Vanwege de accijnzen of alleen de BTW? of beiden?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:34 schreef borisz het volgende:
bier wordt 2 cent per flesje duurder, Bakellende![]()
![]()
accijnzen. tong en golfer hebben het nog zwaarder de peuken gaan ook omhoogquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Vanwege de accijnzen of alleen de BTW? of beiden?
Maar het is nog maar de vraag of het doorgaat, toch?
Ik heb geen medelijden...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:38 schreef borisz het volgende:
[..]
accijnzen. tong en golfer hebben het nog zwaarder de peuken gaan ook omhoog![]()
Pisa! Met mn vriend. We zouden met zn allen (30) met een bus, maar hebben er toch voor gekozen om lekker met zn 2en te vliegen. Op woensdag om 12 uur vanaf A'dam, en vrijdag terug (14.35 vliegen). Hebben we ook nog wat aan onze tijd daar. En die bus met 30 kerels zag ik bij nader inzien niet zo zittenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:47 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Vlieg je op Firenze of een vliegveld in de buurt? En met wie?
Maak je er gelijk een lang weekend van?
En ik heb wat gemist, wie is je? STATS PLEASE
je moet toch vaker naar HOOLS boulevard met Tong, golfer en SCH kijkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:46 schreef rubbereend het volgende:
dat van die vriend had ik ook nog niet meegekregen
Bluezz als Daphne, SCH als Albert en Tong als Peterquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:06 schreef borisz het volgende:
[..]
je moet toch vaker naar HOOLS boulevard met Tong, golfer en SCH kijken![]()
Golfer speelde Winston vandaagquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Bluezz als Daphne, SCH als Albert en Tong als Peter
En de keukentrapjestest met sjimz.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:07 schreef -Vaduz- het volgende:
En het item 'van boven gezien' met -Vaduz-.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En de keukentrapjestest met sjimz.
dat is niet opeens hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:14 schreef Suijk het volgende:
Je kunt merken dat de OS in Beijing eraan komen, ze winnen nu ook al opeens bij atletiek.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Eend zit niet meer in het roddelcircuit.
Dat je dat nog niet wist.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |