das Yvonne tochquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee paps, jij moest zonodig kamperen
Even gekeken, grappigquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:26 schreef Lobasca het volgende:
Pumastreamer plaatst leuke foto's van zijn hond in de COS![]()
Ja, hij kan niet meer opnieuw, sorrie. hij is opquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:25 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Waarom wijs je naar die linker![]()
Staat aan hier maar haal je niet teveel werk op de halsquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:04 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
tuurlijk wel, is simpel scriptje (PM?)
maar die 49 doet het dus alleen in Fok dark![]()
Ja, jij loopt altijd met een tent in je broek.....jij hebt makkelijk kletsen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee paps, jij moest zonodig kamperen
Ok...ik blijf nog wel evenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dacht niet dat het uit 10 karakters bestond...
Je geeft gewoon expres het verkeerde wachtwoord, en maar beledigd doenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok...ik blijf nog wel even![]()
WTFquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTF?? Is Yvonne met NMNS aan t kamperen??![]()
Weet iteejer daarvan??
die ligt ook ergens in die legertent, maar die had weer koppijn. beetje stoer doen in d'r ondertitel, da's alles. kouwe kikker is 'tquote:
o, je bedoelt die heipaalquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, jij loopt altijd met een tent in je broek.....jij hebt makkelijk kletsen.
Modje spelenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:35 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
WTF![]()
Wat doet NMNS in die tent?![]()
Volgens mij ging het meer om wat Yvonne deed... NMNS zal wel weer op z'n rug liggenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:35 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
WTF![]()
Wat doet NMNS in die tent?![]()
toch niet als groupie, he peef?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:35 schreef Pavement het volgende:
een toffe band waar ik nog mee gewerkt heb (jaren geleden) http://www.youtube.com/watch?v=n0GtmYMRpkY
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij ging het meer om wat Yvonne deed... NMNS zal wel weer op z'n rug liggen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |