Dat is zooooo juli 2007quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:43 schreef Suijk het volgende:
Epo.
De slijter is weer even blijquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:09 schreef golfer het volgende:
Nog maar 1 dagje bikkelen en dan 2 weken vakantie.
Die heeft nauwelijks omzet-vermindering gehad de afgelopen weken.quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:18 schreef tong80 het volgende:
Plasje recht in de pot gedaan. Wat heb ik toch een mooie badkamer.
A was met korte broek, shirt met korte mouwen en schoentjesquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:04 schreef appelsientje het volgende:
Spannend
B is toch met kleren aan??
We nemen even een pauze, misschien volgend zomer, als Justin daar zin in heeft.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:53 schreef borisz het volgende:
en dan door voor C ?
Ja, ik heb vandaag een spijkerbroek en een groen bloesie aanquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:04 schreef appelsientje het volgende:
Spannend
B is toch met kleren aan??
Goed gedaan hoor, maar geen schoenen vandaag dus.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, ik heb vandaag een spijkerbroek en een groen bloesie aan
goed bezig!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:28 schreef borisz het volgende:
Ik ga vast beginnen met het deeg klaar te maken voor de ravoli van vanavond.
Ja ik maak hem zelf![]()
Hoelaat eten we?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:28 schreef borisz het volgende:
Ja ik maak hem zelf![]()
Briljant jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:13 schreef borisz het volgende:
Hans Teeuwen http://nl.youtube.com/watch?v=JcCOktdsz-0![]()
Hmm goede tip....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:28 schreef borisz het volgende:
Ja ik maak hem zelf![]()
Ik zou me schamen voor zo'n titelquote:
En eng ook. Zo denkt dus de gemiddelde moslimgelovige?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:20 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
[..]
Ik zou me schamen voor zo'n titel
Hans TeeuwenDie chickas zijn echt naief.
Dat weet ik niet. Ik denk dat de gemiddelde moslimgelovige niet zo gaat doen voor tv. Maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En eng ook. Zo denkt dus de gemiddelde moslimgelovige?
uur of 6quote:
Die collega is toch niet mijn buurman hè?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:22 schreef Lionheaad het volgende:
collega van me is papa geworden
betekend wel dat ik de komende 2 weken alleen zit
Denk het niet....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die collega is toch niet mijn buurman hè?
Mijn buren hebben namelijk hun tweede kind gehad. Ik ben nog geen eens over dat gejank en gekrijs van die eerste heen. Wel een geboortjekaartje in de bus krijgen, maar als je een cadeautje geeft wordt het aangepakt en de deur dicht gedaan
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |