Ik kan je niet mee laten kijken, maar wel luisteren. PM me maarquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:37 schreef HuubLiekeFan het volgende:
even een vraag; betalen jullie voor de streams? zo niet, waar kan ik gratis kijken? want ik zou dit eigelyk wel willen zien!!
Bedankt voor dit uitgebreide berichtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:35 schreef pasjesjen het volgende:
En hoppa, nix:
huub ik vind je een jochie
groot echo veel praatje
kikker verhaaltje bla bla bla
Huub is bang voor jaap
heel erg bang en heel erg geintimideerd
Hij probeert alles bij iedereen stil te houden
Kwaakt een paar keer
Ik zie het in je ogen jochie je bent een pussy
We zijn nu met zn vijven bij elkaar
We rusten niet tot je de villa verlaat
niks in deze villa is van jou
behalve de vijver
kwaakt weer wat (als een afkeurde kip)
Je bent een pussy en ik kijk op je neer
je bent een pussy kikker ik kijk op je neer ik spuug op je
Vanaf maandag 27 augustus t/m zondag 2 september 2007 kun jij je stem uitbrengen op één van de Miljonairs uit De Gouden Kooi. De Miljonair met de meeste stemmen krijgt de meeste contactpunten die hij/zij in De Gouden Kooi hard nodig zal hebben.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:37 schreef Darklight het volgende:
Wanneer is de popo weer?
dat zei Jaap vanmiddag tegen haarquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:38 schreef pasjesjen het volgende:
Nadia:
Mijn motivatie is simpel
ik heb niks met jou jij niets met mij
ik wil met deze vier mensen spelen
niet met jou
ik weet dat jij mij onderschat
ik wil jou gewoon weghebben
Je moet voor de streams betalenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:35 schreef HuubLiekeFan het volgende:
kzou ook graag live kijkuh naar japie krekel en co, maar die streams kosten geld... toch? of betalen jullie hier niet voor? zoniet, via waar kan je dan gratis kijken? danke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |