abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 augustus 2007 @ 22:15:30 #1
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_52825894
Toch best wel handig, dat je elkaar op deze manier kan helpen aan de naam van een serie/film/programma.
En als er goede series/films/programma's tussen zitten, kan het wel eens zijn, dat je die dan huurt/download/koopt.
pi_52831462
Patch, bedankt nog voor je antwoord hè
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:05:12 #4
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_52840938
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 22:53 schreef chatter het volgende:
Toch best wel handig, dat je elkaar op deze manier kan helpen aan de naam van een serie/film/programma.
En als er goede series/films/programma's tussen zitten, kan het wel eens zijn, dat je die dan huurt/download/koopt.
Wat een schaamteloze TVP, zeg!

We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_52843427
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:05 schreef Mark het volgende:

[..]

Wat een schaamteloze TVP, zeg!

Ja, goed he. Maar wel netjes.
  zaterdag 1 september 2007 @ 14:45:35 #6
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_52867426
Nog een tvp zonder schaamte
Wat je vindt, ...
pi_52885840
Alleen nog maar tvp's hier.

Deze ook dan maar
pi_52888761
Vraagje,

Tijdje terug zag ik op NL 1, 2 of 3 een Nederlandse film over een familie die een paasbrunch/diner oid hield en waar alles mis ging, de vader had een relatie buiten het huwelijk om en op het eind wouden de zoon en dochter van huis lopen
De film duurde volgensmij maar ongeveer een uur.
Iemand die weet welke film ik bedoel ?
  zondag 2 september 2007 @ 13:35:25 #9
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_52888822
Is het toevallig Leuk voor Later? Leuke film inderdaad uit de serie De Nieuwe Lola's. Moet je maar even op de link klikken.

Edit: Je kunt de meeste films uit die serie dus ook op die site gewoon bekijken. Erg handig!
pi_52888878
Ja dat is 'm! Ook handig dat je dat op internet kan kijken Bedankt!
pi_52900258
Ik zoek een serie die een 'tijd' geleden op Discovery werdt uitgezonden. Het ging over een man die verhuist was uit het drukke en vervuilde Londen, naar het rustige platteland, om daar zijn eigen moestuin te beginnen en vee te houden. Typisch Engelse gerechten laat hij zien om te maken, hoe je je moestuin beheert, meedoen aan kookwestrijden, het behouden van vee, enz.

Heel interessant om dat eens te zien, maar ik weet echt niet meer hoe het heet. Ik weet nog wel dat hij krullerig lang haar had, en een bril.
Weet iemand de naam hiervan, of zelfs een plek waar ik het kan zien / downloaden?

Bij voorbaat dank
pi_52910824
Denk dat je Escape to River Cottage bedoelt ? Heb het nooit gezien maar iemand wees me er laatst op. Voldoet aan je beschrijving, al weet ik niet of het een Discovery-programma was. Online moet je even zoeken, wie weet staat er iets op de youtube o.i.d.
Why do they call themselves the human race?
Do they think someone's going to win?
pi_52911699
Escape to River Cottage! Ja dat was het volgens mij. Je hebt me al voldoende geholpen! Bedankt
  FOK!fossiel maandag 3 september 2007 @ 16:29:46 #14
8443 cptmarco
it's captain...
pi_52919473
volgende probleem: ergens voor de vakantie (ik gok juni) iets gelezen over een film die net uit was (als ik wederom moet gokken was het een filmhuis-achtige film). Ik dacht toen nog, die titel moet ik onthouden... en uiteraard dat heb ik dus niet gedaan...

Wat ik mij kan herinneren van de titel was dat het een woord was, de / , en dan weer een woord. Ik meen mij te herinneren dat er iets van mexico in de titel voorkwam (of dat de film uit mexico kwam).

Het is erg weinig info, maar durft iemand een gok te doen naar de titel?
  dinsdag 4 september 2007 @ 11:16:28 #15
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_52934092
quote:
Op maandag 3 september 2007 16:29 schreef cptmarco het volgende:
volgende probleem: ergens voor de vakantie (ik gok juni) iets gelezen over een film die net uit was (als ik wederom moet gokken was het een filmhuis-achtige film). Ik dacht toen nog, die titel moet ik onthouden... en uiteraard dat heb ik dus niet gedaan...

Wat ik mij kan herinneren van de titel was dat het een woord was, de / , en dan weer een woord. Ik meen mij te herinneren dat er iets van mexico in de titel voorkwam (of dat de film uit mexico kwam).

Het is erg weinig info, maar durft iemand een gok te doen naar de titel?
Drama/Mex
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  FOK!fossiel dinsdag 4 september 2007 @ 11:53:48 #16
8443 cptmarco
it's captain...
  donderdag 6 september 2007 @ 17:00:08 #17
33733 IsaacD
Gevaarlijk exemplarisch
pi_52985385
Een paar jaar geleden zag ik een korte film op tv.

Gaat als volgt: een man wordt overreden door een auto op straat. Hij komt in een lift, die in een soort kantoor uitkomt. Hier bepalen ze of hij naar de hel of hemel gaat. Z'n score van goede daden wordt erbij gepakt en hij moet naar de hel. De man schrikt hier natuurlijk van, en ziet kans om stiekem terug de lift in te duiken terug naar de aarde. Eenmaal weer levend gaat hij als een idioot allerlei goede daden doen om z'n score op te vijzelen, terwijl het "management" in de hemel probeert hem te doden dmv bliksemschichten en dergelijke. Op het laatst kan hij vlak voor hij overreden wordt nog net een muntje aan een bedelende zwerver geven, waardoor z'n score positief wordt en hij naar de hemel mag.

Iemand een idee wat de titel van deze korte film is?
Make waaaaaaaaaay for the firetruck!
pi_53026582
Ik zoek ook een film! Volgens mij zag ik hem een jaartje geleden op net 5 ofzo.

Een hard werkende man heeft nergens tijd voor, alleen voor zijn werk. Hij krijgt dan van zijn broer een kaartje met een telefoonnummer. Als hij dat belt zal zijn leven veranderen.
Na een tijdje belt hij erheen, hij gaat ook naar het kantoortje toe, in een hoge flat zit dat, en tekent daar het contract. Als hij thuis komt ligt er een soort clown-pop op de oprit, die neemt hij mee naar binnen, en het blijkt dat daar een cameraatje in zit.
Uit eindelijk komt hij in allerlei rare situaties terecht, hij moet ook op de vlucht voor een bende ofzo, die hij ontmoet via een vrouw die eerst serveerster was in een restaurant.
Uiteindelijk zitten ze op het dak van een gebouw, nog steeds op de vlucht oid, en dan valt hij door het glazen plafond een grote zaal in, waar al zijn familie en vrienden staan de wachten om hem te feliciteren dat hij de opdracht goed heeft uitgevoerd.

Hopelijk zegt het iemand iets! Ik zou hem graag nog eens willen zien.
  zaterdag 8 september 2007 @ 12:23:28 #19
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_53026733
The Game met Michael Douglas?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
pi_53028487
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 12:23 schreef Mark het volgende:
The Game met Michael Douglas?
Eeuwige dankbaarheid voor jou!
  zaterdag 8 september 2007 @ 14:16:19 #21
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_53028820
Grappig genoeg heb ik die zelf nooit gezien, weet alleen waar het over gaat (het einde was dus een gok)
Dommage arachide-fromage
pi_53028884
Ah wel jammer dat ik het einde nu dus verraden heb, voor als je hem nog eens wil zien.
  zaterdag 8 september 2007 @ 14:23:42 #23
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_53028945
Oké hier een nieuwe uitdaging!

Het is een Engelse serie over het Engelse hof ten tijde van één van de Engels-Nederlandse oorlogen. Het was aardig humoristisch maar geen echte comedy en het werd gekenmerkt door het feit dat er aardig wat werd afgeneukt (maar dan wel op de nette manier he).
Wat ik nog verder weet is dat één van de jonkheren verzot was op jonge knaapjes ("I was honestly convinced it was a girl!") tot het aanranden van het personeel (met de legendarische quote van een kamermeisje "so this is what married people do?").

Nu hebben jullie natuurlijk het idee dat dit een grote softpr0n-serie was maar het tegendeel is waar, het werd volgens mij uitgezonden op nederland 3...

bij voorbaat dank
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_53067307
Is dat niet gewoon een serie van Black adder ?
  maandag 10 september 2007 @ 11:52:48 #25
168777 Rave_NL
pi_53069888
Neen, rowan atkinson herken je uit duizenden
  maandag 10 september 2007 @ 11:57:27 #26
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_53069977
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 14:23 schreef Rave_NL het volgende:
Oké hier een nieuwe uitdaging!

Het is een Engelse serie over het Engelse hof ten tijde van één van de Engels-Nederlandse oorlogen. Het was aardig humoristisch maar geen echte comedy en het werd gekenmerkt door het feit dat er aardig wat werd afgeneukt (maar dan wel op de nette manier he).
Wat ik nog verder weet is dat één van de jonkheren verzot was op jonge knaapjes ("I was honestly convinced it was a girl!") tot het aanranden van het personeel (met de legendarische quote van een kamermeisje "so this is what married people do?").

Nu hebben jullie natuurlijk het idee dat dit een grote softpr0n-serie was maar het tegendeel is waar, het werd volgens mij uitgezonden op nederland 3...

bij voorbaat dank
Misschien Let them eat cake met Dawn French en Jennifer Saunders? Dat gaat weliswaar over het Franse hof en dus niet het Engelse, maar er zitten wel de nodige pikante grapjes in.
  vrijdag 14 september 2007 @ 17:36:21 #27
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_53176727
Ja! Ik zoek weer!

- Een Nederlandse televisieserie
- Een echtpaar met twee kinderen
- Man is postbode
- Man is nogal klungelig en stuurt alles in de war
- Vrouw maakt altijd alle puinhopen weer goed, samen met de buurvrouw
- Buurvrouw komt regelmatig op visite (vaak ook via de achterdeur)

En nee, het is niet Kees&Co, Mijn Dochter en Ik of Toen Was Geluk .
Volgens mij was het een opvolger van Oppassen, of kwam het daarna ofzo.

Ik kan het zooooooo niet hebben dat ik er niet op kan komen .
Dus, wie helpt me?!!! .

Oja, schiet me ook net te binnen: in het openingsfilmpje was iets met allemaal fotolijstjes en geld, dacht ik.
KuikenGuppy
  zaterdag 15 september 2007 @ 09:12:40 #28
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_53191244
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 17:36 schreef Burdie het volgende:
Ja! Ik zoek weer!

- Een Nederlandse televisieserie
- Een echtpaar met twee kinderen
- Man is postbode
- Man is nogal klungelig en stuurt alles in de war
- Vrouw maakt altijd alle puinhopen weer goed, samen met de buurvrouw
- Buurvrouw komt regelmatig op visite (vaak ook via de achterdeur)
Jansen, Jansen
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  zaterdag 15 september 2007 @ 12:22:34 #29
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_53194054
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 09:12 schreef victorinox het volgende:

[..]

Jansen, Jansen
Bedankt .
KuikenGuppy
  zondag 16 september 2007 @ 16:59:25 #30
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_53222180
quote:
Op zondag 16 september 2007 14:13 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik kan me een programma herinneren met een donkere/getinte vrouw die altijd buiten stond te vegen met een bezem (geen tekenfilm), en een getekende serie maar geen tekenfilm, gewoon afbeeldingen, en het werd verteld (op de achtergrond) door Frank van Sesamstraat, dat ging over kinderen die dan wat meemaakten.

Herinnert iemand zich deze programma's nog?
  zondag 16 september 2007 @ 22:39:24 #31
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_53230839
Ik zoek een film, waarin een soort middeleeuwse setting, op een gegeven moment een groepje van 4 wordt achtervolgd door een veel grotere groep en op een gegevent moment een confrontatie is op een groot stuk ijs. Dan wordt er een pijl afgeschoten en die bereikt het groepje van 4 niet, maar iemand van dat groepje raakt wel die anderen.

Dan gaat iemand op het ijs raggen met z'n zwaard en zakt het in enzo.
Ik denk aan Kingdom of Heaven maar weet het niet zeker...

Iemand?
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  zondag 16 september 2007 @ 22:44:37 #32
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_53230978
Volgens mij is het King Arthur trouwens, doch bedankt!
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_53246992
ik zoek een serie van vroegah. Niemand kent het, en ik begin er zowat aan te twijfelen of ik soms rare dromen heb. Het was een serie van een aantal kids in oranje overalls die met een oude grijze man in een zeppelin rondvlogen. Er zat ook zo'n leuk liedje bij met de geweldige tekst 'tjoeke tjoeke beng beng, tuut tuut'. Het was volgens mij wel engels
Anyway: wie weet waar ik het over heb! Thanx alvast!
pi_53259905
Professor Poopsnaggle and His Flying Zepplin ?
Is it wrong to talk to myself even when there’s nobody else?
It's just a state of mind.
pi_53260702
IK HOU VAN JE!! het waren alleen geen oranje overalls maar blauwe. mijn fout
pi_53260739
hij houdt van me
  dinsdag 18 september 2007 @ 12:13:23 #37
168777 Rave_NL
pi_53267372
Was dat niet dr. Snuggles in het nederlands?

Dr. Snuggles, vliegt naar de regenboog toe...
pi_53268130
weet iemand hoe die ene serie heet welke voldoet aan deze beschrijvingen:
3D animatie, zoals de serie Beast Wars
planeten met planitaire motoren, welke wegvluchten voor een planetenetende machine/wezens
later in de serie dacht ik 3 planeten zijn, te weten ice, fire en rock.
vroegah uitgezonden op rtl4 dacht ik...
The fact that Faith moves mountains is wonderful
but whose mountains does it move and for what reason is more important....
pi_53268610
Shadow Raiders?
pi_53273788
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 13:08 schreef tbl1966 het volgende:
Shadow Raiders?
JAAAAAAAaaaaaah dat is hem
The fact that Faith moves mountains is wonderful
but whose mountains does it move and for what reason is more important....
pi_53275129
ik ben een meisje tbl1966
pi_53275579
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 17:40 schreef revvie het volgende:
ik ben een meisje tbl1966
sorry, ik ook, maar ik voel me wel vereerd
pi_53277458
rave_nl: dr snuggles is een tekenfilm serie
  dinsdag 18 september 2007 @ 19:05:44 #45
157031 roosjeroosje1988
pi_53277602
quote:
Op zondag 16 september 2007 16:59 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]
Weet iemand het nou? Ik heb het al vaker gevraagd op FOK! maar niemand weet het!
pi_53340416
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 19:05 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Weet iemand het nou? Ik heb het al vaker gevraagd op FOK! maar niemand weet het!
Gelukkig ben je niet ongeduldig
Misschien heb je nog wat meer aanwijzingen over die serie van je en bedenk wel, je vraag is nog maar 2 dagen oud, niet alles word terstond beantwoord.
I love Fok!...............................for me to poop on!
pi_53349233
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 19:05 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Wat je donkere vrouw betreft heb ik geen idee, je tweede programma kun je denk ik wel vinden via www.beeldengeluid.nl.
Als je zoekt op Frank Groothof (zo heet ie) dan vind je een hele lijst (waarvan meer dan de helft bestaat uit Klokhuis en Sesamstraat natuurlijk), daar staat jouw programma vast wel tussen..

Sowieso denk ik dat je met Google een hoop moet kunnen achterhalen (zelfs al wist je zijn naam niet dan had je dit ook met Google kunnen vinden)..
  vrijdag 21 september 2007 @ 15:48:02 #48
157031 roosjeroosje1988
pi_53358637
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 09:45 schreef Adjeuj het volgende:

[..]

Wat je donkere vrouw betreft heb ik geen idee, je tweede programma kun je denk ik wel vinden via www.beeldengeluid.nl.
Als je zoekt op Frank Groothof (zo heet ie) dan vind je een hele lijst (waarvan meer dan de helft bestaat uit Klokhuis en Sesamstraat natuurlijk), daar staat jouw programma vast wel tussen..

Sowieso denk ik dat je met Google een hoop moet kunnen achterhalen (zelfs al wist je zijn naam niet dan had je dit ook met Google kunnen vinden)..
Dankjewel ik heb er iets over gevonden: klik

[ Bericht 20% gewijzigd door roosjeroosje1988 op 21-09-2007 15:56:44 ]
  zondag 23 september 2007 @ 18:28:57 #49
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_53411596
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 06:44 schreef bijdehand het volgende:
Patch, bedankt nog voor je antwoord hè
Niks te danken
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  zondag 23 september 2007 @ 22:15:15 #50
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_53417643
ok komtie..
volgens mij heb ik 'm wel ooit eens gezien. maar weet de naam niet echt.
maar een vriendin zoekt een film, en nu ik ook dus.
quote:
Marilou says:
een tekenfilm, echte film dus, over een vogeltje, een mus, in de stad, beetje enge film, en die mus kan niet vliegen..dus die ontmoet andere dieren en oa een uil, hele chagarijnige, die m gaat leren vliegen, denk aan beelden van een grote garage, waar ze van balk naar balk vliegen, en denk aan gaten, scheuren in een muur waar hij in zit, gaat onweren en is eng enzo en wel redelijk realistisch

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  zondag 23 september 2007 @ 23:49:16 #51
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_53420700
Willie de mus [14.gif]

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  maandag 24 september 2007 @ 14:34:56 #52
181312 kvdv
<=50mm Baby!
pi_53432246
Ik zoek de titel van een film waarbij een jongen (rond de 16 jaar oid, volgens mij was het Edward Norton die die rol speelde) een priester heeft vermoord. Zijn advocaat ontdekt dat hij schizofrenie heeft, want soms komt er een andere persoonlijkheid teboven tijdens verhoren e.d.

De jongen blijkt seksuele handelingen te hebben verricht op video voor de priester oid.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Crack open the cranium, and let awareness begin...
&gt; Zoekt kamer in Utrecht!
  maandag 24 september 2007 @ 15:40:09 #53
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_53433832
quote:
Op maandag 24 september 2007 14:34 schreef kvdv het volgende:
Ik zoek de titel van een film waarbij een jongen (rond de 16 jaar oid, volgens mij was het Edward Norton die die rol speelde) een priester heeft vermoord. Zijn advocaat ontdekt dat hij schizofrenie heeft, want soms komt er een andere persoonlijkheid teboven tijdens verhoren e.d.

De jongen blijkt seksuele handelingen te hebben verricht op video voor de priester oid.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Primal Fear
Gewoon Google: "norton" "priest" "schizofrenia"
Wat je vindt, ...
  maandag 24 september 2007 @ 15:41:49 #54
181312 kvdv
<=50mm Baby!
pi_53433872
quote:
Op maandag 24 september 2007 15:40 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

Primal Fear
Gewoon Google: "norton" "priest" "schizofrenia"
Yoo, dankje!
Crack open the cranium, and let awareness begin...
&gt; Zoekt kamer in Utrecht!
  maandag 24 september 2007 @ 15:48:45 #55
22457 Patch
pi_53434053
Volgens mij is die tekenfilm van die mus: Olivier, Onrust in Vogelland en niet Willie de Mus...
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_53441207
Hoe heette nou toch die film, een jaar of 18 (alweer!) geleden?
Ging over een zwaar gezette Duitse/Oostenrijkse vrouw die in de woestijn belandt en daar in een motel gaat wonen bij een zwarte vrouw.

Zat ook een heel mooi nummer bij: Calling you.

Deze móet makkelijk zijn, maar ik kom er gewoon niet op.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  maandag 24 september 2007 @ 20:05:19 #57
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_53441343
quote:
Op maandag 24 september 2007 20:00 schreef shmoopy het volgende:
Hoe heette nou toch die film, een jaar of 18 (alweer!) geleden?
Ging over een zwaar gezette Duitse/Oostenrijkse vrouw die in de woestijn belandt en daar in een motel gaat wonen bij een zwarte vrouw.

Zat ook een heel mooi nummer bij: Calling you.

Deze móet makkelijk zijn, maar ik kom er gewoon niet op.
Out of Rosenheim (Bagdad Café)
IMDb Vote History
pi_53441413
Jaaaaa!!!

Dank je!
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_53491171
Ik ben op zoek naar de titel van een Belgische film over een jongen (leeftijd: 10 a 12 jaar) die thuis wegloopt en op de één of andere manier in contact komt cq verliefd wordt op een meisje (ik geloof dat ze Sofie heette). Ik kan me vaag iets herinneren van een trein, zwembad en een vuurtoren. Tegen het einde van de film gaat hij het meisje opzoeken in het ziekenhuis en verstopt hij zich geloof ik ook nog onder haar ziekenhuisbed.

Verder meen ik dat Sofie gespeeld werd door een meisje dat toentertijd in Maastricht woonde. De film is denk ik eind jaren tachtig / begin jaren negentig opgenomen.
I am geppy man!
pi_53657617
Ik ben op zoek naar een oude film waar meerdere delen van zijn. Het gaat om het genre Fantasy en de film is zeker vóór 2000 gemaakt, misschien zelfs voor 1990, maar dat weet ik niet zeker.

Het is dacht ik een jeugdfilm, gezien er ook een tiener jongen in speelt. Middels een (volgens mij) boek komt hij in een andere wereld, vol vreemde wezens e.d. Hij vliegt rond op een soort van hond die weleens de naam Igor kan hebben of iets wat er op lijkt.

Gaat er bij iemand een lampje branden bij deze karige beschrijving?

BVD.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 00:14:43 #61
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_53657827
Neverending Story, zeker weten

"Hond" is een draak met de naam Falkor
Dommage arachide-fromage
pi_53658093
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 00:14 schreef Mark het volgende:
Neverending Story, zeker weten

"Hond" is een draak met de naam Falkor
[afbeelding]
Ja! Je hebt helemaal gelijk! Bedankt.

En tóch vind ik hem nog steeds meer op een hond lijken met al dat haar!
  woensdag 3 oktober 2007 @ 02:51:05 #63
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_53659421
Je kunt nu je slag slaan, trouwens:
[TK] Dvd's. (nieuw in seal)
Dommage arachide-fromage
pi_53682156
Ik zoek dus deze scene van een film of tv serie... ik kan hem nog herinneren maar ik wil dus weten waarvan:

scene gaat als volgt:

Man bind een vrouw vast aan de armen.... zet haar op een blok - dry ice - met een touw om haar nek... het blok verdampt waardoor het lijkt of de vrouw zelfmoord heeft gepleegd..... dit was zijn laatste moord van de film en de vrouw werd nog gered... en er volgt een vuurgevecht tussen de good en bad guy .... het speelt zich allemaal af in een paardestal of gewone stal
  donderdag 4 oktober 2007 @ 18:30:44 #65
22457 Patch
pi_53698688
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 23:36 schreef Die4iT het volgende:
Ik zoek dus deze scene van een film of tv serie... ik kan hem nog herinneren maar ik wil dus weten waarvan:

scene gaat als volgt:

Man bind een vrouw vast aan de armen.... zet haar op een blok - dry ice - met een touw om haar nek... het blok verdampt waardoor het lijkt of de vrouw zelfmoord heeft gepleegd..... dit was zijn laatste moord van de film en de vrouw werd nog gered... en er volgt een vuurgevecht tussen de good en bad guy .... het speelt zich allemaal af in een paardestal of gewone stal
Het enige waar ik deze scene van ken is van kampvuur-verhaaltjes, heb de scene nooit in een film gezien...
pi_53699108
haha.... rare is iedereen die ik het vraag kent de film maar weet totaaaal niet hoe hij heet
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 23:08:16 #67
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_53733435

Ik ben op zoek naar een oud programma dat altijd werd uitgezonden op Villa Achterwerk. Het ging over een man die Marcel heette en die op de grens van Nederland/België woonde. Op een gegeven moment ging ie zakken verzamelen om zo zijn eigen paleis van vuil te bouwen en op een gegegeven moment werd hij geholpen door zijn Nederlandse buurmeisje. Het lukte hem uiteindelijk om zijn eigen paleis te bouwen en er als vorst in te leven. Alleen: Ik weet niet meer hoe de serie heet.
Ik had gehoopt dat ie ergens op DVD te krijgen was, het is namelijk groot jeugdsentiment voor me met hoge waarde!

Alvast bedankt iedereen en een fijn weekend!
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_53745075
weet iemand hoe die serie (of film, maar ik dacht serie) heet met zo een man in een rolstoel, die ook van die slangetjes in zijn neus had
werd een aantal jaar geleden op v8/veronica uitgezonden
You dream it, I live it.
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 18:30:34 #69
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_53747143
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 16:42 schreef Meddo het volgende:
weet iemand hoe die serie (of film, maar ik dacht serie) heet met zo een man in een rolstoel, die ook van die slangetjes in zijn neus had
werd een aantal jaar geleden op v8/veronica uitgezonden

Eerste waar ik aan denk is Mr Raines uit The Pretender, maar die zat niet in een rolstoel
Dommage arachide-fromage
pi_53748172
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 18:30 schreef Mark het volgende:

[..]

Eerste waar ik aan denk is Mr Raines uit The Pretender, maar die zat niet in een rolstoel
[afbeelding]

maar ik bedoel hem wel
You dream it, I live it.
pi_53805838
Ik ben op zoek naar twee films.

De eerste: dit plaatje is ervan, of is dit geen film.. serie dan?

De tweede: eigenlijk ook een plaatje, maar kon het niet vinden.. zijn meerdere mensen op dit forum die het als avatar gebruiken dacht ik.
[i]Zon, twee mannen in een auto, cabrio, de rechter is omgedraaid en kijkt naar je toe met een tropische hoed op, zonnebril met lichte glazen, sigaar in z'n mond en een big smile.[i]
Weet iemand uit welke film/serie dát is?

BVD
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 08:18:02 #72
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_53806323
2 komt uit Fear and Loathing in Las Vegas:

Plaatje 1 is een beetje klein maar heeft wel wat weg van Rob Lowe
Dommage arachide-fromage
pi_53809860
Hij lijkt ook wel wat op Greg Kinnear. Geen idee welke film/serie trouwens..
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 11:46:12 #74
25671 GraPghaST
Man met het Glimmend Voorhoofd
pi_53810033
Ik zoen een oude film die ooit eens, begin jaren negentig geloof ik, op TV was. De titel was iets met "something's out there" of "it's out there" ofzo. Het was een beetje B-scifi film, maar toch indrukwekkend genoeg voor mij op die leeftijd. Het ging over een ruimteschip vol met gevangenen. Mensen en afgeleiden daarvan, maar ook één Wezen die gedachtes kon beinvloeden. Beetje Type Jabba The Hut. Dat Wezen zat dik ingepakt in een zware cel op dat schip en er gingen de meest vreemde geruchten over. Alle bewakers hadden ook een soort kap op die beschermde tegen de Mind-bending van dat Wezen. Echter, je raad het al, eentje doet even zijn kap af, wezen beinvloedt hem om de deur te openen en hij ontsnapt. Hele schip natuurlijk uitgemoord. De Held van het verhaal is ook een gevangene, hij kan op een gegeven moment een Dame (bewaakster / passagier) overtuigen hem vrij te laten voordat het wezen hem ook te Grazen neemt. Zij zitten dan in zijn cel terwijl het Wezen langs de openstaande deur van zijn cel loopt. Daarna natuurlijk de actie om dat wezen te pakken te nemen.

Kent iemand dit verhaal? ik dacht dat het een TV-film was, maar kan ook zoon 3delige miniserie zijn. Ik weet het echt niet meer. Hopelijk komt iemand dit bekend voor!!
Zelfs Christus aan het kruis had het beter dan ik thuis..
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 11:53:02 #75
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_53810201
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 03:57 schreef OldJeller het volgende:
Ik ben op zoek naar twee films.

De eerste: dit plaatje is ervan, of is dit geen film.. serie dan? [ afbeelding ]

De tweede: eigenlijk ook een plaatje, maar kon het niet vinden.. zijn meerdere mensen op dit forum die het als avatar gebruiken dacht ik.
[i]Zon, twee mannen in een auto, cabrio, de rechter is omgedraaid en kijkt naar je toe met een tropische hoed op, zonnebril met lichte glazen, sigaar in z'n mond en een big smile.[i]
Weet iemand uit welke film/serie dát is?

BVD
Die eerste is van Office Space, als een van die kantoorklerken de gewraakte kopieermachine [geloof ik] naar god
helpt

http://youtube.com/watch?v=YgzZDu-kDcA&mode=related&search=
[scene komt op 1.47 zoiets]
Geweldige comedy trouwens, zeer zeker het kijken waard.

[ Bericht 6% gewijzigd door Sigmund666 op 09-10-2007 11:59:22 ]
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_53812161
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 08:18 schreef Mark het volgende:

[ afbeelding ]

Plaatje 1 is een beetje klein maar heeft wel wat weg van Rob Lowe
ah, die film. Veel over gehoord, nog niet gezien!
Bedankt.
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 11:38 schreef Adjeuj het volgende:
Hij lijkt ook wel wat op Greg Kinnear. Geen idee welke film/serie trouwens..
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 11:53 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Die eerste is van Office Space, als een van die kantoorklerken de gewraakte kopieermachine [geloof ik] naar god
helpt

http://youtube.com/watch?v=YgzZDu-kDcA&mode=related&search=
[scene komt op 1.47 zoiets]
Geweldige comedy trouwens, zeer zeker het kijken waard.
Had ik moeten weten! Die film heb ik nu een paar keer gezien en dat is één van de beste stukjes!
Ook bedankt!
  woensdag 10 oktober 2007 @ 14:22:54 #77
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_53838601
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 11:46 schreef GraPghaST het volgende:
Ik zoen een oude film die ooit eens, begin jaren negentig geloof ik, op TV was. De titel was iets met "something's out there" of "it's out there" ofzo.

Kent iemand dit verhaal? ik dacht dat het een TV-film was, maar kan ook zoon 3delige miniserie zijn. Ik weet het echt niet meer. Hopelijk komt iemand dit bekend voor!!
Something Is Out There

De pilot van een t.v.-serie.
IMDb Vote History
  donderdag 11 oktober 2007 @ 11:58:35 #78
25671 GraPghaST
Man met het Glimmend Voorhoofd
pi_53860140
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 14:22 schreef victorinox het volgende:

[..]

Something Is Out There

De pilot van een t.v.-serie.
Jah, ik had op zich al zoon vermoeden, maar de plots zoals ik ze her en der beschreven vond stroken niet helemaal met mijn geheugen. Vraag is natuurlijk, waar hecht je meer waarde aan: Je geheugen of internet .. Hm, moeilijk.

Nu maar eens ergens vinden, dan weten we het meteen. *start eBay op*
Zelfs Christus aan het kruis had het beter dan ik thuis..
pi_53888784
Ik zoek de titel van een Israelische film over een meisje wat op straat muziek speelt.
Ze zit in een of ander opvanghuis en moet haar geld aan deze mensen afstaan.
Op een gegeven moment opsnapt ze... dacht dat ze ook een hond had. (Golden retriever)
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 19:05:15 #80
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_53891881
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 16:47 schreef R0ADKILL het volgende:
Ik zoek de titel van een Israelische film over een meisje wat op straat muziek speelt.
Ze zit in een of ander opvanghuis en moet haar geld aan deze mensen afstaan.
Op een gegeven moment opsnapt ze... dacht dat ze ook een hond had. (Golden retriever)
weet niet of er een film van gemaakt is, maar het klinkt als het boek "De stem van Tamar"

Verdomd, hij is nog verfilmd ook: http://www.imdb.com/title/tt0834955/plotsummary

Weet niet of je die zoekt, maar ik kan iig mevrouw Mark verblijden, want die vond het een prachtig boek
Dommage arachide-fromage
pi_53898191
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 19:05 schreef Mark het volgende:

[..]

weet niet of er een film van gemaakt is, maar het klinkt als het boek "De stem van Tamar"

Verdomd, hij is nog verfilmd ook: http://www.imdb.com/title/tt0834955/plotsummary

Weet niet of je die zoekt, maar ik kan iig mevrouw Mark verblijden, want die vond het een prachtig boek
Cool, dat is 'm inderdaad
someone to run with, topfilm

THANKS !!!!
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 13:06:31 #82
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_53905593
Jij ook bedankt, we hebben meteen de DVD besteld
Dommage arachide-fromage
pi_53981039
(volgens mij) Franse film, ooit vorig jaar eens gezien op Arte. Verlegen jongen die bij een koppel in huis zit, en hij filmt alles wat ze doen en laten. Gaat slechter tussen het koppel en gaan uiteindelijk uit elkaar.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''
(Fabio Capello)
pi_54007159
Ik zoek een tekenfilm, die ik een jaar of 10 (mss wel langer) geleden in de bios heb gezien.. ik kan me nog maar vaag dingen herinneren, maar ik vond hem supereng geloof ik de hoofdpersoon heet nemo, en het gaat over een soort nachtmerrieland.. iets in die geest.. gaat er bij iemand een lichtje branden?
pi_54007906
Took me about 30 seconds on IMDb:

http://www.imdb.com/title/tt0104740/

Little Nemo: Adventures in Slumberland..
pi_54007970
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 12:07 schreef Adjeuj het volgende:
Took me about 30 seconds on IMDb:

http://www.imdb.com/title/tt0104740/

Little Nemo: Adventures in Slumberland..
thanks!
pi_54007990
Deze misschien:
Little Nemo: adventures in slumberland
http://us.imdb.com/title/tt0104740/
I am geppy man!
pi_54108264
Hey mensen,

Ik ben opzoek naar een film maar ben de titel compleet vergeten. Er zit een nogal shockerende scéne in waarbij ze het oog uit een dier verwijderen (denk een hond). Iemand een idee?

Thanks,
Kaatje
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:04:34 #89
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_54110673
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 08:18 schreef Mark het volgende:

[ afbeelding ]
Was net van plan om te vragen hoe deze film heette, zie ik ineens die foto terwijl ik naar het quickreply venster scroll.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 16:15:58 #90
133747 Lippie85
Maar ik rook niet
pi_54137150
Even voor de experts van films met naakt vrouwelijk schoon erin:

Ik zag gisteren een filmpje en zou graag alle titels weten van de films waaruit de beelden komen. Films die ik zo wel weet:

0.35 Striptease met Demi Moore.
1.00 Showgirls
1.27 Roadtrip
1.57 Revenge of the Nerds
1.59 American Pie 3
2.43 Oldschool
3.07 Swordfish
3.17 Eurotrip
3.23 American Pie
3.37 American Pie 5

Graag zou ik weten:

0.42
1.06
1.20
3.00
3.05
En de rest die ik niet genoemd heb.

Deze hoef ik niet te weten:
2.34

Iemand die wat titels weet?
Nou maar die keepert van Brazilië, die Cantharel, die kon d'r in weze geen kloten van. Dat zag je ook bij die penalties, hij lag de hele tijd in de verkeerde hoek. Maar dan moeje ze daar niet schieten natuurlijk!!
pi_54138204
Phoebe Cates - FAST TIMES AT RIDGEMONT HIGH (1982)
Demi Moore – STRIPTEASE (1996)
Kelly Preston – MISCHIEF (1985)
Mary Louise Weller - ANIMAL HOUSE (1978)
Elizabeth Berkley – SHOWGIRLS (1995)
Natasha Henstridge - SPECIES (1995)
Madonna – BODY OF EVIDENCE (1993)
Betsy Russell – PRIVATE SCHOOL (1983)
Jennifer Connelly and Debra Cole – THE HOT SPOT (1990)
Amy Smart – ROAD TRIP (2000)
Angelina Jolie – GIA (1998)
Alyssa Milano – EMBRACE OF THE VAMPIRE (1994)
Kim Basinger – 9 ½ WEEKS (1986)
Jayne Mansfield - PROMISES! PROMISES! (1963)
Bo Derek – TARZAN, THE APE MAN (1981)
Heather Graham - BOOGIE NIGHTS (1997)
Colleen Madden – REVENGE OF THE NERDS (1984)
Nikki Schieler Ziering - AMERICAN WEDDING (2003)
Salma Hayek – ASK THE DUST (2006)
Cybill Shepherd – LAST PICTURE SHOW (1971)
Anne Hathaway - HAVOC (2005)
N. Zaim, I. Bozilovic, D. Baird & R. Sterling – WEDDING CRASHERS (2005)
Amanda Peet – THE WHOLE NINE YARDS (2000)
Pam Anderson – BARB WIRE (1995)
Chris Farley – SATURDAY NIGHT LIVE (1990)
Charlize Theron – REINDEER GAMES (2000)
Lisa Donatz and Corinne Kingsbury - OLD SCHOOL (2003)
Denise Richards – WILD THINGS (1998)
Jaime Pressley – POISON IVY 3: THE NEW SEDUCTION (1997)
Joyce Hyser - JUST ONE OF THE GUYS (1985)
Halle Berry – SWORDFISH (2001)
Barbara Nedeljakova – HOSTEL (2005)
Molly Schade – EUROTRIP (2004)
Shannon Elizabeth - AMERICA PIE (1999)
Elle MacPherson and Kate Fischer – SIRENS (1994)
Candace Kroslak – AMERICAN PIE: THE NAKED MILE (2006)
Sharon Stone – BASIC INSTINCT (1992)
You dream it, I live it.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 17:37:19 #92
133747 Lippie85
Maar ik rook niet
pi_54138883
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 17:04 schreef Meddo het volgende:
Phoebe Cates - FAST TIMES AT RIDGEMONT HIGH (1982)
Demi Moore – STRIPTEASE (1996)
Kelly Preston – MISCHIEF (1985)
Mary Louise Weller - ANIMAL HOUSE (1978)
Elizabeth Berkley – SHOWGIRLS (1995)
Natasha Henstridge - SPECIES (1995)
Madonna – BODY OF EVIDENCE (1993)
Betsy Russell – PRIVATE SCHOOL (1983)
Jennifer Connelly and Debra Cole – THE HOT SPOT (1990)
Amy Smart – ROAD TRIP (2000)
Angelina Jolie – GIA (1998)
Alyssa Milano – EMBRACE OF THE VAMPIRE (1994)
Kim Basinger – 9 ½ WEEKS (1986)
Jayne Mansfield - PROMISES! PROMISES! (1963)
Bo Derek – TARZAN, THE APE MAN (1981)
Heather Graham - BOOGIE NIGHTS (1997)
Colleen Madden – REVENGE OF THE NERDS (1984)
Nikki Schieler Ziering - AMERICAN WEDDING (2003)
Salma Hayek – ASK THE DUST (2006)
Cybill Shepherd – LAST PICTURE SHOW (1971)
Anne Hathaway - HAVOC (2005)
N. Zaim, I. Bozilovic, D. Baird & R. Sterling – WEDDING CRASHERS (2005)
Amanda Peet – THE WHOLE NINE YARDS (2000)
Pam Anderson – BARB WIRE (1995)
Chris Farley – SATURDAY NIGHT LIVE (1990)
Charlize Theron – REINDEER GAMES (2000)
Lisa Donatz and Corinne Kingsbury - OLD SCHOOL (2003)
Denise Richards – WILD THINGS (1998)
Jaime Pressley – POISON IVY 3: THE NEW SEDUCTION (1997)
Joyce Hyser - JUST ONE OF THE GUYS (1985)
Halle Berry – SWORDFISH (2001)
Barbara Nedeljakova – HOSTEL (2005)
Molly Schade – EUROTRIP (2004)
Shannon Elizabeth - AMERICA PIE (1999)
Elle MacPherson and Kate Fischer – SIRENS (1994)
Candace Kroslak – AMERICAN PIE: THE NAKED MILE (2006)
Sharon Stone – BASIC INSTINCT (1992)

Hoe weet je dat allemaal
Nou maar die keepert van Brazilië, die Cantharel, die kon d'r in weze geen kloten van. Dat zag je ook bij die penalties, hij lag de hele tijd in de verkeerde hoek. Maar dan moeje ze daar niet schieten natuurlijk!!
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:46:42 #93
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_54182390
Zal we op één of andere site staan, waar dat filmpje op heeft gestaan.
pi_54228831
Ik zoek een film die ik járen geleden op canal + gezien heb, volgens mij was het een Australische film (maar daar ben ik niet helemaal zeker van).

de vrouwelijke hoofdrol was een semi look a like van Cindy Crawford, dit karakter was een vrouwelijke directeur / manager van een grote moderne (beetje futuristische) organisatie waar ze niet goed overweg kon met de huis-wizz kid, een soort IT genie dat allerlei dingen kon uitdokteren, hij had zijn eigen afgeschermde ruimte binnen die toren.

Op een avond bleef zij in die toren, had een aanvaring met die jonge verstrooide professor en kwamen er een paar mannen het pand binnen, ik weet het niet precies meer, volgens mij braken ze in om wat te stelen, dacht niet dat het werknemers waren. ze worden dan ingesloten en dan blijkt er een mechanisch enorm groot gevaarlijk beest rond te lopen. dan blijkt ook dat ze eigenlijk materiaal maken voor of van overleden militairen. ze worden gedwongen zich bij elkaar aan te sluiten en worden de hele toren door opgejaagd door dat beest dat volgens mij gemaakt is door dat IT genie.
Het metalen ding beukt zich een weg dwars door muren etc.
Uiteindelijk overleven volgens mij alleen zij en 1 van die inbrekers het.
1 scene die me redelijk goed is bijgebleven is ergens op het einde, waarbij zij eindelijk buiten zijn en het ding op de 200ste verdieping of iets dergelijks staat en dan gewoon naar beneden springt.

Heeft iemand een idee over welke film ik het heb?
Alvast bedankt!
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  zondag 28 oktober 2007 @ 20:56:56 #95
22457 Patch
pi_54230868
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 19:07 schreef WRH het volgende:
Ik zoek een film die ik járen geleden op canal + gezien heb, volgens mij was het een Australische film (maar daar ben ik niet helemaal zeker van).

de vrouwelijke hoofdrol was een semi look a like van Cindy Crawford, dit karakter was een vrouwelijke directeur / manager van een grote moderne (beetje futuristische) organisatie waar ze niet goed overweg kon met de huis-wizz kid, een soort IT genie dat allerlei dingen kon uitdokteren, hij had zijn eigen afgeschermde ruimte binnen die toren.

Op een avond bleef zij in die toren, had een aanvaring met die jonge verstrooide professor en kwamen er een paar mannen het pand binnen, ik weet het niet precies meer, volgens mij braken ze in om wat te stelen, dacht niet dat het werknemers waren. ze worden dan ingesloten en dan blijkt er een mechanisch enorm groot gevaarlijk beest rond te lopen. dan blijkt ook dat ze eigenlijk materiaal maken voor of van overleden militairen. ze worden gedwongen zich bij elkaar aan te sluiten en worden de hele toren door opgejaagd door dat beest dat volgens mij gemaakt is door dat IT genie.
Het metalen ding beukt zich een weg dwars door muren etc.
Uiteindelijk overleven volgens mij alleen zij en 1 van die inbrekers het.
1 scene die me redelijk goed is bijgebleven is ergens op het einde, waarbij zij eindelijk buiten zijn en het ding op de 200ste verdieping of iets dergelijks staat en dan gewoon naar beneden springt.

Heeft iemand een idee over welke film ik het heb?
Alvast bedankt!
http://www.imdb.com/title/tt0114193/ ?
pi_54237482
thanx Patch, but no, dat is 'm helaas niet.
het 'beest' is compleet van metaal, de 'dode' militairen in het gebouw zijn van ondergeschikt belang, de film gaat meer om het metalen ding; groot, grote bek, 4 poten en ontzettend snel, ziet er meer uit als een dinosaurus (zo'n snelle) van metaal.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 15:34:07 #97
168007 Chulaa
Kroketten regeren de wereld!
pi_54284984
ik ben op zoek naar een serie die ik vroeger met mijn vader keek, ik kan me herinneren dat hij het voorlas want ik kon de ondertiteling nog niet volgen..
het is dus minstens 15 jaar geleden ik ben nu 19.

het ging over een meisje met lang blond haar in een wit gevlochten jurkje op een eiland, ze kon met walvissen praten. Ook was er iets met een boot of een ruimteschip. en dat meisje zwom als een zeemeermin.. later vonden ze ook nog het zusje van haar.. ze heette volgens mij merie ofzo

ik zou deze serie graag op dvd willen hebben
-Was going to takeover the world today but instead decided to spin on chair shouting WEE!!!
-From Belgium
  woensdag 31 oktober 2007 @ 18:13:44 #98
22457 Patch
pi_54287275
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 15:34 schreef Chulaa het volgende:
ik ben op zoek naar een serie die ik vroeger met mijn vader keek, ik kan me herinneren dat hij het voorlas want ik kon de ondertiteling nog niet volgen..
het is dus minstens 15 jaar geleden ik ben nu 19.

het ging over een meisje met lang blond haar in een wit gevlochten jurkje op een eiland, ze kon met walvissen praten. Ook was er iets met een boot of een ruimteschip. en dat meisje zwom als een zeemeermin.. later vonden ze ook nog het zusje van haar.. ze heette volgens mij merie ofzo

ik zou deze serie graag op dvd willen hebben
http://www.imdb.com/title/tt0108885/ ?
  donderdag 1 november 2007 @ 12:17:49 #99
168007 Chulaa
Kroketten regeren de wereld!
pi_54299239
jaaaa Patch je bent geweldig!!! super echt super! echt niemand kent het xD
-Was going to takeover the world today but instead decided to spin on chair shouting WEE!!!
-From Belgium
pi_54305362
Ja, dat was Ocean Girl.
Daar keek ik eigenlijk ook wel naar, moet ik eerlijk zeggen.
Het was best goed gemaakt en enigzins verslavend, aangezien je toch wilde weten hoe het zou aflopen.
Ik wel, tenminste.
  zaterdag 3 november 2007 @ 21:26:50 #101
22457 Patch
pi_54346269
Ocean Girl was dit jaar nog te zien op Canvas of KetNet...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')