een goede keeper is ook wel handigquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:46 schreef Blight het volgende:
[..]
-Wiel---Heitinga---Stam---Vermaelen-
-----------Gabri------Maduro------------
--Kennedy----------------Luque--------
--------Huntelaar-------Suarez------
Jij bent niet tevreden over Stekelenburg?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:49 schreef Carnaval het volgende:
[..]
een goede keeper is ook wel handig
Ik denk dat ik het al weet of hijmoet ergens aan de paddo's zijn en van 12 hoog donderen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:48 schreef Blight het volgende:
Ik weet niet of ik wel wíl weten wie er aankomende zondag rechtsback staat..
Zei hij dit echt?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:12 schreef Doezelhaar het volgende:
Henk zei: "Met al die miljoenen die we hebben uit transfers is het geen ramp als we het hoofdtoernooi niet halen."
Gewoon Colin hoor. Die gaat normaal gesproken gewoon 45-50 wedstrijden spelen dit seizoen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:48 schreef Blight het volgende:
In 4-1-2-1-2 of 4-3-3 met de punt naar achteren is hij wel geschikt als defensieve middenvelder, verder niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Bij een vaste tegenstander wel ja. Als hij het spel moet verdelen, heb ik liever Maduro op het middenveld.
Als ik Henk was zou ik echt gewoon die Yildirim voor de leeuwen gooien. Colin en Van der Wiel zijn eigenlijk centrale verdedigers...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:48 schreef Blight het volgende:
Nu was het in de 87e minuut al afgelopen, anders hadden we nog zes minuten voor die winnende treffer.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:52 schreef Chivu het volgende:
Die blunder van Colin mag ook wel in perspectief geplaatst worden hoor. Wat was 't? De 87e minuut? Alsof we in die 3 minuten nog hadden kunnen scoren. Het had voor die blunder al lang en breed beslist moeten zijn.
Maargoed, het is natuurlijk makkelijk hakken op Colin.
Kom op man, hoe kun je je nou zo laten aftroeven?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:52 schreef Chivu het volgende:
Die blunder van Colin mag ook wel in perspectief geplaatst worden hoor. Wat was 't? De 87e minuut? Alsof we in die 3 minuten nog hadden kunnen scoren. Het had voor die blunder al lang en breed beslist moeten zijn.
Klopt ook wel, maar hij komt zelfs bij Lucky Ajax niet eens mee denk ik. Swart loopt 'm nog voorbij.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:52 schreef Chivu het volgende:
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:52 schreef Chivu het volgende:
Haha wat een mafkees..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:12 schreef Doezelhaar het volgende:
Puur op resultaten moet Henk weg.
Puur op aankoopbeleid moeten er wel meer weg.
Collin is de duurste aankoop van Ajax dit seizoen.
Urby verdient het Ajax-shirt niet echt om zijn schouders te mogen dragen, dit geld overigens voor meer spelers: Delorge, Rommedahl, Collin etc.
Henk zei: "Met al die miljoenen die we hebben uit transfers is het geen ramp als we het hoofdtoernooi niet halen." Waar is die ambitie? Enkeltje Barcelona voor deze meneer.
Adriaanse had een week moeten wachten met het beslissen over zijn toekomst, nu zitten we met Henk opgescheept die ons weer geen kampioen gaat maken.
Je zult het wel niet geloven, maar ik vind het ook jammer. Dit is gewoon een tegenvaller voor de vertegenwoordiging van Nederlands voetbal in Europa.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:15 schreef Riro het volgende:
[..]
Boeit me op dit moment eerlijk gezegd echt geen reet.
Kut UEFA Cup. Één jaar oke, maar dit begrijp je toch niet
Hoezo makkelijk??quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:52 schreef Chivu het volgende:
Dit is niet het ADO topicquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Is er niet gemat eigenlijk?
Nee.quote:
quote:'Geen walhalla voor Amsterdamse grijze muizen'
30/08/2007 11:45
Voor de tweede keer op rij slaagde Ajax er niet in zich via de voorronde te plaatsen voor de groepsfase van de Champions League. Veel positiefs hadden de Nederlandse ochtendbladen dan ook niet te melden over het debacle in Praag. 'Broddelwerk, luchtballon en grijze muizen.'
De Telegraaf en de Volkskrant verwijzen in hun bespiegelingen naar de verkoop van Ryan Babel en Wesley Sneijder en de blessure van Edgar Davids, maar vinden dat excuus niet afdoende voor de mislukte missie. 'Het is kortzichtig om de uitschakeling te wijten aan het vertrek van kroonjuweel Sneijder. Mét Sneijder verloor Ajax vorig seizoen ook van FC Kopenhagen en bovendien mag een topclub nooit afhankelijk zijn van één speler.'
'De transfersom voor Sneijder is, om het zwart-wit te stellen, alweer voor de helft in het niets verdwenen', concludeert de Volkskrant na het missen van de miljoenen die samenhangen met plaatsing voor de Champions League. 'Het pretentieuze beleidsplan is een luchtballon nadat de poort naar het walhalla opnieuw gesloten is gebleven. Coach Henk ten Cate kan excuses aanvoeren, maar ook hij heeft gefaald in zijn vrijwel zeker laatste seizoen bij Ajax.'
Volgens het Algemeen Dagblad daalt de Amsterdamse club in aanzien. 'Ajax drijft af naar de categorie van grijze muizen. Ook voor de spelers zelf dreigt een pijnlijke stilstand. Slechts een landstitel kan nog wat glans geven aan het dienstverband van Ten Cate.'
Over de wedstrijd in Praag zijn de media het eens. Slavia was de terechte winnaar met hoofdrollen voor tweevoudig doelpuntenmaker Stanislav Vlcek en doelman Martin Vaniak, die volgens De Telegraaf op een kopbal van Klaas-Jan Huntelaar 'de redding van zijn leven maakte'. De Volkskrant: 'Ajax, eens trendsetter in Europa als het gaat om begaafd, creatief spel, leverde in technisch opzicht broddelwerk af.'
Ajax viel als collectief door de mand, maar individueel viel er ook het nodige aan te merken op de spelers van de Amsterdammers. De Volkskrant greep de prestatie van Laurent Delorge aan als voorbeeld om het spel van Ajax samen te vatten. 'De Belg begon verrassend in de basis en rende van hot naar her, een eigenschap die hem in staat stelt fouten van hemzelf en anderen te herstellen, maar hij was verder niet zo gelukkig in zijn spel. Hoewel? Ten opzichte van Emanuelson en Bakircioglu, om de twee zwakste pionnen in het Ajax-collectief te noemen, leverde hij een behoorlijke prestatie
Het veld liep gisteren anders aardig vol.quote:
Athletic de Bilbao is niet gedegradeerd, je bent in de war met Real Sociedad.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:03 schreef Urquhart het volgende:
Als je op een gegeven moment speelt met Vertongen (gedegradeerd met RKC), Delorge (gedegradeerd met Ado), Urzaiz (gedegradeerd met Bilbao), Rommendahl (gedegradeerd met Charlton) en Colin (spelend in de twee divisie in Engeland) dan heb je toch geen sodemieter te zoeken in Europa? Dan is Uefa -cup nog niet eens hetgeen je verdiend. Dit verwijt ik niet die jongens, want die kunnen niet beter. Maar wel de technische staf en het bestuur. Hoe kun je bedenken dat deze jongens het beter doen dan de ploeg van vorig jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |