jaja ga jij je winterbanden maar zoekenquote:
Helaas waar. Die groep komen we wel door neem ik aan maar dan komt er een Espanyol of een Werder Bremen en dan is het weer zwaai zwaai.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:03 schreef Longmen het volgende:
De UEFA beker is wel mooier dan de CL, helaas winnen we ze beide niet.
Die hebben we nodig jaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:06 schreef borisz het volgende:
als we hem winnen is dat prettig, heb je toch wat miljoenen
![]()
Aan miljoenen geen gebrekquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:06 schreef borisz het volgende:
als we hem winnen is dat prettig, heb je toch wat miljoenen
![]()
Ik ook, maar ik besef wel dat we eigenlijk niks te zoeken hebben in de CL met zo'n instelling bij de spelers.quote:
Colin met dubbele l de duurste aankoop?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:12 schreef Doezelhaar het volgende:
Puur op resultaten moet Henk weg.
Puur op aankoopbeleid moeten er wel meer weg.
Collin is de duurste aankoop van Ajax dit seizoen.
Urby verdient het Ajax-shirt niet echt om zijn schouders te mogen dragen, dit geld overigens voor meer spelers: Delorge, Rommedahl, Collin etc.
Henk zei: "Met al die miljoenen die we hebben uit transfers is het geen ramp als we het hoofdtoernooi niet halen." Waar is die ambitie? Enkeltje Barcelona voor deze meneer.
Adriaanse had een week moeten wachten met het beslissen over zijn toekomst, nu zitten we met Henk opgescheept die ons weer geen kampioen gaat maken.
Door die blunder van Colin hebben we het niet gehaald. Dus 1 ton + 15 miljoen euro is wel een dure aankoop uiteindelijkquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:13 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Colin met dubbele l de duurste aankoop?
Boeit mij het nu hoe je zijn naam schrijft. Feit is dat het gewoon een zeer beperkte voetballer is die gigantische fouten maakt. De 0-1 in A'dam en de 1-2 in Praag kunnen beide op zijn rekening worden bijgeschreven.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:13 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Colin met dubbele l de duurste aankoop?
Boeit me op dit moment eerlijk gezegd echt geen reet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:11 schreef fuckbuddy het volgende:
We zullen zien wie er het verste gaat komen in de UEFA Cup!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |