het volgende:
De reacties op YouTube:quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:10 schreef Pavement het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=zslI7T_KNB8 ik weet niet of ik dit nu opwindend of lachwekkend moet vinden![]()
nee paps, jij moest zonodig kamperenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ben moe, mag ik naar huis?
Tsja... je zult toch ook eens on-topic blijven in de COS...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:26 schreef Lobasca het volgende:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:26 schreef APK het volgende:
[..]
tHEY ARE THE BEST I dont now a best band than green day
Ik zag de titel en durfde eerst niet te kijken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:25 schreef willem-jozef het volgende:
lle kattenliefhebbers enzo
http://uk.youtube.com/watch?v=tqYqOpphoGc
en nu opfucken naar het archief met die wielrenbroekies
Wat is het wachtwoord??quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ben moe, mag ik naar huis?
das Yvonne tochquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee paps, jij moest zonodig kamperen
Even gekeken, grappigquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:26 schreef Lobasca het volgende:
Ja, hij kan niet meer opnieuw, sorrie. hij is opquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:25 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Waarom wijs je naar die linker![]()
Staat aan hier maar haal je niet teveel werk op de halsquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:04 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
tuurlijk wel, is simpel scriptje (PM?)
maar die 49 doet het dus alleen in Fok dark![]()
Ja, jij loopt altijd met een tent in je broek.....jij hebt makkelijk kletsen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee paps, jij moest zonodig kamperen
Ok...ik blijf nog wel evenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dacht niet dat het uit 10 karakters bestond...
Je geeft gewoon expres het verkeerde wachtwoord, en maar beledigd doenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok...ik blijf nog wel even![]()
WTFquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTF?? Is Yvonne met NMNS aan t kamperen??![]()
Weet iteejer daarvan??
die ligt ook ergens in die legertent, maar die had weer koppijn. beetje stoer doen in d'r ondertitel, da's alles. kouwe kikker is 'tquote:
o, je bedoelt die heipaalquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, jij loopt altijd met een tent in je broek.....jij hebt makkelijk kletsen.
Modje spelenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:35 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
WTF![]()
Wat doet NMNS in die tent?![]()
Volgens mij ging het meer om wat Yvonne deed... NMNS zal wel weer op z'n rug liggenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:35 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
WTF![]()
Wat doet NMNS in die tent?![]()
toch niet als groupie, he peef?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:35 schreef Pavement het volgende:
een toffe band waar ik nog mee gewerkt heb (jaren geleden) http://www.youtube.com/watch?v=n0GtmYMRpkY
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij ging het meer om wat Yvonne deed... NMNS zal wel weer op z'n rug liggen![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:32 schreef Pavement het volgende:
ff terug naar 2007 http://www.youtube.com/watch?v=Be6jlCuMvVQ
Nou, als dat toch waar is, dat "trekt" ie echt niet hé.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je hem "heipaal" noemt wordt ie echt niet meer dan die zielige 12 cm....![]()
Ja, dat was het wachtwoord!!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja zoiets, als jij tekeer gaat met die heipaal dan komt als eerste bouwfraude bij mij op.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
toch niet als groupie, he peef?![]()
jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:31 schreef ppi het volgende:
[..]
Staat aan hier maar haal je niet teveel werk op de hals![]()
En Fok Dark is de layout - kleuren keuze of zo ?
Dat trekt niet alleen niet, het zuigt ook niet....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, als dat toch waar is, dat "trekt" ie echt niet hé.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij ging het meer om wat Yvonne deed... NMNS zal wel weer op z'n rug liggen![]()
De je op jouw leeftijd daarna weer zo moeilijk overeind komtquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat is trouwens mis met op me rug liggen.
Nix hoor... helemaal nix... en dat meen ik, 100%quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat is trouwens mis met op me rug liggen.
En wat is daar dan weer mis meequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
De je op jouw leeftijd daarna weer zo moeilijk overeind komt
Speedyquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:35 schreef Pavement het volgende:
een toffe band waar ik nog mee gewerkt heb (jaren geleden) http://www.youtube.com/watch?v=n0GtmYMRpkY
beetje ska, wel grappig. wat deed je voor die gasten, audio?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:35 schreef Pavement het volgende:
Ik zal geen moeite doenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En wat is daar dan weer mis meeIk lig gewoon graag op m'n rug, punt uit! Take it or leave it.
Ik neem je wel ff terwijl je op je rug ligt hoor....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En wat is daar dan weer mis meeIk lig gewoon graag op m'n rug, punt uit! Take it or leave it.
Eindelijk een beetje begrip.....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nix hoor... helemaal nix... en dat meen ik, 100%
Boney Mquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
een disco hit speciaal voor HiDiHo http://www.youtube.com/watch?v=FlK3nH6wBe8![]()
ewwwquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik neem je wel ff terwijl je op je rug ligt hoor....![]()
Mooi, als het kan tussen neus en lippen door.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik neem je wel ff terwijl je op je rug ligt hoor....![]()
Beter dan op je buikquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik had wat anders in gedachten, maar dat kan tussendoor ook wel ffquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi, als het kan tussen neus en lippen door.
Ik denk een halfbloed panter, maar dat ie in de war was met de NL naam...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:46 schreef Disana het volgende:
Wat voor merk is die hond van Puma?
WJ werkt uitstekend mee...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goorlappen hier. En JW helpt ook al niet erg mee vanavond.
JW had het over afgebeten tenen, dus een onsje minder dan een poema zal het toch wel zijn?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk een halfbloed panter, maar dat ie in de war was met de NL naam...
Je bent zelf begonnen, met die batterijen..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
oa ze hadden een paar keer een optreden in rotterdam.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:43 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
beetje ska, wel grappig. wat deed je voor die gasten, audio?
dies uit de vuilnisbakquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:46 schreef Disana het volgende:
Maar jij bent je ledikant weer uit geklommen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:47 schreef tipsch het volgende:
caramba wat een schunnige veteranentaal in de SC![]()
Strikt genomen ben jij begonnen met batterijen......quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:48 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Je bent zelf begonnen, met die batterijen..
allright. moest wel lachen om het bloemetje van pumastreamert. hij is best sportiefquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:48 schreef Pavement het volgende:
[..]
oa ze hadden een paar keer een optreden in rotterdam.
zat effe in de cosquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
dat taaltje, heel apartquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
allright. moest wel lachen om het bloemetje van pumastreamert. hij is best sportief![]()
dankje tijgerquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ben blij dat er hier ook fatsoenlijke mensen posten.....doe mij goed
ja, het slaaptquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar jij bent je ledikant weer uit geklommen?
Nee ik zei dat mijn muis het niet deed omdat de batterijen leeg warenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Strikt genomen ben jij begonnen met batterijen......
Ik erger me altijd kapot aan dit soort muziek, zogezegd geniaal maar van a tot z gejat van de goede oude soul rhytm en blues tijd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:48 schreef willem-jozef het volgende:
http://uk.youtube.com/watch?v=MmaT-OZGR3c
Dat zeg ik toch! Ik gaf je een uitstekende tip, nu keert het zich tegen mij. En dat heb ik nu altijd! Kutwijven. met die damesquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:51 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nee ik zei dat mijn muis het niet deed omdat de batterijen leeg waren![]()
maar die snotaap maakt wel aparte dingen, vind ik dan hequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:52 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik erger me altijd kapot aan dit soort muziek, zogezegd geniaal maar van a tot z gejat van de goede oude soul rhytm en blues tijd.
zijn betere nrs gemaakt in de 70's...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:52 schreef willem-jozef het volgende:
70's ook goed losberdos?
http://uk.youtube.com/watch?v=ut2zttJ0JPw
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
zijn betere nrs gemaakt in de 70's...
Je hoort mij anders niet klagen...toch?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch! Ik gaf je een uitstekende tip, nu keert het zich tegen mij. En dat heb ik nu altijd! Kutwijven. met die dames
geen heule lieve, uiterlijk dan...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:46 schreef Disana het volgende:
zoals deze http://uk.youtube.com/watch?v=PECk9A-07Pwquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, maar dat komt vast nog wel....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:54 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Je hoort mij anders niet klagen...toch?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:54 schreef tipsch het volgende:
[..]
Tja err. anders.beetje bajestaal denk ik, waar ik overigens niets mee wil zeggen hoor.
Ja, maar niet sneak genoeg. ze heeft me al weer gespot achter de mac, geloof ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ahhhh..op je teentjes weggeneakt?![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:55 schreef Pavement het volgende:
[..]
zoals deze http://uk.youtube.com/watch?v=PECk9A-07Pw
Trustequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:56 schreef Leandra het volgende:
Zo... en ik ben er vandoor.......
Truste all![]()
![]()
Nah, ik ben alweer verder. Heb een liedje voor Nadia gevonden (skip het geklets erna):quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
vraag je hem even met een PMpie. toch?![]()
Trustequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:56 schreef Leandra het volgende:
Truste all![]()
![]()
see u in ten minutes. sleutel in die messt linker aardewerk pot, righty?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:56 schreef Leandra het volgende:
Truste all![]()
![]()
Slaap lekker Leandra.........quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:56 schreef Leandra het volgende:
Truste all![]()
![]()
Slaap lekker Leandraquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:56 schreef Leandra het volgende:
Truste all![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, maar niet sneak genoeg. ze heeft me al weer gespot achter de mac, geloof ik.
echt he, had ik ook...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:56 schreef HiDiHo het volgende:
Gaan jullie zo snel of ben ik zo langzaam![]()
'swallow to follow" alright. scherpquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Nah, ik ben alweer verder. Heb een liedje voor Nadia gevonden (skip het geklets erna):
http://www.youtube.com/watch?v=ImPDzTOqZVk
ja, jij bedoelt jezelf natuurlijk, fuifnummertquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
slaap lekkerquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:56 schreef Leandra het volgende:
Truste all![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Nah, ik ben alweer verder. Heb een liedje voor Nadia gevonden (skip het geklets erna):
kan het niet uitstaan want ze ligt nu overdreven zuchtend te draaien in bed. alsof ze me daar iets mee wil zeggen. Ga toch pitten denk ik dan, HEKSquote:
ik heb echt geen posters van tito, jermaine, michael, harrie en die andere op m'n kamer, hoor!quote:
Mag ik alweer uit de tuin komen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, jij bedoelt jezelf natuurlijk, fuifnummert
slaap lekkerquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:56 schreef Leandra het volgende:
Truste all![]()
![]()
Welterustenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:56 schreef Leandra het volgende:
Truste all![]()
![]()
Raspberries, strawberries, blueberries........quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
'swallow to follow" alright. scherp![]()
![]()
Jank Trollyquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:56 schreef Disana het volgende:
[..]
oh ja hoor, voor Nadiaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Raspberries, strawberries, blueberries........
Kennut, maar mocht gister gewoon door blijven tikken, want dat klonk zo gezellig...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:00 schreef tipsch het volgende:
[..]
kan het niet uitstaan want ze ligt nu overdreven zuchtend te draaien in bed. alsof ze me daar iets mee wil zeggen. Ga toch pitten denk ik dan, HEKS![]()
![]()
Welterusten jostiquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:02 schreef Pavement het volgende:
Op een dag rij ik op mn motor door amerika van oost naar west (route 66) met dit http://uk.youtube.com/watch?v=huLklsj_5HI nummer op.
Voor nu slaap lekker geitenbreiers![]()
![]()
Sweet dreams........quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:02 schreef Pavement het volgende:
Op een dag rij ik op mn motor door amerika van oost naar west (route 66) met dit http://uk.youtube.com/watch?v=huLklsj_5HI nummer op.
![]()
Dag sokquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:02 schreef Pavement het volgende:
![]()
trustuh Pquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:02 schreef Pavement het volgende:
![]()
Zo vreselijk bent u toch niet geweest?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kennut, maar mocht gister gewoon door blijven tikken, want dat klonk zo gezellig...
Bleek vandaag dat ik het Fokscherm open had laten staan en is er flink wat gelezen...
Ik kuizig mijn taal dus... U begrijpt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |