abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 september 2008 @ 16:11:20 #151
67205 Colplay
How you doin??
pi_61579084
quote:
ATP finds no evidence of wrongdoing in betting probe
Associated Press

Updated: September 12, 2008, 9:55 AM ET
Comment
Email
Print
LONDON -- Russian tennis player Nikolay Davydenko was cleared by the ATP after a year-long betting investigation.

The ATP says it found no evidence of wrongdoing by Davydenko or Argentine player Martin Vassallo Arguello at their match in Poland in August 2007. The ATP says the case is now closed.

The probe centered on suspicious betting patterns during the match. Davydenko, then ranked No. 5, pulled out against his lowly ranked opponent in the third set citing a foot injury.

An online betting agency voided all wagers, citing an inordinate amount of money put on the match. Many bets came in for Arguello, even after he lost the first set.

Copyright 2008 by The Associated Press
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_61579122
Als ze daar al geen bewijs van kunnen vinden .
pi_61580606
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 16:12 schreef Chriz2k het volgende:
Als ze daar al geen bewijs van kunnen vinden .

'Niets aan de hand, fixen en doping gebeurt alleen door een paar kneuzen die we keihard aanpakken'
pi_61630528
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 17:11 schreef wimderon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

'Niets aan de hand, fixen en doping gebeurt alleen door een paar kneuzen die we keihard aanpakken'
pi_62219477
Hernandez - Minar
6-4, 6-3

Benieuwd of die Minar nu eens een keer aangepakt wordt.
pi_62219758
Kon hij niets aan doen hoor. Hernandez stond gewoon fantastisch te spelen, onder andere een game met 3 aces. Als die service bij Hernandez gaat lopen is hij niet te stoppen.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_62219770
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 00:00 schreef eentwee het volgende:
Hernandez - Minar
6-4, 6-3

Benieuwd of die Minar nu eens een keer aangepakt wordt.
Duidelijk een fix ja. Minar deed helemaal niks op de services van Hernandez die ineens 10 aces slaat en bijna alle punten op z'n eerste én tweede service pakt . Heb zelden zo'n duidelijk afgesproken uitslag gezien.
sig verwijderd door FA
pi_62219833
Hernandez met een mooie prematch odds-daling van 3+ naar 1,60
  woensdag 8 oktober 2008 @ 10:38:05 #159
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_62225984
Uiteraard is Minar ook zo'n briljante speler dat waarbij het echt waard is om daar dit soort dingen bij te zoeken
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_62227285
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 10:38 schreef Komakie het volgende:
Uiteraard is Minar ook zo'n briljante speler dat waarbij het echt waard is om daar dit soort dingen bij te zoeken
Uiteraard, dit is het type speler dat gevoelig is voor 10k om een potje te verliezen.. een gouden kans voor wie kwaad wil, want Minar als 1,25 fav krijg je niet vaak.
pi_62245504
Oscar Hernandez - José Acasuso 2-6 6-3 6-4

.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 23:04:47 #162
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_62247486
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 22:06 schreef Chriz2k het volgende:
Oscar Hernandez - José Acasuso 2-6 6-3 6-4

.
ik zag het ook ja
is niet de eerste keer bij deze Hernandez dat ie zo'n uitslag op het bord speelt
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_62248026
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 23:04 schreef Szura het volgende:

[..]

ik zag het ook ja
is niet de eerste keer bij deze Hernandez dat ie zo'n uitslag op het bord speelt
Uhmm, hij won tot deze week pas 1 wedstrijd ooit op hardcourt, dat hij er nu 2 op rij wint is vrij bijzonder.
sig verwijderd door FA
  donderdag 9 oktober 2008 @ 00:15:04 #164
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_62249456
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 13:12 schreef wimderon het volgende:

[..]

Veel meer dan dit kan ik er niet over zeggen:

Prematch waren de odds ongeveer gelijk bij de bookmakers. Brzezicki won met gemak de eerste set en Hernandez bleef de favoriet, met grote bedragen die op Hernandez wilden spelen. Hernandez wordt weer gebroken in set 2, en de odds op Hernandez om te winnen gaan zelfs omlaag. Toen Brzezick 6-3 2-0 voor stond, waren zijn odds 3,0, terwijl dat pre-match <2 was. Daarna breakt Hernandez terug voor 2-2, met heel toevallig drie dubbele fouten in één game. En speelt vervolgens de wedstrijd gemakkelijk uit naar winst.
Hier nog zo eentje, eerder in dit topic gepost . Plus deze en die van van de week nog maakt alweer 3
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_62249685
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 00:15 schreef Szura het volgende:

[..]

Hier nog zo eentje, eerder in dit topic gepost . Plus deze en die van van de week nog maakt alweer 3
Die van vandaag was weinig opvallends mee aan de hand volgens mij (in ieder geval qua wedpatronen). Kan net zo goed dat Chucho weer eens zo stoned als een garnaal op de baan stond.
pi_62250005
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 00:24 schreef wimderon het volgende:

[..]

Die van vandaag was weinig opvallends mee aan de hand volgens mij (in ieder geval qua wedpatronen). Kan net zo goed dat Chucho weer eens zo stoned als een garnaal op de baan stond.
Het klinkt mij ook nogal dom in de oren om telkens uitgerekend de tegenstander van Hernandez om te kopen. Chucho is zelf natuurlijk een grote idioot dus als de oddsbeweging niet vreemd was lijkt me hier inderdaad weinig aan de hand.
pi_62328144
Hoe meer ik er op terugkijk, hoe meer ik ook begin te denken dat dit een fix was:
37/2008 ATP Bucharest (ROM) Clay Martin Vassallo-Arguello beat Victor Hanescu 4-6 7-5 6-4 First round

Hanescu staat sinds Wimbledon gewoon prima te spelen, zeker op gravel en had daarvoor een 8-1 run op die ondergrond. Vassallo blijft gewoon een typische matige Challenger speler en de eerste set, bij een toernooi waar overigens veel gefixed is in het verleden, heeft de Roemeen het in set 1 niet makkelijk maar uit het niets krijgt hij de set in zijn schoot geworpen op het einde. Op diezelfde manier geeft hij ook set 2 en set 3 af met veel rare missers, ballen die hij gewoon lijkt te laten gaan en totaal geen inzet, ook al is het voor eigen publiek. Normaal zou hij die pot met speels gemak hebben gewonnen en de weken erna haalde hij ook weer het beste uit zichzelf met gewoon redelijk optimale resultaten..Heb die pot dus toen zitten kijken en het kan haast niet anders..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_65658097

6-4 4-6 2-6 tegen Antonio Veic

There is no fixing taking place on the ATP Tour.
pi_65658311
gaat vooral om de details. Canas 1.17 voor de match en veitch is 1.15 nadat hij set 1 verloor
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_65658371
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:25 schreef Tim86 het volgende:
gaat vooral om de details. Canas 1.17 voor de match en veitch is 1.15 nadat hij set 1 verloor
. Dat wist ik nog niet eens.

Als hier niks mee gebeurt weet ik het ook niet meer.
pi_65659762
Hoho, Canas was wel geblesseerd hè.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 2 februari 2009 @ 16:37:59 #172
67205 Colplay
How you doin??
pi_65661097
Dacht dat dit Djokovic was.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
  maandag 2 februari 2009 @ 19:37:16 #173
6941 APK
Factual, I think.
pi_65667466
quote:
PBZ Zagreb Indoors tennis tournament – Canas v Veic first round match

Betfair Customer Services

We are aware of the speculation surrounding the betting patterns on this match.
Please be advised that this market will remain suspended pending internal investigation.
Betfair gaat het onderzoeken en de ATP doet niets met het resultaat omdat Canas niet bij Unibet 5¤ op een andere match heeft ingezet.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_65667694
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:01 schreef wimderon het volgende:
Hoho, Canas was wel geblesseerd hè.

[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha die masseur krijgt ook een tientje.
pi_65695217
Pijnlijk maar waar: Weer een fix, kan haast niet anders.

Hardcourt talent Gil tegen crazy Dani Koellerer. Gil kan vooraf voor 1.7 gebacked worden maar in no time staat hij rond 1.1 in de wedstrijd zonder een blessure of wat dan ook. Op 3-3 was hij op 1.09 te backen

Eindstand 6-4 6-0 met een leuk aantal dubbele fouten in de laatste game van set 1.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')