Voor zover ik weet komt het van de Muppet LP af, en is het dus voor LP geschreven en nooit in tv-vorm te zien geweest...quote:Op zondag 4 november 2007 20:44 schreef Arcee het volgende:
's Morgens hoor je aan het einde bij Giel Beelen Statler en Waldorf van de Muppet Show:
[ afbeelding ]
- That was wonderful!
- Bravo!
- I loved that!
- Ah, that was great!
- Well, it was pretty good.
- Well, it wasn't bad ...
- Uh, there were parts of it that weren't very good though.
- It could have been a lot better.
- I didn't really like it.
- It was pretty terrible.
- It was bad.
- It was awful!
- It was terrible!
- Take 'em away!
- Bah, boo!
- Boo!
Weet iemand uit welke aflevering dit komt of bij welk optreden of item het hoort? Zou ze dit fragment graag eens willen zien doen.
Ah, dat zou iig verklaren waarom ik het niet kon vinden.quote:Op zondag 4 november 2007 21:33 schreef Patch het volgende:
Voor zover ik weet komt het van de Muppet LP af, en is het dus voor LP geschreven en nooit in tv-vorm te zien geweest...
Van Binsbergen, Kerstens & Kamphuijs, maar dat bedoel je niet, denk ik?quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:39 schreef honda1990 het volgende:
Hoe heet de serie van de lullo's als er peter geroepen word als er een mannetje met een blauwe jas de was komt ophalen?
Ik bedoel wel de lullo's ja...maar ik wil graag weten welke aflevering dat isquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Van Binsbergen, Kerstens & Kamphuijs, maar dat bedoel je niet, denk ik?
Voor zover ik het me kan herinneren waren de Peters wel van Jiskefet, maar hadden ze niks met De Lullo's te maken...quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:39 schreef honda1990 het volgende:
Hoe heet de serie van de lullo's als er peter geroepen word als er een mannetje met een blauwe jas de was komt ophalen?
Haar in m'n glas.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:29 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ik bedoel wel de lullo's ja...maar ik wil graag weten welke aflevering dat is
Laat maar ik ben er weer op gekomen: Waking Life.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:52 schreef ErikT het volgende:
Ik zoek een film. Het is een animatiefilm. Het gaat over een jongen die aardig in de war is over het leven. Of hij loopt iig met veel vragen rond. Hij komt veel interessante personages tegen met wie hij interessante dialogen heeft.
Volgens mij is de titel één woord. Ik heb de film in 2002 gezien denk ik.
Volgens mij zitten de kenners hier: Help ik zoek #227quote:Op woensdag 7 november 2007 15:19 schreef Urquhart het volgende:
Ik ben meer op zoek naar een videoclip, die een jaar of 3/4 geleden regelmatig voorbij kwam op de muziekzenders, in ieder geval op The Box.
Het was een clip met een Japanse man in de hoofdrol, die op de een of andere manier alle vrouwen in de clip versierde. Het staat me bij dat het de clip van Marques - Sunset in Rio was. Nu weet ik dat niet zeker, omdat ik maar heel weinig informatie vind over dat nummer en over die videoclip. Iemand die inderdaad de videoclip met het nummer kan bevestigen, of een plek waar ik deze videoclip kan vinden?
Deze zoek ik ook.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:08 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik ben op zoek naar een oud programma dat altijd werd uitgezonden op Villa Achterwerk. Het ging over een man die Marcel heette en die op de grens van Nederland/België woonde. Op een gegeven moment ging ie zakken verzamelen om zo zijn eigen paleis van vuil te bouwen en op een gegegeven moment werd hij geholpen door zijn Nederlandse buurmeisje. Het lukte hem uiteindelijk om zijn eigen paleis te bouwen en er als vorst in te leven. Alleen: Ik weet niet meer hoe de serie heet.
Ik had gehoopt dat ie ergens op DVD te krijgen was, het is namelijk groot jeugdsentiment voor me met hoge waarde!
Alvast bedankt iedereen en een fijn weekend!
1. Ja, op RTL5 meen ik. Weet niet waar ze precies zijn, maar volgens het topic nog 2 afleveringen in de lopende reeksquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:06 schreef Patch het volgende:
Ik ben op zoek naar wat praktische info over de serie "Heroes".
In verband met het lezen van spoilers, stel ik deze vragen liever niet in de lopende topics...
Ik heb net seizoen 1 gekeken afgelopen week op DVD.
Verder ben ik van absoluut niks op de hoogte, alleen dus van seizoen 1.
1. Zend Nederland "Heroes" uit? Zo ja > Op welke zender(s) en bij welke aflevering zijn (waren) ze?
2. Waar zijn de (USA) makers nu ergens, bij welke aflevering / seizoen?
Nou, toch mist het, want dit is het nietquote:Op donderdag 15 november 2007 09:05 schreef Mark het volgende:
Top Cat, kan niet missen
[ afbeelding ]
dus toch heathcliff!quote:Op donderdag 15 november 2007 10:08 schreef portier het volgende:
Ik heb het gevonden! Eindelijk! Heathcliff and the Catillac Cats!
http://www.youtube.com/watch?v=fDZO1UBauJg
Sorry. Maar wel leuke oldschool
.
Ik raadpleeg altijd epguides.com.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:06 schreef Patch het volgende:
2. Waar zijn de (USA) makers nu ergens, bij welke aflevering / seizoen?[/u]
Jaquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:34 schreef Da_Ripper het volgende:
en dus? daar ben je naar op zoek, je wilt die scene los zien?
Sleepersquote:Op maandag 26 november 2007 21:26 schreef Crespo09 het volgende:
Ik ben op zoek naar een film: Als ik me goed herriner was de film met Leonardo Di Caprio. Het begin ging over vier schooljongens die op een dag een hotdog car willen beroven als ze er mee wegrijden rijden ze hem perongeluk van een trap af van een ondegrondse trein. Alleen er staat beneden een man die wordt aangereden door de hotdogcar en zo overlijdt. Daarna moeten de jongens in een Jeugdgevangenis. De film is zeker voor 2000. Het begin herriner ik me zeer goed maar de rest niet meer weet iemand deze titel?
bij voorbaat dank
Tnx bedankt allemaal!!!!quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:05 schreef Kptelmo het volgende:
Zoals ook al in je eerste topic gemeld werd. Stephen King's Langoliers
misschien nu wel iemand die t weet?quote:Op zondag 2 december 2007 01:18 schreef robbolo het volgende:
Ergens in de jaren 90 hadden ze op Nederland 3, denk villa achterwerk, internationale jeugd films. In die tijd heb ik ooit een Chinese film gezien over een jongetje die verkocht word op een illegale markt en samen met degene die m heeft gekocht op de vlucht moet slaan voor iets. Uiteraard onstaat er een band tussen die 2 en alles eindigt nogal triest. Meer weet ik helaas niet meer, maar toch heeft t grote indruk op me gemaakt toenertijd.
Ik heb nu al een tijd gezocht op internet en ik kan eigenlijk niks erover vinden. Weet eigenlijk niet eens zeker of het een chinese film was. Weet wel zeker dat het een Aziatische film was. De enige film die er in de buurt komt is Bian Lian, of king of masks in het engels, maar volgens mij is dat m niet. En ik zou ook niet weten of die op Villa achterwerk is uitgezonden
Het is dus een Aziatische film die ergens in het midden van de jaren 90 uitgezonden is op villa achterwerk. Heeft iemand enig idee waar ik het over heb, of praat ik poep?
Als niemand het weet, wat is dan een betere plek om het te vragen?
Alvast bedankt!
I am legend misschien?quote:Op donderdag 6 december 2007 22:25 schreef wobbel het volgende:
Zag laatst een trailer waar in New York iets neerstorte op times square ofzo...zag er wel mooi uit...volgensmij moet ie nog uitkomen (of hij is net uitgekomen ofzo) maar ik kan hem nergens meer vinden op trailer sites
Cloverfield?quote:Op donderdag 6 december 2007 22:25 schreef wobbel het volgende:
Zag laatst een trailer waar in New York iets neerstorte op times square ofzo...zag er wel mooi uit...volgensmij moet ie nog uitkomen (of hij is net uitgekomen ofzo) maar ik kan hem nergens meer vinden op trailer sites
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:05 schreef Mark het volgende:
[..]
weet niet of er een film van gemaakt is, maar het klinkt als het boek "De stem van Tamar"
Verdomd, hij is nog verfilmd ook: http://www.imdb.com/title/tt0834955/plotsummary
Weet niet of je die zoekt, maar ik kan iig mevrouw Mark verblijden, want die vond het een prachtig boek
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:34 schreef Chulaa het volgende:
ik ben op zoek naar een serie die ik vroeger met mijn vader keek, ik kan me herinneren dat hij het voorlas want ik kon de ondertiteling nog niet volgen..
het is dus minstens 15 jaar geleden ik ben nu 19.
het ging over een meisje met lang blond haar in een wit gevlochten jurkje op een eiland, ze kon met walvissen praten. Ook was er iets met een boot of een ruimteschip. en dat meisje zwom als een zeemeermin.. later vonden ze ook nog het zusje van haar.. ze heette volgens mij merie ofzo
ik zou deze serie graag op dvd willen hebben
http://www.imdb.com/title/tt0108885/ ?
Op donderdag 1 november 2007 12:17 schreef Chulaa het volgende:
jaaaa Patch je bent geweldig!!! super echt super! echt niemand kent het xD
P.P. Arnold - Something beautiful happenedquote:Op zondag 9 december 2007 22:49 schreef Zw0rld het volgende:
Wie weet hoe dat nummer heet? van de hm reclame?
Deze dus: http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=hm.avi
Ahaquote:Op zondag 9 december 2007 23:03 schreef Kinga het volgende:
[..]
P.P. Arnold - Something beautiful happened
http://www.youtube.com/watch?v=sWPe2XjcPXU
Volgens mij heette dat Codenaam Koken en heb ik er nog ergens een kookboekje van liggen.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:34 schreef Mejoon het volgende:
Ik zoek een serie van VPRO' s Villa Achterwerk. Het was een kookprogramma in film noir-stijl. Gehele serie was in zwart/wit met mafiosi. Alles speelde zich af in de keuken. De serie is uitgezonden eind jaren 80 volgens mij. Help mij!
Die heb ik nog bekeken voor FOK!quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:54 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik zoek de film die ik vorig jaar een heb gezien op het Noordelijk Filmfestival in het kader van de Rotterdam Film Course. Volgens mij heette die Maria, maar ik kan op IMDb niet de juiste film vinden. Film is een paar jaar oud en gaat over een talk show host (gespeeld door een wat forse donkere acteur van middelbare leeftijd) die second doubts krijgt over zijn geloofsovertuiging. Hij zoekt een actrice op die na het maken van een film over Maria (Magdalena?) spoorloos is verdwenen.
Heel stom, genoeg aanknopingspunten zou je zeggen, maar ik kan hem gewoon niet vinden. Of de film heet toch anders, dat kan natuurlijk ook. Ik ben heel slecht in namen, dus op de cast kan ik ook niet zoeken.
Ach natuurlijk. En ik maar zoeken op "Maria". Thanx!quote:Op maandag 10 december 2007 14:16 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Die heb ik nog bekeken voor FOK!
Mary
Da's Manhunter of de remake Red Dragon... prequels van Silence of the Lambs.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:18 schreef PhifeDawg het volgende:
Ik heb er ook een. De film was echt een thriller met een moordenaar die maar niet pakken te krijgen was. Aan het einde bleek dat de moordenaar alles van gezinnen wist omdat hij in een videowinkel werkte en zo alle huizen van mensen kon zien.
Ik geloof wel dat het redelijk recent is. Volgens mij was het Engels/Amerikaans, maar ik weet het niet helemaal zeker.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:09 schreef SlimShady het volgende:
is het een recente film? weet je misschien uit welk land of gesproken taal?
Da's A perfect world, die onwijs lekkere vent is dan dus Kevin Costner. Overigens gevonden met Google: movie casper friendly ghost suit jehovah..quote:Op donderdag 13 december 2007 00:59 schreef kyraaa het volgende:
Ik zoek een film waarvan ik de naam steeds kwijt ben...
Het gaat over een jongetje die op de 1 of andere manier bij een (onwijs lekkere) voortvluchtige man in de auto komt... Hij is een kind van een jehova-getuige en krijgt daar zo'n casper-het-kleine-spookje-kostuum. Zit een beetje in de auto bij die man en praat wat etc.
En op het eind word die man doodgeschoten![]()
Hij is regelmatig op tv maar ik vergeet steeds de naam
tnxquote:Op donderdag 13 december 2007 08:29 schreef Adjeuj het volgende:
Da's A perfect world, die onwijs lekkere vent is dan dus Kevin Costner. Overigens gevonden met Google: movie casper friendly ghost suit jehovah..
#2quote:Een film die gaat over 3 a 4 misdadigers, die veel stelen etc. De film gaat erover dat een detective (gespeeld door Al Pacino dacht ik) achter ze aan gaat. Er zit nog 1 hele bekende gozer in (weet zijn naam alleen niet meer), dat is de 'hoofd-criminal' zeg maar. Daarnaast lijkt er een andere misdadiger op die blonde gozer met lang haar van LOTR.![]()
quote:Een film die qua sfeer een beetje lijkt op Aeon Flux maar er is een mannelijke hoofdrolspeler. Het gaat erover dat mensen geen emotie mogen hebben, en een soort medicijnen moeten nemen tegen emotie. De vrouw van de hoofdrolspeler wordt onder andere opgepakt omdat deze emotie heeft. Die mannelijke hoofdrolspeler is een belangrijke agent, en iemand die mensen met emotie opspoort. (Hij krijgt langzamerhand steeds meer emotie omdat hij zijn medicijnen niet meer neemt.) Er komt ook veel met ogen terug in de film, volgens mij kun je daaraan zien dat iemand emotie heeft ofzo.
quote:Op zondag 16 december 2007 21:36 schreef Meddo het volgende:
#1 is volgens mij Heat
JAA, thnx allebei.quote:Op zondag 16 december 2007 21:36 schreef Mainport het volgende:
#2 Equilibrium
Niemand?quote:Op maandag 10 december 2007 14:12 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik heb een mooie vage omschrijving voor jullie van een film die ik ergens in de jaren '90 op tv heb gezien:
Vier of vijf mannen (Scandinavisch?) gaan naar een Oostblokland (Polen?) om daar een bruid op te halen. De enige die eigenlijk geen zin had, komt terug met een bruid.
Iemand enig idee?
Deck the Halls?quote:Op woensdag 19 december 2007 16:09 schreef samdeman1984 het volgende:
Ik zoek een kerstfilm, waarbij ik een fragmentje bij TMF moviefacts voorbij zag komen.
2 buren van elkaar willen elkaar de loef afsteken met wie er de beste kerstman van de buurt is.
In het fragment wil de ene buur het volledig met lichtjes opgemaakte huis van de andere buur saboteren.
Een jongetje zit hierbij op de uitkijk in een zendmast en communiceert via een walkietalkie met de buur: "Spongebob, this is squarepants. Roger"
Moet een makkie zijn toch? Alvast bedankt..
Da's condorman...quote:Op maandag 24 december 2007 00:15 schreef Croupouque het volgende:
Ik moest opeens denken aan een film waar ik een fragment van heb gezien toen ik ongeveer tien jaar oud was. Ik hoop dat iemand weet welke film ik bedoel, ondanks de beperkte omschrijving en de zeer grote kans dat mijn fantasie in de loop der jaren een hoop hiaten heeft opgevuld.
Deze film ging over een superheld, een man die een speciaal pak had waar hij volgens mij mee kon vliegen. Dit pak had vele geeltinten en een masker in de vorm van een vogelkop. Ook had hij een wandelstok waarmee hij kon schieten. Het zijn slechts flarden en impressies, maar ze hebben toen wel veel indruk op me gemaakt. De film dateert uit het einde van de jaren '70, of het begin van de jaren '80. De titel is in het Engels, en iets in de trant van: "The falcon" of "The eagle".
Ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten. Want laten we wel wezen, we hebben het hier over iets wat ik vijftien jaar geleden voorbij heb zien komen op de televisie. Maar je weet het nooit, wie weet gaat er nu bij iemand direct een belletje rinkelen. Dat zou mooi zijn.
Haha, dank je wel!quote:Op maandag 24 december 2007 09:25 schreef Patch het volgende:
[..]
Da's condorman...
http://www.imdb.com/title/tt0082199/
Das Jesus Video (Ancient Relic)quote:Op maandag 24 december 2007 13:10 schreef boku het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van een film; het is een film in het Duits maaar als ik hete goed heb met een Engelse titel. En de film gaat over het feit dat in een graftombe (in de tijd van Christus) een handleiding van een videocamera wordt gevonden.
Alvast bedankt.
Thanks, dat is um inderdaad.quote:Op maandag 24 december 2007 13:58 schreef victorinox het volgende:
[..]
Das Jesus Video (Ancient Relic)
Hot Fuzz (2007) van dezelfde makers als Shaun of the Deadquote:Op dinsdag 25 december 2007 17:46 schreef leolinedance het volgende:
Ik zoek de titel van een film waarin op een gegeven moment een beeld van een toren of kerk ofzo wordt gegooit en iemand recht doormidden spiest die naast de kerk staat. Kan er niet meer op komen, en wil hem graag nog een keer zien
Dank je, die is het ja! Goede filmquote:Op dinsdag 25 december 2007 18:14 schreef tbl1966 het volgende:
[..]
Hot Fuzz (2007) van dezelfde makers als Shaun of the Dead
http://www.youtube.com/watch?v=Jsn1lWfBH5w&feature=related
't is een beetje wazig filmpje maar je kunt het wel zien.
jaa, er rinkelt wel ergens een belletje. Was hij niet in een of ander fantasieland terwijl hij in coma lag?quote:Op maandag 24 december 2007 22:50 schreef Seraphina het volgende:
Hoihoi!
Ik zoek ook de titel van iets. Het is een jeugdfilm, volgens mij Engels, Amerikaans of Australisch (het zou eventueel Duits kunnen zijn), maar het leek mij Brits (qua setting). Het ging over een jongen en een meisje. De jongen lag in coma, het meisje bespeelde een instrument (een fluit ofzo) en ze "communiceerden", volgens mij in hun dromen. Naar ik weet kenden ze elkaar niet eens. Ik zal even denken of ik hier nog meer over weet, maar dit is zo het enige wat me erover te binnen schiet.
Ik heb hier vroeger (denk zo`n 15 jaar geleden) naar zitten kijken en ik heb het einde nooit gezien, megafrustrerend. Ik herinner me het als allemaal vrij grauw uitziende in de film...
Lekker vaag. Hopelijk weet iemand wat het is.
Het boek hiervan heet 'Het Messias Mysterie' trouwensquote:Op maandag 24 december 2007 13:10 schreef boku het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van een film; het is een film in het Duits maaar als ik hete goed heb met een Engelse titel. En de film gaat over het feit dat in een graftombe (in de tijd van Christus) een handleiding van een videocamera wordt gevonden.
Alvast bedankt.
Bedoel je niet deze t.v.-serie:quote:Op woensdag 26 december 2007 03:42 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
jaa, er rinkelt wel ergens een belletje. Was hij niet in een of ander fantasieland terwijl hij in coma lag?
Was hij niet continue op de vlucht en dat meisje hielp hem ofzo...
The Invisiblequote:Op woensdag 26 december 2007 21:53 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Het boek hiervan heet 'Het Messias Mysterie' trouwens
Wist niet eens dat er een film over was gemaakt.
Zelf ben ik op zoek naar een film waarin een jongen 'dood' is en als geest terugkomt. Eigenlijk is hij niet dood maar ligt ergens in een bos. Hij is onzichtbaar voor anderen en moet de daders zien te pakken en andere mensen duidelijk zien te maken waar hij is voor hij echt het loodje legt ofzoiets. Vrij recent (vorig jaar of dit jaar)
Fort Boyard heette het in Frankrijk.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:39 schreef jeoren het volgende:
Een programma begin jaren '90 waarbij deelnemers in een fort sleutels moesten verzamelen middels het doen van opdrachten die niet mals waren.
Het programma heette geloof ik iets met 'Fort ...' aan het begin en het kwam op Nederland 1, 2 of 3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |