abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52805680
wat een instelling.... ik mis de drang om te winnen bij ajax tegenwoordig....

ze gaan die wedstrijd in met de gedachte.... suarez en hunter prikken er wel beide eentje in als we een paar kansen creeeren.

maar zo werkt het helaas niet, ajax heeft hier 2 wedstrijden verloren alleen maar door gebrek aan inzet!
en als het dan de 80ste minuut is dan gaan ze wel even laten zien hoe graag ze het willen... dat moet je vanaf minuut 1 al doen....
pi_52805695
Jantje Vertonghen!
pi_52805712
Hopelijk is Henk nu wel een keer zelfkritisch en geeft hij niet de scheids, het grasveld, de stewardessen in het vliegtuig of de chauffeur van de bus de schuld
  donderdag 30 augustus 2007 @ 11:25:10 #54
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_52805719
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 11:22 schreef HansvanOchten het volgende:
Kut psv-ers bij ajax.

En Urby is gewoon zijn vorm even kwijt, net als heitinga destijds.
Urby is zijn vorm kwijt? Die jongen stond op het punt om ooit eens verkocht te worden omdat hij niet goed genoeg werd bevonden. Verdedigend is het een ramp maar gelukkig heeft hij zelfkritiek getuige het interview van gisteren. Je vorm niet hebben kan gebeuren maar dat duurt wel lang dan. Gooi je er maar eens wat meer strijd in.
pi_52805736
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 11:24 schreef sjimz het volgende:
Hopelijk is Henk nu wel een keer zelfkritisch en geeft hij niet de scheids, het grasveld, de stewardessen in het vliegtuig of de chauffeur van de bus de schuld
Utopie
pi_52805749
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 11:25 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

Urby is zijn vorm kwijt? Die jongen stond op het punt om ooit eens verkocht te worden omdat hij niet goed genoeg werd bevonden. Verdedigend is het een ramp maar gelukkig heeft hij zelfkritiek getuige het interview van gisteren. Je vorm niet hebben kan gebeuren maar dat duurt wel lang dan. Gooi je er maar eens wat meer strijd in.
Ook Heitinga heeft hetzelfde meegemaakt. Ik denk dat Urby hetzelfde kan.

In tegenstelling tot een aantal anderen
Built for Speed
pi_52805754
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 11:22 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

Hehe, met het bijbehorende foutje. Was hij het niet die de fout maakte in de finale van '96 waaruit Ravanelli scoorde?
Ja. En hij wist ook de tegengoal van Argentinie in te leiden in '98. Daar tegenover stond echter die briljante pass naar Bergkamp. .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_52805792
Drama.
pi_52805794
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 11:24 schreef sjimz het volgende:
Henk haalt zn schouders op en pakt n biertje.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  donderdag 30 augustus 2007 @ 11:31:27 #60
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52805865
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 11:28 schreef devv05 het volgende:
Drama.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_52805867
Waarom is iedereen Urby zo aan het afzeiken? Hij speelt belabberd nu maar heeft vorig jaar toch een paar aardige potjes neergezet? Of zijn we dat nu alweer vergeten?

Colin daarentegen!!!!

Weet je wat het erge is?

Toen ik vanmorgen om 7:15 weer in mijn auto stapte lag meneer waarschijnlijk nog lekker te slapen. Dikke kans dat hij droomde over zijn bankrekening die aan het vollopen is!

Ongelofelijk dat ze zo'n stumper aangenomen hebben. We hebben 50 miljoen op de bank en het enige wat we kunnen halen is:
* Urzaiz ( Kluivert traint met Jong Ajax )
* Colin ( Trabelsi verpietert in Engeland )
* Delorge ( 't mag blijkbaar niks kosten? )
* Rommedahl ( Zie Delorge )

Als dit hetgeen is wat ons scoutings apparaat het afgelopen jaar gevonden heeft.....nou chapeau jongens!! Dit zijn allemaal spelers geweest die door zakenwaarnemers zijn aangedragen. Videobandje bekeken en aantrekken maar!

Zo......hoop frustratie er weer uit!
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_52805936
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 11:31 schreef Tim_G het volgende:
Waarom is iedereen Urby zo aan het afzeiken? Hij speelt belabberd nu maar heeft vorig jaar toch een paar aardige potjes neergezet? Of zijn we dat nu alweer vergeten?

Colin daarentegen!!!!

Weet je wat het erge is?

Toen ik vanmorgen om 7:15 weer in mijn auto stapte lag meneer waarschijnlijk nog lekker te slapen. Dikke kans dat hij droomde over zijn bankrekening die aan het vollopen is!

Ongelofelijk dat ze zo'n stumper aangenomen hebben. We hebben 50 miljoen op de bank en het enige wat we kunnen halen is:
* Urzaiz ( Kluivert traint met Jong Ajax )
* Colin ( Trabelsi verpietert in Engeland )
* Delorge ( 't mag blijkbaar niks kosten? )
* Rommedahl ( Zie Delorge )

Als dit hetgeen is wat ons scoutings apparaat het afgelopen jaar gevonden heeft.....nou chapeau jongens!! Dit zijn allemaal spelers geweest die door zakenwaarnemers zijn aangedragen. Videobandje bekeken en aantrekken maar!

Zo......hoop frustratie er weer uit!
Urby wordt terecht afgezeken nav deze wedstrijd. Jij doet dat met Colin, die speelde zelfs minder beroert dan Urby gisteren....
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52805942
Laten we godverdomme eerst een beginnen met 4-4-2 spelen. In Nederland zijn we nog goed genoeg om met drie middenvelders te spelen, maar in Europa worden we constant op het middenveld overlopen.
pi_52805953
Ik vind de versterkingen op Suarez na ook waardeloos.
JOHNNY HEITINGA
pi_52805976
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 11:22 schreef Carnaval het volgende:
Ik neem aan dat Henk ten Cate ontslagen wordt?
Neuh, denk ik niet.
Die blijft gewoon nog een jaartje zitten.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52805982
Had Ajax niet ook interesse in Cesar Delgado, D'Alessandro, Modric. DÁT zijn pas aankopen. En als ze nou gewoon Perez hadden gehouden, hij was een van de sterkhouders van Ajax.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_52806001
Als het ergens omgaat, heb je helemaal niets aan Urby.
pi_52806038
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 11:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Had Ajax niet ook interesse in Cesar Delgado, D'Alessandro, Modric. DÁT zijn pas aankopen. En als ze nou gewoon Perez hadden gehouden, hij was een van de sterkhouders van Ajax.
martin@ajax.nl
pi_52806065
En geef Kluivert in godsnaam een contract.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_52806073
JOHNNY HEITINGA
pi_52806088
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 11:38 schreef Da_Sandman het volgende:
En geef Kluivert in godsnaam een contract.
Precies, maar nee hoor we moeten perse weer een Spanjaard want "die kent Henk nog uit Spanje"
Het is zo'n wanbeleid als je erover na gaat denken
pi_52806089
Bleh.

Vanaf nu:
- Urby nooit meer linksback, verdedigend zwak en voegt aanvallend ook niet bijster veel toe. Een verdediging met Vermaelen linksachter, Stam en Heitinga in het centrum, Van der Wiel of voor mijn part die Yildirm rechtsback.
- 4-mans middenveld met Maduro of Vertonghen als verdedigende middenvelder. Baki als nummer 10 (overtuigt niet als rechtsbuiten). Urby als linkshalf, mits hij zijn vorm terugkrijgt. Gabri rechtshalf
Suarez en Huntelaar in de spits.

Dus:
------------------------------Steek------------------------------
V.d Wiel----------Heitinga-----Stam----------Vermaelen
-----------------------------Maduro-------------------------------
----------Gabri--------------------------------Emanuelson--
----------------------------Kennedy----------------------------
----------------Huntelaar-------------Suarez-----------------
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52806099
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 11:34 schreef Longmen het volgende:

[..]

Urby wordt terecht afgezeken nav deze wedstrijd. Jij doet dat met Colin, die speelde zelfs minder beroert dan Urby gisteren....
Leugens,
hij bouwde minder op en gaf 0,0 goede ballen.
JOHNNY HEITINGA
pi_52806115
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 11:34 schreef Longmen het volgende:

[..]

Verschil tussen Colin en Urby is dat Urby heeft laten zien dat hij het niveau wel heeft. Hij heeft alleen de dip die Heitinga anderhalf seizoen geleden had. Colin heeft helemaal NIKS laten zien.
Je kunt het die jongen ook eigenlijk niet aanrekenen dat hij het niveau niet heeft, maar je ziet echt zelden een goede actie van hem. Het enige dat ik mij van gisteren kan herinneren is dat hij zich voor de bal zwiepte toen hij voor doel werd gegeven. Van Urby heb ik toch een aantal zeer nette slidings gezien waarna hij de bal oppikte en kon opbouwen. Helaas was het vervolg alleen zeer onzorgvuldig.

Mooi stukje over Yildrim in het vorige topic trouwens.

En nu richting op de competitie en dit weekend knallen tegen Groningen. Ik zou graag de inzet van Heitinga bij de rest van het team zien.

Gezeik op Stam vind ik trouwens compleet ongepast...
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_52806119
Einde Henk en einde bestuur. En dan? Zo simpel om al die dingen te roepen, maar wie moet hen opvolgen?
pi_52806129
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 11:02 schreef Sethje het volgende:

[..]

jaja ga jij je winterbanden maar zoeken
want?
pi_52806144
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 11:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Ja en Milevskiy zou ook al maanden rond zijn
  donderdag 30 augustus 2007 @ 11:41:51 #78
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52806163
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 11:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Laten we godverdomme eerst een beginnen met 4-4-2 spelen. In Nederland zijn we nog goed genoeg om met drie middenvelders te spelen, maar in Europa worden we constant op het middenveld overlopen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52806220
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 11:39 schreef koningdavid het volgende:
Bleh.

Vanaf nu:
- Urby nooit meer linksback, verdedigend zwak en voegt aanvallend ook niet bijster veel toe. Een verdediging met Vermaelen linksachter, Stam en Heitinga in het centrum, Van der Wiel of voor mijn part die Yildirm rechtsback.
- 4-mans middenveld met Maduro of Vertonghen als verdedigende middenvelder. Baki als nummer 10 (overtuigt niet als rechtsbuiten). Urby als linkshalf, mits hij zijn vorm terugkrijgt. Gabri rechtshalf

Dus:
En Luque voor 2,2 miljoen op de bank? .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_52806227
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 11:39 schreef koningdavid het volgende:
Bleh.

Vanaf nu:

Dus:
Ik vind heitinga 100% beter op het middenveld dan centraal achterin.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_52806246
Ons 'breekijzer' ben ik niet zo kapot van trouwens. Je kan wel zien dat hij een cocaine imperium heeft opgebouwd in de jaren tachtig.
pi_52806250
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 11:43 schreef Blight het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe goed hij is.... anders kan hij concurreren met Huntelaar en Suarez.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_52806257
Kutter als dit kan het niet. Maar ik vind het niet de schuld van TC
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_52806260
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 11:43 schreef Blight het volgende:

[..]

Op de tribune, aangezien ik verwacht dat die gozer toch alleen maar geblesseerd is.
pi_52806274
quote:
Falende verdediger stopt na te veel kritiek

29/08/2007 16:07

Valentin Nastase heeft de kritiek over zijn aandeel in de uitschakeling in de Champions League heel persoonlijk genomen. De verdediger leverde zijn contract met Dinamo Boekarest in. 'Ik ben geen lafaard, maar ik vertrek per direct.'

Nastase voelt zich ook verantwoordelijk, omdat hij dinsdag een strafschop veroorzaakte in de tweede wedstrijd tegen Lazio Roma. Tommaso Rocchi benutte de penalty en dat was het begin van het einde voor Dinamo. De Roemenen verloren in Boekarest uiteindelijk met 3-1.

'Ik ben verantwoordelijk voor de grote fout die ik maakte, maar het is niet normaal dat je daarvoor zo wordt afgemaakt', klaagde oud-international over de stortvloed aan kritiek. Dinamo Boekarest heeft het verzoek van Nastase ingewilligd. De 33-jarige verdediger kan transfervrij vertrekken. 'Maar ik weet niet of ik nog wil blijven voetballen.'
Kan die colin een mooi voorbeeld aan nemen.
pi_52806287
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 11:45 schreef Chadi het volgende:

[..]

en de rest van de selectie
pi_52806294
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 11:44 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe goed hij is.... anders kan hij concurreren met Huntelaar en Suarez.
-Wiel---Heitinga---Stam---Vermaelen-
-----------Gabri------Maduro------------
--Kennedy----------------Luque--------
--------Huntelaar-------Suarez------
pi_52806323
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 11:44 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Ik vind heitinga 100% beter op het middenveld dan centraal achterin.
Bij een vaste tegenstander wel ja. Als hij het spel moet verdelen, heb ik liever Maduro op het middenveld.
pi_52806337
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 11:45 schreef Chadi het volgende:

[..]

pi_52806346
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 11:46 schreef Blight het volgende:

[..]

Dat is de sterkst mogelijke opstelling van Ajax. EN dan hopen dat die Luque voetballend ook nog wat kan.
pi_52806355
Ik weet niet of ik wel wíl weten wie er aankomende zondag rechtsback staat..
pi_52806369
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 11:46 schreef Blight het volgende:

[..]

een goede keeper is ook wel handig
pi_52806387
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 11:49 schreef Carnaval het volgende:

[..]

een goede keeper is ook wel handig
Jij bent niet tevreden over Stekelenburg?
pi_52806396
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 11:48 schreef Blight het volgende:
Ik denk dat ik het al weet of hijmoet ergens aan de paddo's zijn en van 12 hoog donderen.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 11:51:02 #95
168255 J.Herrer
pi_52806412
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 11:12 schreef Doezelhaar het volgende:

Henk zei: "Met al die miljoenen die we hebben uit transfers is het geen ramp als we het hoofdtoernooi niet halen."
Zei hij dit echt?
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_52806425
quote:
Gewoon Colin hoor. Die gaat normaal gesproken gewoon 45-50 wedstrijden spelen dit seizoen.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 11:51:44 #97
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52806428
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 11:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Bij een vaste tegenstander wel ja. Als hij het spel moet verdelen, heb ik liever Maduro op het middenveld.
In 4-1-2-1-2 of 4-3-3 met de punt naar achteren is hij wel geschikt als defensieve middenvelder, verder niet.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52806446
quote:
Als ik Henk was zou ik echt gewoon die Yildirim voor de leeuwen gooien. Colin en Van der Wiel zijn eigenlijk centrale verdedigers...
pi_52806459
Die blunder van Colin mag ook wel in perspectief geplaatst worden hoor. Wat was 't? De 87e minuut? Alsof we in die 3 minuten nog hadden kunnen scoren. Het had voor die blunder al lang en breed beslist moeten zijn.

Maargoed, het is natuurlijk makkelijk hakken op Colin.
pi_52806475
Dus de constatering is... er is kut aangekocht?!
Op Suarez na, want ik riep nog dat je beter Lazovic had kunnen halen, maar die neem ik terug...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')