P.P. Arnold - Something beautiful happenedquote:Op zondag 9 december 2007 22:49 schreef Zw0rld het volgende:
Wie weet hoe dat nummer heet? van de hm reclame?
Deze dus: http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=hm.avi
Ahaquote:Op zondag 9 december 2007 23:03 schreef Kinga het volgende:
[..]
P.P. Arnold - Something beautiful happened
http://www.youtube.com/watch?v=sWPe2XjcPXU
Volgens mij heette dat Codenaam Koken en heb ik er nog ergens een kookboekje van liggen.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:34 schreef Mejoon het volgende:
Ik zoek een serie van VPRO' s Villa Achterwerk. Het was een kookprogramma in film noir-stijl. Gehele serie was in zwart/wit met mafiosi. Alles speelde zich af in de keuken. De serie is uitgezonden eind jaren 80 volgens mij. Help mij!
Die heb ik nog bekeken voor FOK!quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:54 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik zoek de film die ik vorig jaar een heb gezien op het Noordelijk Filmfestival in het kader van de Rotterdam Film Course. Volgens mij heette die Maria, maar ik kan op IMDb niet de juiste film vinden. Film is een paar jaar oud en gaat over een talk show host (gespeeld door een wat forse donkere acteur van middelbare leeftijd) die second doubts krijgt over zijn geloofsovertuiging. Hij zoekt een actrice op die na het maken van een film over Maria (Magdalena?) spoorloos is verdwenen.
Heel stom, genoeg aanknopingspunten zou je zeggen, maar ik kan hem gewoon niet vinden. Of de film heet toch anders, dat kan natuurlijk ook. Ik ben heel slecht in namen, dus op de cast kan ik ook niet zoeken.
Ach natuurlijk. En ik maar zoeken op "Maria". Thanx!quote:Op maandag 10 december 2007 14:16 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Die heb ik nog bekeken voor FOK!
Mary
Da's Manhunter of de remake Red Dragon... prequels van Silence of the Lambs.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:18 schreef PhifeDawg het volgende:
Ik heb er ook een. De film was echt een thriller met een moordenaar die maar niet pakken te krijgen was. Aan het einde bleek dat de moordenaar alles van gezinnen wist omdat hij in een videowinkel werkte en zo alle huizen van mensen kon zien.
Ik geloof wel dat het redelijk recent is. Volgens mij was het Engels/Amerikaans, maar ik weet het niet helemaal zeker.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:09 schreef SlimShady het volgende:
is het een recente film? weet je misschien uit welk land of gesproken taal?
Da's A perfect world, die onwijs lekkere vent is dan dus Kevin Costner. Overigens gevonden met Google: movie casper friendly ghost suit jehovah..quote:Op donderdag 13 december 2007 00:59 schreef kyraaa het volgende:
Ik zoek een film waarvan ik de naam steeds kwijt ben...
Het gaat over een jongetje die op de 1 of andere manier bij een (onwijs lekkere) voortvluchtige man in de auto komt... Hij is een kind van een jehova-getuige en krijgt daar zo'n casper-het-kleine-spookje-kostuum. Zit een beetje in de auto bij die man en praat wat etc.
En op het eind word die man doodgeschoten![]()
Hij is regelmatig op tv maar ik vergeet steeds de naam
tnxquote:Op donderdag 13 december 2007 08:29 schreef Adjeuj het volgende:
Da's A perfect world, die onwijs lekkere vent is dan dus Kevin Costner. Overigens gevonden met Google: movie casper friendly ghost suit jehovah..
#2quote:Een film die gaat over 3 a 4 misdadigers, die veel stelen etc. De film gaat erover dat een detective (gespeeld door Al Pacino dacht ik) achter ze aan gaat. Er zit nog 1 hele bekende gozer in (weet zijn naam alleen niet meer), dat is de 'hoofd-criminal' zeg maar. Daarnaast lijkt er een andere misdadiger op die blonde gozer met lang haar van LOTR.![]()
quote:Een film die qua sfeer een beetje lijkt op Aeon Flux maar er is een mannelijke hoofdrolspeler. Het gaat erover dat mensen geen emotie mogen hebben, en een soort medicijnen moeten nemen tegen emotie. De vrouw van de hoofdrolspeler wordt onder andere opgepakt omdat deze emotie heeft. Die mannelijke hoofdrolspeler is een belangrijke agent, en iemand die mensen met emotie opspoort. (Hij krijgt langzamerhand steeds meer emotie omdat hij zijn medicijnen niet meer neemt.) Er komt ook veel met ogen terug in de film, volgens mij kun je daaraan zien dat iemand emotie heeft ofzo.
quote:Op zondag 16 december 2007 21:36 schreef Meddo het volgende:
#1 is volgens mij Heat
JAA, thnx allebei.quote:Op zondag 16 december 2007 21:36 schreef Mainport het volgende:
#2 Equilibrium
Niemand?quote:Op maandag 10 december 2007 14:12 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik heb een mooie vage omschrijving voor jullie van een film die ik ergens in de jaren '90 op tv heb gezien:
Vier of vijf mannen (Scandinavisch?) gaan naar een Oostblokland (Polen?) om daar een bruid op te halen. De enige die eigenlijk geen zin had, komt terug met een bruid.
Iemand enig idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |