Dat is zooooo juli 2007quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:43 schreef Suijk het volgende:
Epo.
De slijter is weer even blijquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:09 schreef golfer het volgende:
Nog maar 1 dagje bikkelen en dan 2 weken vakantie.
Die heeft nauwelijks omzet-vermindering gehad de afgelopen weken.quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:18 schreef tong80 het volgende:
Plasje recht in de pot gedaan. Wat heb ik toch een mooie badkamer.
A was met korte broek, shirt met korte mouwen en schoentjesquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:04 schreef appelsientje het volgende:
Spannend
B is toch met kleren aan??
We nemen even een pauze, misschien volgend zomer, als Justin daar zin in heeft.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:53 schreef borisz het volgende:
en dan door voor C ?
Ja, ik heb vandaag een spijkerbroek en een groen bloesie aanquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:04 schreef appelsientje het volgende:
Spannend
B is toch met kleren aan??
Goed gedaan hoor, maar geen schoenen vandaag dus.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, ik heb vandaag een spijkerbroek en een groen bloesie aan
goed bezig!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:28 schreef borisz het volgende:
Ik ga vast beginnen met het deeg klaar te maken voor de ravoli van vanavond.
Ja ik maak hem zelf![]()
Hoelaat eten we?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:28 schreef borisz het volgende:
Ja ik maak hem zelf![]()
Briljant jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:13 schreef borisz het volgende:
Hans Teeuwen http://nl.youtube.com/watch?v=JcCOktdsz-0![]()
Hmm goede tip....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:28 schreef borisz het volgende:
Ja ik maak hem zelf![]()
Ik zou me schamen voor zo'n titelquote:
En eng ook. Zo denkt dus de gemiddelde moslimgelovige?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:20 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
[..]
Ik zou me schamen voor zo'n titel
Hans TeeuwenDie chickas zijn echt naief.
Dat weet ik niet. Ik denk dat de gemiddelde moslimgelovige niet zo gaat doen voor tv. Maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En eng ook. Zo denkt dus de gemiddelde moslimgelovige?
uur of 6quote:
Die collega is toch niet mijn buurman hè?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:22 schreef Lionheaad het volgende:
collega van me is papa geworden
betekend wel dat ik de komende 2 weken alleen zit
Denk het niet....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die collega is toch niet mijn buurman hè?
Mijn buren hebben namelijk hun tweede kind gehad. Ik ben nog geen eens over dat gejank en gekrijs van die eerste heen. Wel een geboortjekaartje in de bus krijgen, maar als je een cadeautje geeft wordt het aangepakt en de deur dicht gedaan
.
Ik kende hem niet direct qua naam, wel qua gezicht. RIP 42 jaar veels te jongquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:27 schreef Suijk het volgende:
Roef Ragas overleden...
Nou, dat wordt een buitengewoon kort Europees seizoen voor Ajaxquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zware lotingen voor Ajax, Twente en Grunn. Maar die laatste twee krijgen wel een mooie reis en mooie wedstrijden denk ik. SCH en AZ moeten wel door kunnen.
demn.. dat is toch de broer van bastiaan, man van Tooske?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik kende hem niet direct qua naam, wel qua gezicht. RIP 42 jaar veels te jong![]()
Klopt. Tenzij het met Luque opeens zou gaan lopen, maar dat verwacht ik niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nou, dat wordt een buitengewoon kort Europees seizoen voor Ajax
Ik kan wel gratis naar de thuiswedstrijd
Klopt. Vader van twee kinderen, man van Susan Visser (Gooische Vrouwen). 42 jaar pas...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:55 schreef Ole het volgende:
[..]
demn.. dat is toch de broer van bastiaan, man van Tooske?
jep de oudere broerquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:55 schreef Ole het volgende:
[..]
demn.. dat is toch de broer van bastiaan, man van Tooske?
Susan Visser ken ik vooral van de Vlaamsche Pot.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Klopt. Vader van twee kinderen, man van Susan Visser (Gooische Vrouwen). 42 jaar pas...
Zat ze ook in inderdaad. Maar Gooische Vrouwen is wat recenter.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
Susan Visser ken ik vooral van de Vlaamsche Pot.
Een klein beetje maar, hoor...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:12 schreef borisz het volgende:
dat is tenminste een leuker affice dan Dinamo![]()
en een mooie stad natuurlijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik denk dat veel Grunn supporters blij zijn met deze loting. En terecht, want het is een schitterend affiche.
Raciest!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En eng ook. Zo denkt dus de gemiddelde moslimgelovige?
Het was nou niet echt een volwassen discussiequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:18 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Belachelijk slotje
Hans Teeuwen for president.
Tsja er overlijden zoveel mensen te jong. Hoort bij het leven he.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik kende hem niet direct qua naam, wel qua gezicht. RIP 42 jaar veels te jong![]()
Nou, genoeg sfeer in Zagreb, ondanks de afstan tot het veld. Zwaar fanatieke aanhang daar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:12 schreef borisz het volgende:
dat is tenminste een leuker affice dan Dinamo![]()
Vlieg je op Firenze of een vliegveld in de buurt? En met wie?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:15 schreef clauwheee het volgende:
M'nen ik hebben de vlucht al geboekt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
19,4 cm.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:47 schreef DIGGER het volgende:
STATS PLEASE
d'r vriendquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:47 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Vlieg je op Firenze of een vliegveld in de buurt? En met wie?
Maak je er gelijk een lang weekend van?
En ik heb wat gemist, wie is je? STATS PLEASE
de rapen zijn gaarquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:13 schreef Grulez het volgende:
Mogguh. Teeuwen is idd een held. Spijker en kop enzo.
Werd tijdquote:
3e keer van het seizoen en voor mij de 2equote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:08 schreef lookinforyou het volgende:
[afbeelding]
en [afbeelding]
voor Bluezz en mij
Vanwege de accijnzen of alleen de BTW? of beiden?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:34 schreef borisz het volgende:
bier wordt 2 cent per flesje duurder, Bakellende![]()
![]()
accijnzen. tong en golfer hebben het nog zwaarder de peuken gaan ook omhoogquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Vanwege de accijnzen of alleen de BTW? of beiden?
Maar het is nog maar de vraag of het doorgaat, toch?
Ik heb geen medelijden...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:38 schreef borisz het volgende:
[..]
accijnzen. tong en golfer hebben het nog zwaarder de peuken gaan ook omhoog![]()
Pisa! Met mn vriend. We zouden met zn allen (30) met een bus, maar hebben er toch voor gekozen om lekker met zn 2en te vliegen. Op woensdag om 12 uur vanaf A'dam, en vrijdag terug (14.35 vliegen). Hebben we ook nog wat aan onze tijd daar. En die bus met 30 kerels zag ik bij nader inzien niet zo zittenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:47 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Vlieg je op Firenze of een vliegveld in de buurt? En met wie?
Maak je er gelijk een lang weekend van?
En ik heb wat gemist, wie is je? STATS PLEASE
je moet toch vaker naar HOOLS boulevard met Tong, golfer en SCH kijkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:46 schreef rubbereend het volgende:
dat van die vriend had ik ook nog niet meegekregen
Bluezz als Daphne, SCH als Albert en Tong als Peterquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:06 schreef borisz het volgende:
[..]
je moet toch vaker naar HOOLS boulevard met Tong, golfer en SCH kijken![]()
Golfer speelde Winston vandaagquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Bluezz als Daphne, SCH als Albert en Tong als Peter
En de keukentrapjestest met sjimz.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:07 schreef -Vaduz- het volgende:
En het item 'van boven gezien' met -Vaduz-.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En de keukentrapjestest met sjimz.
dat is niet opeens hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:14 schreef Suijk het volgende:
Je kunt merken dat de OS in Beijing eraan komen, ze winnen nu ook al opeens bij atletiek.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Eend zit niet meer in het roddelcircuit.
Dat je dat nog niet wist.![]()
Shit Sand, we zijn erbijquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja, ik heb de laatste tijd nogal wat stukken van hools gemist. Maar het is dus eindelijk aan tussen Clauw en Sand
quote:
Van welke miet ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:15 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb net nog hoolsmietfoto's zitten bekijken
Als je er zelf bij was, is het 2 jaar geleden. Anders is het van 2006.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een keer in oktober... 2 jaar geleden of vorig jaar??? Ben het echt kwijt
Toen Bos nogquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:27 schreef Bluezz het volgende:
Ja, idd 2005
Best zin in weer een meet
Dat moet toch vbl-wedstrijd gerelateerd zijn? Daar moet je dus echt bij mij voor zijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:28 schreef Bos81 het volgende:
Toen Bos nogwas dus.
Open een topic zou ik zeggen. Oktober is al over iets meer dan 4 weken. Mooi om alvast te beginnen met plannen.
Dan niet. Dan wachten we wel tot iemand anders die moeite wil doen. Ik heb nu ook geen zin om te kijken welke Engelse wedstrijden interessant zijn om te zien.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Moet toch vbl-wedstrijd gerelateerd zijn, moet je dus echt bij mij zijnnot
Ja, toen had je nog zo'n pratende k*t.quote:
Ok. Die snap ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja. En wie heeft de grootste scheur met EngCatjuh.
Meetquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een keer in oktober... 2 jaar geleden of vorig jaar??? Ben het echt kwijt
of zaterdag drie november, Arsenal - Man Uquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan niet. Dan wachten we wel tot iemand anders die moeite wil doen. Ik heb nu ook geen zin om te kijken welke Engelse wedstrijden interessant zijn om te zien.
OMG. Ik heb er echt geen spijt van dat ik hem niet meer heb.quote:
En we hebben het over de bewuste meet, waar jij ook bij was.quote:
jajajaj. SCH zat naast die arm volgens mij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En we hebben het over de bewuste meet, waar jij ook bij was.
mn eerste meetquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mn eerste meetde hel tijd naast Boezelaar gezeten
Nee hoor. Bossie moest plassen en Bluezz is naast BJoro op Bossies plaats gaan zitten. Dus zat ik naast jou tijdens het eten. Of VoreG moet nog een plaats zijn opgeschoven dat hij naast jou zat.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:41 schreef rubbereend het volgende:
en nog beter, tijdens het eten naast Bluezzz
HW kijk je hier op de rug, volgens mij met MissBlissquote:
ojaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor. Bossie moest plassen en Bluezz is naast BJoro op Bossies plaats gaan zitten. Dus zat ik naast jou tijdens het eten. Of VoreG moet nog een plaats zijn opgeschoven dat hij naast jou zat.
Klopt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
HW kijk je hier op de rug, volgens mij met MissBliss
Ook mijn eerste meet, nadat ik een maand ofzo op het forum zat...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mn eerste meetde hele tijd naast Boezelaar gezeten
aha, bewust dat andere deel van de tafel eraf geknipt?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:42 schreef Bos81 het volgende:
Een deel van de foto even gebruikt als nieuwe hoofdfoto in mijn FoBo
Diek met haarquote:
Nee. Past anders niet als hoofdfotoquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aha, bewust dat andere deel van de tafel eraf geknipt?
O kom je dit keer wel ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:27 schreef Bluezz het volgende:
Ja, idd 2005
Best zin in weer een meet
Kom jij nu ook nog eens een keer langs ?quote:
Heb je een beetje een goede opslag?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik moet Sientje ook nog eens een biertje serveren.
Ik ben er al een keer geweest! 2x volgens mij zelf, maar dat weet ik niet zekerquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kom jij nu ook nog eens een keer langs ?
die gaat direct in het netquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heb je een beetje een goede opslag?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik moet Sientje ook nog eens een biertje serveren.
Je moet ook eens een keer komen als ik komquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ben er al een keer geweest! 2x volgens mij zelf, maar dat weet ik niet zeker.
Je bent er minimaal 2 keer geweest. Mijn eerste twee meets, was jij er ook.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ben er al een keer geweest! 2x volgens mij zelf, maar dat weet ik niet zeker.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je moet ook eens een keer komen als ik kom
En dan laten we Rubbereend het bier halen
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En rubbereend mag ook wel eens gaan lopen voor z'n bier.. of PH..
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je moet ook eens een keer komen als ik kom
En dan laten we Rubbereend het bier halen
Ja dat is waar.. je hebt gelopen... PH zat alleen maar bier te drinkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]het zit wel diep he, maar ik heb afgelopen keer braaf gelopen hoor!
ik laat mn kaartjes kopen, heb maandag al mn kaart af moeten gevenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dat is waar.. je hebt gelopen... PH zat alleen maar bier te drinken
volgende week kaartjes kopen
hopelijk dat ik nog op oost kan
Spreken we nog iets af voor de wedstrijden?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dat is waar.. je hebt gelopen... PH zat alleen maar bier te drinken
volgende week kaartjes kopen
hopelijk dat ik nog op oost kan
Dat buikje moet er toch af.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja, veel spin eraan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heb je een beetje een goede opslag?
Dat gaat er echt niet van af. Hij is misschien de vorige keer wel afgevallen. Maar dat kwam meer omdat hij ons op Utrecht CS zag lopen en even voor O'Connels zich bij ons voegde.quote:
Handigquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik laat mn kaartjes kopen, heb maandag al mn kaart af moeten geven
Ik ga ze morgen al halenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Handig
Ik ben bang dat ik tot vrijdag moet wachten...
bij ons adresje geven we onze kaarten altijd ruim van te voren af zodat we donderdagochtend als eerste aan de beurt zijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Handig
Ik ben bang dat ik tot vrijdag moet wachten...
ja, de tijd dat jullie het paard zochten gaf me tijd om in te lopenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat gaat er echt niet van af. Hij is misschien de vorige keer wel afgevallen. Maar dat kwam meer omdat hij ons op Utrecht CS zag lopen en even voor O'Connels zich bij ons voegde.
wat dan ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Trouwens mensen, ik zit sinds de introductiedagen met een dilemma.
Is brood met kaas en sandwichspread een rare combinatie?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Niet als je er nog hagelslag bij doet!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
moet wel in de magnetronquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niet als je er nog hagelslag bij doet!![]()
Ja, samen met de kabeljauw met ananas/caramel saus.quote:
Ja maar dat zat allemaal niet in het lunchkrat tijdens de introquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, samen met de kabeljauw met ananas/caramel saus.
Vergeet dan niet de Rode bietjes met slagroom en uitjes!
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, de tijd dat jullie het paard zochten gaf me tijd om in te lopen
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, samen met de kabeljauw met ananas/caramel saus.
Vergeet dan niet de Rode bietjes met slagroom en uitjes!
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja maar dat zat allemaal niet in het lunchkrat tijdens de intro
Dat zat er dus oooook niet in.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]in een krat hoort bier te zitten
, ook prima voor de lunch
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:52 schreef appelsientje het volgende:
Kom jij nu ook nog eens een keer langs ?
Dat jij dat nog weet allemaal trouwensquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:43 schreef Bos81 het volgende:
Nee hoor. Bossie moest plassen en Bluezz is naast BJoro op Bossies plaats gaan zitten. Dus zat ik naast jou tijdens het eten. Of VoreG moet nog een plaats zijn opgeschoven dat hij naast jou zat.
Ik weet hetquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat jij dat nog weet allemaal trouwens
rub, wij hebben nog wel meer gedaan dan alleen maar naast elkaar zitten![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat jij dat nog weet allemaal trouwens
rub, wij hebben nog wel meer gedaan dan alleen maar naast elkaar zitten![]()
ik ben je hondje nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja, graag je hebt mijn MSN al. Maar PM-en mag ook.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:35 schreef Bluezz het volgende:
Voor de mensen die de foto's allemaal willen, geef ff een msn of een pm dan stuur ik de rar
Nee dat klopt, maar ik heb niet vaak iemand zo lui gezienquote:
Moet jij is naar deze TT kijken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee dat klopt, maar ik heb niet vaak iemand zo lui gezien
zegt de man die al 10 keer op rij dezelfde tvp gebruikt in het PSV topicquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Heb een normale clubcard en appeldinnetje ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:10 schreef rubbereend het volgende:
ben je trouwens lid van de supportersvereniging of h eb je een normale PSV club card Sientje?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Moet jij is naar deze TT kijken.
Ik was niet lui, had het gewoon drukquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zegt de man die al 10 keer op rij dezelfde tvp gebruikt in het PSV topic
als we kaartjes hebbenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Spreken we nog iets af voor de wedstrijden?
Ik ga gewoon op mijn eigen plaats zitten. Scheelt veel te veel geld dan een andere plaats...
ow dan mag jij vrijdag pas, dan zal oost wel uitverkocht zijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Heb een normale clubcard en appeldinnetje ook
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
Moet jij is eensnaar deze TT kijken.
Ik zie nu foto's tijdens het eten. VoreG zat tussen ons in.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ojamaar die dronken VoreG zat iig op de hoek!
Ja daar ben ik ook bang voor..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ow dan mag jij vrijdag pas, dan zal oost wel uitverkocht zijn
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zie nu foto's tijdens het eten. VoreG zat tussen ons in.
Ik ook. HOe kwam anders dat mes op de grond.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik geef het op
ik had er ook wel een paar op dus![]()
zegt er ook eentje watquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ga te veel met borisz omquote:
basistechniekquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook. HOe kwam anders dat mes op de grond.
op school accepteren ze dat excuus ook?quote:
Geen idee, daar kom ik nooit meer.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op school accepteren ze dat excuus ook?
ik snap wel waarom jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Geen idee, daar kom ik nooit meer.
Ik ben benieuwd, vertel.quote:
zulks één spellingsbarbaar!quote:
Daar doen ze, op het Nederlandsexamen na, niet moeilijk over.quote:
Is golfer het zonnetje in huis?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hier niet hoor, hier schijnt dag en nacht de zon
quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:03 schreef RayMania het volgende:
Defour dus alsnog naar Ajax.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:12 schreef RayMania het volgende:
Toch nog iemand die erin trapt. En wie![]()
.
Oach, zonder topspelers wint Ajax al hoevaak in de laatste jaren van PSVquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik meteen zoeken op alle gebruikelijke sites in Nederland en België en kon maar nisk vinden. Zou het echt balen vinden want hij is enorm goed. En Ajax kan wel zo'n goede jongen gebruiken.... dus uiteindelijk is het vooral een pijnlijke grap voor jou
was altijd bruikbaar geweest in de Uefacup zo'n speler
![]()
Ja joh. Als ik dan toch verlies, dan maar van een Hooler.quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:13 schreef RayMania het volgende:
Vaduzje. Al een beetje over het verlies heen?
.
Sneijder was een topspeler, Stam is een held. Equote:Op zaterdag 1 september 2007 00:18 schreef RayMania het volgende:
[..]
Oach, zonder topspelers wint Ajax al hoevaak in de laatste jaren van PSV.
NEE, kom niet met het "1-5-argument" aanzetten.
Verlies.. Ik had op een sympathiek Milan gehooptquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:31 schreef RayMania het volgende:
Mijn weddag zit erop. Afgesloten met een dikke winst.
Zolang Annie maar weggaat vind ik veel best.quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:53 schreef borisz het volgende:
Ik ga nu echt slapen
De vraag voor de nacht: Is de naam van Henk Westbroek niet mooi genoeg om geen burgemeester te worden ?
Denk daar maar eens over na![]()
trusten
Je moet In-Play wedden, succes gegarandeerdquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Verlies.. Ik had op een sympathiek Milan gehoopt, beetje stom.
Vandaag een uurtje later klaar dan gister, maar nog steeds wachten tot 7 uur. Kon ik maar slapen, dan was ik enigszins uitgerust voor de bekerwedstrijd morgen
.
Kan dat bij Unibet?quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je moet In-Play wedden, succes gegarandeerd.
Betfairquote:
Betfair heeft allemaal van die enge termen en ik heb geen zin om me daar in te verdiepen en dat met playbetfair heb ik ook al geen zin inquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Betfair.
Net m'n hele account op Nalbandian gegooid. Malisse was geblesseerd.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:01 schreef VoreG het volgende:
Voor dit weekend heb ik Bayern @ 1.85
Roda @ 2.21 (tegen VVV)
En Vitesse - NEC x @ 3.35
En Vitesse - NEC 1 @ 2.15 (om m'n eventuele verlies te compenseren)
En uiteraard nog Ajax, Feyenoord en nog een paar zekere wins.
Zeker de moeite waard. Gewoon effe inlezen en alles is duidelijkquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Betfair heeft allemaal van die enge termen en ik heb geen zin om me daar in te verdiepen en dat met playbetfair heb ik ook al geen zin in
Of is het de moeite waard?
AZ was lekker. Had bets staan op > 2,5 goals (dus drie goals of meer in de hele wedstrijd), AZ bij rust op voorsprong (had ik na de 1-0 ingezet 3x), AZ minimaal drie doelpunten verschilquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:06 schreef VoreG het volgende:
Maar ik zie heeeul veul AZ - Excelsior staan, wat houdt dat allemaal in?
En tennis ga ik niet op inzetten, dat volg ik te weinig. Eigenlijk zet ik alleen op voetbal in.
waarom precies?quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:55 schreef VoreG het volgende:
Zolang Annie maar weggaat vind ik veel best.
Sendje, ze motten gewoon opzouten naar een pokertopicquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat een fucking termen allemaal ja.
Maar, als ik nou ook dit zou willen he... Kan ik dan nu nog geld storten zodat ik morgen kan betten? Bij unibet met voorkeur, of is dat alleen via CC, of kan iDeal ook?quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sendje, ze motten gewoon opzouten naar een pokertopic![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |