quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:23 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
natasia komt uit de gezamelijke pot
zdngmwquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:23 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
natasia komt uit de gezamelijke pot
Ahh, oeps... ik bedoelde gewoon een linkjequote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Was even rookwaar halen![]()
Is deze OP goed of moest het de vorige update zijn?
Die heeft ie echt niet van Huub gejat.... zo dom kan niemand zijn...... maar idd als.....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:24 schreef NG het volgende:
Waar is nix nu en weet iemand hoelang het ongeveer kan duren voordat de reaktie uitgezocht heeft of die kaart echt van huub was? Vanavond, morgen of helemaal niet? Ik kan niet wachten![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:23 schreef akveor het volgende:
Precies en die eigen waarheid zit me dwars...... extremisten zijn het....![]()
Neuh, het is Brian die houdt van andere dingen .quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:24 schreef neehe het volgende:
[..]
Dan moet hij wel door de rode zee.![]()
Niet in goede aarde? Ik heb geen negatieve reacties gezien hoor redactie.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:24 schreef mootie het volgende:
23:01 - "Jaap, ik ben diep teleurgesteld in je"
De post is laat vanavond en Jaap ontvangt een brief. De grote Miljonair leest voor: “Jaap, ik ben diep teleurgesteld in je, Bla bla bla.” De andere Miljonairs schieten in de lach terwijl Jaap onmiddellijk de brief verscheurt. “Het is van Huub en Lieke!”, moppert de grote Miljonair. Deze actie valt niet in goede aarde.
![]()
Bron: tien
ze missen een paar stukjesquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:27 schreef Py het volgende:
Als je de stukjes aan elkaar legt dan kun je toch wel iets lezen van wie die kaart was![]()
*pang* en nog eens pang voor mijzelf...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je me vanmiddag al niet lek kon schieten: doe het alsjeblieft dan maar nu.
Ik verbaas me er elke keer weer over dan mensen kunnen geloven in hun eigen wereld...... en erger: zich in die wereld ook superieur voelen.... erg eng allemaal.....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Absoluut blind voor de werkelijkheid. Ongelooflijk.
Ze hebben Huub op de stoel gezet. Poepoe. En, naar wat ik uit de verslagen begreep, was Huub (en Lieke) ze vervolgens verbaal veruit de baas. As usual. En dat was het dan weer...
Maar vervolgens barsten ze bijna uit hun voegen van trots over de geslaagde actie.
Als je me vanmiddag al niet lek kon schieten: doe het alsjeblieft dan maar nu.
linkje?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:27 schreef rooie3 het volgende:
Op vol schrijft iemand dat het haar kaart is van die ki8kker.Aan Huub gestuurd.
nee hoor, het was mijn kaartquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:27 schreef rooie3 het volgende:
Dat kan toch iedereen schrijven. Hoeveel kaarten van die kikker worden er niet verstuurd. Desalniettemin, maak me gek en zeg dat het waar is!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:27 schreef rooie3 het volgende:
Zo dom kan nix toch niet zijn....? Harde bewijzen please....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:27 schreef rooie3 het volgende:
Huub zei het al een keer treffend: Die lui zijn zo dom dat ze niet weten wanneer ze verloren hebben. Daar kan je niet van winnen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik verbaas me er elke keer weer over dan mensen kunnen geloven in hun eigen wereld...... en erger: zich in die wereld ook superieur voelen.... erg eng allemaal.....
ik heb het al gevonden.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat.Weet niet of ik het bericht mag kopieeren .Dat kan ik wel![]()
tuurlijk mag datquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat.Weet niet of ik het bericht mag kopieeren .Dat kan ik wel![]()
Zo te zien zit er op zijn gezicht iets anders dan op zn borst.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:35 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb het al gevonden.
Die persoon wil het filmpje eerst zien.
Logisch.
Klopt het dat Jaap Feet op zijn gezicht heeft?
Veetquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:35 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb het al gevonden.
Logisch.
Specifiek: http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=1803470#1803470quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:34 schreef mootie het volgende:
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=1803630#1803630
Dit is het linkje naar VOL
Nee op zijn borst dacht ik.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:35 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb het al gevonden.
Logisch.
VOLmensen ondernemen wel actie als het echt zo blijkt te zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:35 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb het al gevonden.
Logisch.
Nee, wel op zijn buikquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:35 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb het al gevonden.
Logisch.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:35 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb het al gevonden.
Logisch.
Ook al was het een kaartje voor/van Huub, De Redactie schuift het dan toch wel onder de tafelquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Specifiek: http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=1803470#1803470
Of het is de Durex Play van gisteravond. Jaap moet het toch ergens voor gebruikenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:35 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb het al gevonden.
Logisch.
Ik mag hopen van niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:35 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb het al gevonden.
Logisch.
helemaal eens huub zit nu al achter om dat aan te horen. waarom vragen ze het niet gewoon aan dennix je ziet het gauw genoeg aan zijn reactie.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:39 schreef KimiK het volgende:
[..]
Ook al was het een kaartje voor/van Huub, De Redactie schuift het dan toch wel onder de tafel![]()
Dat kunnen we zo van Huub's gezicht aflezen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:39 schreef KimiK het volgende:
[..]
Ook al was het een kaartje voor/van Huub, De Redactie schuift het dan toch wel onder de tafel![]()
Ze kunnen de beelden terugkijken waar hij de kaart vandaan heeftquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:41 schreef ocmer het volgende:
[..]
helemaal eens huub zit nu al achter om dat aan te horen. waarom vragen ze het niet gewoon aan dennix je ziet het gauw genoeg aan zijn reactie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |