Slijmbalquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je weet het hé, alleen het beste is goed genoeg voor jou![]()
ontbijtje ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:04 schreef HiDiHo het volgende:
zal even kijken of ik een mooie afbeelding van me broodjes kroket kan maken![]()
Ik miste julliequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat je daar zojuist mee gedaan hebt, maar als je dat bedoelde met "even de hond uitlaten"... WTF doe je hier dan??![]()
Afterglow??![]()
geen frietpan heeftquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Frituur staat hier inmiddels ook aan.....
doe d'r nog maar een schepje bovenop...by the way, ik geloof je pas als je ook een middelvinger meeneemt op de fotoquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:04 schreef HiDiHo het volgende:
zal even kijken of ik een mooie afbeelding van me broodjes kroket kan maken![]()
Stop je toch ook even een kruidenboterbroodje in de ovenquote:
Ja inderdaad maar altijd nog beter dan Slieko of Dennixquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:03 schreef APK het volgende:
[..]
Tering, ik weet niet met wie ik meer medelijden heb, Mandy of Sjappie.![]()
Whahahahahaha!
Lollige bijnamen, het lijkt de COS wel!![]()
Waar zie je me voor aan, dennix?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
doe d'r nog maar een schepje bovenop...by the way, ik geloof je pas als je ook een middelvinger meeneemt op de foto![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:08 schreef Lobasca het volgende:
?
cheil. heeft lobrasca ook een x voor me aangevraagd bij youtuup, toen vond ze me nog aardig...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:07 schreef Pavement het volgende:
pssssssssst WJ http://www.youtube.com/watch?v=YvstDQIG5Kk
Lijkt mij een "vet" planquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
we gaan gezelli een x frituren!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |