Dat zeker, drie matchpoints riskeren om de prijs op te drijvenquote:
Screen in WOS pls.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:49 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat zeker, drie matchpoints riskeren om de prijs op te drijven.
Ik zit goed met mijn 1.01 lay!
Ik zou lekker groenen, de traditionale odd flip is uitgebleven.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:49 schreef Chriz2k het volgende:
Dat zeker, drie matchpoints riskeren om de prijs op te drijven.
Ik zit goed met mijn 1.01 lay!
Ja, ik heb ook geen idee waar dit heen gaatquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:53 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zou lekker groenen, de traditionale odd flip is uitgebleven.
Edit: Ah, nu toch na de eerste break.
Als dit een fix is moet het wel van twee kanten komen, anders kan je nooit het risico nemen om drie matchpoints te krijgen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:58 schreef TheVulture het volgende:
Misschien een hele domme vraag he maar wie fixt er hier nou van de twee... als Andreev dit verliest zijn er toch een hoop mensen hun geld kwijt... dan zouden zowel Vassallo als Andreev in het complot moeten zitten toch?
Dat bedoel ik dus... vertonen die odds van Vassallo dan ook zo'n raar patroon of nietquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als dit een fix is moet het wel van twee kanten komen, anders kan je nooit het risico nemen om drie matchpoints te krijgen.
Het een hangt af van het ander. Dus het zal elkaar niet veel ontlopen qua raar patroon.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus... vertonen die odds van Vassallo dan ook zo'n raar patroon of niet
De meeste mensen handelen in de speler die vooraf favoriet is.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:02 schreef TheVulture het volgende:
Dat bedoel ik dus... vertonen die odds van Vassallo dan ook zo'n raar patroon of niet
Er stond gedurende een groot deel van de eerste set een dikke lay op Andreev klaar, terwijl hij toen veel beter was.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:23 schreef TheVulture het volgende:
Ok maar als Andreev na een break tegen stijgt in zijn odds is dat toch best een normaal patroon op zich... het zou vreemder zijn als Vassallo ook in de eerste set al verdomd lage odds zou hebben gehad
Wat houdt een lay in? als ik domme vraag sorry... maar ik ben niet zo thuis in het gokkenquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:31 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Er stond gedurende een groot deel van de eerste set een dikke lay op Andreev klaar, terwijl hij toen veel beter was.
Met Lay speculeer je op verlies. Klik hier voor een handige demo.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat houdt een lay in? als ik domme vraag sorry... maar ik ben niet zo thuis in het gokken
Geeft niet hoorquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat houdt een lay in? als ik domme vraag sorry... maar ik ben niet zo thuis in het gokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |