quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:30 schreef outsidr het volgende:
Word er nog geneukt of niet ?
Ik vond het anders die 10 euro niet waardquote:
Ik heb, Yellow, Silver, Crystal, Ruby, Emerald, FireRed en Pearlquote:
GOedemiddagquote:
Beter je best doenquote:Op zaterdag 1 september 2007 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
GOedemiddag![]()
En outsidr, ik vond er ook weinig aan. Je bent de eerste persoon waarbij ik niet klaar kon komen.![]()
Ik meld het wel in FCquote:Op zaterdag 1 september 2007 15:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga dit glad vergeten. Kan iemand me even PM'en tegen die tijd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik meld het wel in FCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks
Snobs have more fun!
KLIK!
Wil ik wel doenquote:Op zaterdag 1 september 2007 15:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga dit glad vergeten. Kan iemand me even PM'en tegen die tijd?
quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:01 schreef renz0r het volgende:
Zo mensen, ik stap nu in de auto. Tot vanavond allemaal!
Voor mij is het ook een tyfus end rijden hoor! Stel je niet aan!quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:30 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb renz0r gister nog gesproken, hij kwam hoogstwaarschijnlijk toch niet omdat het zo'n tyfus eind rijden isWatjeeeee
Ik snap niet dat het vanaf waar jij woont ook 3 uur rijden isquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:53 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Voor mij is het ook een tyfus end rijden hoor! Stel je niet aan!![]()
![]()
Neem iemand uit de buurt mee of pik iemand onderweg op en deel de kostenquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:13 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik snap niet dat het vanaf waar jij woont ook 3 uur rijden is
En ik zit er echt aan te denken om met de auto te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |