Zou Dennis dat zelf snappen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:41 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat DenniS dit letterlijk bedoelt![]()
hanff lite is gratis, maar daar heb ik geen link van.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:37 schreef HuubLiekeFan het volgende:
even een vraag; betalen jullie voor de streams? zo niet, waar kan ik gratis kijken? want ik zou dit eigelyk wel willen zien!!
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:38 schreef Vandaag... het volgende:
Nadia: ik wil graag tegen je spelen en ja, ik wil je gewoon weg hebben.
beetje tegenstrijdig..
fucked up? welke stream kijk je?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub is totally fucked up, geweldig dit, kan mij niet lang genoeg duren
Nu maar hopen dat ie dat kan blijven vanavond, maar met 5 tegen 2 wordt dat haast onmogelijk...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:39 schreef riri het volgende:
Huub blijft hartstikke kalm
kijk even naar zijn naamquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:42 schreef Darklight het volgende:
[..]
fucked up? welke stream kijk je?
Dat zou wat zijn, het blijft een schaker hè...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:42 schreef Visual het volgende:
het leukste wat er kan gebeuren is dat jaap huub erin houdt
Zou top zijn. Iemand die een gratis link heeft naar de streams?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:42 schreef avonne het volgende:
[..]
hanff lite is gratis, maar daar heb ik geen link van.
Iemand anders misshcien?
Andere streams zijn betalen.
doet jaap echt nietquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:42 schreef Visual het volgende:
het leukste wat er kan gebeuren is dat jaap huub erin houdt
Van de drank ja...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:42 schreef riri het volgende:
Dennix zweet zich dood
Komt op een euro per week. Dat valt toch wel mee?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:40 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Ik heb je een pm gestuurd. weet iemand waar ik gratis kan luisteren en meekijken? dankje alvast... betalen jullie echt allemaal hier voor? vind het nogal duur!
Hij spreekt als een bejaard stamhoofdquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:41 schreef mspoez het volgende:
Dit doet Brian wel héél goed.
Goed.hij liegt dat hij barst.Ben nu alweer chagerijnig.Wat een debielen daar zeg.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:41 schreef mspoez het volgende:
Dit doet Brian wel héél goed.
Uiterlijke schijn...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:41 schreef Darklight het volgende:
Huub blijft wel lekker kalm
Bedankt , zet dit in de Updatequote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:43 schreef pasjesjen het volgende:
Brain:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |