'k dacht dat ze dikke bill'n had..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor Leandra, ze kan het best hebben!
[afbeelding]
Gatverdamme... dat vind ik dus echt smerig...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor Leandra, ze kan het best hebben!
[afbeelding]
Heb ik ook, daarom kan ik t wel hebben... valt toch niet opquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:55 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
'k dacht dat ze dikke bill'n had..
het huis van god is altijd open, de frituurpan thuis ook..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nu nog?
Tot hoe laat is het in gods naam open daar![]()
Tot een uur of vijf zeker. Maar heb zelf ook zo'n ding he....dat scheeltquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nu nog?
Tot hoe laat is het in gods naam open daar![]()
Je had het eerder deze week nog geplaatst...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:56 schreef HiDiHo het volgende:
Kent iemand dat snackbar lied?
Ik zocht het op youtube, maar kon het niet vinden.
nee hoor, popske, ze vielen best mee voor een moedert van 40!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb ik ook, daarom kan ik t wel hebben... valt toch niet op
*kijkt even in vriezer*quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:56 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
het huis van god is altijd open, de frituurpan thuis ook..
Ja, dat was me de wandeling wel. Vooral omdat ik geen hond heb.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neeee, Paddy was de gebeten hond.....Disana liet er eentje uit.
Die van "McDonalds, McDonalds, Kentucky fried chicken and the Pizzahut" ??quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:56 schreef HiDiHo het volgende:
Kent iemand dat snackbar lied?
Ik zocht het op youtube, maar kon het niet vinden.
Nee, dat was de verkeerde. die was homemadequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je had het eerder deze week nog geplaatst...
Doen die het samenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:48 schreef willem-jozef het volgende:
omdat die lelijke andy rotdick er op lag afgelopen nacht?
Ooooooooohhhhhhhhwwwwwwwwwwwquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, dat was de verkeerde. die was homemade
Je weet toch dat ik nog iets anders dan een kat heb met een staart?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wie er aan de riem loopt want Disana heeft alleen katten
Katten met een styling probleempje??quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik nog iets anders dan een kat heb met een staart?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |