Dat vind ik ook helemaal niet... Maar ik heb problemen met dat dit wat op collectieve haat lijkt enje beter voelen dan iemand anders.... bijna facistischquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:29 schreef coldstar het volgende:
Het is een keer helemaal niet erg dat Huub eens op zijn plaats gezet wordt. Toch gek dat de mensen waar Huub mee in het huis zit en die de hele dag met hem op trekken, Huuppie niet zo heel erg aardig vinden.
Jaap lacht hem uitquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:35 schreef Vandaag... het volgende:
spuugde hij nu? Jaap: Sterk Dennis, sterk!
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:35 schreef pasjesjen het volgende:
En hoppa, nix:
huub ik vind je een jochie
groot echo veel praatje
kikker verhaaltje bla bla bla
Huub is bang voor jaap
heel erg bang en heel erg geintimideerd
Hij probeert alles bij iedereen stil te houden
Kwaakt een paar keer
Ik zie het in je ogen jochie je bent een pussy
We zijn nu met zn vijven bij elkaar
We rusten niet tot je de villa verlaat
niks in deze villa is van jou
behalve de vijver
kwaakt weer wat (als een afkeurde kip)
Je bent een pussy en ik kijk op je neer
je bent een pussy kikker ik kijk op je neer ik spuug op je
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:35 schreef pasjesjen het volgende:
En hoppa, nix:
groot echo veel praatje
Huub is bang voor jaap
Kwaakt een paar keer
behalve de vijver
En de rest was stil.....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:35 schreef Vandaag... het volgende:
spuugde hij nu? Jaap: Sterk Dennis, sterk!
Ik kan je niet mee laten kijken, maar wel luisteren. PM me maarquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:37 schreef HuubLiekeFan het volgende:
even een vraag; betalen jullie voor de streams? zo niet, waar kan ik gratis kijken? want ik zou dit eigelyk wel willen zien!!
Bedankt voor dit uitgebreide berichtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:35 schreef pasjesjen het volgende:
En hoppa, nix:
groot echo veel praatje
Huub is bang voor jaap
Kwaakt een paar keer
behalve de vijver
Vanaf maandag 27 augustus t/m zondag 2 september 2007 kun jij je stem uitbrengen op één van de Miljonairs uit De Gouden Kooi. De Miljonair met de meeste stemmen krijgt de meeste contactpunten die hij/zij in De Gouden Kooi hard nodig zal hebben.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:37 schreef Darklight het volgende:
Wanneer is de popo weer?
dat zei Jaap vanmiddag tegen haarquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:38 schreef pasjesjen het volgende:
Nadia:
Mijn motivatie is simpel
ik heb niks met jou jij niets met mij
ik wil met deze vier mensen spelen
niet met jou
ik weet dat jij mij onderschat
ik wil jou gewoon weghebben
Je moet voor de streams betalenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:35 schreef HuubLiekeFan het volgende:
kzou ook graag live kijkuh naar japie krekel en co, maar die streams kosten geld... toch? of betalen jullie hier niet voor? zoniet, via waar kan je dan gratis kijken? danke.
Ik denk dat wij andere boeken lezenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:39 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Vooral die hand..Zenuwen onderdrukken..![]()
iddquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:39 schreef Katewalker het volgende:
Als Huub zo blijft doen als hij nu doet..hand onder zijn hoofd..lekker luisteren..af en toe knikken..af en toe ogen dicht knijpen...soms een beetje lachen prima...dan blijven de 5 met een rotgevoel achter..niks overwinningsgevoel..maar ja..er komen er nog 4...volhouden Huub...zwijgen is goud...
Oké.. Om maar even een kleine discussie te starten.. Nu mag jij mij argumenten geven wat Nix ZELF tegen Huub heeft gedaan waarom Huub bang zou zijn voor hem....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:37 schreef dgk_fan het volgende:
Geweldig hoe Dennis Huub gigantisch op zijn nummer zet![]()
KWAAAK KWAAAAK de POOOOORT UIT !!!
Dennis is ECHT sterker geworden
Meer nadenkend, wat dóe ik hier met deze idioten.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:38 schreef AutumnTears het volgende:
Lieke kijk overigens wel erg angstig
Ik denk ook niet dat DenniS dit letterlijk bedoeltquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:35 schreef yvonne het volgende:
Omg, pussykikker, hoe kan dennix op Huub neerkijken, hij is net zo klein.
NUquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:37 schreef Darklight het volgende:
Wanneer is de popo weer?
Zou Dennis dat zelf snappen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:41 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat DenniS dit letterlijk bedoelt![]()
hanff lite is gratis, maar daar heb ik geen link van.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:37 schreef HuubLiekeFan het volgende:
even een vraag; betalen jullie voor de streams? zo niet, waar kan ik gratis kijken? want ik zou dit eigelyk wel willen zien!!
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:38 schreef Vandaag... het volgende:
Nadia: ik wil graag tegen je spelen en ja, ik wil je gewoon weg hebben.
beetje tegenstrijdig..
fucked up? welke stream kijk je?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub is totally fucked up, geweldig dit, kan mij niet lang genoeg duren
Nu maar hopen dat ie dat kan blijven vanavond, maar met 5 tegen 2 wordt dat haast onmogelijk...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:39 schreef riri het volgende:
Huub blijft hartstikke kalm
kijk even naar zijn naamquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:42 schreef Darklight het volgende:
[..]
fucked up? welke stream kijk je?
Dat zou wat zijn, het blijft een schaker hè...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:42 schreef Visual het volgende:
het leukste wat er kan gebeuren is dat jaap huub erin houdt
Zou top zijn. Iemand die een gratis link heeft naar de streams?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:42 schreef avonne het volgende:
[..]
hanff lite is gratis, maar daar heb ik geen link van.
Iemand anders misshcien?
Andere streams zijn betalen.
doet jaap echt nietquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:42 schreef Visual het volgende:
het leukste wat er kan gebeuren is dat jaap huub erin houdt
Van de drank ja...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:42 schreef riri het volgende:
Dennix zweet zich dood
Komt op een euro per week. Dat valt toch wel mee?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:40 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Ik heb je een pm gestuurd. weet iemand waar ik gratis kan luisteren en meekijken? dankje alvast... betalen jullie echt allemaal hier voor? vind het nogal duur!
Hij spreekt als een bejaard stamhoofdquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:41 schreef mspoez het volgende:
Dit doet Brian wel héél goed.
Goed.hij liegt dat hij barst.Ben nu alweer chagerijnig.Wat een debielen daar zeg.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:41 schreef mspoez het volgende:
Dit doet Brian wel héél goed.
Uiterlijke schijn...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:41 schreef Darklight het volgende:
Huub blijft wel lekker kalm
Bedankt , zet dit in de Updatequote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:43 schreef pasjesjen het volgende:
Brain:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |