Slapers in Simplon: (quote:Inschatting kosten
grote slaapzaal 13,00 persoon/nacht
toeristenbelasting 1,50 persoon/nacht
Iedereen betaald ongeveer 15 euro borg p.p. (ligt aan het aantal personen dat blijft slapen).
Krijg je zondag terug.
Mogelijkheden
Overnachtingen op de grote slaapzaal zijn exclusief ontbijt en beddengoed. Wil je wel gebruik maken van beddengoed of ontbijt dan gelden daarvoor de volgende meerprijzen:
ontbijt 4,50 persoon/dag
laken- en dekenset 2,50 p.p
Zijn er mensen die willen ontbijten??
DUS let op.... geen beddengoed aanwezig! Eigen slaapzak, laken, deken, vuilniszak... meenemen of even doorgeven dat je 2,50 gaat betalen
Mag ik ook eens fftjes voelenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:09 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Ik heb net gevoelt.
Maar er hangt geen gezwel in mijn broek.
In zn mooie wagenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:15 schreef Biogarde het volgende:
Komt Dirkh ook?
oh ja?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:15 schreef LijKje het volgende:
Hij doelde op keihard vingeren [afbeelding]
Nice 1quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:16 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Daar haal ik mijn sleutels per ongeluk langs
Heb jij geen tetten ?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:15 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Ik heb geen ballen, dus er valt niks te voelen
Sleutels ?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:16 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Daar haal ik mijn sleutels per ongeluk langs
Mag ik ff voelen dan ?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:18 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Zoiets heten "borsten"
En ja die "borsten" die heb ik wel.
Ik speel op dit moment geen AoEquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:21 schreef Elixabete het volgende:
[..]
zegge moet jij niet je landje gaan leiden?
je hebt van mij toestemming om hem een bitchslap te geven, zo is de Grote Leider welquote:
WAARDELOOSquote:
naar de Gulag sturen ook goed?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
je hebt van mij toestemming om hem een bitchslap te geven, zo is de Grote Leider wel
Past niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
WAARDELOOS
het moet whueuhweuhuhwehuwuhe zijn!
Uiteraardquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:25 schreef Elixabete het volgende:
[..]
naar de Gulag sturen ook goed?
Doet me denken aan een creatie op ytmnd.comquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:25 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Past niet.
wehwuehweuwehweh ! [afbeelding]
Bliep Bliepquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:25 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Past niet.
wehwuehweuwehweh ! [afbeelding]
Terug Vind Penis?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:28 schreef enter het volgende:
TVP
Piemel klinkt zo kleinerendquote:
Speciaal voor jouquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:32 schreef enter het volgende:
Lief.
ik zal hem voortaan niet in me neus doen ok?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:32 schreef Elixabete het volgende:
[..]
* Ruikt eraan en terugdeinst*
Borstenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:18 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Zoiets heten "borsten"
En ja die "borsten" die heb ik wel.
Mag ik fftjes voelen ?quote:
Terug Vind fietsPomp?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
tvp
Je mag er toch niet van haar aanzittenquote:
Wil je terughebben?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:34 schreef Berenanus het volgende:
[..]
je hebt nog een beetje bruin rond je nagel zitten![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Terug Vind fietsPomp?
Terug vind enter![]()
Edit mijn berichten neit klapdeurjosti!
stfu liefjequote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:35 schreef Berenanus het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Borsten! Dat klinkt veel zachten en liever!!
Terug vind enterquote:
Olieworstelen met een authentieke turkquote:
Ik ben een newbie modquote:
maar wel lief!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben een newbie mod![]()
Liever niet, meestal gaat er dan een hele hand erin plaats van een vingertje.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Olieworstelen met een authentieke turk
PAS OP HOOR!!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:36 schreef enter het volgende:
Op de meet ga ik vechten met Anus.
Goed zo! of bijna goed zo!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:37 schreef WurM het volgende:
tvop
Bijna in één keer goedOf in één keer bijna goed. Ofzo.
Hollanders,nemen veel, geven weinig, maak je maar geen zorgenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Liever niet, meestal gaat er dan een hele hand erin plaats van een vingertje.
Kusquote:
jij wacht wel @ my placequote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, ik kom jullie even 's nachts vergezellen.
NIETquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
WANNEER MOGEN WIJ JE HUIS VERKRACHTEN? [afbeelding]
want?quote:
Succes!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:40 schreef enter het volgende:
MENSEN IK GA 15 OKTOBER VERHUIZEN!
Ik heb veel te geven. Vertier alom, Deox.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:39 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Hollanders,nemen veel, geven weinig, maak je maar geen zorgen
en denk erom!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb veel te geven. Vertier alom, Deox.
in de bek schijten las ikquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:46 schreef Berenanus het volgende:
[..]
en denk erom!
Een gegeven zarGon niet in de bek kijken!
Mag ik fftjes in je bek schijten ?quote:
doe eens normaalquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:51 schreef outsidr het volgende:
[..]
Mag ik fftjes in je bek schijten ?
doe dat maar bij je moeder.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:51 schreef outsidr het volgende:
[..]
Dan pas? Ik dacht veel eerder... Succes alvast. Wordt lekker vertoeven in je nieuwe huisje.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:40 schreef enter het volgende:
MENSEN IK GA 15 OKTOBER VERHUIZEN!
This is just the beginning...quote:
Mag niet meer van de tandarts, krijg ik alleen maar meer tanderosie vanquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:51 schreef outsidr het volgende:
[..]
Zal ik het eraf likken?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:53 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Mag niet meer van de tandarts, krijg ik alleen maar meer tanderosie van![]()
Niet vies van een beetje pies en poephumor, hm?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:51 schreef outsidr het volgende:
[..]
Je bent zelf een idiootquote:
batsen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:01 schreef enter het volgende:
爱你爱你爱你爱你
Jij heb peop aan je vingers man !quote:
peop?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:02 schreef outsidr het volgende:
[..]
Jij heb peop aan je vingers man !
lekker toch?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:02 schreef outsidr het volgende:
[..]
Jij heb peop aan je vingers man !
Dan mag ik ook wel fftjes in je bek schijtenquote:
neuke?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:03 schreef enter het volgende:
性别
das teveel van het goede.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:03 schreef outsidr het volgende:
[..]
Dan mag ik ook wel fftjes in je bek schijten
waarom noem je mij apart?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:07 schreef enter het volgende:
Slaap lekker mensen en Deo.
is een hint, Deo (je stinkt dus)quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
waarom noem je mij apart?
Truste C.
Deo en stinkt in 1 zinquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:23 schreef Elixabete het volgende:
[..]
is een hint, Deo (je stinkt dus)
замолчи голландка!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:23 schreef Elixabete het volgende:
[..]
is een hint, Deo (je stinkt dus)
Zwart?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:44 schreef Brechtje het volgende:
wurm is geil met zn zwarte lippekes.
Slaap lekker beerquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:51 schreef Berenanus het volgende:
Zeg geile verschijnsels!
Ik ben rusten
Eerst Harry Potter [afbeelding] met mijn aangeschoten hoofd_!
WurM neemt een vriendje mee:quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:52 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Hij komt ook naar de meet, bescherm me.
Kan je dat niet zelf? Zo gevaarlijk ziet ie er niet uit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:52 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Hij komt ook naar de meet, bescherm me.
.. da's waar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:54 schreef Houzer het volgende:
[..]
Kan je dat niet zelf? Zo gevaarlijk ziet ie er niet uit.
neem gewoon een stiletto mee, en puntlaarzenquote:
Neequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:14 schreef remlof het volgende:
Is de OP up to date? Anders edit ik helemaal niks
Was ik eik niet van plan, maar ik zal het eens bespreken met mn heer en meester.quote:
Tof !quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Was ik eik niet van plan, maar ik zal het eens bespreken met mn heer en meester.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:01 schreef Elixabete het volgende:
alle Kutusers in deze topic.
Brechtje is gewoon een toffe user waar jullie niet aan kunnen tippen
Brechtje scheet dus ook in haar broekiequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:11 schreef Brechtje het volgende:
Excuse me?
Elixabete en ik zijn altijd gewoon vriendjes geweest.
Nee?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:16 schreef Cahir het volgende:
[..]
Brechtje scheet dus ook in haar broekie
Neeeee !quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:44 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik ben die week op Terschelling en de laatste boot terug gaan al om 7 uur.
Haiquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:20 schreef Snien het volgende:
Bababababa. Mijn introductie in Leeuwarden is ook eindelijk voorbij, pfieuw.
tevens tvp
Een bitchfight paar dagen geleden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:18 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Nee?![]()
En waar baseer je 'ook' op?
Ik woon mijn hele leven al in Sterrenburg maar ik heb nog nooit van Anarres gehoord.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:33 schreef TheSorrow het volgende:
Joehoe!
Kom morgenavond naar Anarres, dat weet je vast wel te vinden.. gaan we ff dampie roken!
Mja tis ook niet echt iets waar jij heen zou gaan denk ikquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:35 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik woon mijn hele leven al in Sterrenburg maar ik heb nog nooit van Anarres gehoord.![]()
Ehm?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:00 schreef Cahir het volgende:
Aangezien ik geen nieuwe topic wou openen, en ik weet dat brechtje hier kijkt.
Hoe heet iemand die vaker seks heeft gehad dan Brechtje?
Iemand-die-meer-dan-een-keer-seks-heeft-gehad.
Ik kom wel!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:36 schreef outsidr het volgende:
[..]
Neeeee !
Dus je komt niet ?
Dit ken je me niet aandoen![]()
Okeujquote:
Een hoofdmassage doet altijd wonderen bij mijquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:35 schreef Snien het volgende:
Ik heb hoofdpijn. En de paracetamol is OP
Netjes manquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:16 schreef outsidr het volgende:
Ik ken er weer een jaar tegen aan met me autoooootje
Bestel voor 9 uur je paracetemol bij bol.com en krijg het morgen in de bus.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:35 schreef Snien het volgende:
Ik heb hoofdpijn. En de paracetamol is OP
Word je niet helemaal gestoord van al die pubers met die enorm grappige dubbelzinnige opmerkingen?quote:
Ik vind jou echt een mafkees.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:54 schreef WurM het volgende:
[..]
Zo denk ik ook regelmatig over mezelf, dus trek je maar niet te veel van me aan.
Ik word er treurig van.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Word je niet helemaal gestoord van al die pubers met die enorm grappige dubbelzinnige opmerkingen?
Kan ik me voorstellen ja.quote:
Ja en nog iets extra's als je wiltquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:29 schreef outsidr het volgende:
[..]
Okeuj
neem je wel me spulletjes mee die ik bij je had achter gelaten ?
Komt er eens iemand voor je op is het nog niet goedquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:30 schreef WurM het volgende:
[..]
Word ik gepest dan?
Ik bedoel: Ja, ze plagen me allemaaall!!!!!
Wa dan ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:28 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja en nog iets extra's als je wilt.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:34 schreef outsidr het volgende:
[..]
Komt er eens iemand voor je op is het nog niet goed
HaajHaajquote:
Jawel hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:34 schreef outsidr het volgende:
[..]
Komt er eens iemand voor je op is het nog niet goed
Japquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zwaait naar me![]()
Alles goed met je?![]()
Ik heb weeeeeeeeeeeeer niks aan mijn stage gedaan.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb weeeeeeeeeeeeer niks aan mijn stage gedaan.dus in principe kut.
Heb je weer dezelfde wiskunde muts?![]()
Nee.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[TK/TR] - [GBA] Pokemon FireRed & Avatar.
Iemand nog interesse?
Ja. Kaarten is ook helemaal hetzelfde als een spelletjequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:15 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Toen ik 10 was deed ik wel aan die kaarten enzo, maar nu..
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Weet je hoe tof pokémon is?
Ik nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:30 schreef outsidr het volgende:
Word er nog geneukt of niet ?
De 19e krijg je Goud van mequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:10 schreef Berenanus het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik speel Pokémon Emerald op mijn pc terwijl ik aan het posten ben
Hahaquote:Op zaterdag 1 september 2007 06:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil nog in het 'dagje Groningen' rijtje want dan sta ik in bijna elk rijtje
Dat is balen. Voor jou en voor haar. Je zal maar Zwaantje heten...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee.
Maar nu de enige andere die ik ook niet wou.
Zwaantje heet ze. Van dr voornaam.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:30 schreef outsidr het volgende:
Word er nog geneukt of niet ?
Ik vond het anders die 10 euro niet waardquote:
Ik heb, Yellow, Silver, Crystal, Ruby, Emerald, FireRed en Pearlquote:
GOedemiddagquote:
Beter je best doenquote:Op zaterdag 1 september 2007 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
GOedemiddag![]()
En outsidr, ik vond er ook weinig aan. Je bent de eerste persoon waarbij ik niet klaar kon komen.![]()
Ik meld het wel in FCquote:Op zaterdag 1 september 2007 15:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga dit glad vergeten. Kan iemand me even PM'en tegen die tijd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik meld het wel in FCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks
Snobs have more fun!
KLIK!
Wil ik wel doenquote:Op zaterdag 1 september 2007 15:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga dit glad vergeten. Kan iemand me even PM'en tegen die tijd?
quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:01 schreef renz0r het volgende:
Zo mensen, ik stap nu in de auto. Tot vanavond allemaal!
Voor mij is het ook een tyfus end rijden hoor! Stel je niet aan!quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:30 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb renz0r gister nog gesproken, hij kwam hoogstwaarschijnlijk toch niet omdat het zo'n tyfus eind rijden isWatjeeeee
Ik snap niet dat het vanaf waar jij woont ook 3 uur rijden isquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:53 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Voor mij is het ook een tyfus end rijden hoor! Stel je niet aan!![]()
![]()
Neem iemand uit de buurt mee of pik iemand onderweg op en deel de kostenquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:13 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik snap niet dat het vanaf waar jij woont ook 3 uur rijden is
En ik zit er echt aan te denken om met de auto te komen
quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:35 schreef TheSorrow het volgende:
Jij mag ten alle tijden met me meerijden!
Ik fap ook wel eens, als ik mezelf in de spiegel zie.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik word wel eens voor vrouw aangezien![]()
Allohaquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Goedeavond!
Bonjour mon amiequote:
Ken je mij net zo goed oppikken in Den Haagquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:13 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik snap niet dat het vanaf waar jij woont ook 3 uur rijden is
En ik zit er echt aan te denken om met de auto te komen
Klinkt stoerquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:49 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ken je mij net zo goed oppikken in Den Haag![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:42 schreef TheSorrow het volgende:
We halen toch wel t/m deel 30 hè vrienden
Je bent er uitquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:38 schreef Memento-Mori het volgende:
waarom sta ik nog in de op?
Loei.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:17 schreef moemoe het volgende:
Blaat.
Hai Deo'tjequote:
Nou behoorlijk. De nacht was goed te pruimen hier.quote:Op zondag 2 september 2007 05:47 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
How are you doing my friendLeuke avond gehad?
EN IKquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:49 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ken je mij net zo goed oppikken in Den Haag![]()
MOEMOEquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hai Deo'tje.
Oh en ik kom ook, zet me maar bij zeker.
Ik weet alleen niet of ik in het hostel ga overnachten, misschien wijk ik uit naar een hotel.
Ik denk niet dat de rit erg plasant voor je zal gaan worden danquote:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hai Deo'tje.
Oh en ik kom ook, zet me maar bij zeker.
Ik weet alleen niet of ik in het hostel ga overnachten, misschien wijk ik uit naar een hotel.
Je zou je muziek ook aan je passagier kunnen aanpassen. Vooral omdat het enter isquote:Op zondag 2 september 2007 13:20 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de rit erg plasant voor je zal gaan worden dan
Tenzij je van Slayer, Cannibal Corpse, Deicide, Dying Fetus, Vital Remains, The Berzerker, Nile, Terorrizer, Cryptopsy, Morbid Angel enzo houdt
Ik weet niet of de bestuurder dat waardeertquote:Op zondag 2 september 2007 14:11 schreef WurM het volgende:
[..]
Je zou je muziek ook aan je passagier kunnen aanpassen. Vooral omdat het enter is
En daar kom je nu al mee?quote:Op zondag 2 september 2007 14:35 schreef MouzurX het volgende:
Uhh dit is toch echt topic deeltje 27 hoor .... XXV = 25 topic met iets van romeinse cijfers = 26 dus dit is 27
Ja dit deeltje is nog maar 3 dagen oud hoorquote:
Heb nog niet geslapen. Straks maar een keertje doen aangezien ik morgen weer naar stage moet.quote:Op zondag 2 september 2007 15:48 schreef MouzurX het volgende:
nu al? tis kwart voor 5 ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |