Als zijn hart dan na het winnen ook nog bij mij ligt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ook als dat geintje hem een miljoen euro oplevert, en zijn hart bij jou ligt?
Tuurlijk, is ook weer stijlloos van Huub. Dom joch, totaal onnodig om het daarover te hebben. Helemaal logisch dat Lieke pissed of raakt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:29 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Huub heeft net gezegt dat hij in een bepaalde fase van het spel best met nadia naar bed zou kunnen gaan. ook als het ten koste gaat van de relatie met lieke.
ik zou ook kwaad worden als mijn vriend dat zou zeggen![]()
Dit weet ze toch al lang......quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:31 schreef kybe het volgende:
[..]
Nee, Huub zei dat hij wel met Nadia naar bed zou gaan voor het spel.Lieke vind dat te ver gaan.
Weinig kans dat Huub verliefd zal worden op Nadaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:34 schreef 2live het volgende:
[..]
Als zijn hart dan na het winnen ook nog bij mij ligt.![]()
En nu plots wel een open gesprek met Jaap...... toneelhaak Lieke?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:33 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke. als jij met een ander zou rotzooien hier dan zou ik je meteen op die stoel zetten.
Ja ja dit zegt weer is genoeg over Lieke.
Huub is dus niet zeker van Lieke met een ontslagronde.
Ik vond het een raaar gesprek... ik kreeg bijna het idee dat ze juist nu wil vertellen dat dan het over is....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:35 schreef avonne het volgende:
Lieke is wel consequent. Ze heeft altijd gezegd dat ze niet wil dat hij met een ander neukt, en dat ze niet in een relatie met hem zal blijven voor back-up.
Heeft ze wel vaker gezegd "Als het over is, is het over"quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vond het een raaar gesprek... ik kreeg bijna het idee dat ze juist nu wil vertellen dat dan het over is....
het was ook een raar gesprekquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vond het een raaar gesprek... ik kreeg bijna het idee dat ze juist nu wil vertellen dat dan het over is....
Vooral met Nadiaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:35 schreef Desii het volgende:
[..]
Dit weet ze toch al lang......
Ik keur het niet goed trouwens, maar dit komt niet uit de lucht vallen.... krijg steeds meer het gevoel dat Lieke eruit wil.
dat zegt ie nu dus ookquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:43 schreef avonne het volgende:
Gelul, Huub.
Je zou haar er uit stemmen, maar deed het niet omdat je wist dat Ilona het niet zou doen.
Dus pakte je je TV-momentje
Heb je dat uit een sprookjesboek ofzo? Dat is zo'n onzin. Tis wel zo dat sommmige vrouwen gewone onderbroeken gaan dragen als ze heftig vloeienen hebben of alleen in het begin.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:32 schreef akveor het volgende:
Is Lieke ongesteld ofzo? Ik las ergens dat wanneer veel roze gedragen wordt dat dan de rode vlag uithangt. Ben dan eigenlijk ook wel benieuwd hoe dat dan met nix zit.
Hij is de hele tijd bij zinnen geweest. Maar een einzelganger, die zich niet om bonden bekommert.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:43 schreef riri het volgende:
jaap draait om....ik hoop het dat hij bij zinnen komt....echt...het zou subliem zijn
Jaap draait niet om, hij lult even mee. Niemand weet hoe hij zich morgen opstelt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:43 schreef riri het volgende:
jaap draait om....ik hoop het dat hij bij zinnen komt....echt...het zou subliem zijn
Zegt die dat?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:44 schreef riri het volgende:
jaap voelt zich niet prettig door wat hij vanmiddag meemaakte in dat groepje......
nee, natuurlijk niet. Het begint op te vallen dat hij ze niet serieus neemt, en geen poot voor ze uitsteekt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:44 schreef riri het volgende:
jaap voelt zich niet prettig door wat hij vanmiddag meemaakte in dat groepje......
Jaap klinkt nu een stuk oprechter........ maar toch is dit vanmiddag besproken met de groepquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:45 schreef pasjesjen het volgende:
Ik hoop echt dat Jaap en Huub bij elkaar komen
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:46 schreef avonne het volgende:
[..]
echt? zat ik weer slecht te luisteren?
dat zei hij ook hoor!!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:43 schreef avonne het volgende:
Gelul, Huub.
Je zou haar er uit stemmen, maar deed het niet omdat je wist dat Ilona het niet zou doen.
Dus pakte je je TV-momentje
Heb hem weer effe aangezet.Dit klinkt allemaal interessant.Komt het dan toch nog goed.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:47 schreef riri het volgende:
weer begin ik het leuk te vinden...dit mis ik zo dit soort gesprekken...alleen al hierom wil ik kijken...bij die anderen haak ik compleet af omdat het zooooooooooooooostom is allemaal
OK, klopt, dat is waar. (maar hij heeft het wel eens stoerder verteld)quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:47 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
![]()
edit: toevoeging hij zei iets als, omdat sylvia en ilona haar niet weg zouden stemmen heb ik het zo gedaan dat ik haar voor hun zat, en dat ik kon zeggen over Natasia, brain (rest weet ik ff niet meer) kijk dat zijn nou je vrienden o.i.d
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |