misschien dat hij moet ophouden met rare verhalen over de dood van zijn broer de wereld in te sturen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:02 schreef Casshern het volgende:
ben benieuwd wat z'n moeder heeft geschreven
Nadia is misschien zwanger en Nadia heeft ooit een abortus gehad volgens mij.quote:
En ging vervolgens zijn brief op de wc zitten lezenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:03 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
jawelHij las de brief snel en stopte hem in zn zak.
Wanneer?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:01 schreef noekje het volgende:
Huub en Lieke hebben het de zwangerschap. Huub zei babymoordenaar en toen, ooooooooh!!'
Dat zou me nou niet verbazen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:04 schreef mootie het volgende:
Zou mama boos zijn over het nepverhaal over haar 'vermoorde' zoon dat ineens overal opdook?
Hoezo? Het ging over Nadia die al een abortus heeft gehad, en nu zo maar, door oerdom gedrag, weer zwanger zou kunnen zijn.quote:
Hoezo? Ligt aan de context.quote:
Ja dat zei hij tegen Lieke, logisch dat hij dat dan zegtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:02 schreef Desii het volgende:
[..]
echt niet........
hij zei zelf..... dat hij Lieke niet liet gaan en Lieke hem niet.
Huub weet heel goed dat Jaap enorm wisselvallig is.
Ja, ergens zekerquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben je toch ook als je abortus pleegt.
Hij maakte zijn moeder ook even af vanmiddag op de streams omdat ze zijn hond niet meegenomen had op het halfjaarfeest.quote:
Ow......quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Nadia is misschien zwanger en Nadia heeft ooit een abortus gehad volgens mij.
OMG ik word gewoon ff niet goed.... is er dan niets meer heilig?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:06 schreef avonne het volgende:
[..]
Hoezo? Ligt aan de context.
Misschien refereerde hij aan het verhaal dat Nadia met 5 maanden zwangerschap voor abortus heeft gekozen.
Vind ik nogal erg laat.
Trappelende voetjes en zo.
Watquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:06 schreef avonne het volgende:
[..]
Misschien refereerde hij aan het verhaal dat Nadia met 5 maanden zwangerschap voor abortus heeft gekozen.
Vind ik nogal erg laat.
Dus dan scheld je iemand maar uit? Weer een bevestiging.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoezo? Het ging over Nadia die al een abortus heeft gehad, en nu zo maar, door oerdom gedrag, weer zwanger zou kunnen zijn.
van z'n moederquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:08 schreef Py het volgende:
Van wie was die brief nou???
Normale zaak daar bij die meiden.Nena,,Kim ,Natasia,Nadia en volgens mij Amanda ook.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:07 schreef akveor het volgende:
[..]
OMG ik word gewoon ff niet goed.... is er dan niets meer heilig?
En Huub dus ook.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:08 schreef itsme het volgende:
[..]
Wat5 maanden dan is het geen abortus meer hoor. Dat mag niet eens. Dat noem ik moord.
![]()
Zo dat verhaal heb ik gemistquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:06 schreef avonne het volgende:
[..]
Vind ik nogal erg laat.
Ok. En weten we ook al wat er in staat?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Van Jaaps moeder. Eerst deed hij het voorkomen alsof hij van Huub en Lieke was.
Van z'n moeder, zei hij tussen neus en lippen door tegen Nadia, waarop hij direct even wegging om de brief te lezen. Ervoor gaf hij hij even aan de groep aan dat het een brief zou zijn van H&L waarin een standaard smeerverhaal zou staan.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:08 schreef Py het volgende:
Van wie was die brief nou???
Zou ik ook gedaan hebben.Zomaar een kind van 5 maanden weghalen.Gek is dat Wijf.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:09 schreef paddy het volgende:
[..]
Dus dan scheld je iemand maar uit? Weer een bevestiging.
Nee, hij zei 'da's privé'.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:10 schreef Py het volgende:
[..]
Ok. En weten we ook al wat er in staat?![]()
helaas nog nietquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:10 schreef Py het volgende:
[..]
Ok. En weten we ook al wat er in staat?![]()
Klopt niets van.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:10 schreef kybe het volgende:
Oh Brian heeft nog wel CP's om wat mensen te bellen,ongelooflijk.
Hij heeft helemaal niemand uitgescholden en heeft het niet tegen iemand gebruikt. Hij zei het tegen Lieke.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:09 schreef paddy het volgende:
[..]
Volgens mij had ik het in de SV van VOL gelezen. Maar ik weet niet meer wanneer. Ging over dat haar vriend het uitmaakte in november geloof ik.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:10 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Zo dat verhaal heb ik gemist![]()
Heeft ze dat zelf verteld?
Errr........ dat was gewoon een opmerking tegen Lieke. Als we het dan toch over schelden hebben, het kan nog veel erger dan dit.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:09 schreef paddy het volgende:
[..]
Dat zijn de punten om Natasia uit te nodigen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:10 schreef kybe het volgende:
nee, hij zegt net dat Natasia komt, dus die punten zijn het nietquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat zijn de punten om Natasia uit te nodigen.
Het wordt tijd om de febo om te dopen tot CBAquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:10 schreef kybe het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |