ongelooflijk, hij maakt van Hans Klok een amateurtje.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:12 schreef mootie het volgende:
Brian heeft weer zomaar ergens 50 punten opgeduikeld?![]()
Vast van Flens gekregen voor zijn schitterende optreden om zelf weer uit de wind te blijven.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:12 schreef mootie het volgende:
Brian heeft weer zomaar ergens 50 punten opgeduikeld?![]()
Vijf maand? Volgens mij wordt dat niet eens meer gedaan. Tot en met 12 weken. Of je foetus moet zwaar gehandicapt zijn. Of de moeder moet gevaar lopen. Fantasie verhaal misschien?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:10 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Zo dat verhaal heb ik gemist![]()
Heeft ze dat zelf verteld?
Sorry maar hij heeft groot gelijk.quote:
Hij zegt net tegen Amanda dat dit nog niet eens de punten van Natasia zijn ,die zijn apart gelegd.Hij heeft er nog genoeg zegt hij.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:11 schreef tipsch het volgende:
Waar halen ze die CP vandaan, redactie?
Kop erbij. Het is Nadia die het vertelde...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:15 schreef itsme het volgende:
[..]
Sorry maar hij heeft groot gelijk.
Mijn God . Ik ben echt geschockeerd.Waar heeft ze dat dan laten doen. In het buitenland?
en het toppunt, nog niet voorzichtig zijnquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zou ik ook gedaan hebben.Zomaar een kind van 5 maanden weghalen.Gek is dat Wijf.
Word gedaan tot 24 weken.Zonder reden.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:14 schreef paddy het volgende:
[..]
Vijf maand? Volgens mij wordt dat niet eens meer gedaan. Tot en met 12 weken. Of je foetus moet zwaar gehandicapt zijn. Of de moeder moet gevaar lopen. Fantasie verhaal misschien?
En wat praten ze weer zacht
Nee is van jaap zijn moederquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:15 schreef ocmer het volgende:
weet iemand of die brief inderdaad van huub is????
Dat klopt, riekt weer naar smerig onderhanse handel via die kutredactie.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:15 schreef kybe het volgende:
[..]
Hij zegt net tegen Amanda dat dit nog niet eens de punten van Natasia zijn ,die zijn apart gelegd.Hij heeft er nog genoeg zegt hij.
Hier klopt echt helemaal niets van,Brian geeft in een paar weken tijd meer dan 400 punten uit dan zouden zij alang op moeten zijn..
nee is van jaap z'n moederquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:15 schreef ocmer het volgende:
weet iemand of die brief inderdaad van huub is????
Griezeligquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:06 schreef avonne het volgende:
[..]
Hoezo? Ligt aan de context.
Misschien refereerde hij aan het verhaal dat Nadia met 5 maanden zwangerschap voor abortus heeft gekozen.
Vind ik nogal erg laat.
Trappelende voetjes en zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 weken = 6 maandenPrrrrr
Ja zo'n ramptoerist ben ik ook wel weer hèquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:15 schreef Darklight het volgende:
Hoop dat iemand verraad dat het stopt over 3maanden, kijken hoe ze reageren
Die 12 weken heb jij niet goed. Volgens mij is het tot 24 weken.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:14 schreef paddy het volgende:
[..]
Vijf maand? Volgens mij wordt dat niet eens meer gedaan. Tot en met 12 weken. Of je foetus moet zwaar gehandicapt zijn. Of de moeder moet gevaar lopen. Fantasie verhaal misschien?
is nog niet bekend...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:17 schreef ocmer het volgende:
nee de kaart die dennix heeft verscheurd is die van huub???
Ik geloof er dan ook niets vanquote:
dat weten we nog nietquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:17 schreef ocmer het volgende:
nee de kaart die dennix heeft verscheurd is die van huub???
In het buitenland kan het in een later stadium, en aangezien mevrouw luchtbediende is geweest...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:14 schreef paddy het volgende:
[..]
En wat praten ze weer zacht
50, Dell mag 2 en halve minuut. Andere helft is voor Kenniequote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:18 schreef tipsch het volgende:
Kan iemand verklaren waar rat 100 CPs vandaan tovert?
Zie 'm zitten, the puppetmaster.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:19 schreef akveor het volgende:
In alle euforie spoelen ze even wat CP's door de plee....
[afbeelding]
Brian wil Amanda's zusje graag uitnodigen.... toemaar CP's genoeg...
brian heeft kennelijk punten zat, hij kan natasia uitnodigen en ook amanda's zusje...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:21 schreef Desii het volgende:
Hoe kan Amanda nou iemand laten komen.... ze heeft geen eens cp voor een telefoongesprek
Van de popo moet ze het niet hebben.... maar jah... Brian heeft nog wel een ouwe sok vol met cp ergens![]()
misschien even een linkje naar de updates?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Was even rookwaar halen![]()
Is deze OP goed of moest het de vorige update zijn?
Ze delen samen die ene hersencel , dat is duidelijk nu!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:20 schreef Py het volgende:
zus:Zeg ik hoorde dat het binnenkort gaat stoppen maar dat is toch niet echt zo?
Amanda: Nee hoor echt niet
zus: Nee, want het loopt toch nog gewoon door enzo
![]()
Lekker laten staan....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Was even rookwaar halen![]()
Is deze OP goed of moest het de vorige update zijn?
Vanavond mag hij er weer op.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:21 schreef akveor het volgende:
Dit is wat ik wil bereiken... dit is wat ik wil bereiken.... er is nu uitsluitsel.... dit is wat ik wou...... dit doe ik voor jouw...... Leipo.
Misschien mag het dan nu even aan iedereen doorgegeven worden. Wat baal ik enorm van die takkeredactie zeg. getover met CPs wat van geen kant klopt, spelinformatie doorspelen. zum kotsenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:18 schreef pasjesjen het volgende:
Ja hoor zus praat mond voorbij over dat het gaat stoppen binnenkort
natasia komt uit de gezamelijke potquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:22 schreef Casshern het volgende:
[..]
brian heeft kennelijk punten zat, hij kan natasia uitnodigen en ook amanda's zusje...
Precies en die eigen waarheid zit me dwars...... extremisten zijn het....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zie 'm zitten, the puppetmaster.
En welke euforie? Wat hebben ze in hemelsnaam bewerkstelligd? Buiten een eigen waarheid?
Wat een domme, primitieve mensen.
Schat vind je het heel erg dat ik dit even niet aanklik...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:22 schreef noekje het volgende:
[..]
http://www.erishulp.nl/abortus.html
Geloof je het dan nu wel?![]()
Zeker de punten van Lieke die lagen nog buiten in dat koffertje.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:21 schreef Desii het volgende:
Hoe kan Amanda nou iemand laten komen.... ze heeft geen eens cp voor een telefoongesprek
Van de popo moet ze het niet hebben.... maar jah... Brian heeft nog wel een ouwe sok vol met cp ergens![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |