SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Crack open the cranium, and let awareness begin...
> Zoekt kamer in Utrecht!
quote:Op maandag 24 september 2007 14:34 schreef kvdv het volgende:
Ik zoek de titel van een film waarbij een jongen (rond de 16 jaar oid, volgens mij was het Edward Norton die die rol speelde) een priester heeft vermoord. Zijn advocaat ontdekt dat hij schizofrenie heeft, want soms komt er een andere persoonlijkheid teboven tijdens verhoren e.d.
De jongen blijkt seksuele handelingen te hebben verricht op video voor de priester oid.Primal FearSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon Google: "norton" "priest" "schizofrenia"
Wat je vindt, ...
Yoo, dankje!quote:Op maandag 24 september 2007 15:40 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Primal Fear
Gewoon Google: "norton" "priest" "schizofrenia"![]()
Out of Rosenheim (Bagdad Café)quote:Op maandag 24 september 2007 20:00 schreef shmoopy het volgende:
Hoe heette nou toch die film, een jaar of 18 (alweer!) geleden?
Ging over een zwaar gezette Duitse/Oostenrijkse vrouw die in de woestijn belandt en daar in een motel gaat wonen bij een zwarte vrouw.
Zat ook een heel mooi nummer bij: Calling you.
Deze móet makkelijk zijn, maar ik kom er gewoon niet op.
Ja! Je hebt helemaal gelijk! Bedankt.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:14 schreef Mark het volgende:
Neverending Story, zeker weten
"Hond" is een draak met de naam Falkor
[afbeelding]
Het enige waar ik deze scene van ken is van kampvuur-verhaaltjes, heb de scene nooit in een film gezien...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:36 schreef Die4iT het volgende:
Ik zoek dus deze scene van een film of tv serie... ik kan hem nog herinneren maar ik wil dus weten waarvan:
scene gaat als volgt:
Man bind een vrouw vast aan de armen.... zet haar op een blok - dry ice - met een touw om haar nek... het blok verdampt waardoor het lijkt of de vrouw zelfmoord heeft gepleegd..... dit was zijn laatste moord van de film en de vrouw werd nog gered... en er volgt een vuurgevecht tussen de good en bad guy .... het speelt zich allemaal af in een paardestal of gewone stal
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:42 schreef Meddo het volgende:
weet iemand hoe die serie (of film, maar ik dacht serie) heet met zo een man in een rolstoel, die ook van die slangetjes in zijn neus had
werd een aantal jaar geleden op v8/veronica uitgezonden
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:30 schreef Mark het volgende:
[..]
Eerste waar ik aan denk is Mr Raines uit The Pretender, maar die zat niet in een rolstoel
[afbeelding]
Die eerste is van Office Space, als een van die kantoorklerken de gewraakte kopieermachine [geloof ik] naar godquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 03:57 schreef OldJeller het volgende:
Ik ben op zoek naar twee films.
De eerste: dit plaatje is ervan, of is dit geen film.. serie dan? [ afbeelding ]
De tweede: eigenlijk ook een plaatje, maar kon het niet vinden.. zijn meerdere mensen op dit forum die het als avatar gebruiken dacht ik.
[i]Zon, twee mannen in een auto, cabrio, de rechter is omgedraaid en kijkt naar je toe met een tropische hoed op, zonnebril met lichte glazen, sigaar in z'n mond en een big smile.[i]
Weet iemand uit welke film/serie dát is?
BVD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |