Wat een schaamteloze TVP, zeg!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:53 schreef chatter het volgende:
Toch best wel handig, dat je elkaar op deze manier kan helpen aan de naam van een serie/film/programma.
En als er goede series/films/programma's tussen zitten, kan het wel eens zijn, dat je die dan huurt/download/koopt.
Drama/Mexquote:Op maandag 3 september 2007 16:29 schreef cptmarco het volgende:
volgende probleem: ergens voor de vakantie (ik gok juni) iets gelezen over een film die net uit was (als ik wederom moet gokken was het een filmhuis-achtige film). Ik dacht toen nog, die titel moet ik onthouden... en uiteraard dat heb ik dus niet gedaan...
Wat ik mij kan herinneren van de titel was dat het een woord was, de / , en dan weer een woord. Ik meen mij te herinneren dat er iets van mexico in de titel voorkwam (of dat de film uit mexico kwam).
Het is erg weinig info, maar durft iemand een gok te doen naar de titel?
Eeuwige dankbaarheid voor jou!quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:23 schreef Mark het volgende:
The Game met Michael Douglas?
Misschien Let them eat cake met Dawn French en Jennifer Saunders? Dat gaat weliswaar over het Franse hof en dus niet het Engelse, maar er zitten wel de nodige pikante grapjes in.quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:23 schreef Rave_NL het volgende:
Oké hier een nieuwe uitdaging!
Het is een Engelse serie over het Engelse hof ten tijde van één van de Engels-Nederlandse oorlogen. Het was aardig humoristisch maar geen echte comedy en het werd gekenmerkt door het feit dat er aardig wat werd afgeneukt (maar dan wel op de nette manier he).
Wat ik nog verder weet is dat één van de jonkheren verzot was op jonge knaapjes ("I was honestly convinced it was a girl!") tot het aanranden van het personeel (met de legendarische quote van een kamermeisje "so this is what married people do?").
Nu hebben jullie natuurlijk het idee dat dit een grote softpr0n-serie was maar het tegendeel is waar, het werd volgens mij uitgezonden op nederland 3...
bij voorbaat dank
Jansen, Jansenquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:36 schreef Burdie het volgende:
Ja! Ik zoek weer!
- Een Nederlandse televisieserie
- Een echtpaar met twee kinderen
- Man is postbode
- Man is nogal klungelig en stuurt alles in de war
- Vrouw maakt altijd alle puinhopen weer goed, samen met de buurvrouw
- Buurvrouw komt regelmatig op visite (vaak ook via de achterdeur)
quote:Op zondag 16 september 2007 14:13 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik kan me een programma herinneren met een donkere/getinte vrouw die altijd buiten stond te vegen met een bezem (geen tekenfilm), en een getekende serie maar geen tekenfilm, gewoon afbeeldingen, en het werd verteld (op de achtergrond) door Frank van Sesamstraat, dat ging over kinderen die dan wat meemaakten.
Herinnert iemand zich deze programma's nog?
JAAAAAAAaaaaaah dat is hemquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:08 schreef tbl1966 het volgende:
Shadow Raiders?
sorry, ik ook, maar ik voel me wel vereerdquote:
Gelukkig ben je niet ongeduldigquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:05 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Weet iemand het nou? Ik heb het al vaker gevraagd op FOK! maar niemand weet het!![]()
Wat je donkere vrouw betreft heb ik geen idee, je tweede programma kun je denk ik wel vinden via www.beeldengeluid.nl.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:05 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Weet iemand het nou? Ik heb het al vaker gevraagd op FOK! maar niemand weet het!![]()
Dankjewel ik heb er iets over gevonden: klikquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:45 schreef Adjeuj het volgende:
[..]
Wat je donkere vrouw betreft heb ik geen idee, je tweede programma kun je denk ik wel vinden via www.beeldengeluid.nl.
Als je zoekt op Frank Groothof (zo heet ie) dan vind je een hele lijst (waarvan meer dan de helft bestaat uit Klokhuis en Sesamstraat natuurlijk), daar staat jouw programma vast wel tussen..
Sowieso denk ik dat je met Google een hoop moet kunnen achterhalen (zelfs al wist je zijn naam niet dan had je dit ook met Google kunnen vinden)..
Niks te dankenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 06:44 schreef bijdehand het volgende:
Patch, bedankt nog voor je antwoord hè![]()
quote:Marilou says:
een tekenfilm, echte film dus, over een vogeltje, een mus, in de stad, beetje enge film, en die mus kan niet vliegen..dus die ontmoet andere dieren en oa een uil, hele chagarijnige, die m gaat leren vliegen, denk aan beelden van een grote garage, waar ze van balk naar balk vliegen, en denk aan gaten, scheuren in een muur waar hij in zit, gaat onweren en is eng enzo en wel redelijk realistisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Crack open the cranium, and let awareness begin...
> Zoekt kamer in Utrecht!
quote:Op maandag 24 september 2007 14:34 schreef kvdv het volgende:
Ik zoek de titel van een film waarbij een jongen (rond de 16 jaar oid, volgens mij was het Edward Norton die die rol speelde) een priester heeft vermoord. Zijn advocaat ontdekt dat hij schizofrenie heeft, want soms komt er een andere persoonlijkheid teboven tijdens verhoren e.d.
De jongen blijkt seksuele handelingen te hebben verricht op video voor de priester oid.Primal FearSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon Google: "norton" "priest" "schizofrenia"
Wat je vindt, ...
Yoo, dankje!quote:Op maandag 24 september 2007 15:40 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Primal Fear
Gewoon Google: "norton" "priest" "schizofrenia"![]()
Out of Rosenheim (Bagdad Café)quote:Op maandag 24 september 2007 20:00 schreef shmoopy het volgende:
Hoe heette nou toch die film, een jaar of 18 (alweer!) geleden?
Ging over een zwaar gezette Duitse/Oostenrijkse vrouw die in de woestijn belandt en daar in een motel gaat wonen bij een zwarte vrouw.
Zat ook een heel mooi nummer bij: Calling you.
Deze móet makkelijk zijn, maar ik kom er gewoon niet op.
Ja! Je hebt helemaal gelijk! Bedankt.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:14 schreef Mark het volgende:
Neverending Story, zeker weten
"Hond" is een draak met de naam Falkor
[afbeelding]
Het enige waar ik deze scene van ken is van kampvuur-verhaaltjes, heb de scene nooit in een film gezien...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:36 schreef Die4iT het volgende:
Ik zoek dus deze scene van een film of tv serie... ik kan hem nog herinneren maar ik wil dus weten waarvan:
scene gaat als volgt:
Man bind een vrouw vast aan de armen.... zet haar op een blok - dry ice - met een touw om haar nek... het blok verdampt waardoor het lijkt of de vrouw zelfmoord heeft gepleegd..... dit was zijn laatste moord van de film en de vrouw werd nog gered... en er volgt een vuurgevecht tussen de good en bad guy .... het speelt zich allemaal af in een paardestal of gewone stal
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:42 schreef Meddo het volgende:
weet iemand hoe die serie (of film, maar ik dacht serie) heet met zo een man in een rolstoel, die ook van die slangetjes in zijn neus had
werd een aantal jaar geleden op v8/veronica uitgezonden
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:30 schreef Mark het volgende:
[..]
Eerste waar ik aan denk is Mr Raines uit The Pretender, maar die zat niet in een rolstoel
[afbeelding]
Die eerste is van Office Space, als een van die kantoorklerken de gewraakte kopieermachine [geloof ik] naar godquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 03:57 schreef OldJeller het volgende:
Ik ben op zoek naar twee films.
De eerste: dit plaatje is ervan, of is dit geen film.. serie dan? [ afbeelding ]
De tweede: eigenlijk ook een plaatje, maar kon het niet vinden.. zijn meerdere mensen op dit forum die het als avatar gebruiken dacht ik.
[i]Zon, twee mannen in een auto, cabrio, de rechter is omgedraaid en kijkt naar je toe met een tropische hoed op, zonnebril met lichte glazen, sigaar in z'n mond en een big smile.[i]
Weet iemand uit welke film/serie dát is?
BVD
ah, die film. Veel over gehoord, nog niet gezien!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:18 schreef Mark het volgende:
2 komt uit Fear and Loathing in Las Vegas:
[ afbeelding ]
Plaatje 1 is een beetje kleinmaar heeft wel wat weg van Rob Lowe
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:38 schreef Adjeuj het volgende:
Hij lijkt ook wel wat op Greg Kinnear. Geen idee welke film/serie trouwens..
Had ik moeten weten! Die film heb ik nu een paar keer gezien en dat is één van de beste stukjes!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:53 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Die eerste is van Office Space, als een van die kantoorklerken de gewraakte kopieermachine [geloof ik] naar god
helpt
http://youtube.com/watch?v=YgzZDu-kDcA&mode=related&search=
[scene komt op 1.47 zoiets]
Geweldige comedy trouwens, zeer zeker het kijken waard.
Something Is Out Therequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:46 schreef GraPghaST het volgende:
Ik zoen een oude film die ooit eens, begin jaren negentig geloof ik, op TV was. De titel was iets met "something's out there" of "it's out there" ofzo.
Kent iemand dit verhaal? ik dacht dat het een TV-film was, maar kan ook zoon 3delige miniserie zijn. Ik weet het echt niet meer. Hopelijk komt iemand dit bekend voor!!
Jah, ik had op zich al zoon vermoeden, maar de plots zoals ik ze her en der beschreven vond stroken niet helemaal met mijn geheugen. Vraag is natuurlijk, waar hecht je meer waarde aan: Je geheugen of internet .. Hm, moeilijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:22 schreef victorinox het volgende:
[..]
Something Is Out There
De pilot van een t.v.-serie.
weet niet of er een film van gemaakt is, maar het klinkt als het boek "De stem van Tamar"quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:47 schreef R0ADKILL het volgende:
Ik zoek de titel van een Israelische film over een meisje wat op straat muziek speelt.
Ze zit in een of ander opvanghuis en moet haar geld aan deze mensen afstaan.
Op een gegeven moment opsnapt ze... dacht dat ze ook een hond had. (Golden retriever)
Cool, dat is 'm inderdaadquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:05 schreef Mark het volgende:
[..]
weet niet of er een film van gemaakt is, maar het klinkt als het boek "De stem van Tamar"
Verdomd, hij is nog verfilmd ook: http://www.imdb.com/title/tt0834955/plotsummary
Weet niet of je die zoekt, maar ik kan iig mevrouw Mark verblijden, want die vond het een prachtig boek
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:07 schreef Adjeuj het volgende:
Took me about 30 seconds on IMDb:
http://www.imdb.com/title/tt0104740/
Little Nemo: Adventures in Slumberland..
Was net van plan om te vragen hoe deze film heette, zie ik ineens die foto terwijl ik naar het quickreply venster scroll.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:18 schreef Mark het volgende:
2 komt uit Fear and Loathing in Las Vegas:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:04 schreef Meddo het volgende:
Phoebe Cates - FAST TIMES AT RIDGEMONT HIGH (1982)
Demi Moore – STRIPTEASE (1996)
Kelly Preston – MISCHIEF (1985)
Mary Louise Weller - ANIMAL HOUSE (1978)
Elizabeth Berkley – SHOWGIRLS (1995)
Natasha Henstridge - SPECIES (1995)
Madonna – BODY OF EVIDENCE (1993)
Betsy Russell – PRIVATE SCHOOL (1983)
Jennifer Connelly and Debra Cole – THE HOT SPOT (1990)
Amy Smart – ROAD TRIP (2000)
Angelina Jolie – GIA (1998)
Alyssa Milano – EMBRACE OF THE VAMPIRE (1994)
Kim Basinger – 9 ½ WEEKS (1986)
Jayne Mansfield - PROMISES! PROMISES! (1963)
Bo Derek – TARZAN, THE APE MAN (1981)
Heather Graham - BOOGIE NIGHTS (1997)
Colleen Madden – REVENGE OF THE NERDS (1984)
Nikki Schieler Ziering - AMERICAN WEDDING (2003)
Salma Hayek – ASK THE DUST (2006)
Cybill Shepherd – LAST PICTURE SHOW (1971)
Anne Hathaway - HAVOC (2005)
N. Zaim, I. Bozilovic, D. Baird & R. Sterling – WEDDING CRASHERS (2005)
Amanda Peet – THE WHOLE NINE YARDS (2000)
Pam Anderson – BARB WIRE (1995)
Chris Farley – SATURDAY NIGHT LIVE (1990)
Charlize Theron – REINDEER GAMES (2000)
Lisa Donatz and Corinne Kingsbury - OLD SCHOOL (2003)
Denise Richards – WILD THINGS (1998)
Jaime Pressley – POISON IVY 3: THE NEW SEDUCTION (1997)
Joyce Hyser - JUST ONE OF THE GUYS (1985)
Halle Berry – SWORDFISH (2001)
Barbara Nedeljakova – HOSTEL (2005)
Molly Schade – EUROTRIP (2004)
Shannon Elizabeth - AMERICA PIE (1999)
Elle MacPherson and Kate Fischer – SIRENS (1994)
Candace Kroslak – AMERICAN PIE: THE NAKED MILE (2006)
Sharon Stone – BASIC INSTINCT (1992)
http://www.imdb.com/title/tt0114193/ ?quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:07 schreef WRH het volgende:
Ik zoek een film die ik járen geleden op canal + gezien heb, volgens mij was het een Australische film (maar daar ben ik niet helemaal zeker van).
de vrouwelijke hoofdrol was een semi look a like van Cindy Crawford, dit karakter was een vrouwelijke directeur / manager van een grote moderne (beetje futuristische) organisatie waar ze niet goed overweg kon met de huis-wizz kid, een soort IT genie dat allerlei dingen kon uitdokteren, hij had zijn eigen afgeschermde ruimte binnen die toren.
Op een avond bleef zij in die toren, had een aanvaring met die jonge verstrooide professor en kwamen er een paar mannen het pand binnen, ik weet het niet precies meer, volgens mij braken ze in om wat te stelen, dacht niet dat het werknemers waren. ze worden dan ingesloten en dan blijkt er een mechanisch enorm groot gevaarlijk beest rond te lopen. dan blijkt ook dat ze eigenlijk materiaal maken voor of van overleden militairen. ze worden gedwongen zich bij elkaar aan te sluiten en worden de hele toren door opgejaagd door dat beest dat volgens mij gemaakt is door dat IT genie.
Het metalen ding beukt zich een weg dwars door muren etc.
Uiteindelijk overleven volgens mij alleen zij en 1 van die inbrekers het.
1 scene die me redelijk goed is bijgebleven is ergens op het einde, waarbij zij eindelijk buiten zijn en het ding op de 200ste verdieping of iets dergelijks staat en dan gewoon naar beneden springt.
Heeft iemand een idee over welke film ik het heb?
Alvast bedankt!
http://www.imdb.com/title/tt0108885/ ?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:34 schreef Chulaa het volgende:
ik ben op zoek naar een serie die ik vroeger met mijn vader keek, ik kan me herinneren dat hij het voorlas want ik kon de ondertiteling nog niet volgen..
het is dus minstens 15 jaar geleden ik ben nu 19.
het ging over een meisje met lang blond haar in een wit gevlochten jurkje op een eiland, ze kon met walvissen praten. Ook was er iets met een boot of een ruimteschip. en dat meisje zwom als een zeemeermin.. later vonden ze ook nog het zusje van haar.. ze heette volgens mij merie ofzo
ik zou deze serie graag op dvd willen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |