Als zijn hart dan na het winnen ook nog bij mij ligt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ook als dat geintje hem een miljoen euro oplevert, en zijn hart bij jou ligt?
Tuurlijk, is ook weer stijlloos van Huub. Dom joch, totaal onnodig om het daarover te hebben. Helemaal logisch dat Lieke pissed of raakt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:29 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Huub heeft net gezegt dat hij in een bepaalde fase van het spel best met nadia naar bed zou kunnen gaan. ook als het ten koste gaat van de relatie met lieke.
ik zou ook kwaad worden als mijn vriend dat zou zeggen![]()
Dit weet ze toch al lang......quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:31 schreef kybe het volgende:
[..]
Nee, Huub zei dat hij wel met Nadia naar bed zou gaan voor het spel.Lieke vind dat te ver gaan.
Weinig kans dat Huub verliefd zal worden op Nadaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:34 schreef 2live het volgende:
[..]
Als zijn hart dan na het winnen ook nog bij mij ligt.![]()
En nu plots wel een open gesprek met Jaap...... toneelhaak Lieke?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:33 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke. als jij met een ander zou rotzooien hier dan zou ik je meteen op die stoel zetten.
Ja ja dit zegt weer is genoeg over Lieke.
Huub is dus niet zeker van Lieke met een ontslagronde.
Ik vond het een raaar gesprek... ik kreeg bijna het idee dat ze juist nu wil vertellen dat dan het over is....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:35 schreef avonne het volgende:
Lieke is wel consequent. Ze heeft altijd gezegd dat ze niet wil dat hij met een ander neukt, en dat ze niet in een relatie met hem zal blijven voor back-up.
Heeft ze wel vaker gezegd "Als het over is, is het over"quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vond het een raaar gesprek... ik kreeg bijna het idee dat ze juist nu wil vertellen dat dan het over is....
het was ook een raar gesprekquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vond het een raaar gesprek... ik kreeg bijna het idee dat ze juist nu wil vertellen dat dan het over is....
Vooral met Nadiaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:35 schreef Desii het volgende:
[..]
Dit weet ze toch al lang......
Ik keur het niet goed trouwens, maar dit komt niet uit de lucht vallen.... krijg steeds meer het gevoel dat Lieke eruit wil.
dat zegt ie nu dus ookquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:43 schreef avonne het volgende:
Gelul, Huub.
Je zou haar er uit stemmen, maar deed het niet omdat je wist dat Ilona het niet zou doen.
Dus pakte je je TV-momentje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |