Welke wedstrijden heb jij gezien?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hoe kom je erbij dat colin de duurste aankoop is?
Blind ging voor minder weg...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:11 schreef Tazmaniac het volgende:
ze hebben wel gelijk.. 2x geen CL halen en geen kampioen = ontslag
Jaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:17 schreef Blight het volgende:
Hee. Een Ajax-topic.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hoe kom je erbij dat colin de duurste aankoop miskoop is?
Dat zal tegenvallen de winnaar (Ajax uitgesloten) ontvangt veel minder...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:06 schreef borisz het volgende:
als we hem winnen is dat prettig, heb je toch wat miljoenen
![]()
Snap ik.. maar je moet roeien met de riemen die je hebt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:15 schreef Riro het volgende:
[..]
Boeit me op dit moment eerlijk gezegd echt geen reet.
Kut UEFA Cup. Één jaar oke, maar dit begrijp je toch niet
Die had n atuurlijk die 3 tegengoals moeten voorkomen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik denk dat als je iemand niet verantwoordelijk kunt houden voor de uitschakeling dat Suarez is.
Eens. Ben geen van Geel fan... Heb gisteren ook al gevraagd wat hij verder voor ajax doet behalve cashen. Tot nu toe geen antwoord gehad.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:20 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Snap ik.. maar je moet roeien met de riemen die je hebt.
Maar feit is wel zodra Ajax in de NL competitie weer 3 wedstrijden wint dan wordt de mantel der liefde over de ArenA getrokken en staat iedereen weer te juichen!
Los van HtC kan je Martin van Geel ook deels hier de schuld van geven. Feit is dat ie met Suarez Babel heeft kunnen opvangen, althans dat vind ik.
Maar eerst roepen dat Sneijder niet gaat, en als ie gaat dan is ie bezig met een "naam" en nu roept ie keihard "nee we halen geen vervanger" Die lullo heeft zitten slapen, en had adequaat moeten reageren. Helemaal omdat ie al tijden wist dat Davids ook niet een buffer kon maken op het middenveld.
2 Hele belangrijke spelers die er (voorlopig) niet meer bijzijn niet opvangen is nogal gedurft en zie hier het resultaat....
Iedereen bij Ajax heeft een beetje schuld aan de uitschakeling. De spelers, de trainer en ook het bestuur. Ze wilden zo graag Babel en Sneijder verkopen, ok. Maar dan moet je nu wel op de blaren zitten.quote:
Komt niet door 2 spelers. Ze hebben met Sneijder bijvoorbeeld ook van Kopenhagen verloren.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:20 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Snap ik.. maar je moet roeien met de riemen die je hebt.
Maar feit is wel zodra Ajax in de NL competitie weer 3 wedstrijden wint dan wordt de mantel der liefde over de ArenA getrokken en staat iedereen weer te juichen!
Los van HtC kan je Martin van Geel ook deels hier de schuld van geven. Feit is dat ie met Suarez Babel heeft kunnen opvangen, althans dat vind ik.
Maar eerst roepen dat Sneijder niet gaat, en als ie gaat dan is ie bezig met een "naam" en nu roept ie keihard "nee we halen geen vervanger" Die lullo heeft zitten slapen, en had adequaat moeten reageren. Helemaal omdat ie al tijden wist dat Davids ook niet een buffer kon maken op het middenveld.
2 Hele belangrijke spelers die er (voorlopig) niet meer bijzijn niet opvangen is nogal gedurft en zie hier het resultaat....
Hehe, met het bijbehorende foutje. Was hij het niet die de fout maakte in de finale van '96 waaruit Ravanelli scoorde?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:21 schreef Blight het volgende:
Ja. En als ik Frank de Boer was dan had ik een imposante voetbalcarriere achter de rug.
Ryan Babel hebben we tot op heden niet gemist, hoor.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:22 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Iedereen bij Ajax heeft een beetje schuld aan de uitschakeling. De spelers, de trainer en ook het bestuur. Ze wilden zo graag Babel en Sneijder verkopen, ok. Maar dan moet je nu wel op de blaren zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |