ongelooflijk, hij maakt van Hans Klok een amateurtje.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:12 schreef mootie het volgende:
Brian heeft weer zomaar ergens 50 punten opgeduikeld?![]()
Vast van Flens gekregen voor zijn schitterende optreden om zelf weer uit de wind te blijven.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:12 schreef mootie het volgende:
Brian heeft weer zomaar ergens 50 punten opgeduikeld?![]()
Vijf maand? Volgens mij wordt dat niet eens meer gedaan. Tot en met 12 weken. Of je foetus moet zwaar gehandicapt zijn. Of de moeder moet gevaar lopen. Fantasie verhaal misschien?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:10 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Zo dat verhaal heb ik gemist![]()
Heeft ze dat zelf verteld?
Sorry maar hij heeft groot gelijk.quote:
Hij zegt net tegen Amanda dat dit nog niet eens de punten van Natasia zijn ,die zijn apart gelegd.Hij heeft er nog genoeg zegt hij.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:11 schreef tipsch het volgende:
Waar halen ze die CP vandaan, redactie?
Kop erbij. Het is Nadia die het vertelde...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:15 schreef itsme het volgende:
[..]
Sorry maar hij heeft groot gelijk.
Mijn God . Ik ben echt geschockeerd.Waar heeft ze dat dan laten doen. In het buitenland?
en het toppunt, nog niet voorzichtig zijnquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zou ik ook gedaan hebben.Zomaar een kind van 5 maanden weghalen.Gek is dat Wijf.
Word gedaan tot 24 weken.Zonder reden.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:14 schreef paddy het volgende:
[..]
Vijf maand? Volgens mij wordt dat niet eens meer gedaan. Tot en met 12 weken. Of je foetus moet zwaar gehandicapt zijn. Of de moeder moet gevaar lopen. Fantasie verhaal misschien?
En wat praten ze weer zacht
Nee is van jaap zijn moederquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:15 schreef ocmer het volgende:
weet iemand of die brief inderdaad van huub is????
Dat klopt, riekt weer naar smerig onderhanse handel via die kutredactie.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:15 schreef kybe het volgende:
[..]
Hij zegt net tegen Amanda dat dit nog niet eens de punten van Natasia zijn ,die zijn apart gelegd.Hij heeft er nog genoeg zegt hij.
Hier klopt echt helemaal niets van,Brian geeft in een paar weken tijd meer dan 400 punten uit dan zouden zij alang op moeten zijn..
nee is van jaap z'n moederquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:15 schreef ocmer het volgende:
weet iemand of die brief inderdaad van huub is????
Griezeligquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:06 schreef avonne het volgende:
[..]
Hoezo? Ligt aan de context.
Misschien refereerde hij aan het verhaal dat Nadia met 5 maanden zwangerschap voor abortus heeft gekozen.
Vind ik nogal erg laat.
Trappelende voetjes en zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 weken = 6 maandenPrrrrr
Ja zo'n ramptoerist ben ik ook wel weer hèquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:15 schreef Darklight het volgende:
Hoop dat iemand verraad dat het stopt over 3maanden, kijken hoe ze reageren
Die 12 weken heb jij niet goed. Volgens mij is het tot 24 weken.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:14 schreef paddy het volgende:
[..]
Vijf maand? Volgens mij wordt dat niet eens meer gedaan. Tot en met 12 weken. Of je foetus moet zwaar gehandicapt zijn. Of de moeder moet gevaar lopen. Fantasie verhaal misschien?
is nog niet bekend...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:17 schreef ocmer het volgende:
nee de kaart die dennix heeft verscheurd is die van huub???
Ik geloof er dan ook niets vanquote:
dat weten we nog nietquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:17 schreef ocmer het volgende:
nee de kaart die dennix heeft verscheurd is die van huub???
In het buitenland kan het in een later stadium, en aangezien mevrouw luchtbediende is geweest...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:14 schreef paddy het volgende:
[..]
En wat praten ze weer zacht
50, Dell mag 2 en halve minuut. Andere helft is voor Kenniequote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:18 schreef tipsch het volgende:
Kan iemand verklaren waar rat 100 CPs vandaan tovert?
Zie 'm zitten, the puppetmaster.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:19 schreef akveor het volgende:
In alle euforie spoelen ze even wat CP's door de plee....
[afbeelding]
Brian wil Amanda's zusje graag uitnodigen.... toemaar CP's genoeg...
brian heeft kennelijk punten zat, hij kan natasia uitnodigen en ook amanda's zusje...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:21 schreef Desii het volgende:
Hoe kan Amanda nou iemand laten komen.... ze heeft geen eens cp voor een telefoongesprek
Van de popo moet ze het niet hebben.... maar jah... Brian heeft nog wel een ouwe sok vol met cp ergens![]()
misschien even een linkje naar de updates?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Was even rookwaar halen![]()
Is deze OP goed of moest het de vorige update zijn?
Ze delen samen die ene hersencel , dat is duidelijk nu!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:20 schreef Py het volgende:
zus:Zeg ik hoorde dat het binnenkort gaat stoppen maar dat is toch niet echt zo?
Amanda: Nee hoor echt niet
zus: Nee, want het loopt toch nog gewoon door enzo
![]()
Lekker laten staan....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vanavond mag hij er weer op.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:21 schreef akveor het volgende:
Dit is wat ik wil bereiken... dit is wat ik wil bereiken.... er is nu uitsluitsel.... dit is wat ik wou...... dit doe ik voor jouw...... Leipo.
Misschien mag het dan nu even aan iedereen doorgegeven worden. Wat baal ik enorm van die takkeredactie zeg. getover met CPs wat van geen kant klopt, spelinformatie doorspelen. zum kotsenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:18 schreef pasjesjen het volgende:
Ja hoor zus praat mond voorbij over dat het gaat stoppen binnenkort
natasia komt uit de gezamelijke potquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:22 schreef Casshern het volgende:
[..]
brian heeft kennelijk punten zat, hij kan natasia uitnodigen en ook amanda's zusje...
Precies en die eigen waarheid zit me dwars...... extremisten zijn het....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zie 'm zitten, the puppetmaster.
En welke euforie? Wat hebben ze in hemelsnaam bewerkstelligd? Buiten een eigen waarheid?
Wat een domme, primitieve mensen.
Schat vind je het heel erg dat ik dit even niet aanklik...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:22 schreef noekje het volgende:
[..]
http://www.erishulp.nl/abortus.html
Geloof je het dan nu wel?![]()
Zeker de punten van Lieke die lagen nog buiten in dat koffertje.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:21 schreef Desii het volgende:
Hoe kan Amanda nou iemand laten komen.... ze heeft geen eens cp voor een telefoongesprek
Van de popo moet ze het niet hebben.... maar jah... Brian heeft nog wel een ouwe sok vol met cp ergens![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:23 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
natasia komt uit de gezamelijke pot
zdngmwquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:23 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
natasia komt uit de gezamelijke pot
Ahh, oeps... ik bedoelde gewoon een linkjequote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die heeft ie echt niet van Huub gejat.... zo dom kan niemand zijn...... maar idd als.....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:24 schreef NG het volgende:
Waar is nix nu en weet iemand hoelang het ongeveer kan duren voordat de reaktie uitgezocht heeft of die kaart echt van huub was? Vanavond, morgen of helemaal niet? Ik kan niet wachten![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:23 schreef akveor het volgende:
Precies en die eigen waarheid zit me dwars...... extremisten zijn het....![]()
Neuh, het is Brian die houdt van andere dingen .quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:24 schreef neehe het volgende:
[..]
Dan moet hij wel door de rode zee.![]()
Niet in goede aarde? Ik heb geen negatieve reacties gezien hoor redactie.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:24 schreef mootie het volgende:
23:01 - "Jaap, ik ben diep teleurgesteld in je"
De post is laat vanavond en Jaap ontvangt een brief. De grote Miljonair leest voor: “Jaap, ik ben diep teleurgesteld in je, Bla bla bla.” De andere Miljonairs schieten in de lach terwijl Jaap onmiddellijk de brief verscheurt. “Het is van Huub en Lieke!”, moppert de grote Miljonair. Deze actie valt niet in goede aarde.
![]()
Bron: tien
ze missen een paar stukjesquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:27 schreef Py het volgende:
Als je de stukjes aan elkaar legt dan kun je toch wel iets lezen van wie die kaart was![]()
*pang* en nog eens pang voor mijzelf...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je me vanmiddag al niet lek kon schieten: doe het alsjeblieft dan maar nu.
Ik verbaas me er elke keer weer over dan mensen kunnen geloven in hun eigen wereld...... en erger: zich in die wereld ook superieur voelen.... erg eng allemaal.....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Absoluut blind voor de werkelijkheid. Ongelooflijk.
Ze hebben Huub op de stoel gezet. Poepoe. En, naar wat ik uit de verslagen begreep, was Huub (en Lieke) ze vervolgens verbaal veruit de baas. As usual. En dat was het dan weer...
Maar vervolgens barsten ze bijna uit hun voegen van trots over de geslaagde actie.
Als je me vanmiddag al niet lek kon schieten: doe het alsjeblieft dan maar nu.
linkje?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:27 schreef rooie3 het volgende:
Op vol schrijft iemand dat het haar kaart is van die ki8kker.Aan Huub gestuurd.
nee hoor, het was mijn kaartquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:27 schreef rooie3 het volgende:
Dat kan toch iedereen schrijven. Hoeveel kaarten van die kikker worden er niet verstuurd. Desalniettemin, maak me gek en zeg dat het waar is!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:27 schreef rooie3 het volgende:
Zo dom kan nix toch niet zijn....? Harde bewijzen please....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:27 schreef rooie3 het volgende:
Huub zei het al een keer treffend: Die lui zijn zo dom dat ze niet weten wanneer ze verloren hebben. Daar kan je niet van winnen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik verbaas me er elke keer weer over dan mensen kunnen geloven in hun eigen wereld...... en erger: zich in die wereld ook superieur voelen.... erg eng allemaal.....
ik heb het al gevonden.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat.Weet niet of ik het bericht mag kopieeren .Dat kan ik wel![]()
tuurlijk mag datquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat.Weet niet of ik het bericht mag kopieeren .Dat kan ik wel![]()
Zo te zien zit er op zijn gezicht iets anders dan op zn borst.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:35 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb het al gevonden.
Die persoon wil het filmpje eerst zien.
Logisch.
Klopt het dat Jaap Feet op zijn gezicht heeft?
Veetquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:35 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb het al gevonden.
Logisch.
Specifiek: http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=1803470#1803470quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:34 schreef mootie het volgende:
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=1803630#1803630
Dit is het linkje naar VOL
Nee op zijn borst dacht ik.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:35 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb het al gevonden.
Logisch.
VOLmensen ondernemen wel actie als het echt zo blijkt te zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:35 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb het al gevonden.
Logisch.
Nee, wel op zijn buikquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:35 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb het al gevonden.
Logisch.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:35 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb het al gevonden.
Logisch.
Ook al was het een kaartje voor/van Huub, De Redactie schuift het dan toch wel onder de tafelquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Specifiek: http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=1803470#1803470
Of het is de Durex Play van gisteravond. Jaap moet het toch ergens voor gebruikenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:35 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb het al gevonden.
Logisch.
Ik mag hopen van niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:35 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb het al gevonden.
Logisch.
helemaal eens huub zit nu al achter om dat aan te horen. waarom vragen ze het niet gewoon aan dennix je ziet het gauw genoeg aan zijn reactie.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:39 schreef KimiK het volgende:
[..]
Ook al was het een kaartje voor/van Huub, De Redactie schuift het dan toch wel onder de tafel![]()
Dat kunnen we zo van Huub's gezicht aflezen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:39 schreef KimiK het volgende:
[..]
Ook al was het een kaartje voor/van Huub, De Redactie schuift het dan toch wel onder de tafel![]()
Ze kunnen de beelden terugkijken waar hij de kaart vandaan heeftquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:41 schreef ocmer het volgende:
[..]
helemaal eens huub zit nu al achter om dat aan te horen. waarom vragen ze het niet gewoon aan dennix je ziet het gauw genoeg aan zijn reactie.
En Dennis zou daaruit precies 1 van Huub getrokken hebbenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:40 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er heel veel kikkerkaarten gestuurd![]()
Zou mooi zijn want dan is het EXIT Dennixquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:42 schreef Py het volgende:
[..]
En Dennis zou daaruit precies 1 van Huub getrokken hebben![]()
ja zeker allen richting huub 2 keerquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:43 schreef ricofromrio het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=37971&sess=2832
spugende dennix
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:43 schreef KimiK het volgende:
[..]
Zou mooi zijn want dan is het EXIT Dennix![]()
en ook post verscheuren.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:43 schreef ricofromrio het volgende:
spugende dennix
Wat een maffe vertoning van die wannabee-kikkerimitator.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:43 schreef ricofromrio het volgende:
spugende dennix
Gewoon even die schaakprogramma's deïnstalleren. toch.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:47 schreef Darklight het volgende:
Waar zijn Huub en Lieke? In kantoor?
Ik zou gewoon de hele dag die pc's bezet houden, dan wordt Jaap gek, met zn kut geschaak
Tja, ging er een dot kwat richting Huub? Welke criteria hanteert deze kutredactie?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:43 schreef ricofromrio het volgende:
spugende dennix
dat was volgens mij terrorquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat een maffe vertoning van die wannabee-kikkerimitator.![]()
Volgens mij staat kikker nu voor Huub en is meer een Geuzennaam...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:49 schreef ocmer het volgende:
he maar jongens en meiden denk eens goed na waarom zou je een kikker kaart naar dennix sturen en dan odersteunende dingen erop schrijven. lijkt mijn dat je als je een kikker kaart naar huub stuurd dat je dan anti huub bent en dan hem niet een hart onder de riem wilt steken. en de tekst was een oppeper voor diegene.
Errug he?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat een maffe vertoning van die wannabee-kikkerimitator.![]()
Dit is denk ik wel de zwakste argumentatie die ik ooit gehoord hebquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:43 schreef ricofromrio het volgende:
spugende dennix
Zeg het maar:quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:51 schreef tipsch het volgende:
Huub terug, kunnen we teleurstelling van z'n gezicht aflezen?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:50 schreef ricofromrio het volgende:
[..]
dat was volgens mij terror
Jaap irriteerde zich er zelfs aan
had voor allebei kunnen zijnquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:49 schreef ocmer het volgende:
he maar jongens en meiden denk eens goed na waarom zou je een kikker kaart naar dennix sturen en dan odersteunende dingen erop schrijven. lijkt mijn dat je als je een kikker kaart naar huub stuurd dat je dan anti huub bent en dan hem niet een hart onder de riem wilt steken. en de tekst was een oppeper voor diegene.
Niet eens voor uitzending geschikt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:52 schreef marky het volgende:
[..]
Dit is denk ik wel de slachtste argumentatie die ik ooit gehoord heb
En dan terugkomen in de bewoonde wereld, ik geef het hem te doen..........de sukkel.....quote:
Aaaarch die clipser sheit doet het hier weer eens niet...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:52 schreef ricofromrio het volgende:
[..]
had voor allebei kunnen zijn
heb wel een keer gezien dat Huub een kikkerkaart kreeg en hij moest er zelf om lachen
maar weet niet of het die kaart was (hoop het)
spugen is trouwens goed in beeld nog een keertje dan maar
Dat zal wel over dit kaartje zijn gegaanquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:53 schreef KimiK het volgende:
Huub komt niet teleurgesteld over, maar is ie wel naar achter geweest, was hij niet gewoon buiten met Lieke?
Ik zie walging in zijn gezicht.quote:
Nee, misschien heeft hij hem zelf wel gekregen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:42 schreef Py het volgende:
[..]
En Dennis zou daaruit precies 1 van Huub getrokken hebben![]()
ik heb net gekeken, het is wel geschikt om hem volkomen voor schut te laten gaan.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:53 schreef 2live het volgende:
[..]
Niet eens voor uitzending geschikt.![]()
wanneer is deze cap genomen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zal wel over dit kaartje zijn gegaan
[afbeelding]
Cap van Hidiho
Eensch....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:56 schreef yellowfirst het volgende:
Huub: De strot afsnijden van Dennis![]()
ik denk vandaag nix heeft dezelfde kleding aan nu als op die cap dusquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:57 schreef avonne het volgende:
[..]
wanneer is deze cap genomen?
linkje?
Tijdens de stemming... nix heeft toch die kaart vast?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:57 schreef avonne het volgende:
[..]
linkje?
[COS#2372] Waar we wachten op de stemming DEEL 3quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:57 schreef avonne het volgende:
[..]
linkje?
Mooooooiiiiiiiquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:58 schreef Casshern het volgende:
dennix mag geen ijs meer kauwen, staat op plasma
Begin van de stemronde volgens mij, Dennis z'n "argumentatie" om Huub eruit te stemmen...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:57 schreef avonne het volgende:
[..]
linkje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |