Voor zover ik weet komt het van de Muppet LP af, en is het dus voor LP geschreven en nooit in tv-vorm te zien geweest...quote:Op zondag 4 november 2007 20:44 schreef Arcee het volgende:
's Morgens hoor je aan het einde bij Giel Beelen Statler en Waldorf van de Muppet Show:
[ afbeelding ]
- That was wonderful!
- Bravo!
- I loved that!
- Ah, that was great!
- Well, it was pretty good.
- Well, it wasn't bad ...
- Uh, there were parts of it that weren't very good though.
- It could have been a lot better.
- I didn't really like it.
- It was pretty terrible.
- It was bad.
- It was awful!
- It was terrible!
- Take 'em away!
- Bah, boo!
- Boo!
Weet iemand uit welke aflevering dit komt of bij welk optreden of item het hoort? Zou ze dit fragment graag eens willen zien doen.
Ah, dat zou iig verklaren waarom ik het niet kon vinden.quote:Op zondag 4 november 2007 21:33 schreef Patch het volgende:
Voor zover ik weet komt het van de Muppet LP af, en is het dus voor LP geschreven en nooit in tv-vorm te zien geweest...
Van Binsbergen, Kerstens & Kamphuijs, maar dat bedoel je niet, denk ik?quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:39 schreef honda1990 het volgende:
Hoe heet de serie van de lullo's als er peter geroepen word als er een mannetje met een blauwe jas de was komt ophalen?
Ik bedoel wel de lullo's ja...maar ik wil graag weten welke aflevering dat isquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Van Binsbergen, Kerstens & Kamphuijs, maar dat bedoel je niet, denk ik?
Voor zover ik het me kan herinneren waren de Peters wel van Jiskefet, maar hadden ze niks met De Lullo's te maken...quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:39 schreef honda1990 het volgende:
Hoe heet de serie van de lullo's als er peter geroepen word als er een mannetje met een blauwe jas de was komt ophalen?
Haar in m'n glas.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:29 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ik bedoel wel de lullo's ja...maar ik wil graag weten welke aflevering dat is
Laat maar ik ben er weer op gekomen: Waking Life.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:52 schreef ErikT het volgende:
Ik zoek een film. Het is een animatiefilm. Het gaat over een jongen die aardig in de war is over het leven. Of hij loopt iig met veel vragen rond. Hij komt veel interessante personages tegen met wie hij interessante dialogen heeft.
Volgens mij is de titel één woord. Ik heb de film in 2002 gezien denk ik.
Volgens mij zitten de kenners hier: Help ik zoek #227quote:Op woensdag 7 november 2007 15:19 schreef Urquhart het volgende:
Ik ben meer op zoek naar een videoclip, die een jaar of 3/4 geleden regelmatig voorbij kwam op de muziekzenders, in ieder geval op The Box.
Het was een clip met een Japanse man in de hoofdrol, die op de een of andere manier alle vrouwen in de clip versierde. Het staat me bij dat het de clip van Marques - Sunset in Rio was. Nu weet ik dat niet zeker, omdat ik maar heel weinig informatie vind over dat nummer en over die videoclip. Iemand die inderdaad de videoclip met het nummer kan bevestigen, of een plek waar ik deze videoclip kan vinden?
Deze zoek ik ook.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:08 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik ben op zoek naar een oud programma dat altijd werd uitgezonden op Villa Achterwerk. Het ging over een man die Marcel heette en die op de grens van Nederland/België woonde. Op een gegeven moment ging ie zakken verzamelen om zo zijn eigen paleis van vuil te bouwen en op een gegegeven moment werd hij geholpen door zijn Nederlandse buurmeisje. Het lukte hem uiteindelijk om zijn eigen paleis te bouwen en er als vorst in te leven. Alleen: Ik weet niet meer hoe de serie heet.
Ik had gehoopt dat ie ergens op DVD te krijgen was, het is namelijk groot jeugdsentiment voor me met hoge waarde!
Alvast bedankt iedereen en een fijn weekend!
1. Ja, op RTL5 meen ik. Weet niet waar ze precies zijn, maar volgens het topic nog 2 afleveringen in de lopende reeksquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:06 schreef Patch het volgende:
Ik ben op zoek naar wat praktische info over de serie "Heroes".
In verband met het lezen van spoilers, stel ik deze vragen liever niet in de lopende topics...
Ik heb net seizoen 1 gekeken afgelopen week op DVD.
Verder ben ik van absoluut niks op de hoogte, alleen dus van seizoen 1.
1. Zend Nederland "Heroes" uit? Zo ja > Op welke zender(s) en bij welke aflevering zijn (waren) ze?
2. Waar zijn de (USA) makers nu ergens, bij welke aflevering / seizoen?
Nou, toch mist het, want dit is het nietquote:Op donderdag 15 november 2007 09:05 schreef Mark het volgende:
Top Cat, kan niet missen
[ afbeelding ]
dus toch heathcliff!quote:Op donderdag 15 november 2007 10:08 schreef portier het volgende:
Ik heb het gevonden! Eindelijk! Heathcliff and the Catillac Cats!
http://www.youtube.com/watch?v=fDZO1UBauJg
Sorry. Maar wel leuke oldschool
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |