ik zag het ook jaquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:06 schreef Chriz2k het volgende:
Oscar Hernandez - José Acasuso 2-6 6-3 6-4.
Uhmm, hij won tot deze week pas 1 wedstrijd ooit op hardcourt, dat hij er nu 2 op rij wint is vrij bijzonder.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:04 schreef Szura het volgende:
[..]
ik zag het ook ja![]()
is niet de eerste keer bij deze Hernandez dat ie zo'n uitslag op het bord speelt
Hier nog zo eentje, eerder in dit topic gepostquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Veel meer dan dit kan ik er niet over zeggen:
Prematch waren de odds ongeveer gelijk bij de bookmakers. Brzezicki won met gemak de eerste set en Hernandez bleef de favoriet, met grote bedragen die op Hernandez wilden spelen. Hernandez wordt weer gebroken in set 2, en de odds op Hernandez om te winnen gaan zelfs omlaag. Toen Brzezick 6-3 2-0 voor stond, waren zijn odds 3,0, terwijl dat pre-match <2 was. Daarna breakt Hernandez terug voor 2-2, met heel toevallig drie dubbele fouten in één game. En speelt vervolgens de wedstrijd gemakkelijk uit naar winst.
Die van vandaag was weinig opvallends mee aan de hand volgens mij (in ieder geval qua wedpatronen). Kan net zo goed dat Chucho weer eens zo stoned als een garnaal op de baan stond.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:15 schreef Szura het volgende:
[..]
Hier nog zo eentje, eerder in dit topic gepost. Plus deze en die van van de week nog maakt alweer 3
Het klinkt mij ook nogal dom in de oren om telkens uitgerekend de tegenstander van Hernandez om te kopen. Chucho is zelf natuurlijk een grote idioot dus als de oddsbeweging niet vreemd was lijkt me hier inderdaad weinig aan de hand.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die van vandaag was weinig opvallends mee aan de hand volgens mij (in ieder geval qua wedpatronen). Kan net zo goed dat Chucho weer eens zo stoned als een garnaal op de baan stond.
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:25 schreef Tim86 het volgende:
gaat vooral om de details. Canas 1.17 voor de match en veitch is 1.15 nadat hij set 1 verloor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Betfair gaat het onderzoeken en de ATP doet niets met het resultaat omdat Canas niet bij Unibet 5¤ op een andere match heeft ingezet.quote:PBZ Zagreb Indoors tennis tournament – Canas v Veic first round match
Betfair Customer Services
We are aware of the speculation surrounding the betting patterns on this match.
Please be advised that this market will remain suspended pending internal investigation.
quote:Op maandag 2 februari 2009 16:01 schreef wimderon het volgende:
Hoho, Canas was wel geblesseerd hè.
[ afbeelding ]Haha die masseur krijgt ook een tientje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jawel, niks aan de hand dus:quote:Op maandag 2 februari 2009 19:37 schreef APK het volgende:
[..]
Betfair gaat het onderzoeken en de ATP doet niets met het resultaat omdat Canas niet bij Unibet 5¤ op een andere match heeft ingezet.
quote:Betfair Customer Services
PBZ Zagreb Indoors Tennis Tournament – Canas v Veic first round match settlement.
We have investigated the markets offered on the match between Canas and Veic at the PBZ Indoors in Croatia. After detailed analysis we are satisfied the market reflected the event and in accordance with our terms and conditions the market will be settled shortly.
Vechten tegen de bierkaai dusquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En jawel, niks aan de hand dus:
[..]
Andreev slaat Kunitsyn er hard af met 6-1 in de eerste set maar verliest daarna zonder nog een BP te creëren: 6-1 4-6 3-6. We wijten het maar aan de dramatische vorm van Andreevquote:Op maandag 16 februari 2009 15:46 schreef Tim86 het volgende:
straks nog Kunitsyn-Andreev op het programma
Ja, ik weet wel dat er een boek is waar ook een Safin in voor komt. Sinds de oprichting van Betfair en dergelijke is het pas echt goed begonnen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:44 schreef de_boswachter het volgende:
Het is wachten op de eerste ex-prof die uit de school klapt.
Er wordt gefixed bij het leven.
Ja dus ?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:19 schreef Chriz2k het volgende:
Hernandez - Starace
Hernandez op 2.2 bij een 6-4 *3-2 voorsprong, wordt vervolgens gebroken en verliest de set met 6-3.
Nee, als je bij een set en een break voor dezelfde odd hebt als prematch klopt er iets niet.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja dus ?
Dat gebeurd zo vaak. Het zijn (helaas) geen machines die bij een break voor in 2e set wedstrijd uitserveren.
Maar neem aan dat je cynisch was
Misschien trok Hernandes al de hele tijd met een been ofzo ?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:25 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee, als je bij een set en een break voor dezelfde odd hebt als prematch klopt er iets niet.
Starace op 1.1 terwijl de 3e set nog niet is begonnen!
Dit was echt obviousquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Misschien trok Hernandes al de hele tijd met een been ofzo ?
Ben je de match live aan het bekijken ?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:51 schreef Chriz2k het volgende:
Andreev wint de eerste set met 6-2 van Vassallo Arguello terwijl zijn odd de hele tijd zo rond de 1.5 blijft, wordt in de tweede set gebroken gelijk gebroken en zijn odd schiet onmiddellijk omhoog naar 2.
Eens kijken hoe dit verder gaat.
denk niet dat ie zoveel 'risico' zou nemen als de wedstrijd is verkocht denk je wel? De tegenstander zou de bal per ongeluk in het net slaan...quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:27 schreef Chriz2k het volgende:
Andreev drie matchpoints 'gemist' op *5-4 en gebroken!
Misschien kreeg hij een seintje dat er te weinig werd gematcht, op 40-0 stond hij keurig op 1.01quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:32 schreef franklop het volgende:
[..]
denk niet dat ie zoveel 'risico' zou nemen als de wedstrijd is verkocht denk je wel? De tegenstander zou de bal per ongeluk in het net slaan...
Dat zeker, drie matchpoints riskeren om de prijs op te drijvenquote:
Screen in WOS pls.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:49 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat zeker, drie matchpoints riskeren om de prijs op te drijven.
Ik zit goed met mijn 1.01 lay!
Ik zou lekker groenen, de traditionale odd flip is uitgebleven.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:49 schreef Chriz2k het volgende:
Dat zeker, drie matchpoints riskeren om de prijs op te drijven.
Ik zit goed met mijn 1.01 lay!
Ja, ik heb ook geen idee waar dit heen gaatquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:53 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zou lekker groenen, de traditionale odd flip is uitgebleven.
Edit: Ah, nu toch na de eerste break.
Als dit een fix is moet het wel van twee kanten komen, anders kan je nooit het risico nemen om drie matchpoints te krijgen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:58 schreef TheVulture het volgende:
Misschien een hele domme vraag he maar wie fixt er hier nou van de twee... als Andreev dit verliest zijn er toch een hoop mensen hun geld kwijt... dan zouden zowel Vassallo als Andreev in het complot moeten zitten toch?
Dat bedoel ik dus... vertonen die odds van Vassallo dan ook zo'n raar patroon of nietquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als dit een fix is moet het wel van twee kanten komen, anders kan je nooit het risico nemen om drie matchpoints te krijgen.
Het een hangt af van het ander. Dus het zal elkaar niet veel ontlopen qua raar patroon.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus... vertonen die odds van Vassallo dan ook zo'n raar patroon of niet
De meeste mensen handelen in de speler die vooraf favoriet is.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:02 schreef TheVulture het volgende:
Dat bedoel ik dus... vertonen die odds van Vassallo dan ook zo'n raar patroon of niet
Er stond gedurende een groot deel van de eerste set een dikke lay op Andreev klaar, terwijl hij toen veel beter was.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:23 schreef TheVulture het volgende:
Ok maar als Andreev na een break tegen stijgt in zijn odds is dat toch best een normaal patroon op zich... het zou vreemder zijn als Vassallo ook in de eerste set al verdomd lage odds zou hebben gehad
Wat houdt een lay in? als ik domme vraag sorry... maar ik ben niet zo thuis in het gokkenquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:31 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Er stond gedurende een groot deel van de eerste set een dikke lay op Andreev klaar, terwijl hij toen veel beter was.
Met Lay speculeer je op verlies. Klik hier voor een handige demo.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat houdt een lay in? als ik domme vraag sorry... maar ik ben niet zo thuis in het gokken
Geeft niet hoorquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat houdt een lay in? als ik domme vraag sorry... maar ik ben niet zo thuis in het gokken
Wat ik me altijd af vroeg is, hoe dat anders is dan op Vasuello betten (Backen?) bij een sport als tennis?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:41 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Geeft niet hoor. Lay betekent dat je tegen iemand wed, in dit geval dus op een verlies van Andreev.
Nouja, soms is er niet echt een goede markt voor de backodds van de ander. Zo denk ik tenminste dat het zit.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:45 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Wat ik me altijd af vroeg is, hoe dat anders is dan op Vasuello betten (Backen?) bij een sport als tennis?
Ach, die arme jongen kan er toch ook niets aan doen dat Davydenko opgaf, Guzman en Hernandez fixers zijn en hij uit vorm was tegen Almagro en Portasquote:
Haha, je begrijpt toch ook wel dat dat een grap wasquote:Op woensdag 15 april 2009 13:12 schreef de_boswachter het volgende:
En, heb je deze wedstrijd ook weer all-green 300+ each![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 april 2009 13:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Haha, je begrijpt toch ook wel dat dat een grap was.
Ik vind dat soort grappen niet zo leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu weet ik niet meer of ik je wel of niet serieus moet nemen in WOS
U MAD?
Bij een of andere newbie kan ik dat begrijpen, maar ik weet heus wel dat je zo kon zien dat het fake wasquote:Op woensdag 15 april 2009 13:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik vind dat soort grappen niet zo leuk![]()
Nu weet ik niet meer of ik je wel of niet serieus moet nemen in WOS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |