Urby is zijn vorm kwijt? Die jongen stond op het punt om ooit eens verkocht te worden omdat hij niet goed genoeg werd bevonden. Verdedigend is het een ramp maar gelukkig heeft hij zelfkritiek getuige het interview van gisteren. Je vorm niet hebben kan gebeuren maar dat duurt wel lang dan. Gooi je er maar eens wat meer strijd in.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:22 schreef HansvanOchten het volgende:
Kut psv-ers bij ajax.
En Urby is gewoon zijn vorm even kwijt, net als heitinga destijds.
Utopiequote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:24 schreef sjimz het volgende:
Hopelijk is Henk nu wel een keer zelfkritisch en geeft hij niet de scheids, het grasveld, de stewardessen in het vliegtuig of de chauffeur van de bus de schuld
Ook Heitinga heeft hetzelfde meegemaakt. Ik denk dat Urby hetzelfde kan.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:25 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Urby is zijn vorm kwijt? Die jongen stond op het punt om ooit eens verkocht te worden omdat hij niet goed genoeg werd bevonden. Verdedigend is het een ramp maar gelukkig heeft hij zelfkritiek getuige het interview van gisteren. Je vorm niet hebben kan gebeuren maar dat duurt wel lang dan. Gooi je er maar eens wat meer strijd in.
Ja. En hij wist ook de tegengoal van Argentinie in te leiden in '98. Daar tegenover stond echter die briljante pass naar Bergkamp.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:22 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Hehe, met het bijbehorende foutje. Was hij het niet die de fout maakte in de finale van '96 waaruit Ravanelli scoorde?![]()
Henk haalt zn schouders op en pakt n biertje.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:24 schreef sjimz het volgende:
Hopelijk is Henk nu wel een keer zelfkritisch en geeft hij niet de scheids, het grasveld, de stewardessen in het vliegtuig of de chauffeur van de bus de schuld
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:28 schreef devv05 het volgende:
Drama.
Urby wordt terecht afgezeken nav deze wedstrijd. Jij doet dat met Colin, die speelde zelfs minder beroert dan Urby gisteren....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:31 schreef Tim_G het volgende:
Waarom is iedereen Urby zo aan het afzeiken? Hij speelt belabberd nu maar heeft vorig jaar toch een paar aardige potjes neergezet? Of zijn we dat nu alweer vergeten?
Colin daarentegen!!!!![]()
![]()
![]()
Weet je wat het erge is?
Toen ik vanmorgen om 7:15 weer in mijn auto stapte lag meneer waarschijnlijk nog lekker te slapen. Dikke kans dat hij droomde over zijn bankrekening die aan het vollopen is!
Ongelofelijk dat ze zo'n stumper aangenomen hebben. We hebben 50 miljoen op de bank en het enige wat we kunnen halen is:
* Urzaiz ( Kluivert traint met Jong Ajax )
* Colin ( Trabelsi verpietert in Engeland )
* Delorge ( 't mag blijkbaar niks kosten? )
* Rommedahl ( Zie Delorge )
Als dit hetgeen is wat ons scoutings apparaat het afgelopen jaar gevonden heeft.....nou chapeau jongens!! Dit zijn allemaal spelers geweest die door zakenwaarnemers zijn aangedragen. Videobandje bekeken en aantrekken maar!
Zo......hoop frustratie er weer uit!![]()
Neuh, denk ik niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:22 schreef Carnaval het volgende:
Ik neem aan dat Henk ten Cate ontslagen wordt?
martin@ajax.nlquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Had Ajax niet ook interesse in Cesar Delgado, D'Alessandro, Modric. DÁT zijn pas aankopen. En als ze nou gewoon Perez hadden gehouden, hij was een van de sterkhouders van Ajax.
Precies, maar nee hoor we moeten perse weer een Spanjaard want "die kent Henk nog uit Spanje"quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:38 schreef Da_Sandman het volgende:
En geef Kluivert in godsnaam een contract.
Leugens,quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:34 schreef Longmen het volgende:
[..]
Urby wordt terecht afgezeken nav deze wedstrijd. Jij doet dat met Colin, die speelde zelfs minder beroert dan Urby gisteren....
Verschil tussen Colin en Urby is dat Urby heeft laten zien dat hij het niveau wel heeft. Hij heeft alleen de dip die Heitinga anderhalf seizoen geleden had. Colin heeft helemaal NIKS laten zien.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:34 schreef Longmen het volgende:
[..]
Urby wordt terecht afgezeken nav deze wedstrijd. Jij doet dat met Colin, die speelde zelfs minder beroert dan Urby gisteren....
want?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:02 schreef Sethje het volgende:
[..]
jaja ga jij je winterbanden maar zoeken![]()
Ja en Milevskiy zou ook al maanden rond zijnquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Had Ajax niet ook interesse in Cesar Delgado, D'Alessandro, Modric. DÁT zijn pas aankopen. En als ze nou gewoon Perez hadden gehouden, hij was een van de sterkhouders van Ajax.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Laten we godverdomme eerst een beginnen met 4-4-2 spelen. In Nederland zijn we nog goed genoeg om met drie middenvelders te spelen, maar in Europa worden we constant op het middenveld overlopen.
En Luque voor 2,2 miljoen op de bank?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:39 schreef koningdavid het volgende:
Bleh.![]()
![]()
![]()
Vanaf nu:
- Urby nooit meer linksback, verdedigend zwak en voegt aanvallend ook niet bijster veel toe. Een verdediging met Vermaelen linksachter, Stam en Heitinga in het centrum, Van der Wiel of voor mijn part die Yildirm rechtsback.
- 4-mans middenveld met Maduro of Vertonghen als verdedigende middenvelder. Baki als nummer 10 (overtuigt niet als rechtsbuiten). Urby als linkshalf, mits hij zijn vorm terugkrijgt. Gabri rechtshalf
Suarez en Huntelaar in de spits.
Dus:
------------------------------Steek------------------------------
V.d Wiel----------Heitinga-----Stam----------Vermaelen
-----------------------------Maduro-------------------------------
----------Gabri--------------------------------Emanuelson--
----------------------------Kennedy----------------------------
----------------Huntelaar-------------Suarez-----------------
Ik vind heitinga 100% beter op het middenveld dan centraal achterin.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:39 schreef koningdavid het volgende:
Bleh.![]()
![]()
![]()
Vanaf nu:
- Urby nooit meer linksback, verdedigend zwak en voegt aanvallend ook niet bijster veel toe. Een verdediging met Vermaelen linksachter, Stam en Heitinga in het centrum, Van der Wiel of voor mijn part die Yildirm rechtsback.
- 4-mans middenveld met Maduro of Vertonghen als verdedigende middenvelder. Baki als nummer 10 (overtuigt niet als rechtsbuiten). Urby als linkshalf, mits hij zijn vorm terugkrijgt. Gabri rechtshalf
Suarez en Huntelaar in de spits.
Dus:
------------------------------Steek------------------------------
V.d Wiel----------Heitinga-----Stam----------Vermaelen
-----------------------------Maduro-------------------------------
----------Gabri--------------------------------Emanuelson--
----------------------------Kennedy----------------------------
----------------Huntelaar-------------Suarez-----------------
Ik weet niet hoe goed hij is.... anders kan hij concurreren met Huntelaar en Suarez.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:43 schreef Blight het volgende:
[..]
En Luque voor 2,2 miljoen op de bank?.
Op de tribune, aangezien ik verwacht dat die gozer toch alleen maar geblesseerd is.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:43 schreef Blight het volgende:
[..]
En Luque voor 2,2 miljoen op de bank?.
Kan die colin een mooi voorbeeld aan nemen.quote:Falende verdediger stopt na te veel kritiek
29/08/2007 16:07
Valentin Nastase heeft de kritiek over zijn aandeel in de uitschakeling in de Champions League heel persoonlijk genomen. De verdediger leverde zijn contract met Dinamo Boekarest in. 'Ik ben geen lafaard, maar ik vertrek per direct.'
Nastase voelt zich ook verantwoordelijk, omdat hij dinsdag een strafschop veroorzaakte in de tweede wedstrijd tegen Lazio Roma. Tommaso Rocchi benutte de penalty en dat was het begin van het einde voor Dinamo. De Roemenen verloren in Boekarest uiteindelijk met 3-1.
'Ik ben verantwoordelijk voor de grote fout die ik maakte, maar het is niet normaal dat je daarvoor zo wordt afgemaakt', klaagde oud-international over de stortvloed aan kritiek. Dinamo Boekarest heeft het verzoek van Nastase ingewilligd. De 33-jarige verdediger kan transfervrij vertrekken. 'Maar ik weet niet of ik nog wil blijven voetballen.'
en de rest van de selectiequote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
Kan die colin een mooi voorbeeld aan nemen.
-Wiel---Heitinga---Stam---Vermaelen-quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:44 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe goed hij is.... anders kan hij concurreren met Huntelaar en Suarez.
Bij een vaste tegenstander wel ja. Als hij het spel moet verdelen, heb ik liever Maduro op het middenveld.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:44 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik vind heitinga 100% beter op het middenveld dan centraal achterin.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
Kan die colin een mooi voorbeeld aan nemen.
Dat is de sterkst mogelijke opstelling van Ajax. EN dan hopen dat die Luque voetballend ook nog wat kan.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:46 schreef Blight het volgende:
[..]
-Wiel---Heitinga---Stam---Vermaelen-
-----------Gabri------Maduro------------
--Kennedy----------------Luque--------
--------Huntelaar-------Suarez------
een goede keeper is ook wel handigquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:46 schreef Blight het volgende:
[..]
-Wiel---Heitinga---Stam---Vermaelen-
-----------Gabri------Maduro------------
--Kennedy----------------Luque--------
--------Huntelaar-------Suarez------
Jij bent niet tevreden over Stekelenburg?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:49 schreef Carnaval het volgende:
[..]
een goede keeper is ook wel handig
Ik denk dat ik het al weet of hijmoet ergens aan de paddo's zijn en van 12 hoog donderen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:48 schreef Blight het volgende:
Ik weet niet of ik wel wíl weten wie er aankomende zondag rechtsback staat..
Zei hij dit echt?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:12 schreef Doezelhaar het volgende:
Henk zei: "Met al die miljoenen die we hebben uit transfers is het geen ramp als we het hoofdtoernooi niet halen."
Gewoon Colin hoor. Die gaat normaal gesproken gewoon 45-50 wedstrijden spelen dit seizoen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:48 schreef Blight het volgende:
In 4-1-2-1-2 of 4-3-3 met de punt naar achteren is hij wel geschikt als defensieve middenvelder, verder niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Bij een vaste tegenstander wel ja. Als hij het spel moet verdelen, heb ik liever Maduro op het middenveld.
Als ik Henk was zou ik echt gewoon die Yildirim voor de leeuwen gooien. Colin en Van der Wiel zijn eigenlijk centrale verdedigers...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:48 schreef Blight het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |