quote:ATP finds no evidence of wrongdoing in betting probe
Associated Press
Updated: September 12, 2008, 9:55 AM ET
Comment
LONDON -- Russian tennis player Nikolay Davydenko was cleared by the ATP after a year-long betting investigation.
The ATP says it found no evidence of wrongdoing by Davydenko or Argentine player Martin Vassallo Arguello at their match in Poland in August 2007. The ATP says the case is now closed.
The probe centered on suspicious betting patterns during the match. Davydenko, then ranked No. 5, pulled out against his lowly ranked opponent in the third set citing a foot injury.
An online betting agency voided all wagers, citing an inordinate amount of money put on the match. Many bets came in for Arguello, even after he lost the first set.
Copyright 2008 by The Associated Press
quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:12 schreef Chriz2k het volgende:
Als ze daar al geen bewijs van kunnen vinden.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
'Niets aan de hand, fixen en doping gebeurt alleen door een paar kneuzen die we keihard aanpakken'
Duidelijk een fix ja. Minar deed helemaal niks op de services van Hernandez die ineens 10 aces slaat en bijna alle punten op z'n eerste én tweede service paktquote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:00 schreef eentwee het volgende:
Hernandez - Minar
6-4, 6-3
Benieuwd of die Minar nu eens een keer aangepakt wordt.
Uiteraard, dit is het type speler dat gevoelig is voor 10k om een potje te verliezen.. een gouden kans voor wie kwaad wil, want Minar als 1,25 fav krijg je niet vaak.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:38 schreef Komakie het volgende:
Uiteraard is Minar ook zo'n briljante speler dat waarbij het echt waard is om daar dit soort dingen bij te zoeken![]()
ik zag het ook jaquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:06 schreef Chriz2k het volgende:
Oscar Hernandez - José Acasuso 2-6 6-3 6-4.
Uhmm, hij won tot deze week pas 1 wedstrijd ooit op hardcourt, dat hij er nu 2 op rij wint is vrij bijzonder.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:04 schreef Szura het volgende:
[..]
ik zag het ook ja![]()
is niet de eerste keer bij deze Hernandez dat ie zo'n uitslag op het bord speelt
Hier nog zo eentje, eerder in dit topic gepostquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Veel meer dan dit kan ik er niet over zeggen:
Prematch waren de odds ongeveer gelijk bij de bookmakers. Brzezicki won met gemak de eerste set en Hernandez bleef de favoriet, met grote bedragen die op Hernandez wilden spelen. Hernandez wordt weer gebroken in set 2, en de odds op Hernandez om te winnen gaan zelfs omlaag. Toen Brzezick 6-3 2-0 voor stond, waren zijn odds 3,0, terwijl dat pre-match <2 was. Daarna breakt Hernandez terug voor 2-2, met heel toevallig drie dubbele fouten in één game. En speelt vervolgens de wedstrijd gemakkelijk uit naar winst.
Die van vandaag was weinig opvallends mee aan de hand volgens mij (in ieder geval qua wedpatronen). Kan net zo goed dat Chucho weer eens zo stoned als een garnaal op de baan stond.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:15 schreef Szura het volgende:
[..]
Hier nog zo eentje, eerder in dit topic gepost. Plus deze en die van van de week nog maakt alweer 3
Het klinkt mij ook nogal dom in de oren om telkens uitgerekend de tegenstander van Hernandez om te kopen. Chucho is zelf natuurlijk een grote idioot dus als de oddsbeweging niet vreemd was lijkt me hier inderdaad weinig aan de hand.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die van vandaag was weinig opvallends mee aan de hand volgens mij (in ieder geval qua wedpatronen). Kan net zo goed dat Chucho weer eens zo stoned als een garnaal op de baan stond.
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:25 schreef Tim86 het volgende:
gaat vooral om de details. Canas 1.17 voor de match en veitch is 1.15 nadat hij set 1 verloor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Betfair gaat het onderzoeken en de ATP doet niets met het resultaat omdat Canas niet bij Unibet 5¤ op een andere match heeft ingezet.quote:PBZ Zagreb Indoors tennis tournament – Canas v Veic first round match
Betfair Customer Services
We are aware of the speculation surrounding the betting patterns on this match.
Please be advised that this market will remain suspended pending internal investigation.
quote:Op maandag 2 februari 2009 16:01 schreef wimderon het volgende:
Hoho, Canas was wel geblesseerd hè.
[ afbeelding ]Haha die masseur krijgt ook een tientje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |