Errug he?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat een maffe vertoning van die wannabee-kikkerimitator.![]()
Dit is denk ik wel de zwakste argumentatie die ik ooit gehoord hebquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:43 schreef ricofromrio het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=37971&sess=2832
spugende dennix
Zeg het maar:quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:51 schreef tipsch het volgende:
Huub terug, kunnen we teleurstelling van z'n gezicht aflezen?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:50 schreef ricofromrio het volgende:
[..]
dat was volgens mij terror
Jaap irriteerde zich er zelfs aan
had voor allebei kunnen zijnquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:49 schreef ocmer het volgende:
he maar jongens en meiden denk eens goed na waarom zou je een kikker kaart naar dennix sturen en dan odersteunende dingen erop schrijven. lijkt mijn dat je als je een kikker kaart naar huub stuurd dat je dan anti huub bent en dan hem niet een hart onder de riem wilt steken. en de tekst was een oppeper voor diegene.
Niet eens voor uitzending geschikt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:52 schreef marky het volgende:
[..]
Dit is denk ik wel de slachtste argumentatie die ik ooit gehoord heb
En dan terugkomen in de bewoonde wereld, ik geef het hem te doen..........de sukkel.....quote:
Aaaarch die clipser sheit doet het hier weer eens niet...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:52 schreef ricofromrio het volgende:
[..]
had voor allebei kunnen zijn
heb wel een keer gezien dat Huub een kikkerkaart kreeg en hij moest er zelf om lachen
maar weet niet of het die kaart was (hoop het)
spugen is trouwens goed in beeld nog een keertje dan maar
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=37971&sess=2832
Dat zal wel over dit kaartje zijn gegaanquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:53 schreef KimiK het volgende:
Huub komt niet teleurgesteld over, maar is ie wel naar achter geweest, was hij niet gewoon buiten met Lieke?
Ik zie walging in zijn gezicht.quote:
Nee, misschien heeft hij hem zelf wel gekregen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:42 schreef Py het volgende:
[..]
En Dennis zou daaruit precies 1 van Huub getrokken hebben![]()
ik heb net gekeken, het is wel geschikt om hem volkomen voor schut te laten gaan.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:53 schreef 2live het volgende:
[..]
Niet eens voor uitzending geschikt.![]()
wanneer is deze cap genomen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zal wel over dit kaartje zijn gegaan
[afbeelding]
Cap van Hidiho
Eensch....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:56 schreef yellowfirst het volgende:
Huub: De strot afsnijden van Dennis![]()
ik denk vandaag nix heeft dezelfde kleding aan nu als op die cap dusquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:57 schreef avonne het volgende:
[..]
wanneer is deze cap genomen?
linkje?
Tijdens de stemming... nix heeft toch die kaart vast?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:57 schreef avonne het volgende:
[..]
linkje?
[COS#2372] Waar we wachten op de stemming DEEL 3quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:57 schreef avonne het volgende:
[..]
linkje?
Mooooooiiiiiiiquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:58 schreef Casshern het volgende:
dennix mag geen ijs meer kauwen, staat op plasma
Begin van de stemronde volgens mij, Dennis z'n "argumentatie" om Huub eruit te stemmen...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:57 schreef avonne het volgende:
[..]
linkje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |