Misschien Let them eat cake met Dawn French en Jennifer Saunders? Dat gaat weliswaar over het Franse hof en dus niet het Engelse, maar er zitten wel de nodige pikante grapjes in.quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:23 schreef Rave_NL het volgende:
Oké hier een nieuwe uitdaging!
Het is een Engelse serie over het Engelse hof ten tijde van één van de Engels-Nederlandse oorlogen. Het was aardig humoristisch maar geen echte comedy en het werd gekenmerkt door het feit dat er aardig wat werd afgeneukt (maar dan wel op de nette manier he).
Wat ik nog verder weet is dat één van de jonkheren verzot was op jonge knaapjes ("I was honestly convinced it was a girl!") tot het aanranden van het personeel (met de legendarische quote van een kamermeisje "so this is what married people do?").
Nu hebben jullie natuurlijk het idee dat dit een grote softpr0n-serie was maar het tegendeel is waar, het werd volgens mij uitgezonden op nederland 3...
bij voorbaat dank
Jansen, Jansenquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:36 schreef Burdie het volgende:
Ja! Ik zoek weer!
- Een Nederlandse televisieserie
- Een echtpaar met twee kinderen
- Man is postbode
- Man is nogal klungelig en stuurt alles in de war
- Vrouw maakt altijd alle puinhopen weer goed, samen met de buurvrouw
- Buurvrouw komt regelmatig op visite (vaak ook via de achterdeur)
quote:Op zondag 16 september 2007 14:13 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik kan me een programma herinneren met een donkere/getinte vrouw die altijd buiten stond te vegen met een bezem (geen tekenfilm), en een getekende serie maar geen tekenfilm, gewoon afbeeldingen, en het werd verteld (op de achtergrond) door Frank van Sesamstraat, dat ging over kinderen die dan wat meemaakten.
Herinnert iemand zich deze programma's nog?
JAAAAAAAaaaaaah dat is hemquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:08 schreef tbl1966 het volgende:
Shadow Raiders?
sorry, ik ook, maar ik voel me wel vereerdquote:
Gelukkig ben je niet ongeduldigquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:05 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Weet iemand het nou? Ik heb het al vaker gevraagd op FOK! maar niemand weet het!![]()
Wat je donkere vrouw betreft heb ik geen idee, je tweede programma kun je denk ik wel vinden via www.beeldengeluid.nl.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:05 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Weet iemand het nou? Ik heb het al vaker gevraagd op FOK! maar niemand weet het!![]()
Dankjewel ik heb er iets over gevonden: klikquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:45 schreef Adjeuj het volgende:
[..]
Wat je donkere vrouw betreft heb ik geen idee, je tweede programma kun je denk ik wel vinden via www.beeldengeluid.nl.
Als je zoekt op Frank Groothof (zo heet ie) dan vind je een hele lijst (waarvan meer dan de helft bestaat uit Klokhuis en Sesamstraat natuurlijk), daar staat jouw programma vast wel tussen..
Sowieso denk ik dat je met Google een hoop moet kunnen achterhalen (zelfs al wist je zijn naam niet dan had je dit ook met Google kunnen vinden)..
Niks te dankenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 06:44 schreef bijdehand het volgende:
Patch, bedankt nog voor je antwoord hè![]()
quote:Marilou says:
een tekenfilm, echte film dus, over een vogeltje, een mus, in de stad, beetje enge film, en die mus kan niet vliegen..dus die ontmoet andere dieren en oa een uil, hele chagarijnige, die m gaat leren vliegen, denk aan beelden van een grote garage, waar ze van balk naar balk vliegen, en denk aan gaten, scheuren in een muur waar hij in zit, gaat onweren en is eng enzo en wel redelijk realistisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |