De vrouwen uit de top 10 verliezen volgens mij niet eens met opzetquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:30 schreef eentwee het volgende:
Wel opvallend dat het bij de mannen vooral kruimeldiefjes zijn en bij de vrouwen toch een aantal toppers die meer dan voldoende zouden moeten verdienen.
Ze hebben weer een grote boef te pakken, hoorquote:Dutch tennis player Yannick Ebbinghaus banned, fined for illegal betting
Dutch tennis player Yannick Ebbinghaus has been suspended for six months and fined for betting illegally on matches, an anti-corruption body announced Monday.
The Tennis Integrity Unit (TIU) said the 23-year-old admitted breaching article D.1.a of anti-corruption rules 67 times between May 2012 and February 2013.
The article outlaws any direct or indirect attempted or actual wager on the outcome of any aspect of tennis by players.
Three months of the ban will be suspended provided Ebbinghaus does not repeat the offence and attends "anti-corruption education training", the TIU said in an emailed statement from London.
It added: "$5,000 of the $10,000 fine will be considered paid in full if the player cooperates with the Tennis Integrity Unit in educating others about the prohibition against betting."
Last week, the TIU, which is run by the sport's Grand Slam Committee, the International Tennis Federation, ATP and WTA tours, said it had banned Russian player Sergei Krotiouk for life for match-fixing.
The 34-year-old world number 749 was also fined $60,000 and was the third man in the last two years to be barred from tennis for life.
Ebbinghaus' highest ranking was 1,123 in February this year and currently stands at 1,158. He has picked up only $5,682 in prize money in his entire singles and doubles career, according to the atpworldtour.com website.
http://sports.ndtv.com/te(...)-for-illegal-betting
Misschien werkte hij samen met Haase en de Bakker, inzetten op verloren tie-breaks.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:04 schreef Hoogstaande het volgende:
Dat is wel iets anders hè
Hij gokte zelf, hij was niet omgekocht oid.
Wishful thinking.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:09 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Misschien werkte hij samen met Haase en de Bakker, inzetten op verloren tie-breaks.
Ik denk wel goed, hij speelde vorig jaar in een competitieteam met Hernandez en zijn dochtertje wordt zondag 2.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:34 schreef de_boswachter het volgende:
Yannick Ebbinghaus ? Kende iemand die naam uit het nederlandse amateurtennis???
Offtopic; hoe zou het met Koelerrer gaan ?
Ze hebben ook wel eens samen wedstrijden gefixt, dus zo vijandelijk waren ze ook weer niet tegenover elkaar.quote:
Ik vraag mij dan altijd af waar je veel geld in kunt zetten op dit soort mindere godenquote:
Valt ook niet op enzoquote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:12 schreef Fenomeno het volgende:
Daarom in combo waarschijnlink, dat vinden bookies meestal iets sneller goed. Wel een bazenfix als het waar is.
Zoveel is er niet ingezet als ik de de genoemde bedragen moet geloven. Denk ook vooral bij offline bookies.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vraag mij dan altijd af waar je veel geld in kunt zetten op dit soort mindere goden
quote:De Spaanse tennisser Guillermo Olaso is door de TIU (Tennis Integrity Unit) voor 5 jaar geschorst wegens matchfixing. Volgens het orgaan, dat de integriteit in het tennis controleert, heeft de 25-jarige speler in 2010 drie keer een uitkomst van een wedstrijd beïnvloed.
De huidige nummer 236 van de wereldranglijst uit Bilbao kan strafverlaging krijgen als hij een boete van 18.000 euro betaalt en deelneemt aan een anticorruptieprogramma. De TIU brengt de schorsing dan terug naar 3,5 jaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |