Ik en een paardenbek?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Geen paardenbek![]()
Ze ziet er wel ouder uit dan 13
Kijk es in de spiegel?quote:
Hoi Juup©quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:40 schreef Juup© het volgende:
Ik eet paarden (vlees).
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:40 schreef Brechtje het volgende:
Ach gut o gut..
Waarom zitten er jostis in jouw topic?
Wat denk je zelfquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:40 schreef Brechtje het volgende:
Ach gut o gut..
Waarom zitten er jostis in mn topic?
Ik heb het nu pas door!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:40 schreef Cahir het volgende:
We moeten Brechtje op gay.nl dumpen!
Ja maar jouw gladgeschoren beendjes zijn om te smullenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:44 schreef -skippybal- het volgende:
Ik smeer m'n benen soms in met Zwitsal
Nee godverdomme kankern00b, IK WIL ZWITSAL.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:45 schreef retuow82 het volgende:
Kun je niet beter Sanex pakken? Die hebben van die 1,5 liter flessen, veul makkelijker met een paard. Ruikt dan wel niet zo lekker als Zwitsal maar oke...
True, true.. Alleen zijn ze niet meer glad. Wintervach jewaids.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja maar jouw gladgeschoren beendjes zijn om te smullen![]()
Maar dat werkt toch niet tegen aambeien? Toch, toch?? Please helpquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:45 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Nee godverdomme kankern00b, IK WIL ZWITSAL.![]()
He pas op he met je woorden, ik zal die zwitsal eens verwisselen met accuzuur....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:45 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Nee godverdomme kankern00b, IK WIL ZWITSAL.![]()
ik moest lachenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:32 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Wat 'Niet' ?
* Brechtje kijkt uit nieuwschierigheid naar het profiel van 7nightwing7
VERDOMME, je bent een kutnewbie
Ik had geen roze topje aan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:48 schreef Cahir het volgende:
Brechtje post die ene foto weer met je roze topje + zwart haar waarbij je in de camera kijkt?
Kom maar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:48 schreef retuow82 het volgende:
[..]
He pas op he met je woorden, ik zal die zwitsal eens verwisselen met accuzuur....![]()
HAHAHAquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:51 schreef Cahir het volgende:
[..]
Shirt dan
[afbeelding]
deze igg
edit: kijk maar gewn in je kut fobo
Nee joh, ik ben een dierenliefhebber, doe ik je paarden niet aan. Ik was maar aan het bluffen.quote:
Ik vraag het toch aan jou, dan ken je toch wel antwoorden?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:53 schreef Brechtje het volgende:
[..]
HAHAHA
hij lukt niet echt he.![]()
Waarom moet ik hem in godsnaam hier posten?
Dit gaat over zwitsal, open een topic ofzo.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:53 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben een dierenliefhebber, doe ik je paarden niet aan. Ik was maar aan het bluffen.
Nee, dat zie je verkeerd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:54 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik vraag het toch aan jou, dan ken je toch wel antwoorden?
En zie ik Brechtje nou Yvonne nadoen
Jammer, dan mag je het ook niet bij Brechtje doen als je een dierenliefhebber bentquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:53 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben een dierenliefhebber, doe ik je paarden niet aan. Ik was maar aan het bluffen.
Zijn er dan ook al naaktfoto's van Brechtje?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:54 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik vraag het toch aan jou, dan ken je toch wel antwoorden?
En zie ik Brechtje nou Yvonne nadoen
Hoe kom je in godsnaam aan die niet grappige humor, uit een boek ofzo?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:55 schreef Cahir het volgende:
[..]
Jammer, dan mag je het ook niet bij Brechtje doen als je een dierenliefhebber bent
Ze is toch al 16? Dan is het gewoon legaalquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:56 schreef opgebaarde het volgende:
Brechtje, je tieten nu voor ons pedo's
nee.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:56 schreef opgebaarde het volgende:
Brechtje, je tieten nu voor ons pedo's
Nou mijn paard heeft een huge ass, maar zijn huge ass wordt wel lekker zacht enzo en aaibaar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:58 schreef Misstique het volgende:
Krijgen ze dan ook van die zachte babybilletjes?.
Ja, jij ook ontken het maar niet. Aangezien mijn grappiger zelfs nog van een hoger niveau komen dan jou.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:56 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Hoe kom je in godsnaam aan die niet grappige humor, uit een boek ofzo?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |