Dan liever Brian Lieke.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:41 schreef akveor het volgende:
Ik zou het wel een goed idee vinden dat nix en Huub samen gaan.
Please no. Niet om de combi maar ik gun het Dennix niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:41 schreef akveor het volgende:
Ik zou het wel een goed idee vinden dat nix en Huub samen gaan.
Rustig, het is toch ook maar een spelletje.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:43 schreef avonne het volgende:
mantra "het-is-maar-een-spelletje, het-is-maar-een-spelletje" (10x)
ik ga even wat anders doen
En als hij gekozen wordt dan met Liekequote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Please no. Niet om de combi maar ik gun het Dennix niet.
Het is een goed idee dat ze mekaar gewoon beter leren kennen. Deze situatie tussen nix en Huub is denk ik onhoudbaar. Enhet programma blijft negatief.quote:
ik ooooooohmmmm met je mee.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:43 schreef avonne het volgende:
mantra "het-is-maar-een-spelletje, het-is-maar-een-spelletje" (10x)
ik ga even wat anders doen
Als ik Huub was zou ik 'm aan Lieke hebben gegeven na dat dipje van van de week.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:48 schreef riri het volgende:
Lieke gunt hem Huub
Of ze willen Lieke alleen hebben, zodat ze haar kunnen pakken met vier tegen 1quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:49 schreef akveor het volgende:
nix geeft op? Hij is te bang om met Huub of Lieke te moeten denk ik.
Volgens mij zit ze nog in een gigantische dip... Vreemd dat Huub dat niet oppikt en hem idd aan Lieke hebben gegeven. ik krijg een naar gevoel naar morgen toe.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:49 schreef 2live het volgende:
[..]
Als ik Huub was zou ik 'm aan Lieke hebben gegeven na dat dipje van van de week.
Nix is zo'n bikkel, 100%, ik zweer het je, het komt nog!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:52 schreef Desii het volgende:
Huub en Brian
Wat zei Nix gisteren..... als Huub gaat, blok ik hem.........![]()
ach die loserquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:52 schreef Desii het volgende:
Huub en Brian
Wat zei Nix gisteren..... als Huub gaat, blok ik hem.........![]()
zoeken op de woorden Brian en gitaar (youtube.com)quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:52 schreef SiRojK het volgende:
Hey, heeft iemand dat filmpje van Brian nog waarbij al zijn beste uitspraken door het beeld komen als hij zit te pingelen
Misschien heb je gellijk en de grootste agressors zijn samen op stap..... toeval? Hmmmmmquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of ze willen Lieke alleen hebben, zodat ze haar kunnen pakken met vier tegen 1
Over de stemming? Hoezo?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Volgens mij zit ze nog in een gigantische dip... Vreemd dat Huub dat niet oppikt en hem idd aan Lieke hebben gegeven. ik krijg een naar gevoel naar morgen toe.
Wanneer trekt hij ten strijde?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:53 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Nix is zo'n bikkel, 100%, ik zweer het je, het komt nog!
Dat kan andersom dan ook dan wel. En bij nada en nix heb je nog een veel vreemdere beeld als je de dekens van hun af trek. En natuurlijk veel lichaams geschaamte vn nada met haar 4 hanguiers en blubbervel.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:49 schreef mazaru het volgende:
Wat een debiel idee om de dekens van Huub en Lieke af te trekken tijdens de sex.
Vooral omdat ze zelf ook allemaal iedere nacht liggen te konijnen, je kunt er op wachten dat het gewoon terug wordt gedaan
Gevonden en ik heb er weer van genoten.. 100%, ik zweer het je!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:53 schreef avonne het volgende:
[..]
zoeken op de woorden Brian en gitaar (youtube.com)
Quote van Jaap zelf. Tering kan het nog saaierquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:59 schreef akveor het volgende:
Ongelooflijk denk je snel een Cos te openen... ...is de stemming er al binnen 35 post uit....
Iemand nog een orginele TT?
Haha, heb je dit met opzet zo getypt, vanwege je vervolg dat hij veel aan het woord was?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:40 schreef akveor het volgende:
Huub heeft een leuk gesprek met Huub gehad.
Die lul gaat liever naar een premiere dan dit!!! Wat een pussy!!!!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:00 schreef SiRojK het volgende:
Tuurlijk, Nix gaat voor de pitpoezen.. Gast is niet goed wijs, 100%, ik zweer het je!
Dat zal zeker gebeuren.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:01 schreef Dreamboy het volgende:
Wel apart Brian en Huub samen buiten de villa. Meschien kunnen ze nog wat bij praten samen.
met de powerboat waren zo ook samen (al waren toen Lieke en Amanda er ook bij)quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:01 schreef Dreamboy het volgende:
Wel apart Brian en Huub samen buiten de villa. Meschien kunnen ze nog wat bij praten samen.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:02 schreef SlagerKorrel het volgende:
[..]
Haha, heb je dit met opzet zo getypt, vanwege je vervolg dat hij veel aan het woord was?
Nadia telt niet eens meer mee,
Had ik gemist.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Over de Champ-car race in Assen
Amanda : "Is dat overdekt of rijden ze buiten ?"
Ik heb meer het idee dat ie bang was om met Huub of Lieke te moeten.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:02 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Die lul gaat liever naar een premiere dan dit!!! Wat een pussy!!!!
Ze willen Huub op de bankquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:05 schreef marky het volgende:
Gezien deze stemming denk ik dat Lieke morgen toch gaat.
ik denk dat hij niet tegen Brian durft in te gaan.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb meer het idee dat ie bang was om met Huub of Lieke te moeten.
Zou Lieke de gok nemen en Huub eruit stemmen in de hoop dat Jaap haar kant kiest?quote:
Het zal beide zijn?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:09 schreef 2live het volgende:
[..]
ik denk dat hij niet tegen Brian durft in te gaan.
neequote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Zou Lieke de gok nemen en Huub eruit stemmen in de hoop dat Jaap haar kant kiest?
Amanda beweerde ook glashard dat ze niet wist wat pitspoezen zijnquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Over de Champ-car race in Assen
Amanda : "Is dat overdekt of rijden ze buiten ?"
Lijkt me niet dat Huub daar echt vrolijk van zal worden... tenzij dat zaterdag door de febo is geregeld toen zij zo sip terug kwam van de febo.... Lijkt me nog wel een reele mogelijkheid ook. Huub spectaculair weg en de febo heeft geen schuld.... Want in mijn ogen is het vreemd dat we niets meer van het nix/Huub incident hebben gehoord.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:11 schreef Dreamboy het volgende:
Het zou toch geweldig zijn als Huub morgen op de bank moet zitten...Lieke stemt Huub er uit en ze gaat gelijk met hem mee.
Wat zouden die andere raar kijken zeg.
Niet van de drankquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Veel water drinken, je hersens zijn uitgedroogd.
Play...volgens mij gel....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:15 schreef avonne het volgende:
Wat zijn die Plee-dingen?
Ik denk dat het best wel mee gevallen is.......quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat Huub daar echt vrolijk van zal worden... tenzij dat zaterdag door de febo is geregeld toen zij zo sip terug kwam van de febo.... Lijkt me nog wel een reele mogelijkheid ook. Huub spectaculair weg en de febo heeft geen schuld.... Want in mijn ogen is het vreemd dat we niets meer van het nix/Huub incident hebben gehoord.
Ik hoop dat Lieke en Huub uitstappen. Hoe maakt me geen bal uit. Programma is te droef geworden.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:19 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik denk dat het best wel mee gevallen is.......
Nix liegt zoveel, dat ik zijn verhalen niet geloof
Nix is gay, 100%, ik zweer het je!!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:02 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Die lul gaat liever naar een premiere dan dit!!! Wat een pussy!!!!
ow. okee...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Play...volgens mij gel....
Jaap had volume nodig zei hij net...
Durex Play Feel 200ml ¤ 15.95
Durex Play is bedoeld als een plezier verhogend glijmiddel, waardoor vrijen een nog sensuelere ervaring wordt voor beide partners.
In handige 200ml pomp verpakking
In water oplosbaar en veilig met condooms te gebruiken
Niet vet en geurloos
Durex play is ideaal te gebruiken met Durex condooms en kan direct worden gebruikt op het reeds aangebrachte condoom.
[afbeelding]
Huub heeft net gezegt dat hij in een bepaalde fase van het spel best met nadia naar bed zou kunnen gaan. ook als het ten koste gaat van de relatie met lieke.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:28 schreef akveor het volgende:
Wat is dit voor een raar gesprek tussen Huub en Lieke. Dreigen dat ze niet meer z'n vriendin wil zijn als Huub vanwege het spel blablabla.... en Lieke loopt kwaad weg.... Wazig hoor.
Owww Brian style.... dat kan natuurlijk ook....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:19 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik denk dat het best wel mee gevallen is.......
Nix liegt zoveel, dat ik zijn verhalen niet geloof
ik zit ook met verbazing naar hen te luisteren.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:28 schreef akveor het volgende:
Wat is dit voor een raar gesprek tussen Huub en Lieke. Dreigen dat ze niet meer z'n vriendin wil zijn als Huub vanwege het spel blablabla.... en Lieke loopt kwaad weg.... Wazig hoor.
Ook als dat geintje hem een miljoen euro oplevert, en zijn hart bij jou ligt?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:29 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Huub heeft net gezegt dat hij in een bepaalde fase van het spel best met nadia naar bed zou kunnen gaan. ook als het ten koste gaat van de relatie met lieke.
ik zou ook kwaad worden als mijn vriend dat zou zeggen![]()
Nee, Huub zei dat hij wel met Nadia naar bed zou gaan voor het spel.Lieke vind dat te ver gaan.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:28 schreef akveor het volgende:
daar heb je een punt,quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ook als dat geintje hem een miljoen euro oplevert, en zijn hart bij jou ligt?
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:32 schreef akveor het volgende:
Is Lieke ongesteld ofzo? Ik las ergens dat wanneer veel roze gedragen wordt dat dan de rode vlag uithangt. Ben dan eigenlijk ook wel benieuwd hoe dat dan met nix zit.
In het dagelijks leven zou ik er ook over na moeten denken, maar ze zitten nu eenmaal in een spel.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:31 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
daar heb je een punt,
maar ik zou het er wel moeilijk mee hebben.
Als zijn hart dan na het winnen ook nog bij mij ligt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ook als dat geintje hem een miljoen euro oplevert, en zijn hart bij jou ligt?
Tuurlijk, is ook weer stijlloos van Huub. Dom joch, totaal onnodig om het daarover te hebben. Helemaal logisch dat Lieke pissed of raakt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:29 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Huub heeft net gezegt dat hij in een bepaalde fase van het spel best met nadia naar bed zou kunnen gaan. ook als het ten koste gaat van de relatie met lieke.
ik zou ook kwaad worden als mijn vriend dat zou zeggen![]()
Dit weet ze toch al lang......quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:31 schreef kybe het volgende:
[..]
Nee, Huub zei dat hij wel met Nadia naar bed zou gaan voor het spel.Lieke vind dat te ver gaan.
Weinig kans dat Huub verliefd zal worden op Nadaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:34 schreef 2live het volgende:
[..]
Als zijn hart dan na het winnen ook nog bij mij ligt.![]()
En nu plots wel een open gesprek met Jaap...... toneelhaak Lieke?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:33 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke. als jij met een ander zou rotzooien hier dan zou ik je meteen op die stoel zetten.
Ja ja dit zegt weer is genoeg over Lieke.
Huub is dus niet zeker van Lieke met een ontslagronde.
Ik vond het een raaar gesprek... ik kreeg bijna het idee dat ze juist nu wil vertellen dat dan het over is....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:35 schreef avonne het volgende:
Lieke is wel consequent. Ze heeft altijd gezegd dat ze niet wil dat hij met een ander neukt, en dat ze niet in een relatie met hem zal blijven voor back-up.
Heeft ze wel vaker gezegd "Als het over is, is het over"quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vond het een raaar gesprek... ik kreeg bijna het idee dat ze juist nu wil vertellen dat dan het over is....
het was ook een raar gesprekquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vond het een raaar gesprek... ik kreeg bijna het idee dat ze juist nu wil vertellen dat dan het over is....
Vooral met Nadiaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:35 schreef Desii het volgende:
[..]
Dit weet ze toch al lang......
Ik keur het niet goed trouwens, maar dit komt niet uit de lucht vallen.... krijg steeds meer het gevoel dat Lieke eruit wil.
dat zegt ie nu dus ookquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:43 schreef avonne het volgende:
Gelul, Huub.
Je zou haar er uit stemmen, maar deed het niet omdat je wist dat Ilona het niet zou doen.
Dus pakte je je TV-momentje
Heb je dat uit een sprookjesboek ofzo? Dat is zo'n onzin. Tis wel zo dat sommmige vrouwen gewone onderbroeken gaan dragen als ze heftig vloeienen hebben of alleen in het begin.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:32 schreef akveor het volgende:
Is Lieke ongesteld ofzo? Ik las ergens dat wanneer veel roze gedragen wordt dat dan de rode vlag uithangt. Ben dan eigenlijk ook wel benieuwd hoe dat dan met nix zit.
Hij is de hele tijd bij zinnen geweest. Maar een einzelganger, die zich niet om bonden bekommert.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:43 schreef riri het volgende:
jaap draait om....ik hoop het dat hij bij zinnen komt....echt...het zou subliem zijn
Jaap draait niet om, hij lult even mee. Niemand weet hoe hij zich morgen opstelt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:43 schreef riri het volgende:
jaap draait om....ik hoop het dat hij bij zinnen komt....echt...het zou subliem zijn
Zegt die dat?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:44 schreef riri het volgende:
jaap voelt zich niet prettig door wat hij vanmiddag meemaakte in dat groepje......
nee, natuurlijk niet. Het begint op te vallen dat hij ze niet serieus neemt, en geen poot voor ze uitsteekt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:44 schreef riri het volgende:
jaap voelt zich niet prettig door wat hij vanmiddag meemaakte in dat groepje......
Jaap klinkt nu een stuk oprechter........ maar toch is dit vanmiddag besproken met de groepquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:45 schreef pasjesjen het volgende:
Ik hoop echt dat Jaap en Huub bij elkaar komen
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:46 schreef avonne het volgende:
[..]
echt? zat ik weer slecht te luisteren?
dat zei hij ook hoor!!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:43 schreef avonne het volgende:
Gelul, Huub.
Je zou haar er uit stemmen, maar deed het niet omdat je wist dat Ilona het niet zou doen.
Dus pakte je je TV-momentje
Heb hem weer effe aangezet.Dit klinkt allemaal interessant.Komt het dan toch nog goed.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:47 schreef riri het volgende:
weer begin ik het leuk te vinden...dit mis ik zo dit soort gesprekken...alleen al hierom wil ik kijken...bij die anderen haak ik compleet af omdat het zooooooooooooooostom is allemaal
OK, klopt, dat is waar. (maar hij heeft het wel eens stoerder verteld)quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:47 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
![]()
edit: toevoeging hij zei iets als, omdat sylvia en ilona haar niet weg zouden stemmen heb ik het zo gedaan dat ik haar voor hun zat, en dat ik kon zeggen over Natasia, brain (rest weet ik ff niet meer) kijk dat zijn nou je vrienden o.i.d
Ja, voor Dennis, Huub en Lieke. Het wordt waarschijnlijk Lieke.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:52 schreef F04 het volgende:
Morgen is er trouwens weer een ontslagronde neem ik aan?
Dat gesprek van Huub en Lieke ken je toch al?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Moeilijk kiezen nu tussen de streams 1&2 H&L, 3&4 J&B.![]()
Denk dat Jaap morgenavond gaat toeslaan.Als Huub op de bank zit.En dan in het voordeel van Huub.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:56 schreef riri het volgende:
Jaap speelt een spelletje mee met die 4 maar volgens mij laat ie ze hartstikke stikken
Daarom zetten zowel Brian als Dennis hem onder druk iets te doen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:56 schreef riri het volgende:
Jaap speelt een spelletje mee met die 4 maar volgens mij laat ie ze hartstikke stikken
Denk ik ook.En dat is dan alleen omdat ze zelf weg wil.Maar Huub stemt haar dan weg en weg populariteit.Dat denken ze dan,maar wij streamers zijn niet gek.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Toch blijf ik erbij, dat de redactie de boel behoorlijk manipuleert en aanstuurt op
een exit van Huub of Lieke morgenavond. Het is allemaal net te toevallig .....
Je leest gewoon de COS goed.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:00 schreef tipsch het volgende:
Wat is Huub dom bezig op het moment (maar ik kijk geen streams hoor)
Ik ben het er helemaal mee eens..... er zijn mij te veel vreemde gesprekken... stemmingen die binnen 15 minuten beslist zijn....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Toch blijf ik erbij, dat de redactie de boel behoorlijk manipuleert en aanstuurt op
een exit van Huub of Lieke morgenavond. Het is allemaal net te toevallig .....
Inmiddels gooit Huub het op claimgedrag van Lieke. Dit moet toch niet gekker worden, wat een oetlul.quote:
Inderdaad en dan tegen Lieke zeggen dat hij niet met die opmerking kan,hij maakt net een opmerking waar zij niet mee kan.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:00 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Huub is goed in verdraaien zeg![]()
Wat kan die gozer bot zijn!!!.
Hij houdt compleet geen rekening met het gevoel van Lieke.
Als zij hier boos en teleurgesteld op reageert, wordt hij weer boos.
Tjonge jonge. Iemand die zijn moeder verkoopt met een strik er om heen verdient niet te winnen!!!!![]()
Wie heeft een onslagronde voor Lieke aangevraagd dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Denk ik ook.En dat is dan alleen omdat ze zelf weg wil.Maar Huub stemt haar dan weg en weg populariteit.Dat denken ze dan,maar wij streamers zijn niet gek.![]()
Ik ook nietquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:00 schreef tipsch het volgende:
Wat is Huub dom bezig op het moment (maar ik kijk geen streams hoor)
Jaap voor Liekequote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Wie heeft een onslagronde voor Lieke aangevraagd dan?
Huub voor nix en nix voor Huub toch?
Jaap heeft de ontslagronde voor Lieke aangevraagdquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Waar kan ik dat terugvinden?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:03 schreef tipsch het volgende:
[..]
Inmiddels gooit Huub het op claimgedrag van Lieke. Dit moet toch niet gekker worden, wat een oetlul.
Ik kijk nooit meer streams, wat een kutprogrammaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ook niet
Brian in tijgerslupigang nu![]()
Okeeeeeej Je blijft het wel volgen op Fok! hè?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik kijk nooit meer streams, wat een kutprogramma![]()
Jaap voor Lieke toch.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is een achterlijke stelling van Huub en hij zit dat als een idioot met z'n geliefde en enige medespeler te verdedigen. Totaal onnodig en respectloos - inmiddels beticht hij Lieke van claimgedrag, dan ben je dus een eenvoudige hondelul.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:06 schreef Desii het volgende:
Ze luisteren weer slecht naar elkaar..........
Huub zegt dat hij nooit zonder overleg zoiets zou doen...
Lieke blijft zeggen dat ze daar niet mee kan
----
ze moeten minder kletsen en ff zoenen......... het lijkt wel vooropgezet allemaal
Dit gesprek hebben we toch al gehad..... altijd hetzelfde gezever.... ze weet wel hoe Huub erover denkt... ik begrijp dit gesprek niet zo goed....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:06 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Misselijk makend gesprek dit!!
Het zal wel weer gescript zijn, maar zoals hij met Lieke haar gevoel speelt is echt walgelijk.
Ga lekker door Huub. Dan mag Lieke jou morgen weg stemmen, want jouw woorden zijn:
"Je komt hier om het spel te spelen".
Natuurlijk, maar DGK mag wat mij betreft zo snel mogelijk van de buis.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Okeeeeeej Je blijft het wel volgen op Fok! hè?![]()
Heeft ie weer gezopen ofzo dat hij weer zo slecht luistert?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het is een achterlijke stelling van Huub en hij zit dat als een idioot met z'n geliefde en enige medespeler te verdedigen. Totaal onnodig en respectloos - inmiddels beticht hij Lieke van claimgedrag, dan ben je dus een eenvoudige hondelul.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:57 schreef 2live het volgende:
[..]
Dat gesprek van Huub en Lieke ken je toch al?
En ik snap het nog steed niet eigenlijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
dat besef ik nu meer en meer.
![]()
Hij moet gewoon opstappen, DGK is morsdood. De enige overgebleven speler, medespeler en vriendin van Huub, Lieke, is inmiddels zijn tegenstander geworden.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:11 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Heeft ie weer gezopen ofzo dat hij weer zo slecht luistert?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:12 schreef Darklight het volgende:
wel een goeie plek waar Brain ligt
mooie plek idd.... soldaat Brianquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:12 schreef Darklight het volgende:
wel een goeie plek waar Brain ligt
Ja, dit wordt zo langzamerhand 1 groot fiasco.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hij moet gewoon opstappen, DGK is morsdood. De enige overgebleven speler, medespeler en vriendin van Huub, Lieke, is inmiddels zijn tegenstander geworden.
Tijn?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:14 schreef Johnny_Berra het volgende:
Dennix: Ja precies! En we springen erop in als een dolle
Wie gebruikte die uitspraak toch ook al zo vaak?
Zijn broertje toch?quote:
Ik zie amanda er wel voor aan dat ze denkt dat het een soort en met gebakje is. Ik zie haar al bij de HEMA staan "Doet u mij maar 2 pitspoezen".quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Amanda beweerde ook glashard dat ze niet wist wat pitspoezen zijn![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:18 schreef tipsch het volgende:
Huub, lullhannes. Dat is wat ze zei en daar kon je je niet in vinden. Je bent de draad kwijtgeraakt in al je gedraai.
En dat zonder streams.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:18 schreef tipsch het volgende:
Huub, lullhannes. Dat is wat ze zei en daar kon je je niet in vinden. Je bent de draad kwijtgeraakt in al je gedraai.
Ja, dat is denk ook de opzet. Of liever nog willen ze Lieke eruit ....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:17 schreef akveor het volgende:
Ik Morgen exit Huub.... opdracht aan Lieke toen ze zaterdagavond zo sip eruit kwam.... nix heeft hem aangevraagd en boekt meteen een groot succes...... zal het goed doen op tv..... want er zijn veel Huub haters.
Ik heb geen streaheamsquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En dat zonder streams.Chapeau.
![]()
Misschien kunnen ze samen eens als een dolle naar het theater gaan ofzo.quote:
Volgens mij kun jij Fries laten lachen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:22 schreef pasjesjen het volgende:
Jeej we krijgten terror nix
Wat gaat hij doen stond zoals gewoonlijk op mute?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:22 schreef pasjesjen het volgende:
Jeej we krijgten terror nix
niet waar.... ze zei: "als je dat doet, kan je met de Noorderzon vertrekken"quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:22 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke nog even alleen die kan ook wel naar de noordezon vertrekken.
Haha die foto! Ik krijg meteen weer asociaties met schurft... brrrrquote:
Hij had schurft aan zijn anus. Hij krabte er ook een keer aan en ging vervolgens brood bakken zonder zijn handen te wassen. Echt met de hand in de broek.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
yewww. wat is dat vor 'n monster.![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij had schurft aan zijn anus. Hij krabte er ook een keer aan en ging vervolgens brood bakken zonder zijn handen te wassen. Echt met de hand in de broek.
Wat heeft ie gezegd dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik geef Jaap nu definitief op, een loser, verrader een klootzak ....![]()
![]()
gatverdamme, dat verbaast me niets. je ziet het.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij had schurft aan zijn anus. Hij krabte er ook een keer aan en ging vervolgens brood bakken zonder zijn handen te wassen. Echt met de hand in de broek.
Aangezien Huub niet trouw is en altijd heeft gezegd dat hij dat niet, is begrijp ik wel wat hij bedoeld, hij zei iets op de bank wat gewoon een voorbeeld was en Lieke zei als je dat doet stem ik je er zo uit, dat is dus claimgedrag en emotionele chantage voor zo,n vrije vogel als Huub, Lieke wist/weet dat huub zo is. dan moet je gewoon niet iets met hem beginnen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het is een achterlijke stelling van Huub en hij zit dat als een idioot met z'n geliefde en enige medespeler te verdedigen. Totaal onnodig en respectloos - inmiddels beticht hij Lieke van claimgedrag, dan ben je dus een eenvoudige hondelul.
Dat waren de tijden van 100& terrorquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Okay ik heb spijt.... het was OT.....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Precies.... dit gesprek hebben ze al in de masterbedroom gehad toen ze nog schoonmaakster was... En Huub heeft altijd gezegd dat Lieke niet tussen hem en z'n miljoen zal staan... Dit is pure uitlokking.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:26 schreef maril het volgende:
[..]
Aangezien Huub niet trouw is en altijd heeft gezegd dat hij dat niet is begrijp ik wel wat hij bedoeld, hij zei iets op de bank wat gewoon een voorbeeld was en Lieke zei als je dat doet stem ik je er zo uit, dat is dus claimgedrag en emotionele chantage voor zo,n vrije vogel als Huub, Lieke wist/weet dat huub zo is. dan moet je gewoon niet iets met hem beginnen.
Ze moet niet vergeten dat ze naast lovers ook spelers zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:29 schreef Dreamboy het volgende:
Als het tussen Lieke en Huub uit zal gaan dan vervalt de backup ook.
Dit is toch wel heel vreemd van Lieke.
Dan is Huub een eenvoudige hondelul die waarschijnlijk binnen een relatie nooit zal groeien.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies.... dit gesprek hebben ze al in de masterbedroom gehad toen ze nog schoonmaakster was... En Huub heeft altijd gezegd dat Lieke niet tussen hem en z'n miljoen zal staan... Dit is pure uitlokking.
Er gebeeurt helemaal niets , als alleen maar wat ruzie op de bank thats it , iedereen blijft gewoon in dat huis.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:20 schreef Dreamboy het volgende:
Duurt nog lang zeg tot we het weten wat er morgenavond gebeurt.
Het klopt niet.... dit is een setup.... Huub zit morgen thuis en Lieke zal snel volgen...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:29 schreef Dreamboy het volgende:
Dat is toch een gevecht van de meeste mannen...?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dan is Huub een eenvoudige hondelul die waarschijnlijk binnen een relatie nooit zal groeien.
oh ja, zij mag natuurlijk geen speler zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:31 schreef Desii het volgende:
Niet netjes dat Lieke nou Huub aan het afluisteren is....
Hij zegt iig precies hetzelfde tegen Brian als tegen haar zelf.
er zit verschil in het uitgaan van een relatie.. en het domweg vreemd gaan waardoor een relatie uit gaat...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:29 schreef Dreamboy het volgende:
Ik vind haar nu toch een beetje zielig.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:31 schreef Desii het volgende:
Niet netjes dat Lieke nou Huub aan het afluisteren is....
Hij zegt iig precies hetzelfde tegen Brian als tegen haar zelf.
Of Jaap houd hem erin als suprise.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Het klopt niet.... dit is een setup.... Huub zit morgen thuis en Lieke zal snel volgen...
Hebben de Vollers al een vliegtuig gehuurd?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:32 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
er zit verschil in het uitgaan van een relatie.. en het domweg vreemd gaan waardoor een relatie uit gaat...
hij stelt heel bot... als ik voor 2 miljoen vreemd moet gaan ook al raak ik jou kwijt, dan zal ik ws vreemdgaan...
en zij zegt daarop, als jij vreemdgaat dan moet je niet raar opkijken als ik je eruit stem...
dat wil niet zeggen dat ze hem er uit stemt als het op een andere manier uit gaat?
Het beste was als Lieke er nooit was geweest of ingekomen was. Dan was Huub vrij en was er misschien wel meer acties en samenwerkingen van zijn kant om te winnen. Met andere woorden het was beter toen hij nog geen relatie had. Als hij nu geen Lieke of relatie had dan zag de dgk en samenwerkingen er nu anders uit.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:26 schreef maril het volgende:
[..]
Aangezien Huub niet trouw is en altijd heeft gezegd dat hij dat niet, is begrijp ik wel wat hij bedoeld, hij zei iets op de bank wat gewoon een voorbeeld was en Lieke zei als je dat doet stem ik je er zo uit, dat is dus claimgedrag en emotionele chantage voor zo,n vrije vogel als Huub, Lieke wist/weet dat huub zo is. dan moet je gewoon niet iets met hem beginnen.
ik niet, vind haar nu een sniek!!!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind haar nu toch een beetje zielig.
![]()
[afbeelding]
Hoe dom denk je dat Lieke is...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:33 schreef pasjesjen het volgende:
begin steeds banger te worden dat huub morgen naar huis gaat
alles wat je net zag en dat zogenaamde afluisteren is allemaal geregiseerdquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:33 schreef pasjesjen het volgende:
Hoop doet leven...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Of Jaap houd hem erin als suprise.
dat zei hij NIET..... hij zei dit zal altijd in overleg gaan.... en ik kan me niet herinneren dat hij zei, dat hij het dan zowieso zou doen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:32 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
er zit verschil in het uitgaan van een relatie.. en het domweg vreemd gaan waardoor een relatie uit gaat...
hij stelt heel bot... als ik voor 2 miljoen vreemd moet gaan ook al raak ik jou kwijt, dan zal ik ws vreemdgaan...
en zij zegt daarop, als jij vreemdgaat dan moet je niet raar opkijken als ik je eruit stem...
dat wil niet zeggen dat ze hem er uit stemt als het op een andere manier uit gaat?
Als jouw ventje tegen jou zegt ik hou van jou en achter je rug om hoor je "sneaky" voor een miljoen ga ik het met een ander doen....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:34 schreef Desii het volgende:
[..]
ik niet, vind haar nu een sniek!!!
Als dat zo is dan gaat zij de volgende keerof nog eerder. Men zou haar dan helemaal kapot baschen en ze heeft verder geen bescherming of medebewonders die haar mogen. Maar denk ook dat het haar niet veel meer uit maakt of ze nu in de kooi woont of al buiten de kooi is.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:33 schreef pasjesjen het volgende:
Hoe slim is de febo?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:36 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Hoe dom denk je dat Lieke is...
Hij bespreekt nu met de ''vijand" even hun probleem.Groot gelijk dat zij gaat luisteren.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:35 schreef Vandaag... het volgende:
Ik kom net binnenvallen maar zie ik nou goed dat Lieke haar (enige) vriend afluisterd? Vertrouwt ze hem ook al niet meer? Dan is het echt niet best![]()
misschien loopt ze binnenkort de kooi uit. Dit is toch geen leven zo.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:38 schreef kybe het volgende:
[..]
Hij bespreekt nu met de ''vijand" even hun probleem.Groot gelijk dat zij gaat luisteren.
dat deed tie niet achter haar rug!!!!! hij heeft gezegd, dat zulke dingen in de eindfase altijd in overleg zouden gaan.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als jouw ventje tegen jou zegt ik hou van jou en achter je rug om hoor je "sneaky" voor een miljoen ga ik het met een ander doen....![]()
![]()
Lieke is gewoon dwars !?!?!?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:40 schreef akveor het volgende:
Lieke is gewoon dwars.... nou mag Huub het weer niet vertellen omdat het haar zwakke plek is.
hoezo....gaat om miljoenen hoor...hoort afluisteren ook bij....allemaal informatie verzamelenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:41 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
misschien loopt ze binnenkort de kooi uit. Dit is toch geen leven zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |