Baggerprepaid hè.... wil het nummer niet kwijt en moet m dus af en toe opwaarderenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:05 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Jij??? Gesmst??? Dat had ik echt nooit gedacht echt niet
Tja..... ik kreeg een telefoontje (echt waar). Anders was ik achter je blijven staan (zoals Dennis)quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:06 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja, en waarom laat je mij in de steek ...huh?
Je mag overal binnenkomen
moest wel lachen om dat poppetje. heb jij daar ook last van of begrijp ik het falsch?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:04 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
nou ehm, misschien zegt dit wat meer![]()
[afbeelding]
Helaas, dat soort dingen zijn niet uniek tijdens uitvaarten. Hoop dat je later je hart kunt luchten bij wie het ook is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Te mild. Ik lees net een mailtje... Ik overweeg een dubbelloops...
Het is dat ik geen rel wil schoppen voor me oma. Maar d'r heeft iemand volgende week een serieus probleem.
Vuile godverdomme tyfus hoer krijg godverdomme de kanker kutwijf![]()
Jij wel hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mag ik binnen komen?
Oh is dat het?? Ik dacht al dat ik wat verkeerd deed....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja he he.... voorbewerken met een wals.
ongelooflijk zoals die lui met z'n allen een front vormden hahaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja..... ik kreeg een telefoontje (echt waar). Anders was ik achter je blijven staan (zoals Dennis)
Ja, heel erg vreemd volk, die streamersquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ongelooflijk zoals die lui met z'n allen een front vormden haha
Hoezo?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, heel erg vreemd volk, die streamers![]()
Ze lult over mij tegen andere. Ze verdraait de boel ook nog is. Daar kan ik niet zo goed tegen. Nu heb ik een paar onwijs lieve familieleden die me zulke dingen meteen berichten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:09 schreef Disana het volgende:
Helaas, dat soort dingen zijn niet uniek tijdens uitvaarten. Hoop dat je later je hart kunt luchten bij wie het ook is.
Juliaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi helder wit hondje is dat. Heeft z/hij ook een naam, of wil je die niet vertellen (Bello of Tarzan ofzo)![]()
quote:
ook datquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
moest wel lachen om dat poppetje. heb jij daar ook last van of begrijp ik het falsch?
jjuah, ietwat moe. vroeg op, laat er in, beetje gesport en kinkhoest of zoiets.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:15 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
ook dat![]()
maar was voornamelijk figuurlijk bedoeld![]()
Mit joe alles hoed?
Een status aparte?? HiDiHo is Aruba??quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hidi dan weer niet, die heeft een aparte status![]()
Fijn dat dat op of rondom een uitvaart ter sprake komt - niet dus. Maar zo gaat het zo vaak.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ze lult over mij tegen andere. Ze verdraait de boel ook nog is. Daar kan ik niet zo goed tegen. Nu heb ik een paar onwijs lieve familieleden die me zulke dingen meteen berichten.
Iemand bekritiseerd mijn (en me broers) opvoeding. En daar is nochtans niks mis mee. En het is gewoon pijnlijk om dat nu te zeggen, vooral als je bedenkt dat ik ongeveer voor een 1/3 ben opgevoed door me opa en oma...
Ik ben niet 'die lui'......quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Och, ik kan er best posten hoor. Even wat verandering van Spijs enzoquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
de schijt waarvan, of is dat te veel een vraag?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:15 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
ook dat![]()
maar was voornamelijk figuurlijk bedoeld![]()
Mit joe alles hoed?
Ja, bij hem moet ook vet geld bij.......de overeenkomst is daarquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een status aparte?? HiDiHo is Aruba??![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |