Ziet er wel erg lekker uit iddquote:
Lekker is dat... we vragen om een ranzig nachtelijk broodje vette zooi, en wat krijgen we??quote:
Waar staat ppi voor, als ik vragen mag ?quote:
of voor petraa?!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lekker is dat... we vragen om een ranzig nachtelijk broodje vette zooi, en wat krijgen we??
Gezond erbij?? Bewaar dat lekker voor overdag ofzo![]()
Nu nog?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zit echt te twijfelen.....zal ik?
'k dacht dat ze dikke bill'n had..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor Leandra, ze kan het best hebben!
[afbeelding]
Gatverdamme... dat vind ik dus echt smerig...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[afbeelding]
Heb ik ook, daarom kan ik t wel hebben... valt toch niet opquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:55 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
'k dacht dat ze dikke bill'n had..
het huis van god is altijd open, de frituurpan thuis ook..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nu nog?
Tot hoe laat is het in gods naam open daar![]()
Tot een uur of vijf zeker. Maar heb zelf ook zo'n ding he....dat scheeltquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nu nog?
Tot hoe laat is het in gods naam open daar![]()
Je had het eerder deze week nog geplaatst...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:56 schreef HiDiHo het volgende:
Kent iemand dat snackbar lied?
Ik zocht het op youtube, maar kon het niet vinden.
nee hoor, popske, ze vielen best mee voor een moedert van 40!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb ik ook, daarom kan ik t wel hebben... valt toch niet op
*kijkt even in vriezer*quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:56 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
het huis van god is altijd open, de frituurpan thuis ook..
Ja, dat was me de wandeling wel. Vooral omdat ik geen hond heb.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neeee, Paddy was de gebeten hond.....Disana liet er eentje uit.
Die van "McDonalds, McDonalds, Kentucky fried chicken and the Pizzahut" ??quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:56 schreef HiDiHo het volgende:
Kent iemand dat snackbar lied?
Ik zocht het op youtube, maar kon het niet vinden.
Nee, dat was de verkeerde. die was homemadequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je had het eerder deze week nog geplaatst...
Doen die het samenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:48 schreef willem-jozef het volgende:
omdat die lelijke andy rotdick er op lag afgelopen nacht?
Ooooooooohhhhhhhhwwwwwwwwwwwquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, dat was de verkeerde. die was homemade
Je weet toch dat ik nog iets anders dan een kat heb met een staart?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wie er aan de riem loopt want Disana heeft alleen katten
Katten met een styling probleempje??quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik nog iets anders dan een kat heb met een staart?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels al een kruidenboterbroodje in de oven liggen![]()
![]()
Oké, dacht al zoiets maar dát PI gedoe wordt denk ik waarschijnlijk niet zomaar even aan de eerste de beste uitgelegd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:52 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
ja die dus ppi, maar dan als PI![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[afbeelding]
die benne best lekker. bij de aldi heb je er 5 voor de prijs van 1 bij appie(tip van ...... )quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Kut, nu heb ik de ketchup song in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:58 schreef Leandra het volgende:
Die van "McDonalds, McDonalds, Kentucky fried chicken and the Pizzahut" ??![]()
Je weet het hé, alleen het beste is goed genoeg voor jouquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:59 schreef Sug4r het volgende:
van dobben kroket
[..]
Mmmm een van Dobben kroket nog wel![]()
had ik gelijk?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik nog iets anders dan een kat heb met een staart?
En die van de Aldi zijn lekkerderquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
die benne best lekker. bij de aldi heb je er 5 voor de prijs van 1 bij appie(tip van ...... )
Nee nee... Het is geen kat, maar heeft wel een staart.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Katten met een styling probleempje??![]()
Tering, ik weet niet met wie ik meer medelijden heb, Mandy of Sjappie.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:59 schreef willem-jozef het volgende:
als jij sharapova bedoelde...ja, dan wel
ja zou kunnen, rekenen is niet m'n sterkste kant, zoals jij weetquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
En die van de Aldi zijn lekkerder![]()
Maarre... geen 5 voor de prijs van 1.... 3 ofzo
paardestaar ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee nee... Het is geen kat, maar heeft wel een staart.
Heb 2 broodjes en 2 kroketten uit de vriezer gehaalt en frietuur staat aanquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
vuile hond, je zit me lekker te maken..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb 2 broodjes en 2 kroketten uit de vriezer gehaalt en frietuur staat aan![]()
Ik wil niet weten wat je daar zojuist mee gedaan hebt, maar als je dat bedoelde met "even de hond uitlaten"... WTF doe je hier dan??quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee nee... Het is geen kat, maar heeft wel een staart.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:00 schreef ppi het volgende:
[..]
Oké, dacht al zoiets maar dát PI gedoe wordt denk ik waarschijnlijk niet zomaar even aan de eerste de beste uitgelegd.
![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat je daar zojuist mee gedaan hebt, maar als je dat bedoelde met "even de hond uitlaten"... WTF doe je hier dan??![]()
Afterglow??![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |