jaja ga jij je winterbanden maar zoekenquote:
Helaas waar. Die groep komen we wel door neem ik aan maar dan komt er een Espanyol of een Werder Bremen en dan is het weer zwaai zwaai.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:03 schreef Longmen het volgende:
De UEFA beker is wel mooier dan de CL, helaas winnen we ze beide niet.
Die hebben we nodig jaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:06 schreef borisz het volgende:
als we hem winnen is dat prettig, heb je toch wat miljoenen
![]()
Aan miljoenen geen gebrekquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:06 schreef borisz het volgende:
![]()
Ik ook, maar ik besef wel dat we eigenlijk niks te zoeken hebben in de CL met zo'n instelling bij de spelers.quote:
Colin met dubbele l de duurste aankoop?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:12 schreef Doezelhaar het volgende:
Puur op resultaten moet Henk weg.
Puur op aankoopbeleid moeten er wel meer weg.
Collin is de duurste aankoop van Ajax dit seizoen.
Urby verdient het Ajax-shirt niet echt om zijn schouders te mogen dragen, dit geld overigens voor meer spelers: Delorge, Rommedahl, Collin etc.
Henk zei: "Met al die miljoenen die we hebben uit transfers is het geen ramp als we het hoofdtoernooi niet halen." Waar is die ambitie? Enkeltje Barcelona voor deze meneer.
Adriaanse had een week moeten wachten met het beslissen over zijn toekomst, nu zitten we met Henk opgescheept die ons weer geen kampioen gaat maken.
Door die blunder van Colin hebben we het niet gehaald. Dus 1 ton + 15 miljoen euro is wel een dure aankoop uiteindelijkquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:13 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Colin met dubbele l de duurste aankoop?
Boeit mij het nu hoe je zijn naam schrijft. Feit is dat het gewoon een zeer beperkte voetballer is die gigantische fouten maakt. De 0-1 in A'dam en de 1-2 in Praag kunnen beide op zijn rekening worden bijgeschreven.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:13 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Colin met dubbele l de duurste aankoop?
Boeit me op dit moment eerlijk gezegd echt geen reet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:11 schreef fuckbuddy het volgende:
We zullen zien wie er het verste gaat komen in de UEFA Cup!
Welke wedstrijden heb jij gezien?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hoe kom je erbij dat colin de duurste aankoop is?
Blind ging voor minder weg...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:11 schreef Tazmaniac het volgende:
ze hebben wel gelijk.. 2x geen CL halen en geen kampioen = ontslag
Jaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:17 schreef Blight het volgende:
Hee. Een Ajax-topic.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hoe kom je erbij dat colin de duurste aankoop miskoop is?
Dat zal tegenvallen de winnaar (Ajax uitgesloten) ontvangt veel minder...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:06 schreef borisz het volgende:
![]()
Snap ik.. maar je moet roeien met de riemen die je hebt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:15 schreef Riro het volgende:
[..]
Boeit me op dit moment eerlijk gezegd echt geen reet.
Kut UEFA Cup. Één jaar oke, maar dit begrijp je toch niet
Die had n atuurlijk die 3 tegengoals moeten voorkomen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik denk dat als je iemand niet verantwoordelijk kunt houden voor de uitschakeling dat Suarez is.
Eens. Ben geen van Geel fan... Heb gisteren ook al gevraagd wat hij verder voor ajax doet behalve cashen. Tot nu toe geen antwoord gehad.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:20 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Snap ik.. maar je moet roeien met de riemen die je hebt.
Maar feit is wel zodra Ajax in de NL competitie weer 3 wedstrijden wint dan wordt de mantel der liefde over de ArenA getrokken en staat iedereen weer te juichen!
Los van HtC kan je Martin van Geel ook deels hier de schuld van geven. Feit is dat ie met Suarez Babel heeft kunnen opvangen, althans dat vind ik.
Maar eerst roepen dat Sneijder niet gaat, en als ie gaat dan is ie bezig met een "naam" en nu roept ie keihard "nee we halen geen vervanger" Die lullo heeft zitten slapen, en had adequaat moeten reageren. Helemaal omdat ie al tijden wist dat Davids ook niet een buffer kon maken op het middenveld.
2 Hele belangrijke spelers die er (voorlopig) niet meer bijzijn niet opvangen is nogal gedurft en zie hier het resultaat....
Iedereen bij Ajax heeft een beetje schuld aan de uitschakeling. De spelers, de trainer en ook het bestuur. Ze wilden zo graag Babel en Sneijder verkopen, ok. Maar dan moet je nu wel op de blaren zitten.quote:
Komt niet door 2 spelers. Ze hebben met Sneijder bijvoorbeeld ook van Kopenhagen verloren.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:20 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Snap ik.. maar je moet roeien met de riemen die je hebt.
Maar feit is wel zodra Ajax in de NL competitie weer 3 wedstrijden wint dan wordt de mantel der liefde over de ArenA getrokken en staat iedereen weer te juichen!
Los van HtC kan je Martin van Geel ook deels hier de schuld van geven. Feit is dat ie met Suarez Babel heeft kunnen opvangen, althans dat vind ik.
Maar eerst roepen dat Sneijder niet gaat, en als ie gaat dan is ie bezig met een "naam" en nu roept ie keihard "nee we halen geen vervanger" Die lullo heeft zitten slapen, en had adequaat moeten reageren. Helemaal omdat ie al tijden wist dat Davids ook niet een buffer kon maken op het middenveld.
2 Hele belangrijke spelers die er (voorlopig) niet meer bijzijn niet opvangen is nogal gedurft en zie hier het resultaat....
Hehe, met het bijbehorende foutje. Was hij het niet die de fout maakte in de finale van '96 waaruit Ravanelli scoorde?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:21 schreef Blight het volgende:
Ja. En als ik Frank de Boer was dan had ik een imposante voetbalcarriere achter de rug.
Ryan Babel hebben we tot op heden niet gemist, hoor.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:22 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Iedereen bij Ajax heeft een beetje schuld aan de uitschakeling. De spelers, de trainer en ook het bestuur. Ze wilden zo graag Babel en Sneijder verkopen, ok. Maar dan moet je nu wel op de blaren zitten.
Urby is zijn vorm kwijt? Die jongen stond op het punt om ooit eens verkocht te worden omdat hij niet goed genoeg werd bevonden. Verdedigend is het een ramp maar gelukkig heeft hij zelfkritiek getuige het interview van gisteren. Je vorm niet hebben kan gebeuren maar dat duurt wel lang dan. Gooi je er maar eens wat meer strijd in.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:22 schreef HansvanOchten het volgende:
Kut psv-ers bij ajax.
En Urby is gewoon zijn vorm even kwijt, net als heitinga destijds.
Utopiequote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:24 schreef sjimz het volgende:
Hopelijk is Henk nu wel een keer zelfkritisch en geeft hij niet de scheids, het grasveld, de stewardessen in het vliegtuig of de chauffeur van de bus de schuld
Ook Heitinga heeft hetzelfde meegemaakt. Ik denk dat Urby hetzelfde kan.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:25 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Urby is zijn vorm kwijt? Die jongen stond op het punt om ooit eens verkocht te worden omdat hij niet goed genoeg werd bevonden. Verdedigend is het een ramp maar gelukkig heeft hij zelfkritiek getuige het interview van gisteren. Je vorm niet hebben kan gebeuren maar dat duurt wel lang dan. Gooi je er maar eens wat meer strijd in.
Ja. En hij wist ook de tegengoal van Argentinie in te leiden in '98. Daar tegenover stond echter die briljante pass naar Bergkamp.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:22 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Hehe, met het bijbehorende foutje. Was hij het niet die de fout maakte in de finale van '96 waaruit Ravanelli scoorde?![]()
Henk haalt zn schouders op en pakt n biertje.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:24 schreef sjimz het volgende:
Hopelijk is Henk nu wel een keer zelfkritisch en geeft hij niet de scheids, het grasveld, de stewardessen in het vliegtuig of de chauffeur van de bus de schuld
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:28 schreef devv05 het volgende:
Drama.
Urby wordt terecht afgezeken nav deze wedstrijd. Jij doet dat met Colin, die speelde zelfs minder beroert dan Urby gisteren....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:31 schreef Tim_G het volgende:
Waarom is iedereen Urby zo aan het afzeiken? Hij speelt belabberd nu maar heeft vorig jaar toch een paar aardige potjes neergezet? Of zijn we dat nu alweer vergeten?
Colin daarentegen!!!!![]()
![]()
![]()
Weet je wat het erge is?
Toen ik vanmorgen om 7:15 weer in mijn auto stapte lag meneer waarschijnlijk nog lekker te slapen. Dikke kans dat hij droomde over zijn bankrekening die aan het vollopen is!
Ongelofelijk dat ze zo'n stumper aangenomen hebben. We hebben 50 miljoen op de bank en het enige wat we kunnen halen is:
* Urzaiz ( Kluivert traint met Jong Ajax )
* Colin ( Trabelsi verpietert in Engeland )
* Delorge ( 't mag blijkbaar niks kosten? )
* Rommedahl ( Zie Delorge )
Als dit hetgeen is wat ons scoutings apparaat het afgelopen jaar gevonden heeft.....nou chapeau jongens!! Dit zijn allemaal spelers geweest die door zakenwaarnemers zijn aangedragen. Videobandje bekeken en aantrekken maar!
Zo......hoop frustratie er weer uit!![]()
Neuh, denk ik niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:22 schreef Carnaval het volgende:
Ik neem aan dat Henk ten Cate ontslagen wordt?
martin@ajax.nlquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Had Ajax niet ook interesse in Cesar Delgado, D'Alessandro, Modric. DÁT zijn pas aankopen. En als ze nou gewoon Perez hadden gehouden, hij was een van de sterkhouders van Ajax.
Precies, maar nee hoor we moeten perse weer een Spanjaard want "die kent Henk nog uit Spanje"quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:38 schreef Da_Sandman het volgende:
En geef Kluivert in godsnaam een contract.
Leugens,quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:34 schreef Longmen het volgende:
[..]
Urby wordt terecht afgezeken nav deze wedstrijd. Jij doet dat met Colin, die speelde zelfs minder beroert dan Urby gisteren....
Verschil tussen Colin en Urby is dat Urby heeft laten zien dat hij het niveau wel heeft. Hij heeft alleen de dip die Heitinga anderhalf seizoen geleden had. Colin heeft helemaal NIKS laten zien.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:34 schreef Longmen het volgende:
[..]
Urby wordt terecht afgezeken nav deze wedstrijd. Jij doet dat met Colin, die speelde zelfs minder beroert dan Urby gisteren....
want?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:02 schreef Sethje het volgende:
[..]
jaja ga jij je winterbanden maar zoeken![]()
Ja en Milevskiy zou ook al maanden rond zijnquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Had Ajax niet ook interesse in Cesar Delgado, D'Alessandro, Modric. DÁT zijn pas aankopen. En als ze nou gewoon Perez hadden gehouden, hij was een van de sterkhouders van Ajax.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Laten we godverdomme eerst een beginnen met 4-4-2 spelen. In Nederland zijn we nog goed genoeg om met drie middenvelders te spelen, maar in Europa worden we constant op het middenveld overlopen.
En Luque voor 2,2 miljoen op de bank?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:39 schreef koningdavid het volgende:
Bleh.![]()
![]()
![]()
Vanaf nu:
- Urby nooit meer linksback, verdedigend zwak en voegt aanvallend ook niet bijster veel toe. Een verdediging met Vermaelen linksachter, Stam en Heitinga in het centrum, Van der Wiel of voor mijn part die Yildirm rechtsback.
- 4-mans middenveld met Maduro of Vertonghen als verdedigende middenvelder. Baki als nummer 10 (overtuigt niet als rechtsbuiten). Urby als linkshalf, mits hij zijn vorm terugkrijgt. Gabri rechtshalf
Suarez en Huntelaar in de spits.
Dus:
------------------------------Steek------------------------------
V.d Wiel----------Heitinga-----Stam----------Vermaelen
-----------------------------Maduro-------------------------------
----------Gabri--------------------------------Emanuelson--
----------------------------Kennedy----------------------------
----------------Huntelaar-------------Suarez-----------------
Ik vind heitinga 100% beter op het middenveld dan centraal achterin.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:39 schreef koningdavid het volgende:
Bleh.![]()
![]()
![]()
Vanaf nu:
- Urby nooit meer linksback, verdedigend zwak en voegt aanvallend ook niet bijster veel toe. Een verdediging met Vermaelen linksachter, Stam en Heitinga in het centrum, Van der Wiel of voor mijn part die Yildirm rechtsback.
- 4-mans middenveld met Maduro of Vertonghen als verdedigende middenvelder. Baki als nummer 10 (overtuigt niet als rechtsbuiten). Urby als linkshalf, mits hij zijn vorm terugkrijgt. Gabri rechtshalf
Suarez en Huntelaar in de spits.
Dus:
------------------------------Steek------------------------------
V.d Wiel----------Heitinga-----Stam----------Vermaelen
-----------------------------Maduro-------------------------------
----------Gabri--------------------------------Emanuelson--
----------------------------Kennedy----------------------------
----------------Huntelaar-------------Suarez-----------------
Ik weet niet hoe goed hij is.... anders kan hij concurreren met Huntelaar en Suarez.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:43 schreef Blight het volgende:
[..]
En Luque voor 2,2 miljoen op de bank?.
Op de tribune, aangezien ik verwacht dat die gozer toch alleen maar geblesseerd is.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:43 schreef Blight het volgende:
[..]
En Luque voor 2,2 miljoen op de bank?.
Kan die colin een mooi voorbeeld aan nemen.quote:Falende verdediger stopt na te veel kritiek
29/08/2007 16:07
Valentin Nastase heeft de kritiek over zijn aandeel in de uitschakeling in de Champions League heel persoonlijk genomen. De verdediger leverde zijn contract met Dinamo Boekarest in. 'Ik ben geen lafaard, maar ik vertrek per direct.'
Nastase voelt zich ook verantwoordelijk, omdat hij dinsdag een strafschop veroorzaakte in de tweede wedstrijd tegen Lazio Roma. Tommaso Rocchi benutte de penalty en dat was het begin van het einde voor Dinamo. De Roemenen verloren in Boekarest uiteindelijk met 3-1.
'Ik ben verantwoordelijk voor de grote fout die ik maakte, maar het is niet normaal dat je daarvoor zo wordt afgemaakt', klaagde oud-international over de stortvloed aan kritiek. Dinamo Boekarest heeft het verzoek van Nastase ingewilligd. De 33-jarige verdediger kan transfervrij vertrekken. 'Maar ik weet niet of ik nog wil blijven voetballen.'
en de rest van de selectiequote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
Kan die colin een mooi voorbeeld aan nemen.
-Wiel---Heitinga---Stam---Vermaelen-quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:44 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe goed hij is.... anders kan hij concurreren met Huntelaar en Suarez.
Bij een vaste tegenstander wel ja. Als hij het spel moet verdelen, heb ik liever Maduro op het middenveld.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:44 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik vind heitinga 100% beter op het middenveld dan centraal achterin.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
Kan die colin een mooi voorbeeld aan nemen.
Dat is de sterkst mogelijke opstelling van Ajax. EN dan hopen dat die Luque voetballend ook nog wat kan.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:46 schreef Blight het volgende:
[..]
-Wiel---Heitinga---Stam---Vermaelen-
-----------Gabri------Maduro------------
--Kennedy----------------Luque--------
--------Huntelaar-------Suarez------
een goede keeper is ook wel handigquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:46 schreef Blight het volgende:
[..]
-Wiel---Heitinga---Stam---Vermaelen-
-----------Gabri------Maduro------------
--Kennedy----------------Luque--------
--------Huntelaar-------Suarez------
Jij bent niet tevreden over Stekelenburg?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:49 schreef Carnaval het volgende:
[..]
een goede keeper is ook wel handig
Ik denk dat ik het al weet of hijmoet ergens aan de paddo's zijn en van 12 hoog donderen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:48 schreef Blight het volgende:
Ik weet niet of ik wel wíl weten wie er aankomende zondag rechtsback staat..
Zei hij dit echt?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:12 schreef Doezelhaar het volgende:
Henk zei: "Met al die miljoenen die we hebben uit transfers is het geen ramp als we het hoofdtoernooi niet halen."
Gewoon Colin hoor. Die gaat normaal gesproken gewoon 45-50 wedstrijden spelen dit seizoen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:48 schreef Blight het volgende:
In 4-1-2-1-2 of 4-3-3 met de punt naar achteren is hij wel geschikt als defensieve middenvelder, verder niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Bij een vaste tegenstander wel ja. Als hij het spel moet verdelen, heb ik liever Maduro op het middenveld.
Als ik Henk was zou ik echt gewoon die Yildirim voor de leeuwen gooien. Colin en Van der Wiel zijn eigenlijk centrale verdedigers...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:48 schreef Blight het volgende:
Nu was het in de 87e minuut al afgelopen, anders hadden we nog zes minuten voor die winnende treffer.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:52 schreef Chivu het volgende:
Die blunder van Colin mag ook wel in perspectief geplaatst worden hoor. Wat was 't? De 87e minuut? Alsof we in die 3 minuten nog hadden kunnen scoren. Het had voor die blunder al lang en breed beslist moeten zijn.
Maargoed, het is natuurlijk makkelijk hakken op Colin.
Kom op man, hoe kun je je nou zo laten aftroeven?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:52 schreef Chivu het volgende:
Die blunder van Colin mag ook wel in perspectief geplaatst worden hoor. Wat was 't? De 87e minuut? Alsof we in die 3 minuten nog hadden kunnen scoren. Het had voor die blunder al lang en breed beslist moeten zijn.
Klopt ook wel, maar hij komt zelfs bij Lucky Ajax niet eens mee denk ik. Swart loopt 'm nog voorbij.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:52 schreef Chivu het volgende:
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:52 schreef Chivu het volgende:
Haha wat een mafkees..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:12 schreef Doezelhaar het volgende:
Puur op resultaten moet Henk weg.
Puur op aankoopbeleid moeten er wel meer weg.
Collin is de duurste aankoop van Ajax dit seizoen.
Urby verdient het Ajax-shirt niet echt om zijn schouders te mogen dragen, dit geld overigens voor meer spelers: Delorge, Rommedahl, Collin etc.
Henk zei: "Met al die miljoenen die we hebben uit transfers is het geen ramp als we het hoofdtoernooi niet halen." Waar is die ambitie? Enkeltje Barcelona voor deze meneer.
Adriaanse had een week moeten wachten met het beslissen over zijn toekomst, nu zitten we met Henk opgescheept die ons weer geen kampioen gaat maken.
Je zult het wel niet geloven, maar ik vind het ook jammer. Dit is gewoon een tegenvaller voor de vertegenwoordiging van Nederlands voetbal in Europa.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:15 schreef Riro het volgende:
[..]
Boeit me op dit moment eerlijk gezegd echt geen reet.
Kut UEFA Cup. Één jaar oke, maar dit begrijp je toch niet
Hoezo makkelijk??quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:52 schreef Chivu het volgende:
Dit is niet het ADO topicquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Is er niet gemat eigenlijk?
Nee.quote:
quote:'Geen walhalla voor Amsterdamse grijze muizen'
30/08/2007 11:45
Voor de tweede keer op rij slaagde Ajax er niet in zich via de voorronde te plaatsen voor de groepsfase van de Champions League. Veel positiefs hadden de Nederlandse ochtendbladen dan ook niet te melden over het debacle in Praag. 'Broddelwerk, luchtballon en grijze muizen.'
De Telegraaf en de Volkskrant verwijzen in hun bespiegelingen naar de verkoop van Ryan Babel en Wesley Sneijder en de blessure van Edgar Davids, maar vinden dat excuus niet afdoende voor de mislukte missie. 'Het is kortzichtig om de uitschakeling te wijten aan het vertrek van kroonjuweel Sneijder. Mét Sneijder verloor Ajax vorig seizoen ook van FC Kopenhagen en bovendien mag een topclub nooit afhankelijk zijn van één speler.'
'De transfersom voor Sneijder is, om het zwart-wit te stellen, alweer voor de helft in het niets verdwenen', concludeert de Volkskrant na het missen van de miljoenen die samenhangen met plaatsing voor de Champions League. 'Het pretentieuze beleidsplan is een luchtballon nadat de poort naar het walhalla opnieuw gesloten is gebleven. Coach Henk ten Cate kan excuses aanvoeren, maar ook hij heeft gefaald in zijn vrijwel zeker laatste seizoen bij Ajax.'
Volgens het Algemeen Dagblad daalt de Amsterdamse club in aanzien. 'Ajax drijft af naar de categorie van grijze muizen. Ook voor de spelers zelf dreigt een pijnlijke stilstand. Slechts een landstitel kan nog wat glans geven aan het dienstverband van Ten Cate.'
Over de wedstrijd in Praag zijn de media het eens. Slavia was de terechte winnaar met hoofdrollen voor tweevoudig doelpuntenmaker Stanislav Vlcek en doelman Martin Vaniak, die volgens De Telegraaf op een kopbal van Klaas-Jan Huntelaar 'de redding van zijn leven maakte'. De Volkskrant: 'Ajax, eens trendsetter in Europa als het gaat om begaafd, creatief spel, leverde in technisch opzicht broddelwerk af.'
Ajax viel als collectief door de mand, maar individueel viel er ook het nodige aan te merken op de spelers van de Amsterdammers. De Volkskrant greep de prestatie van Laurent Delorge aan als voorbeeld om het spel van Ajax samen te vatten. 'De Belg begon verrassend in de basis en rende van hot naar her, een eigenschap die hem in staat stelt fouten van hemzelf en anderen te herstellen, maar hij was verder niet zo gelukkig in zijn spel. Hoewel? Ten opzichte van Emanuelson en Bakircioglu, om de twee zwakste pionnen in het Ajax-collectief te noemen, leverde hij een behoorlijke prestatie
Het veld liep gisteren anders aardig vol.quote:
Athletic de Bilbao is niet gedegradeerd, je bent in de war met Real Sociedad.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:03 schreef Urquhart het volgende:
Als je op een gegeven moment speelt met Vertongen (gedegradeerd met RKC), Delorge (gedegradeerd met Ado), Urzaiz (gedegradeerd met Bilbao), Rommendahl (gedegradeerd met Charlton) en Colin (spelend in de twee divisie in Engeland) dan heb je toch geen sodemieter te zoeken in Europa? Dan is Uefa -cup nog niet eens hetgeen je verdiend. Dit verwijt ik niet die jongens, want die kunnen niet beter. Maar wel de technische staf en het bestuur. Hoe kun je bedenken dat deze jongens het beter doen dan de ploeg van vorig jaar.
Je haalt nog weleens wat door de war in een gefrustreerde buiquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:05 schreef Fides het volgende:
Athletic Club de Bilbao is niet gedegradeerd.![]()
Een voordeel hebben we, we kunnen nu toch spelers halen die niet voor de CL gerechtigd zouden zijn!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:05 schreef koningdavid het volgende:
We hebben nog nooit in de historie zoveel transferinkomsten binnen gekregen als deze zomer. Volgens mij hebben we ook nog nooit zoveel matige aankopen gedaan (behalve 1998 waarschijnlijk).
En de transferdeadline is morgen.![]()
Wie kochten we in 1998 dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:05 schreef koningdavid het volgende:
We hebben nog nooit in de historie zoveel transferinkomsten binnen gekregen als deze zomer. Volgens mij hebben we ook nog nooit zoveel matige aankopen gedaan (behalve 1998 waarschijnlijk).
En de transferdeadline is morgen.![]()
Gefrustreerd is wat zacht uitgedrukt... het liefst schijt ik de Arena onder.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Je haalt nog weleens wat door de war in een gefrustreerde bui
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:08 schreef Camplo het volgende:
[..]
Wie kochten we in 1998 dan?
Demtsjenko?
Effe bij de uitgeschakelde clubs winkelen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:08 schreef Chivu het volgende:
[..]
Een voordeel hebben we, we kunnen nu toch spelers halen die niet voor de CL gerechtigd zouden zijn!
Sunday Oliseh was wel een held.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:10 schreef Chivu het volgende:
Oliseh, Rudy, Cristopher Kanu, Tobiasen, Sibon.
DIE DEKSELSE VJNEC!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:11 schreef Camplo het volgende:
Die verslaggever hele tijd lullen met zijn kut miljoenen. Sterf toch met je kankergeld.
Verdomme de hele dag heb ik nog niemand over geld horen lullen maar enkel over prestige.
En hij maar lullen met zn miljoenen.
Die hebben we zat.
Hilariteit alom.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Ajax zal straks maar vroeg in de UEFA Cup Bayern Munchen treffen. Worden ze wéér ingemaakt.
Dat zou een verademing zijn, tenminste een CL-waardige tegenstander. HSV, Bayern, Spurs. Wie zitten er nog meer in?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Ajax zal straks maar vroeg in de UEFA Cup Bayern Munchen treffen. Worden ze wéér ingemaakt.
Het aankoopbeleid ga ik niet hypocriet op zitten hakken, daar was ik uiteindelijk toch wel tevreden over. Het feit dat Ten Cate weer met een alternatieve opstelling en 2 achterlijke wissels komt, daar heb ik wel problemen mee.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:14 schreef Ordinair het volgende:
Ooh mijn liefde..
Ik snap dat gezeik niet op HtC en van Geel. Toen Suarez gekocht werd en Babel verkocht werd voor 17 miljoen was iedereen tevreden over van Geel en nu? En HtC wat heeft hij fout gedaan? Alleen jammer dat hij Colin in de basis heeft gezet maar voor de rest was het niet fout..
Mja ik kan niet begrijpen hoe je met zo'n selectie niet kan winnen van Slavia. Die club heeft daar niks te zoeken!
Maar goed.. Ik kater rustig verder en denk na over gister avond..
Ik hoop op zo'n tegenstander, heb je in ieder geval nog een leuk affice.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Villarreal, Real Zaragoza, Bayer Leverkusen, Fiorentina, Anderlecht om maar eens wat te noemen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:15 schreef Chivu het volgende:
[..]
Dat zou een verademing zijn, tenminste een CL-waardige tegenstander. HSV, Bayern, Spurs. Wie zitten er nog meer in?
Club Brugge ook?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Villarreal, Real Zaragoza, Bayer Leverkusen, Fiorentina, Anderlecht om maar eens wat te noemen.
Maarja, daar loot je toch niet tegen vermoed ik. Beschermde statuszooi enzo...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Villarreal, Real Zaragoza, Bayer Leverkusen, Fiorentina, Anderlecht om maar eens wat te noemen.
Als het alleen maar om geld draait hoeft het ook niet meer voor mij hoor. Teringlijers! Het gaat om voetbal!! Ajax moet weer een club worden niet een geldmachine, oprotten met dat bestuur en Ten cate.quote:
Dat is als sinds de beursgang zo.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:22 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Als het alleen maar om geld draait hoeft het ook niet meer voor mij hoor. Teringlijers! Het gaat om voetbal!! Ajax moet weer een club worden niet een geldmachine, oprotten met dat bestuur en Ten cate.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:22 schreef Fides het volgende:
In de eerste ronde UEFA Cup is vast een gelaagde loting. Dus Ajax moet gewoon tegen de nr. 4 van Zweden/Bulgarije/Zwitserland ofzo.
Inderdaad, zsm tegenstanders van naam.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:15 schreef Chivu het volgende:
[..]
Dat zou een verademing zijn, tenminste een CL-waardige tegenstander. HSV, Bayern, Spurs. Wie zitten er nog meer in?
Ja, maar als je de poulefase haalt kan het opzich wel leuke wedstrijden opleveren.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:22 schreef Fides het volgende:
In de eerste ronde UEFA Cup is vast een gelaagde loting. Dus Ajax moet gewoon tegen de nr. 4 van Zweden/Bulgarije/Zwitserland ofzo.
Prima betoog. Het zou geweldig zijn, maar helaas een utopie.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:25 schreef Eb het volgende:
Ajax heeft Slavia Praag gewoon onderschat. Het is treffend om te zien dat kwaliteit het aflegt tegen bezieling. Ajax was de betere ploeg in beide wedstrijden, maar miste de bevlogenheid en de wil om te winnen. Welbeschouwd is dat niks nieuws. Dit is al tien jaar het beeld van Ajax, dat zijn clubgevoel heeft ingeruild voor een bedrijfscultuur. Het ontslaan van trainers (Olsen, Wouters, Adriaanse, Blind, Koeman) heeft in al die tijd de oplossing niet gebracht. Hoe vaak hebben wij de afgelopen tien jaar Ajax zien voetballen zoals we de trotse club kennen? Oppermachtig, opportunistisch, creatief, technisch begaafd en met zichtbaar plezier? Ik kan het me niet herinneren.
Ajax is ziek van binnen en is dat al jaren. De enige oplossing is herstructureren: van de beurs af, het wordt weer gewoon een vereniging. Geef de club terug aan de Amsterdammers. Smijt dat Adidas shirt en die ABN AMRO bank op de mestvaalt en trek nieuwe sponsors aan. Sponsors die zich herkennen in avontuur en creativiteit in plaats van behoudzucht en toastjes zalm. Accepteer dat je een jaar of twee niet meedoet om de titel en geef de Ajaxjeugd meer kansen om door te stromen. Dat geeft bezieling, zowel op het veld als ernaast.
Dit betoog wordt door veel Ajaxsupporters al jaren gehouden.
Er is alleen niemand die luistert.
Je bedoelt het open-deur intrappen betoog? Alsof de beursgang en de sponsor ook maar 1 % invloed heeft gehad op het resultaat van gisteren. Sterker nog, onder ABN Amro hebben we de UEFA Cup en de Champions League gewonnen. Nee, daar zal het vast aan liggenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:27 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Prima betoog. Het zou geweldig zijn, maar helaas een utopie.
Het is zeker een kant van het verhaal. Ajax is sowieso ziek van binnen, mede door dat en dat heeft ook zijn reacties op het veld. De bezieling die de vereniging Ajax mist sinds de beursgang, mis ik ook in de spelers op het veld.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:29 schreef Chivu het volgende:
[..]
Je bedoelt het open-deur intrappen betoog? Alsof de beursgang en de sponsor ook maar 1 % invloed heeft gehad op het resultaat van gisteren. Sterker nog, onder ABN Amro hebben we de UEFA Cup en de Champions League gewonnen. Nee, daar zal het vast aan liggen
Ik lees hier de analyse van Urby.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:40 schreef Camplo het volgende:
[..]
Leugens,
hij bouwde minder op en gaf 0,0 goede ballen.
Ben ik het wel mee eens hoor. Heb nog wel hoop dat Urby het gaat redden i.t.t. Colin. Maar allemaal massaal Colin afzeiken heeft geen zin.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:40 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Verschil tussen Colin en Urby is dat Urby heeft laten zien dat hij het niveau wel heeft. Hij heeft alleen de dip die Heitinga anderhalf seizoen geleden had. Colin heeft helemaal NIKS laten zien.
Je kunt het die jongen ook eigenlijk niet aanrekenen dat hij het niveau niet heeft, maar je ziet echt zelden een goede actie van hem. Het enige dat ik mij van gisteren kan herinneren is dat hij zich voor de bal zwiepte toen hij voor doel werd gegeven. Van Urby heb ik toch een aantal zeer nette slidings gezien waarna hij de bal oppikte en kon opbouwen. Helaas was het vervolg alleen zeer onzorgvuldig.
Mooi stukje over Yildrim in het vorige topic trouwens.
En nu richting op de competitie en dit weekend knallen tegen Groningen. Ik zou graag de inzet van Heitinga bij de rest van het team zien.
Gezeik op Stam vind ik trouwens compleet ongepast...
Ik verwacht ook niets van die gast. Ben nu al bijna zeker dat dat een miskoop is.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Op de tribune, aangezien ik verwacht dat die gozer toch alleen maar geblesseerd is.
Financieel in ieder geval wel.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:31 schreef M0NTANA het volgende:
De winnaarsmentaliteit en vechtlust is gewoon ver te zoeken bij Ajax, al tien jaar ofzo.
Alsof men hun doel al heeft bereikt, als ze eenmaal bij Ajax spelen.
Het is nu te laatquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Ajax zocht toch een fatsoenlijke rechtsbuiten. Van Der Meyde is beschikbaar.
En als ze verstandig zijn, pikken ze Reiziger (om Colin te vervangen) en Kluivert (om als mede-breekijzer te fungeren) transfervrij op.
Ik noem een Van Der Wiel, maar als er tegenwoordig spelers a la Colin in de weg lopen, kun je die jeugdopleiding beter stopzetten.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:41 schreef Chadi het volgende:
Wat komt er eigenlijk door uit de jeugd???
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik noem een Van Der Wiel, maar als er tegenwoordig spelers a la Colin in de weg lopen, kun je die jeugdopleiding beter stopzetten.
massaal protest?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:44 schreef dronkeykong het volgende:
Gaan er nog mensen vanmiddag naar het trainingsveld??
Een Riquelme wil toch nooit in de eredivisie spelen tegen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:45 schreef DANILXL het volgende:
Waarom halen ze bijvoorbeeld Riquelme niet.
Mitchell Donaldquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:41 schreef Chadi het volgende:
Wat komt er eigenlijk door uit de jeugd???
als je zn salaris eisen inwilligt volgens mij wel hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Een Riquelme wil toch nooit in de eredivisie spelen tegen.
Dat is niet realistisch.
Nou als JRR naar Ajax gaat dan loop ik 10 jaar rond met een ajax avatarquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:50 schreef DANILXL het volgende:
[..]
als je zn salaris eisen inwilligt volgens mij wel hoor
je hebt zeker net gezien dat ie een contract tekent bij atleticoquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:51 schreef Grimm het volgende:
[..]
Nou als JRR naar Ajax gaat dan loop ik 10 jaar rond met een ajax avatar
ah okquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Riquelme is al aangetrokken door Atletico Madrid, een mogelijke tegenstander van Ajax in de UEFA Cup.
Omdat Motta op de volgende pagina wordt besprokenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:51 schreef Longmen het volgende:
T is ook nog eens een enorm lastpak Riquelme, dus zo'n aanwinst lijkt het me niet....
waarom word uberhaupt de kansloze discussie Riquelme weer gevoerd?![]()
Dan moet je Mitchell Donald maar eens in actie zienquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:50 schreef Chadi het volgende:
En komen er ook creatieve spelers door of alleen mensen die uit de voeten kunnen verdedigend??
Ehm, nee.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:55 schreef DANILXL het volgende:
Ik denk dat er door heel veel Ajacieden met jaloerse blikken naar de selectie van AZ wordt gekeken
Er is werkelijk waar nog geen seconde in mijn leven geweest dat ik jaloers ben geweest op AZ.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:55 schreef DANILXL het volgende:
Ik denk dat er door heel veel Ajacieden met jaloerse blikken naar de selectie van AZ wordt gekeken
Nee, niet echt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:55 schreef DANILXL het volgende:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:55 schreef DANILXL het volgende:
Je zat in het uit-vak? of ...want je hebt beide clubs in je sig staanquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:55 schreef Aanvoerder het volgende:
ik was 08:00 thuis. en nog steeds voel ik me kut. m'n hand nog opengehaald toen ik bij de 1-1 de hekken in dook. had het pas na de wedstrijd door dat 'ie open lag. probeerde de hele avond om me lam te zuipen, maar het lukte niet...
Ajax is Europese middenmoot. Misschien moeten we dat maar eens accepteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |