Shit Sand, we zijn erbijquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja, ik heb de laatste tijd nogal wat stukken van hools gemist. Maar het is dus eindelijk aan tussen Clauw en Sand
quote:
Van welke miet ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:15 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb net nog hoolsmietfoto's zitten bekijken
Als je er zelf bij was, is het 2 jaar geleden. Anders is het van 2006.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een keer in oktober... 2 jaar geleden of vorig jaar??? Ben het echt kwijt
Toen Bos nogquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:27 schreef Bluezz het volgende:
Ja, idd 2005
Best zin in weer een meet
Dat moet toch vbl-wedstrijd gerelateerd zijn? Daar moet je dus echt bij mij voor zijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:28 schreef Bos81 het volgende:
Toen Bos nogwas dus.
Open een topic zou ik zeggen. Oktober is al over iets meer dan 4 weken. Mooi om alvast te beginnen met plannen.
Dan niet. Dan wachten we wel tot iemand anders die moeite wil doen. Ik heb nu ook geen zin om te kijken welke Engelse wedstrijden interessant zijn om te zien.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Moet toch vbl-wedstrijd gerelateerd zijn, moet je dus echt bij mij zijnnot
Ja, toen had je nog zo'n pratende k*t.quote:
Ok. Die snap ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja. En wie heeft de grootste scheur met EngCatjuh.
Meetquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een keer in oktober... 2 jaar geleden of vorig jaar??? Ben het echt kwijt
of zaterdag drie november, Arsenal - Man Uquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan niet. Dan wachten we wel tot iemand anders die moeite wil doen. Ik heb nu ook geen zin om te kijken welke Engelse wedstrijden interessant zijn om te zien.
OMG. Ik heb er echt geen spijt van dat ik hem niet meer heb.quote:
En we hebben het over de bewuste meet, waar jij ook bij was.quote:
jajajaj. SCH zat naast die arm volgens mij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En we hebben het over de bewuste meet, waar jij ook bij was.
mn eerste meetquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mn eerste meetde hel tijd naast Boezelaar gezeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |