Ja, hij kan niet meer opnieuw, sorrie. hij is opquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:25 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Waarom wijs je naar die linker![]()
Staat aan hier maar haal je niet teveel werk op de halsquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:04 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
tuurlijk wel, is simpel scriptje (PM?)
maar die 49 doet het dus alleen in Fok dark![]()
Ja, jij loopt altijd met een tent in je broek.....jij hebt makkelijk kletsen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee paps, jij moest zonodig kamperen
Ok...ik blijf nog wel evenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dacht niet dat het uit 10 karakters bestond...
Je geeft gewoon expres het verkeerde wachtwoord, en maar beledigd doenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok...ik blijf nog wel even![]()
WTFquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTF?? Is Yvonne met NMNS aan t kamperen??![]()
Weet iteejer daarvan??
die ligt ook ergens in die legertent, maar die had weer koppijn. beetje stoer doen in d'r ondertitel, da's alles. kouwe kikker is 'tquote:
o, je bedoelt die heipaalquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, jij loopt altijd met een tent in je broek.....jij hebt makkelijk kletsen.
Modje spelenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:35 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
WTF![]()
Wat doet NMNS in die tent?![]()
Volgens mij ging het meer om wat Yvonne deed... NMNS zal wel weer op z'n rug liggenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:35 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
WTF![]()
Wat doet NMNS in die tent?![]()
toch niet als groupie, he peef?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:35 schreef Pavement het volgende:
een toffe band waar ik nog mee gewerkt heb (jaren geleden) http://www.youtube.com/watch?v=n0GtmYMRpkY
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij ging het meer om wat Yvonne deed... NMNS zal wel weer op z'n rug liggen![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:32 schreef Pavement het volgende:
ff terug naar 2007 http://www.youtube.com/watch?v=Be6jlCuMvVQ
Nou, als dat toch waar is, dat "trekt" ie echt niet hé.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je hem "heipaal" noemt wordt ie echt niet meer dan die zielige 12 cm....![]()
Ja, dat was het wachtwoord!!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja zoiets, als jij tekeer gaat met die heipaal dan komt als eerste bouwfraude bij mij op.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
toch niet als groupie, he peef?![]()
jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:31 schreef ppi het volgende:
[..]
Staat aan hier maar haal je niet teveel werk op de hals![]()
En Fok Dark is de layout - kleuren keuze of zo ?
Dat trekt niet alleen niet, het zuigt ook niet....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, als dat toch waar is, dat "trekt" ie echt niet hé.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij ging het meer om wat Yvonne deed... NMNS zal wel weer op z'n rug liggen![]()
De je op jouw leeftijd daarna weer zo moeilijk overeind komtquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat is trouwens mis met op me rug liggen.
Nix hoor... helemaal nix... en dat meen ik, 100%quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat is trouwens mis met op me rug liggen.
En wat is daar dan weer mis meequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
De je op jouw leeftijd daarna weer zo moeilijk overeind komt
Speedyquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:35 schreef Pavement het volgende:
een toffe band waar ik nog mee gewerkt heb (jaren geleden) http://www.youtube.com/watch?v=n0GtmYMRpkY
beetje ska, wel grappig. wat deed je voor die gasten, audio?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:35 schreef Pavement het volgende:
Ik zal geen moeite doenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En wat is daar dan weer mis meeIk lig gewoon graag op m'n rug, punt uit! Take it or leave it.
Ik neem je wel ff terwijl je op je rug ligt hoor....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En wat is daar dan weer mis meeIk lig gewoon graag op m'n rug, punt uit! Take it or leave it.
Eindelijk een beetje begrip.....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nix hoor... helemaal nix... en dat meen ik, 100%
Boney Mquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
een disco hit speciaal voor HiDiHo http://www.youtube.com/watch?v=FlK3nH6wBe8![]()
ewwwquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik neem je wel ff terwijl je op je rug ligt hoor....![]()
Mooi, als het kan tussen neus en lippen door.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik neem je wel ff terwijl je op je rug ligt hoor....![]()
Beter dan op je buikquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik had wat anders in gedachten, maar dat kan tussendoor ook wel ffquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi, als het kan tussen neus en lippen door.
Ik denk een halfbloed panter, maar dat ie in de war was met de NL naam...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:46 schreef Disana het volgende:
Wat voor merk is die hond van Puma?
WJ werkt uitstekend mee...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goorlappen hier. En JW helpt ook al niet erg mee vanavond.
JW had het over afgebeten tenen, dus een onsje minder dan een poema zal het toch wel zijn?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk een halfbloed panter, maar dat ie in de war was met de NL naam...
Je bent zelf begonnen, met die batterijen..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goorlappen hier. En JW helpt ook al niet erg mee vanavond.
oa ze hadden een paar keer een optreden in rotterdam.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:43 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
beetje ska, wel grappig. wat deed je voor die gasten, audio?
dies uit de vuilnisbakquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:46 schreef Disana het volgende:
Wat voor merk is die hond van Puma?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |