van wie dan wel?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:58 schreef Casshern het volgende:
[..]
nee het kwam niet van huub en lieke, jaap zit fout
hij stopte de brief in zn zak en verscheurde de envelopquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:59 schreef kybe het volgende:
Ik geloof er geen moer van dat die brief van Huub en Lieke kwam,hij wist niet hoe snel hij hem moest verscheuren.
Die kwam toch uit de bus van 'achter'? Hoezo van H&L?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:59 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Brief van H&L, wat er in stond wilde ie prive houden.
van z'n moeder dusquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:59 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
van wie dan wel?
Ik geloof t ook niet echt
Hij zei toch dat die van Huub en Lieke kwam?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:59 schreef Vandaag... het volgende:
Niet van H&L maar van zijn moeder. Hij wil er niet over praten
Als Lieke op de bank had gezeten was het nog niet zo zeker geweest dat ze mocht blijvenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:58 schreef paddy het volgende:
[..]
Die zit ik ook te kijken. Wat ging Huub nu doen? Hij had verwacht dat Lieke op de bank zou zitten. Hij kon ook rotzooi trappen.
Ik vind Lieke een Bitsch, maar heb wel respect voor haar op dit moment. Op dit moment.
omdat hij niet wou zeggen dat het van z'n moeder kwamquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:00 schreef kybe het volgende:
[..]
Hij zei toch dat die van Huub en Lieke kwam?
echt niet........quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:01 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Als Lieke op de bank had gezeten was het nog niet zo zeker geweest dat ze mocht blijven
Oh ,hij deed zo vreemd ik dacht dat hij de hele brief verscheurde.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:00 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
hij stopte de brief in zn zak en verscheurde de envelop
Echtr? sjeees dat gaat wel weer ver dan....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:01 schreef noekje het volgende:
Huub en Lieke hebben het de zwangerschap. Huub zei babymoordenaar en toen, ooooooooh!!'
Huh?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:01 schreef noekje het volgende:
Huub en Lieke hebben het de zwangerschap. Huub zei babymoordenaar en toen, ooooooooh!!'
Dat geheim is veilig.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:59 schreef tipsch het volgende:
Brief van z'n moeder. Hij wil niet dat iemand het weet, maar zegt dit nog wel even tegen Nadia.
jawelquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:01 schreef mootie het volgende:
Dus Jaap heeft de post niet gelezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |